Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 164, 165, 166  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2011 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Oke, Casper was misschien niet slecht, maar vonden jullie dat een 'Spielberg' film?

One Flew Over The Cuckoo's Nest: Perfectie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2011 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joni Philips schreef:
Producer betekent tegenwoordig vaak executive producer en dat betekent zoveel als 'een grote naam om op de poster te plakken zodat acteur X meekomt of bedrijf z de film uitgeeft.'

Dat weet ik.

Echter staat Cameron op IMDb toch echt listed als Producer, terwijl er daar onderscheid wordt gemaakt met Producer, Line ~, Executive ~, Associate ~ en Co-Producer.

Maar goed, hij is één van de zes reguliere producers van de film, en aan vijf die wat uitvoeren heb je vast genoeg
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2011 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Lost - Seizoen 6

Best.Series.Ever.

10/10
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2011 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Alibi

Het kan me niet schelen wat alle verzuurde filmliefhebbers ervan denken, ik vind hem geweldig en dan met grote nadruk op de humor. De rest; meh, maar daar kijk ik ook geen comedy voor.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2011 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Band Of Brothers 10/10

Beste Miniserie ooit.

Ben nu bezig met The pacific
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2011 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

RoaringMdog schreef:
Band Of Brothers 10/10

Beste Miniserie ooit.

The Pacific is ook echt heel goed Min of meer van hetzelfde niveau, maar ik denk iets meer individueel gericht dan op de groep.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2011 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
RoaringMdog schreef:
Band Of Brothers 10/10

Beste Miniserie ooit.

The Pacific is ook echt heel goed Min of meer van hetzelfde niveau, maar ik denk iets meer individueel gericht dan op de groep.

Yup , ik ben daar nu ook mee klaar Zeker een top serie
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2011 02:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Sucker Punch
Echt een hele gave film als je er van houd. Het verhaal voelt een beetje aan als allemaal losse stukjes en het einde geeft een raar nasmaakje omdat het beter had gekund. Deze film moet je dan ook niet gaan kijken voor het verhaal, maar lekker om de fantastische visuals zoals Zack Snyder ze op het beeld kan toveren. De heerlijke misschien wel 'anime' achtige actie en de puike soundtrack maken het toch een mooie beleving.
9/10
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2011 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Fight Club voor de 2de keer, ik zeg dit niet gouw maar deze film zit zeker in mijn top 5 films ooit.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2011 01:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Moon (2009); een ietwat maatschappelijk kritische film over een man die drie jaar naar de maan wordt gestuurd in een toekomst waar we daar energie vandaan halen. Meer moet ik er eigenlijk niet over vertellen, maar het heeft ietwat mindfuck in zich en houdt de film, hoewel je het grootste deel naar één persoon zit te kijken (denk I Am Legend) goed op gang. De stukjes buiten lijken een beetje langdradig, maar dat komt ook onder andere doordat hij daar natuurlijk langzamer beweegt .

Nou ja, het is veel leuker als je hem gaat kijken zonder enige van de plotdetails te weten zeg maar... Het is namelijk een hele verrassende film, mooiste om dat ook zo te ervaren.

8,5/10
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2011 06:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Sucker Punch, in de bios.
9/10

Mooie film, en de special effect zijn wel vet.
Ach ze hebben gewoon teveel games gespeelt de makers ervan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2011 10:16    Onderwerp: Reageren met citaat

De Grammar Führer doet z'n werk niet goed
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2011 10:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Uchiha_Shadow schreef:

Wat?

Oooh, ja maar ik ga niet iedereen hier op foutjes wijzen hoor. Dan gaat iedereen me haten, en dan heb zelfs ik er zo meteen geen lol meer aan! Dantekloon zie ik al helemaal door de vingers, anders blijf ik bezig.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2011 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Dr.No

Gedateerd, maar een vermakelijke eerste Bond film is het wel. Het is dan ook de eerste Bond film die ik heb gezien. En een film van bijna 50 jaar oud moet je ook niet te kritisch beoordelen vind ik.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2011 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Dexter Season 5 9.0/10

Ijzersterk, verfrissend seizoen, met name halverwege. Leuke nieuwe personages, een ontzettend spannend en sterk plot. Echter wel wat toevallig en ongeloofwaardigheden maar dat maken de sterke acteerprestaties en dialogen goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2011 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

GekooktEi schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

Wat?

Oooh, ja maar ik ga niet iedereen hier op foutjes wijzen hoor. Dan gaat iedereen me haten, en dan heb zelfs ik er zo meteen geen lol meer aan! Dantekloon zie ik al helemaal door de vingers, anders blijf ik bezig.

Pfff, geef dan gelijk je titel maar af!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2011 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Hij moet het alleen doen met redacteurs.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 01 Apr 2011 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Robin Hood (2010)

In het kort: Ik vond het een zeer vermakelijke film.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 01 Apr 2011 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

MaartenL schreef:
Pfff, geef dan gelijk je titel maar af!

Hahaha, kijk, ik kan en wil het wel, maar iedereen irriteert zich daar toch aan als ik onder elk bericht:

Jelle Havermans schreef:
Ijzersterk

IJzersterk*

ga zetten.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Apr 2011 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Aan die ballerina die klaagt dat Natalie Portman haar Oscar voor Black Swan niet verdient omdat zij het geavanceerde voetwerk niet heeft gedaan: Uw rol in de film was zeer beperkt, bijna altijd was Portman volledig in beeld en haar Oscar heeft ze duidelijk verdiend omwille van haar ACTEERWERK.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 02 Apr 2011 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Aan die ballerina die klaagt dat Natalie Portman haar Oscar voor Black Swan niet verdient omdat zij het geavanceerde voetwerk niet heeft gedaan: Uw rol in de film was zeer beperkt, bijna altijd was Portman volledig in beeld en haar Oscar heeft ze duidelijk verdiend omwille van haar ACTEERWERK.

Wie dan? Ik zie hier niemand klagen.

OT: Ik heb voor de vierde maal Nirvana Unplugged in New York gekeken. Wat zonde dat Kurt zichzelf heeft vermoord, hij had zoveel talent.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Apr 2011 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

ninodude schreef:
Joni Philips schreef:

Wie dan? Ik zie hier niemand klagen.

OT: Ik heb voor de vierde maal Nirvana Unplugged in New York gekeken. Wat zonde dat Kurt zichzelf heeft vermoord, hij had zoveel talent.
http://www.film1.nl/blog/15264-Heeft-Natalie-Portman-haar-Oscar-wel-zelf-verdiend.html
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Apr 2011 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Gatsie, wat een manslut is die Thomas ook.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 02 Apr 2011 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Black Swan: Uitmuntend , geweldige prestatie van Portman. Ook even de prachtige en tegelijk subtiele soundtrack vermelden. 9,5/10

Three Kings : Leuke film. Mooie mix tussen actie,humor,drama 8,7/10
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Apr 2011 09:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Paintskillz schreef:
Joni Philips schreef:

Gatsie, wat een manslut is die Thomas ook.

Moet, ook echt hè. :')
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 153 van 166

Ga naar: