Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 164, 165, 166  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Feb 2011 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Cruel Intentions: Prachtige film, natuurlijk niet hetzelfde niveau als het origineel; maar een must-see.
Cruel Intentions 2: Een grap. In de eerste film wordt bijv. gezegd dat Kathryn's moeder getrouwd is voor het geld, maar in deze is het omgekeerd.
Cruel Intentions niet van hetzelfde niveau als het origineel? Dat is toch juist het origineel? Overigens vond ik Sarah Michelle Gellar in die film echt ongelofelijk! En natuurlijk ook ongelofelijk sexy.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 21 Feb 2011 00:12    Onderwerp: Reageren met citaat

V for Vendetta - 9.0/10

Fenomenaal.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 21 Feb 2011 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Batman Forever & Batman & Robin: Lekker kitsch. Doet je echt denken aan de Adam West Batman qua outfits. Voor de rest zeer blij dat de nieuwe Batman bestaat want de oude, dat kan toch niet meer.

http://www.youtube.com/watch?v=SRH-Ywpz1_I
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 21 Feb 2011 00:27    Onderwerp: Reageren met citaat

musthavethisgame schreef:
Joni Philips schreef:
Batman Forever & Batman & Robin: Lekker kitsch. Doet je echt denken aan de Adam West Batman qua outfits. Voor de rest zeer blij dat de nieuwe Batman bestaat want de oude, dat kan toch niet meer.

http://www.youtube.com/watch?v=SRH-Ywpz1_I

-
Overigens over Cruel Intentions, ik haal die titel altijd door de war met Intolerable Cruelty. Die laatste is wel echt een toffe film trouwens.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Feb 2011 06:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mr. Awesome schreef:
Joni Philips schreef:
Cruel Intentions: Prachtige film, natuurlijk niet hetzelfde niveau als het origineel; maar een must-see.
Cruel Intentions 2: Een grap. In de eerste film wordt bijv. gezegd dat Kathryn's moeder getrouwd is voor het geld, maar in deze is het omgekeerd.
Cruel Intentions niet van hetzelfde niveau als het origineel? Dat is toch juist het origineel? Overigens vond ik Sarah Michelle Gellar in die film echt ongelofelijk! En natuurlijk ook ongelofelijk sexy.
Eigenlijk werd het boek al drie keer verfilmd voor Cruel Intentions, nl. Les Liaisons dangereuses (1959), Dangerous Liaisons (1988) en Valmont (1989) De 1988 versie is hierbij het 'origineel' watn de eerste bekende, oa. Glenn Close.
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 21 Feb 2011 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Invictus.

best een goede film, niet verwacht eigenlijk.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Feb 2011 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Cruel Intentions 3: Lijkt meer op een nieuwe Wild Things, maar doet het wel goed als 'Wild Things'-achtige film. Verwacht geen topfilm, maar krijg een vermakelijke.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 21 Feb 2011 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Lawliet schreef:
Cars 7/10

Voor mij de minste Pixar film. Het is een goede film, maar de humor en stijl doen het niet voor mij. Hopelijk brengt cars 2 daar verandering in.

Cars 2 zit ik wel een beetje over in. Cars is inderdaad sowieso de "slechtste" (slecht is hij niet) Pixar-film, ik hoef Cars 2 persoonlijk niet eens te zien. Vind het qua thematiek ook wel de meest kinderlijke Pixar-film, al die auto's is toch meer iets voor jongetjes van 10 vind ik persoonlijk. Bij Toy Story zou je dat ook kunnen zeggen, maar die heeft gewoon zo'n geweldige uitwerking dat het alsnog een geweldige film is.

On-topic:

Shutter Island 9/10

Wauw, geweldige film. Ik verwachtte iets thriller-achtigs maar dat viel dus ontzettend mee. Als ze nou gewoon "mindfuck" als genre opnemen maakt dat het voor mij een stuk gemakkelijker Geweldige twist, zeker één van de beste mindfuck films die ik ooit heb gezien. Einde helpt daar natuurlijk ook aan mee.

Op zich wel bijzonder dat DiCaprio vorig jaar twee films heeft gemaakt die best wel veel met elkaar te maken hebben qua thematiek... Zijn beide nogal films die tegen het einde toch wel moeilijk te volgen (a.k.a. mindfuck) worden. Maar dat vind ik heerlijk

The Truman Show

Geweldig concept, heel leuk uitgewerkt. Leuke rol van Jim Carry, weer eens wat anders dan al die flauwe komedies, gewoon een dramarol met wat grappige elementen erin. Dingen als de doorzichtige dingen die hem binnen zouden moeten houden zijn wel erg geestig (Danger: Wildfire, terwijl er nergens rook is of zoiets, dan opeens zo'n lijn vuur midden op de weg verschijnt) maar hoe Truman zelf op de ontdekking reageert is ook goed gevonden. Deed me denken aan het verhaal wat ik eens van mijn ma hoorde over de lilliputter-pretparken die begin twintigste eeuw nog bestonden.

Wat is er dan niet thriller-achtig aan Shutter Island?
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 21 Feb 2011 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Takers 6,9/10
Pure action flick , verstand op 0.
T.I is best irritant.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Feb 2011 00:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Stammetje91 schreef:
Wat is er dan niet thriller-achtig aan Shutter Island?

Oja, sorry, was niet helemaal duidelijk - kijk, "thriller" is een iets te breed begrip in de filmwereld naar mijn mening, aangezien er 1) heftige emotionele (mooie!) films en 2) van die semi-horror films, dan zonder bloed enz., mee bedoeld worden... Dat vind ik altijd een beetje jammer. Het is zeker een thriller, een psychologische thriller. Prachtig genre. Maar ik vind de term "thriller" vaak ietwat verwarrend.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

True Grit: Prachtige film. Sterke John Wayne, maar eerlijk gezegd, toen ze dat alien ship vonden was ik wel even verbaasd. Dat was toch een WTF moment. Die aliens zelf waren wel ziek. Ik ben benieuwd hoe de Coen broers dat aanpakken. JK

Laatst aangepast door Joni Philips op 24 Feb 2011 22:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
True Grit: Prachtige film. Sterke John Wayne, maar eerlijk gezegd, toen ze dat alien ship vonden was ik wel even verbaasd. Dat was toch een WTF moment. Die aliens zelf waren wel ziek. Ik ben benieuwd hoe de Coen broers dat aanpakken.

Hmm ik heb geen aliens gezien in True Grit 2011 xD
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Rundskop

Wat een geweldige film, misschien wel de beste Belgische film ooit. En hij voelt ook echt Belgisch aan, niet gewoon Vlaams of Waals.

9.1/10
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Beerfest 6.0/10

Vermakelijke film met een absurd verhaal en een hoop vunzige grappen. Enkele zijn zeer geslaagd, maar sommige ook nogal flauw. De bierspelletjes kwamen realistisch over (op de eindstrijd na) en de duitsers waren hilarisch. Een typische film voor met wat vrienden en een paar biertjes.

Pathology 6.9/10

een interessante, maar zeer zieke film die de gehele tijd spannend blijft. Je moet een redelijk sterke maag hebben want de film gaat heel ver. [bijv. een vrouw die een snee in haar tong maakt om vervolgens harde seks te hebben tussen de opgesneden lijken]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Feb 2011 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

40 Days and 40 Nights: Het toonbeeld van de dubbele standaard. De hoofdrolspeler wordt verkracht en HIJ moet zich verontschuldigen dat hij seks heeft gehad. Waarom is de man altijd de slechte in een romantische film terwijl de vrouw meestal de schuldige is?
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 25 Feb 2011 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat

The Simpsons Movie

Citaat:
I am a Simpson's fanatic...this was a good movie, not a great one. It's basically a long Simpson's episode. It was funny, not hysterical, good not great, and recommendable, but not must-see. For a script that took so many years to put together, it might've been better, but overall a good movie with good laughs, just not great laughs.

Precies wat ik ervan dacht.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 25 Feb 2011 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Alice in Wonderland (disney)

Kweenie of ik het nou goed vond of niet. Er is letterlijk en figuurlijk niets gebeurd. Maar de situaties en personages waren interessant grappig en origineel.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 26 Feb 2011 00:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

elemeNt schreef:
Hmm ik heb geen aliens gezien in True Grit 2011 xD

True Grit (2010) eigenlijk hè Hier 2011, maar het blijft True Grit 2010.

On-topique:

Taken: wel leuke actiefilm met Liam Neeson als ex-geheim-agent of zoiets, die zijn dochter uit de handen van vrouwenhandelaren redt. Niet heel bijzonder, maar wel een toffe film. 7,5/10
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Feb 2011 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Diamonds Are Forever - De laatste Sean Connery, tijd voor Roger Moore!
Shutter Island - Toppertje.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 27 Feb 2011 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Town

Aardige film, maar had er wel iets meer van verwacht.

7/10
Terug naar boven
MocroMo BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Spartacus: God of the Arena (Ondanks dat het een serie is) 8/10 niet zo spectaculair als zijn voorganger maar nog steeds erg dope.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 10:09    Onderwerp: Reageren met citaat

True Grit - 8.9/10

Topper, bijna een klassieker.
Terug naar boven
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat

A bronx tale (1993)

Met robert de Niro en De Niro's eerste film die hij zelf regiseert
Leuke mob film

A Bronx Tale - 8.5
Terug naar boven
Sayonara BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Dead Snow - 3,5/10

Blij dat ie afgelopen was. Zat letterlijk 1 of 2 grappige dingen tussen waar m'n mondhoeken iets van omhoog gingen, maar voor de rest was het gewoon saai.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Triangle 8/10

Een goede mindfuck film zoals Shutter Island. Alleen heeft de einde van de film gaf niet naar mijn gevoel een gepaste einde. De plot twist en de complexiteit van de film hebben ze zeker goed gedaan en de moeite waard om te kijken.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 150 van 166

Ga naar: