Ga je Fallout: New Vegas kopen ? |
Ja! Ik vond Fallout 3 al geweldig, en ik kan niet wachten voor meer! |
|
57% |
[ 20 ] |
Ja, want ik vond de Fallout 1/2/3 al top! |
|
8% |
[ 3 ] |
Misschien, ik vond de eerste twee games erg leuk, maar Fallout 3 vond ik minder, maar aangezien er ex-medewerkers van BIS aan mee werken, ben ik nog benieuwd. |
|
5% |
[ 2 ] |
Misschien, Fallout 3 vond ik leuk, maar ik vertrouw Obsidian niet echt. (t.o.v Bethesda) |
|
11% |
[ 4 ] |
Nee, hield van de eerste 2 games, maar Fallout 3 heeft te veel verandert in de serie, en deze bouwt verder op Fallout 3's gameplay. |
|
0% |
[ 0 ] |
Nee, ik vind Fallout geen leuke serie |
|
8% |
[ 3 ] |
Andere (post in topic) |
|
8% |
[ 3 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 35 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5
|
MaartenL |
Geplaatst: 04 Nov 2010 14:24 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
konnichiwa schreef: | Die vault met al die rad is kut maar daar kun je wel een Pulse gun halen (je hebt wel lockpick 100 nodig) Trouwens veel van je kameraden hebben ook quests....Die van ED-E (ofzoiets) kon ik wel niet meer doen omdat je op een bepaald moment met iemand moet praten en als je met die persoon al hebt gepraat lukt het niet meer :s. |
Dat niet alleen, er ligt immers ook de unique marksman rifle (All-American) en nog een hele zooi. Leuke vault, die rads moet je er maar bijnemen  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 04 Nov 2010 15:06 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Damiann |
Geplaatst: 04 Nov 2010 15:10 Onderwerp:
| |
|
Heb een vraagje ben nu net begonnen , moet in het begin na de training met een vrouwtje 2 ingridieenten zoeken op de begraafplaats? maar kan ze echt nergens vinden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 04 Nov 2010 15:31 Onderwerp:
| |

|
Je moet die van planten halen. De planten die je moet hebben zien er duidelijk groen uit, als ik het me goed herinner. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 04 Nov 2010 15:32 Onderwerp:
| |

|
Damiann schreef: | Heb een vraagje ben nu net begonnen , moet in het begin na de training met een vrouwtje 2 ingridieenten zoeken op de begraafplaats? maar kan ze echt nergens vinden. |
Is niet echt heel moeilijk hoor...Het eerste ingredient is precies een grasspriet op de grond (deed ik ook even voor ik het zag) het tweede kan ik me niet zo herinneren maar zie je toch op je map? |
|
Terug naar boven |
|
|
Damiann |
Geplaatst: 04 Nov 2010 16:12 Onderwerp:
| |
|
konnichiwa schreef: | Damiann schreef: | Heb een vraagje ben nu net begonnen , moet in het begin na de training met een vrouwtje 2 ingridieenten zoeken op de begraafplaats? maar kan ze echt nergens vinden. |
Is niet echt heel moeilijk hoor...Het eerste ingredient is precies een grasspriet op de grond (deed ik ook even voor ik het zag) het tweede kan ik me niet zo herinneren maar zie je toch op je map? |
Ik heb ze immiddels, thnx |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Nov 2010 17:28 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
MaartenL schreef: | konnichiwa schreef: | Die vault met al die rad is kut maar daar kun je wel een Pulse gun halen (je hebt wel lockpick 100 nodig) Trouwens veel van je kameraden hebben ook quests....Die van ED-E (ofzoiets) kon ik wel niet meer doen omdat je op een bepaald moment met iemand moet praten en als je met die persoon al hebt gepraat lukt het niet meer :s. |
Dat niet alleen, er ligt immers ook de unique marksman rifle (All-American) en nog een hele zooi. Leuke vault, die rads moet je er maar bijnemen  |
Ook in die Very Hard safe zeker? Dan ga ik wel terug zodra ik dat heb :'D
@ D: Inderdaad, ik speel niet op Hardcore. Maar in de vorige Fallout-games gingen ze ook gewoon dood en toen hoefde je ook niet te eten en drinken enz, dus ik vind gewoon dat followers in elke mode dood moeten gaan. Misschien bijv. niet in Easy... Ik vind de "normale" difficulties meer iets voor zo'n verschil dan het verschil tussen Casual en Hardcore.
konnichiwa schreef: | Damiann schreef: | Heb een vraagje ben nu net begonnen , moet in het begin na de training met een vrouwtje 2 ingridieenten zoeken op de begraafplaats? maar kan ze echt nergens vinden. |
Bovendien staan er quest markers naar beide plantjes toe iirc  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 05 Feb 2011 18:30 Onderwerp:
| |

|
Vandaag gekocht. Hopelijk kan ik me er in vinden.
Wel een vraag aan andere spelers; kun je Area 51 bezoeken in de game? Zou me erg vet lijken! |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 05 Feb 2011 18:33 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Vandaag gekocht. Hopelijk kan ik me er in vinden.
Wel een vraag aan andere spelers; kun je Area 51 bezoeken in de game? Zou me erg vet lijken! | Nope, er is wel een nucleaire test site geloof ik. Misschien zien we hem later nog in DLC. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 06 Feb 2011 14:36 Onderwerp:
| |

|
Oké, ik ben nu dus een uurtje of twee gevorderd in het spel, en ik zit al meteen met een probleem. Ik ben in de Movaje Wastelands namelijk een man tegengekomen die zijn vriendin kwijt is. Hij zegt dat ze zich op een richel bevind voorbij de kapotte radiotoren. Ik ben daar dus heen gegaan, maar ik kan niets vinden, enkel wat Gecko's en een dode 'Johnny'...
Natuurlijk ben ik wat verder gelopen, maar dit leverde, behalve een verlaten bus waar nu een radiostation in gevestigd zit, niets op.
Zijn er hier misschien mensen die zich deze queeste nog herinneren? En toevallig ook nog weten waar ik het meisje kan vinden? Alvast hartelijk bedankt! |
|
Terug naar boven |
|
|
Aaruman |
Geplaatst: 06 Feb 2011 15:54 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Oké, ik ben nu dus een uurtje of twee gevorderd in het spel, en ik zit al meteen met een probleem. Ik ben in de Movaje Wastelands namelijk een man tegengekomen die zijn vriendin kwijt is. Hij zegt dat ze zich op een richel bevind voorbij de kapotte radiotoren. Ik ben daar dus heen gegaan, maar ik kan niets vinden, enkel wat Gecko's en een dode 'Johnny'...
Natuurlijk ben ik wat verder gelopen, maar dit leverde, behalve een verlaten bus waar nu een radiostation in gevestigd zit, niets op.
Zijn er hier misschien mensen die zich deze queeste nog herinneren? En toevallig ook nog weten waar ik het meisje kan vinden? Alvast hartelijk bedankt! |
Dat meisje zal je niet vinden, loop terug naar die kerel. Meer zeg ik niet ivm spoilers  |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 06 Feb 2011 17:57 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Oké, ik ben nu dus een uurtje of twee gevorderd in het spel, en ik zit al meteen met een probleem. Ik ben in de Movaje Wastelands namelijk een man tegengekomen die zijn vriendin kwijt is. Hij zegt dat ze zich op een richel bevind voorbij de kapotte radiotoren. Ik ben daar dus heen gegaan, maar ik kan niets vinden, enkel wat Gecko's en een dode 'Johnny'...
Zijn er hier misschien mensen die zich deze queeste nog herinneren? En toevallig ook nog weten waar ik het meisje kan vinden? Alvast hartelijk bedankt! | Ga anders gewoon naar de Fallout Wiki, hier vind je zeker alle informatie.
Is het toevallig dit waar je het over hebt? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 06 Feb 2011 18:12 Onderwerp:
| |

|
KingLikesCookies schreef: | Ga anders gewoon naar de Fallout Wiki, hier vind je zeker alle informatie.
Is het toevallig dit waar je het over hebt? |
Ja, dat is het. Straks eventjes doen, dan maar. Bedankt voor de info! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 |