Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
zie sang BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 18:48    Onderwerp: onafgewerkte games Reageren met citaat

Wat vinden jullie ervan dat er al een pacht klaar staat voor de release , waar zou de fout liggen om de game toch op de markt te brengen ? . hoeveel games hebben jullie al uitgespeeld VOOR je een pacht krijgt .

Wie er ook genoeg van heeft spuig nu u gal over deze manier v werken ....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Niemand vindt dit leuk geloof ik?

Tja, wat doe je er aan...
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat

goed antw Wat doe je eraan ???
Zouden ze niet beter 2 games per maand releasen inplaats v 5 ??
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

In het VK heeft iemand klacht ingediend tegen Activision omdat ze een onafgewerkt product uitbrachten.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha lol, gaat het weer om Amerikaanse bedrijven he, die doen nooit iets goed. (geintje).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Japanse bedrijven doen het ook niet veel beter...
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:

In ieder geval wel beter dan die Amerikaanse bedrijven, als een game teveel bugs en glitches heeft(Tales of Graces Wii) wordt het wel binnen een dag geholpen en opnieuw uitgebracht.

Er is nog 1 Japanse game dat ik ken die nog wel stikken van bugs en glitches zoals The Last Remnant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joraaaan BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Blabla japan.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

En zie sang: je avatar is te groot.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Mafusto schreef:

In ieder geval wel beter dan die Amerikaanse bedrijven, als een game teveel bugs en glitches heeft(Tales of Graces Wii) wordt het wel binnen een dag geholpen en opnieuw uitgebracht.

Dat slaat nergens op om dat te zeggen, het ligt er maar net aan de developer. Capcom lanceerde bijvoorbeeld ook gewoon een jaar later schaamteloos een patch voor Street Fighter IV, genaamd Super Street Fighter IV.

En daarbij wil ik er aan toevoegen dat als games gepatched worden dat ik het helemaal niet erg vind en juist goed van de ontwikkelaar, wat ik wel erg vind is het uitbrengen van niet koopwaardige DLC vlak na de release van het spel.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja het is spijtig...

Je kan er weinig aan doen behalve stoppen met Call of Duty kopen en polished (indie) games te gaan kopen.

Anderzijds zeuren 'fans' juist altijd dat games sneller gereleased moeten worden.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
dantekloon schreef:
Mafusto schreef:

Dat slaat nergens op om dat te zeggen, het ligt er maar net aan de developer. Capcom lanceerde bijvoorbeeld ook gewoon een jaar later schaamteloos een patch voor Street Fighter IV, genaamd Super Street Fighter IV.

En daarbij wil ik er aan toevoegen dat als games gepatched worden dat ik het helemaal niet erg vind en juist goed van de ontwikkelaar, wat ik wel erg vind is het uitbrengen van niet koopwaardige DLC vlak na de release van het spel.

Het verschil tussen Street Fighter IV en Super Street Fighter IV is immens groot! Die laatste een patch noemen voor de eerste, is dus totaal onjuist.

Overigens moet ik mededelen dat ik zelf geen problemen heb met patches. Wel problemen heb ik met het aanbieden van DLC voor een game op de releasedatum van desbetreffende, of het lanceren van betaalde DLC die data blootgeeft die al op de disc staan. Daar kan ik me aan ergeren.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Mr. Awesome schreef:

Het verschil tussen Street Fighter IV en Super Street Fighter IV is immens groot! Die laatste een patch noemen voor de eerste, is dus totaal onjuist.

Maar je snapt toch hopelijk zijn punt wel? Kom op, ik ben niet bekend met die games maar je geeft na een jaar alweer een SFIV+ uit, om het maar zo te zeggen. Gewoon ietwat extra content voor again het volle pond.

Kan je het een vervolg noemen? Nee, doen ze zelf ook niet, maar toch betaal je er dezelfde prijs voor. Kijk, het is dan leuk voor mensen die SFIV nog niet hadden (die krijgen meer voor hun geld) maar stel dat je dan net SFIV had gekocht en dan zou je voor dat waar je voor hebt betaald, plus meer, weer €60 neer moeten leggen. Dat slaat nergens op.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Mr. Awesome schreef:

Maar je snapt toch hopelijk zijn punt wel? Kom op, ik ben niet bekend met die games maar je geeft na een jaar alweer een SFIV+ uit, om het maar zo te zeggen. Gewoon ietwat extra content voor again het volle pond.

Kan je het een vervolg noemen? Nee, doen ze zelf ook niet, maar toch betaal je er dezelfde prijs voor. Kijk, het is dan leuk voor mensen die SFIV nog niet hadden (die krijgen meer voor hun geld) maar stel dat je dan net SFIV had gekocht en dan zou je voor dat waar je voor hebt betaald, plus meer, weer €60 neer moeten leggen. Dat slaat nergens op.

Dan ben je incorrect geïnformeerd. Super Street Fighter IV heeft namelijk nooit de 'volledige' adviesprijs gehad. Het spel is meteen op de markt gebracht voor de lagere prijs van €39,99. En dat is heel coulant van Capcom, als je het mij vraagt.

Vroeger deden ze overigens precies hetzelfde met Street Fighter II => Street Fighter II′ - Champion Edition => Street Fighter II′ - Hyper Fighting => Super Street Fighter II — The New Challengers => Super Street Fighter II Turbo. En als laatste, in 2003, Hyper Street Fighter II. Niemand die toen klaagde

Maar om terug te keren naar de kern van dit topic, staat mijn vorige reactie nog steeds; haat aan betaalde DLC op de releasedag en/of betaalde DLC die unlocks zijn voor data aanwezig op de disc zelf. En je moet het toch met me eens zijn? Jij bent hier ook op tegen, niet?
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Dan ben je incorrect geïnformeerd. Super Street Fighter IV heeft namelijk nooit de 'volledige' adviesprijs gehad. Het spel is meteen op de markt gebracht voor de lagere prijs van €39,99. En dat is heel coulant van Capcom, als je het mij vraagt.

Vroeger deden ze overigens precies hetzelfde met Street Fighter II => Street Fighter II′ - Champion Edition => Street Fighter II′ - Hyper Fighting => Super Street Fighter II — The New Challengers => Super Street Fighter II Turbo. En als laatste, in 2003, Hyper Street Fighter II. Niemand die toen klaagde

Onzin, vroeger was het kut en nu is het nog steeds kut. En daarbij hadden ze makkelijk SSFIV kunnen laten zitten doormiddel van patches en DLC, het is gewoon geldklopperij hoe je het ook wend of keert.

Desalniettemin heb ik SSFIV ook op de plank liggen, maar daar gaat het helemaal niet om. Dat was mijn punt niet.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Sorry, maar wat een ruk-argument. Niemand die toen klaagde, really? Maakt ze des te slechter. Dat van SFII vind ik dus ook madness... Vijf van die zes edities zijn gewoon in drie jaar uitgebracht, dat is te ernstig voor woorden.

Kijk, waar ik niets tegen heb, is een Game of the Year-editie. Ja, dat is ook klote als je het nog niet hebt, maar dat voelt veel minder als "Tataaaa, kijk hier, een nieuw spel!".

Het enige waar dit soort dingen voor zorgen, lijkt mij, is dat mensen afhaken met het vroeg kopen van de spellen. Tenminste, dat zou ik meteen doen... Als ik wist dat ik een serie volgde die steeds weer een 'betere versie' zou maken als ik het andere spel net had, zou ik die eersten niet meer kopen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Klopt, inderdaad. Maar Capcom heeft het met Super Street Fighter IV goed gespeeld, want toen Street Fighter IV uitkwam, had niemand ooit gedacht dat er een uitgebreidere versie zou verschijnen.

Zelf merk ik overigens aan mezelf wel dat ik DLC niet meer zo snel koop. Ik zou namelijk, ook al heb ik het normale spel nog niet uit, graag de "Dead Money" DLC kopen voor Fallout: New Vegas. Maar, aangezien "The Elder Scrolls IV: Oblivion" en "Fallout 3" beide een 'Game of the Year'-editie ontvingen, zal ik ook wachten op eenzelfde versie voor New Vegas.

In essentie is het gewoon klantje pesten, als je het mij vraagt. Maar ja, ontwikkelaars hebben gezien dat er geld in zit; in DLC, GOTY-versies, Complete Editions en bundels. Het ziet er dus naar uit dat het een blijvertje is. Had je ook al kunnen bedenken, met het digitale tijdperk van tegenwoordig...

En als je echt slim kijkt naar alles wat er gebeurt op game-gebied, weet je dat alles wat je digitaal koopt, niet echt van jou is. Wanneer een bedrijf (i.e. Sony, Microsoft, Nintendo) vindt dat jij verkeerd bezig bent met hun diensten, dan hebben ze het recht je account te blokkeren. Het staat zelfs in de voorwaarden, en je accepteert deze. Dus waarom kopen we eigenlijk al die digitale content? Om het grof te zeggen, zijn we een stel schapen...

Laatst aangepast door Asianator op 23 Feb 2011 20:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Sowieso zou ik nog geen DLC halen van de game wanneer je deze nog niet uit heb gespeeld, tegenwoordig bestaan er ook PlayStation Store Deals, nietwaar?
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zie het probleem niet zo. Natuurlijk is het niet leuk als een uitgever een game op de markt brengt die eigenlijk pas 'klaar' is na een day 1 patch. Maar aan de andere kant doen we tegenwoordig niet anders. Ook programma's op de pc krijgen om de zoveel tijd een update omdat dit nou eenmaal mogelijk is met internet. Programma's en games kunnen zich elke keer weer verbeteren. Als er vroeger een game op de markt kwam en er bleek een enorme glitch in te zitten, dan was die game gewoon verdoemd. Nu kunnen zulke dingen alsnog opgelost worden. Dat een heleboel uitgevers hierdoor gemakzuchtig worden met het uitgeven van hun game is wel weer een nadeel. Voorlopig zie ik toch nog steeds veel meer voordelen aan de mogelijkheid om een game na 1 dag of later nog een patch te geven om problemen op te lossen of om iets te verbeteren.

DLC en een day 1 patch zijn echt totaal verschillende dingen... laten we die discussie dus niet te lang volhouden

GekooktEi schreef:

Ten eerste SSFIV werd niet voor 60 euro op de markt gebracht, maar voor 40 euro! En was dus zeker geen fullpriced game. Ik had hem volgens mij zelf voor 28 euro bij MO op de release.
Ten tweede vind ik dat er bij deze games toch wel verschil zit omdat deze een pas een jaar later uitkomt. Heel veel personen zoals ik kopen maar relatief weinig games bij de launch. Toen ik hoorde dat SSFIV uitkwam was dit de perfecte manier om het gemis van SFIV op te vullen.
Ten derde. Capcom doet dit al zolang SF bestaat en vroeger hoorde je er ook niemand over klagen? Deze games hebben echt inhoudelijk ook veel verschil en zijn zeker niet minder dan elke jaarlijkse update van FIFA, NHL en COD. Waarom voor die games wel elk jaar 60 euro neerleggen dan? Het zijn ook maar nieuwe levels, karakters en wat verbeterde gameplay (als je het op jouw manier bekijkt).
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat is er mis met patches? Games tegenwoordig hebben dit eenmaal nodig omdat alles nu veel complexer is dan de vijfde console generatie (PSone, N64) bijvoorbeeld. De techniek gaat vooruit, maar dat betekent dat er ook meer problemen ontstaat voor ontwikkelaars. Games tegenwoordig kan je bijna niet perfect afleveren.

Over DLC:

Heb haat aan DLC en wou dat het nooit werd bedacht! Tegenwoordig houden ze veel content achter om daar DLC van te maken en dat is jammer. Een game zal veel beter scoren als er super veel content in zat inplaats daarvan het te verspreiden in DLC pakketen. De DLC die ze tegenwoordig uitbrengen vind ik soms zo onzin en te duur. Het is allemaal geldklopperij zoals koop de special edition en je krijgt huppeldepup zoveel missies en kostuums. Tja, ik geef toe dat ik ook heel soms DLC koop (die de aankoop waard zijn (rot op met alternatieve kostuums!)) om dat ik meer van die game wil spelen (damn you Alen Wake!). Eigenlijk weten we allemaal donders goed dat het standaard in de game moet zitten. Hoewel ik een ontwikkelaar wel hun DLC kan waarderen is Rockstar! Als er meer van dat soort DLC was zou ik nu niet te lopen zeiken.
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu goed Gekookt Ei ???
BTW: Dus jullie vinden het goed dat BV TDU2 zoveel bugs heeft
en dat de game na 2 weken een pacht krijgt om sommege bugs op
te lossen.???

Ik bedoel wel pacht voor games die vol bugs zitten of een personage
die plotseling het verhaal binnen komt .
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Wat is er mis met patches? Games tegenwoordig hebben dit eenmaal nodig omdat alles nu veel complexer is dan de vijfde console generatie (PSone, N64) bijvoorbeeld. De techniek gaat vooruit, maar dat betekent dat er ook meer problemen ontstaat voor ontwikkelaars. Games tegenwoordig kan je bijna niet perfect afleveren.

Aan de andere kant merk ik wel dat tegenwoordig elk spel die ik in bezit heb voor de Ps3 een patch nodig heeft voordat ik kan spelen, soms zelfs al bij launch, erg vervelend.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

elemeNt schreef:
en zijn zeker niet minder dan elke jaarlijkse update van FIFA, NHL en COD. Waarom voor die games wel elk jaar 60 euro neerleggen dan? Het zijn ook maar nieuwe levels, karakters en wat verbeterde gameplay (als je het op jouw manier bekijkt).

Om even hier op in te gaan: dat klopt, en daarom koop ik ook niet jaarlijks een spel uit dezelfde serie. CoD kan ik wel uitkotsen inmiddels... Dus ja, zo bekijk ik dat, en daarom koop ik die games ook niet elk jaar.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 00:49    Onderwerp: Reageren met citaat

zie sang schreef:

BTW: Dus jullie vinden het goed dat BV TDU2 zoveel bugs heeft
en dat de game na 2 weken een pacht krijgt om sommege bugs op
te lossen.???

Ik bedoel wel pacht voor games die vol bugs zitten of een personage
die plotseling het verhaal binnen komt .

Nee, het is natuurlijk niet goed dat een game vol met bugs zit. Aan de andere kant is TDU2 een open world game (GTA, RDR, Fallout NV, Oblivion) en dat is typisch zo'n genre waarbij een ontwikkelaar echt nooit alle bugs uit de game kan halen. Als ze dat moeten doen dan is de game meer dan 10 jaar in ontwikkeling en alweer verouderd tegen de tijd dat die uitkomt. Het is dan toch alleen maar mooi dat ze later nog eens met een patch komen en meer bugs fixen?

@GekooktEi
Dus wat is er nou zo erg aan SSFIV? i.t.t. die jaarlijkse games komt deze goedkoper in de winkels, was het al jaren geen jaarlijkse franchise meer en krijg je echt net zo veel nieuwe gameplay als een nieuw FIFA, COD of whatever deel.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 00:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

@ elemeNt

Laat ik het zo zeggen, aan mij zijn dit soort dingen niet besteed. Ook al was het een ander spel geweest, dan had ik dit nog steeds een heel gek concept gevonden. Ik zeg niet dat het erg is, of dat het niet mag bestaan, maar ik zou het niet accepteren dat ze gewoon Spel-wat-ik-net-gekocht-heb+ aanbieden, al snel nadat ik het heb gekocht.

Ik snap best dat Street Fighter-fans hier alsnog heel blij mee zijn, en van mij mogen jullie. Ik vind het alleen een raar idee, maar misschien is dat omdat ik nog nooit een spel heb gekocht uit een serie waarbij ze dat soort dingen doen; ik ben er simpelweg niet mee bekend.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: