Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 62, 63, 64  Volgende  
Joraaaan BerichtGeplaatst: 04 Apr 2011 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Joraaaan schreef:
Nog 2 week tot Real Madrid - Barcelona, ik heb er weer zin in!

Spijtig genoeg zal de eerste Classico niet veel soeps zijn, denk ik. Real is zo goed als kansloos in de competitie. Ik denk dat ze er vooral in de beker goed tegenaan zullen gaan, en natuurlijk in de Champions League als het zover komt.

Dat denk ik ook, maar dat betekent dat we ook eens meer van de talenten aan bijde kanten kunnen zien. Bijvoorbeeld Sergio Canales die ik redelijk vond spelen dit weekend, en aan de kant van Barca, Jeffren, Thiago, en Afellay!

De beker wordt idd de volle 11 tegen de volle 11.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Apr 2011 23:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Hopelijk ook Pedro Léon, en misschien ook wel de rentree van Kaka?
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 04 Apr 2011 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is goed mogelijk, ook zou ik dan Higuain in de basis zetten en in de finale vertrouwen op de vorm van Karim Benzema de laatste tijd, wat hebben zij die man gemist zaterdag.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Joraaaan schreef:
Dat is goed mogelijk, ook zou ik dan Higuain in de basis zetten en in de finale vertrouwen op de vorm van Karim Benzema de laatste tijd, wat hebben zij die man gemist zaterdag.

Goh, de laatste tien minuten was de goals van Gijon gewoon een schietkader.
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Joraaaan schreef:

Goh, de laatste tien minuten was de goals van Gijon gewoon een schietkader.

En niemand scoort
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Apr 2011 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Hala Madrid! 4-0!

Vanavond Barca!
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 07 Apr 2011 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom staat Nacer Chadli niet in de basis
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 07 Apr 2011 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Joraaaan schreef:

Ik zou het niet weten. Misschien een kleine blessure of hij krijgt rust voor zondag.
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 07 Apr 2011 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Joraaaan schreef:

Ik zou het niet weten. Misschien een kleine blessure of hij krijgt rust voor zondag.

Ah dat is idd de verklaring, Ruiz er wel in, die zal er in de tweede helft wel uitgaan voor Chadli.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 10 Apr 2011 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooi dat ajax heeft gewonnen
En twente en psv gelijk

Wel had de laatste goal van psv afgekeurd moeten worden
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Apr 2011 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Vandaag een super-zondag in België met Club Brugge-Anderlecht en Genk-Standard. Brugge staat voor ondanks dat de scheids in de shwalbes van Anderlecht trapt. Tweemaal in een minuut zelfs van dezelfde speler. Dat is gewoon rood dus normaal. En blijkbaar is een speler op de borst trappen een gele kaart. Maar wel de perfecte penalty van Perisic! Die is nu mede topschutter. 2-0. 3-0.

Als Standard vanavond nog wint, ligt de titelstrijd echt compleet open. Met deze zege komt Brugge gelijk met Gent, op 2 van Anderlecht. Standard zou met een zege gelijk met Brugge en Gent komen, en 4 punten dan achter op Genk die sowieso leider blijft. Dan heb je vijf ploegen die nog de titel kunnen pakken. Zes eigenlijk, maar Lokeren speelt enkel scherprechter.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 10 Apr 2011 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:
Mooi dat ajax heeft gewonnen
En twente en psv gelijk

Wel had de laatste goal van psv afgekeurd moeten worden

Inderdaad. Gadverdamme wat is Toivonen een vieze speler, die kerel had gewoon al 4 rode kaarten dit seizoen moeten krijgen. Hoop echt dat hij ernstig geblesseerd geraakt is (zal wel niet).
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 10 Apr 2011 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat

[COLOR="RoyalBlue"] Eindelijk iemand die het met me eens is![/COLOR]
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 10 Apr 2011 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Klopt, toivonen hoort eigenlijk niet in de eredivisie thuis, net als dat suarez ook van dat kutgedrag had. Of huntelaar, met zn vieze lachje altijd als ie keihard natrapte.
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 10 Apr 2011 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Sutefuu schreef:
Klopt, toivonen hoort eigenlijk niet in de eredivisie thuis, net als dat suarez ook van dat kutgedrag had. Of huntelaar, met zn vieze lachje altijd als ie keihard natrapte.

Suarez was te ver gegaan met zijn beet, maar hij was de beste voetballer op de Nederlandse velden tot dat hij naar Liverpool ging. Toivonen is gewoon een smerige kloothommel.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 10 Apr 2011 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Joraaaan schreef:
Sutefuu schreef:

Suarez was te ver gegaan met zijn beet, maar hij was de beste voetballer op de Nederlandse velden tot dat hij naar Liverpool ging. Toivonen is gewoon een smerige kloothommel.

niet alleen zn beet, ook zn smerige schwalbes en natrappen etc. Toivonen is imo ook een van de beste spelers op de nederlandse velden. Ik snap ook niet waarom hij zo doet.
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 10 Apr 2011 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Sutefuu schreef:
Joraaaan schreef:
Sutefuu schreef:

niet alleen zn beet, ook zn smerige schwalbes en natrappen etc. Toivonen is imo ook een van de beste spelers op de nederlandse velden. Ik snap ook niet waarom hij zo doet.

Suarez trapte helemaal niet vaak na, schwalbes maakte hij wel maar dat doen zovelen, Toivonen is 100% niet de beste speler in Nederland. Dat is Theo Janssen.

Edit: oh je zei een van de beste mijn fout ;p
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 10 Apr 2011 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Joraaaan schreef:
Sutefuu schreef:
Joraaaan schreef:
Sutefuu schreef:

Suarez trapte helemaal niet vaak na, schwalbes maakte hij wel maar dat doen zovelen, Toivonen is 100% niet de beste speler in Nederland. Dat is Theo Janssen.

Edit: oh je zei een van de beste mijn fout ;p

haha, ja theo is wel heel erg goed ja die trap van een paar weken geleden, tegen moskou was dat volgensmij, WAUW
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Apr 2011 08:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het Belgisch voetbal kan nog spannender worden dit weekend. Anderlecht heeft zijn 'serie' nederlagen gekeerd tegen Genk en staat daardoor terug eerste, met 1 punt voorsprong op Genk. Stellende dat Club Brugge wint van Lokeren en bij Gent-Standard er een winnaar is; staan de eerste vier op minder dan 2 punten van elkaar.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Apr 2011 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik begrijp nu trouwens waarom er zoveel 'horrortackles' zijn in Nederlandse voetbal. Twee duidelijke foute tackles (haken en met de voeten vooruit) in de 16 worden niet gefloten door de Nederlandse scheids in Brugge-Lokeren.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 17 Apr 2011 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ik begrijp nu trouwens waarom er zoveel 'horrortackles' zijn in Nederlandse voetbal. Twee duidelijke foute tackles (haken en met de voeten vooruit) in de 16 worden niet gefloten door de Nederlandse scheids in Brugge-Lokeren.

In het Nl voetbal komen bijna geen horrortackles voor. De Nl scheids die in België moeten fluiten, hebben wss een week daarvoor slecht in de eredivisie gefloten
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Apr 2011 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Geweldig begin van Real, Ronaldo had moeten scoren.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 20 Apr 2011 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Geweldige tweede helft van Barcelona.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Apr 2011 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Everybody_lies schreef:
Christian Vuye schreef:

Geweldige tweede helft van Barcelona.

Inderdaad, geweldige match gewoon!
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Apr 2011 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat

1-0 Ronaldo!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 62, 63, 64  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 57 van 64

Ga naar: