| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 62, 63, 64 Volgende
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 28 Apr 2011 17:25 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | José Mourinho een schande voor het voetbal? Eerder de beste coach van de afgelopen jaren. Hij is de enige die Barcelona iets kon doen de afgelopen jaren, zowel met Chelsea als met Inter en Real Madrid. Ik snap het niet, waarom is iedereen zo tegen Mourinho als je weet dat je voetballend tegen Barcelona sowieso verliest? |
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=135947
Mourinho is inderdaad een schande voor het voetbal. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Apr 2011 18:18 Onderwerp:
| |

|
| Vind jij, ik ben een andere mening toegediend. Omdat iemand zijn mond open durft te trekken is hij geen schande voor het voetbal, zeker niet als hij al met twee verschillende ploegen de CL heeft gewonnen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 28 Apr 2011 19:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Och, gelukkig staat er tenminste één interessante ploeg in de finale en dat is Man. U. Er komt er sowieso geen tweede bij, dat weten we al even. We kunnen kiezen tussen een ploeg die met 70% balbezit over 60 minuten geen enkele kans weet af te werken; en een ploeg die amper 30% balbezit haalt als er een ploeg staat te voetballen op het veld. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 28 Apr 2011 20:20 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Vind jij, ik ben een andere mening toegediend. Omdat iemand zijn mond open durft te trekken is hij geen schande voor het voetbal, zeker niet als hij al met twee verschillende ploegen de CL heeft gewonnen. |
Helaas wat er uit zijn mond komt is "the special one "onwaardig. Mou blijft wel een fantastische trainer. Hoewel ik zijn speelstijl bij Madrid afkeur.
"FC Barcelona door de UEFA werd bevoordeeld omdat de Catalanen met kinderrechtenorganisatie Unicef als shirtsponsor spelen."
"Mourinho zei niets te snappen van de kaarten voor Pepe (rood) en Sergio Ramos (geel). "
"We moeten het stellen zonder Pepe en Ramos, die niets deden. En ik ook niet. Ik wil wel eens weten waarom? Waarom moest Pepe eraf? Laat iemand mij dat eens uitleggen."
"Josep Guardiola is een fantastische trainer, maar hij heeft in 2009 de Champions League gewonnen op een manier waarvoor ik me zou schamen, met het schandaal van Stamford Bridge. "
Barcelona is natuurlijk ook geen heilige ploeg. Zowel Pedro ,Busquets als Alves gingen vaak onnodig theatraal neer.
Maar ik ben overgelukkig dat beenhouwer Pepe van het veld werd gestuurd zonder dat er iemand van Barca ernstig gewond is geraakt. Ook blij dat hij de return volgende week mist , kan hij opnieuw niemand blesseren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 28 Apr 2011 20:27 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Och, gelukkig staat er tenminste één interessante ploeg in de finale en dat is Man. U. Er komt er sowieso geen tweede bij, dat weten we al even. We kunnen kiezen tussen een ploeg die met 70% balbezit over 60 minuten geen enkele kans weet af te werken; en een ploeg die amper 30% balbezit haalt als er een ploeg staat te voetballen op het veld. |
Dat is bij deze wedstrijd waar, maar ploegen met lef spelen met aanvallers in plaats van 11 verdedigers. Normaal zet Barca haar balbezit om in goals, maar tegen Madrid valt dit natuurlijk tegen met dat block van 4 verdedigers en 3 verdedigende middenvelders.
Zal wel mooi zijn als Van der Sar zijn laatste wedstrijd op Wembley wint. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 28 Apr 2011 20:28 Onderwerp:
| |

|
| Joraaaan schreef: | | Joni Philips schreef: | | Och, gelukkig staat er tenminste één interessante ploeg in de finale en dat is Man. U. Er komt er sowieso geen tweede bij, dat weten we al even. We kunnen kiezen tussen een ploeg die met 70% balbezit over 60 minuten geen enkele kans weet af te werken; en een ploeg die amper 30% balbezit haalt als er een ploeg staat te voetballen op het veld. |
Dat is bij deze wedstrijd waar, maar ploegen met lef spelen met aanvallers in plaats van 11 verdedigers. Normaal zet Barca haar balbezit om in goals, maar tegen Madrid valt dit natuurlijk tegen met dat block van 4 verdedigers en 3 verdedigende middenvelders.
Zal wel mooi zijn als Van der Sar zijn laatste wedstrijd op Wembley wint. |
QFT |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Apr 2011 20:28 Onderwerp:
| |

|
Waarom keur je zijn speelstijl bij Real Madrid af? Enkel tegen Barcelona speelt hij op deze manier (denk aan de 4-0 tegen Ajax en Tottenham, de 3-0 tegen Lyon). En is toch ook logisch? Kijk eens naar Arsenal, die wilden het mooi doen tegen de Catalanen en kregen zelfs in Camp Nou geen enkele kans.
Goh, en de rode kaart van Pepe was ietswat overdreven. Goed, hij ging misschien iets te wild met zijn benen zwaaien, maar voor de rest was er weinig aan. Moet ik sommigen er trouwens aan herinneren hoe Pedro Arbeloa een gele kaart heeft aangesmeerd? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 28 Apr 2011 20:32 Onderwerp:
| |

|
Ook tegen ajax gedraagte mourinhio zich al best wel schandalig
Het is slim maar ik vind het niet kunnen op dat niveau. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 28 Apr 2011 20:36 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Joraaaan schreef: | | Joni Philips schreef: | | Och, gelukkig staat er tenminste één interessante ploeg in de finale en dat is Man. U. Er komt er sowieso geen tweede bij, dat weten we al even. We kunnen kiezen tussen een ploeg die met 70% balbezit over 60 minuten geen enkele kans weet af te werken; en een ploeg die amper 30% balbezit haalt als er een ploeg staat te voetballen op het veld. |
| Inderdaad, eens een ploeg verdedigend speelt; zet Barcelona niets meer neer. Als je dan ziet dat clubs als Sevilla, Hercules, Kazan, ... Barcelona puntenverlies kunnen bezorgen; dan spreek je toch niet over 's werelds beste verdedigers. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 28 Apr 2011 20:39 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | Waarom keur je zijn speelstijl bij Real Madrid af? Enkel tegen Barcelona speelt hij op deze manier (denk aan de 4-0 tegen Ajax en Tottenham, de 3-0 tegen Lyon). En is toch ook logisch? Kijk eens naar Arsenal, die wilden het mooi doen tegen de Catalanen en kregen zelfs in Camp Nou geen enkele kans.
Goh, en de rode kaart van Pepe was ietswat overdreven. Goed, hij ging misschien iets te wild met zijn benen zwaaien, maar voor de rest was er weinig aan. Moet ik sommigen er trouwens aan herinneren hoe Pedro Arbeloa een gele kaart heeft aangesmeerd? |
Je bent de tweede beste ploeg van de wereld, en dan heb je het lef om als een smerig mietje te spelen tegen de nummer een van de wereld. Dat is gewoon Real Madrid onwaardig punt. Pepe op het middenveld zetten, houdt toch eens op. Barcelona moet gewoon zo spelen zoals ze deden want anders zou er geen ene flikker gebeuren, oer saaie wedstrijden, dankzij Real. Arsenal won trouwens de eerste wedstrijd tegen Barca met dat aanvallend voetbal.
Als Pepe hard de knie van alves had geraakt was alves voor de komende maanden gebleseert geweest, rode kaart? Tuurlijk gewoon donkerrood.
Ramos moest rood hebben, pedro en busquets stelden zich aan maar wat dacht je van die smerige Marcelo en Di Maria. Ze doen het allebij, maar Barcelona wint hier gewoon zwaar verdiend. Lionel Messi en Afellay komen dan ook alle eer toe om het op een goede wijze af te sluiten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 28 Apr 2011 20:41 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | Waarom keur je zijn speelstijl bij Real Madrid af? Enkel tegen Barcelona speelt hij op deze manier (denk aan de 4-0 tegen Ajax en Tottenham, de 3-0 tegen Lyon). En is toch ook logisch? Kijk eens naar Arsenal, die wilden het mooi doen tegen de Catalanen en kregen zelfs in Camp Nou geen enkele kans.
Ik volg enkel de wedstrijden van RM tegen Barcelona , wedstrijden erbuiten zie ik niet. Waarschijnlijk speelt real dan offensiever. Enkel de speelstijl van RM tegen Barcelona keur ik af. Mijn excuses voor de vage omschrijving hiervoor.
Ik begrijp echt niet dat mensen de rode kaart van Pepe willen goed praten.
Hij ging in de helft van FCB , in een situatie zonder potentieel doelgevaar van FCB , met gestrekt been vooruit.
Had hij het been van Alves geraakt , was deze zijn seizoen voorbij.
Pepe blijft een vuile speler , in alle wedstrijden tegen Barcelona die ik gezien heb maakt hij schandalige overtredingen.
En de gele kaart voor Arbeloa was inderdaad onterecht. Jammer voor hem , de fout van Marcelo op Pedro (voet op de knie) is niet bestraft geweest. Dus toch wat rechtvaardigheid |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Apr 2011 20:49 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 28 Apr 2011 20:55 Onderwerp:
| |

|
Weer simpel, Pepe ging toch veel harder door, Als hij Alves ook nog eens hard had geraakt was Alves zijn been kwijt, klaar. Dit is gewoon rood.
Van Persie kreeg eigenlijk volgens het boekje terecht rood, veel scheidsrechters fluiten niet meer voor dat op goal schieten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Apr 2011 20:58 Onderwerp:
| |

|
| Haha, ben je echt serieus? Bekijk de wedstrijd nog eens en dan zul je zien dat Barca een stelletje kaartennaaiers zijn die zelf ook een hoop overtredingen maken. Of moet ik de trap van Busquets tegen Alonso nog eens aanhalen uit de Copa? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 28 Apr 2011 21:01 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Haha, ben je echt serieus? Bekijk de wedstrijd nog eens en dan zul je zien dat Barca een stelletje kaartennaaiers zijn die zelf ook een hoop overtredingen maken. Of moet ik de trap van Busquets tegen Alonso nog eens aanhalen uit de Copa? |
We kunnen ook de Clasico erbij halen van de competitie. Marcelo maakt een Schwalbe, penalty 1-1.
Pepe maakt een nog smerigere overtreding op Messi, en Ramos op villa in de bekerfinale. Real Madrid maakten die overtredingen maar werden niet bestraft, dan wil je toch ook gerechtigheid? :p
Als Mourinho zo wil spelen als tactiek, speelt barca dit toch gewoon op deze manier tegen? Of mag dat dan ook weer niet |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 28 Apr 2011 21:03 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 28 Apr 2011 21:04 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Joraaaan schreef: | | Als Mourinho zo wil spelen als tactiek, speelt barca dit toch gewoon op deze manier tegen? Of mag dat dan ook weer niet | Dus shwalbes zijn een toegelaten counter voor defensief voetbal? Sommige mensen zouden denken dat goed voetbal voldoende zou moeten zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 28 Apr 2011 21:06 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Joraaaan schreef: | | Als Mourinho zo wil spelen als tactiek, speelt barca dit toch gewoon op deze manier tegen? Of mag dat dan ook weer niet | Dus shwalbes zijn een toegelaten counter voor defensief voetbal? Sommige mensen zouden denken dat goed voetbal voldoende zou moeten zijn. |
Anti voetbal Vs Anti voetbal |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 28 Apr 2011 21:08 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Joraaaan schreef: | | Als Mourinho zo wil spelen als tactiek, speelt barca dit toch gewoon op deze manier tegen? Of mag dat dan ook weer niet | Dus shwalbes zijn een toegelaten counter voor defensief voetbal? Sommige mensen zouden denken dat goed voetbal voldoende zou moeten zijn. |
Nouja ik bedoel meer dat Mourinho met Real Madrid, normaliter een goede aanvallende ploeg, een tactiek heeft tegen Barcelona. Barca probeert dan aanvallend te spelen, maar dat lukt bijna niet tegen dat grote block. Pedro kwam er een keer langs in een wedstrijd maar stond net buitenspel. Daarom heeft Barcelona toch ook elke recht op een tactiek die niet in hun normale spel plan staat? Niet dat het leuk is, ze zullen het ook nooit doen tegen andere ploegen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 28 Apr 2011 21:09 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Everybody_lies schreef: | | Joni Philips schreef: | | Joraaaan schreef: | | Als Mourinho zo wil spelen als tactiek, speelt barca dit toch gewoon op deze manier tegen? Of mag dat dan ook weer niet | Dus shwalbes zijn een toegelaten counter voor defensief voetbal? Sommige mensen zouden denken dat goed voetbal voldoende zou moeten zijn. |
Anti voetbal Vs Anti voetbal | Illegaal voetbal vs. één van de meest gebruikte technieken? Catenaccio is al decennia een gerespecteerde en gekende stijl. MEt één verschil: topploegen hebben al bewezen dat ze hierdoor niet gehinderd worden om te scoren, Barcelona loopt er continu op vast. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 28 Apr 2011 21:14 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Everybody_lies schreef: | | Joni Philips schreef: | | Joraaaan schreef: | | Als Mourinho zo wil spelen als tactiek, speelt barca dit toch gewoon op deze manier tegen? Of mag dat dan ook weer niet | Dus shwalbes zijn een toegelaten counter voor defensief voetbal? Sommige mensen zouden denken dat goed voetbal voldoende zou moeten zijn. |
Anti voetbal Vs Anti voetbal | Illegaal voetbal vs. één van de meest gebruikte technieken? Catenaccio is al decennia een gerespecteerde en gekende stijl. MEt één verschil: topploegen hebben al bewezen dat ze hierdoor niet gehinderd worden om te scoren, Barcelona loopt er continu op vast. |
Dat is waar.
Maar de eerst classico van de 4 en de bekerfinale was het vooral trappen van Madrid en niet dat block zetten op een goede manier. Barca begon dit pas te doen in de CL.
Laten we de discussie maar sluiten btw, we komen er toch nooit uit  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 28 Apr 2011 21:25 Onderwerp:
| |

|
Man U speelt(volgens mij) nu echt wel beter voetbal dan alle andere overige ploegen, schalke hoort hier eigenlijk niet eens te zitten als je dat klasse verschil ziet. Het voetbal van Real is gewoon zwak en niet eens voetbal te noemen eigenlijk, zelfs Barça speelde niet zo'n heel goede wedstrijd. Volgens mij zou het niet meer dan normaal zijn moesten The Red Devils(De Rode Duivels ) de CL winnen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 28 Apr 2011 21:26 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Everybody_lies schreef: | | Joni Philips schreef: | | Joraaaan schreef: | | Als Mourinho zo wil spelen als tactiek, speelt barca dit toch gewoon op deze manier tegen? Of mag dat dan ook weer niet | Dus shwalbes zijn een toegelaten counter voor defensief voetbal? Sommige mensen zouden denken dat goed voetbal voldoende zou moeten zijn. |
Mijn excuses , shwalbes horen inderdaad niet thuis in een voetbalwedstrijd.
Deze tactiek van FCB is meer passend http://www.youtube.com/watch?v=WDWZT4tdIXk |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Apr 2011 21:33 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: | Man U speelt(volgens mij) nu echt wel beter voetbal dan alle andere overige ploegen, schalke hoort hier eigenlijk niet eens te zitten als je dat klasse verschil ziet. Het voetbal van Real is gewoon zwak en niet eens voetbal te noemen eigenlijk, zelfs Barça speelde niet zo'n heel goede wedstrijd. Volgens mij zou het niet meer dan normaal zijn moesten The Red Devils(De Rode Duivels ) de CL winnen. |
Nogmaals Real Madrid speelt enkel tegen Barcelona zo, kijk maar naar deze wedstrijden:
http://www.youtube.com/watch?v=wNGHDzH2Czc
http://www.youtube.com/watch?v=mB3BQj2ZJfk
http://www.youtube.com/watch?v=H6sSj9C7jZg
Het voetbal van Man. Utd is zeker niet het beste, ondanks dat ze enorm goed en georganiseerd hebben gespeeld tegen Schalke. Voetballend is Barcelona nog steeds de beste ploeg. Zonder twijfel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 28 Apr 2011 21:44 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Thibby95 schreef: | Man U speelt(volgens mij) nu echt wel beter voetbal dan alle andere overige ploegen, schalke hoort hier eigenlijk niet eens te zitten als je dat klasse verschil ziet. Het voetbal van Real is gewoon zwak en niet eens voetbal te noemen eigenlijk, zelfs Barça speelde niet zo'n heel goede wedstrijd. Volgens mij zou het niet meer dan normaal zijn moesten The Red Devils(De Rode Duivels ) de CL winnen. |
Nogmaals Real Madrid speelt enkel tegen Barcelona zo, kijk maar naar deze wedstrijden:
http://www.youtube.com/watch?v=wNGHDzH2Czc
http://www.youtube.com/watch?v=mB3BQj2ZJfk
http://www.youtube.com/watch?v=H6sSj9C7jZg
Het voetbal van Man. Utd is zeker niet het beste, ondanks dat ze enorm goed en georganiseerd hebben gespeeld tegen Schalke. Voetballend is Barcelona nog steeds de beste ploeg. Zonder twijfel. |
We zullen zien in de finale, ik hoop dat Man U met de trofee naar huis mag gaan, ik vind hun speelstijl nu eenmaal geweldig en bij gebrek aan andere Engelse ploegen( ARSENAL!!!! ) stem ik dan maar voor Man U  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 62, 63, 64 Volgende |