Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 151, 152, 153 ... 164, 165, 166  Volgende  
Aaruman BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat

The godfather trilogie, op één dag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

@ Aaruman: U, sir, are awesome. and you are a no-lifer.

Kingdom of Heaven (op één dag!) Nee grapje, maar wel een lange film Wel een toffe film anyways, de veldslagen waren ook erg mooi in beeld gebracht.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Death Sentence 7.3/10

Een nogal ongeloofwaardig verhaal maar sterke acteerprestaties van Kevin Bacon plus fantastische (lekker groffe) actiescenes die je op het puntje van je stoel houden. Ook goed camerawerk. Vette film van de maker van Saw.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
groente12 BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2011 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Pizza Maffia 1/5
Dramatische film. De allochtone mensen hebben toch geen simpele ziel hoor.

America: From Freedom to Fascism 3/5
Interessante inkijk op hoe de VS zijn ziel verkocht aan prive banken.

Blow 2/5
Op papier een interessante biopic helaas weet de ontwikkelingen mij allemaal niet te raken.

Coffee and Cigarettes 3/5
Leuke short film van Jarmusch, vooral met RZA, GZA en Bill Murray de andere korte filmpje waren ook wel leuk maar niet allemaal van constante niveau.

Lola Rennt 2.5/5
Jammer van de opzet van het verhaal waardoor alles voorspelbaar is.

Police Story 2 2.5/5
Een wereld van verschil met de eerste deel. Er zijn paar hilarische scenes met Jackie Chan en zijn vriendin, qua vecht scenes is het allemaal teleurstellend

Drive Angry 3D 2/5
Nicholas Cage wederom weer in een badass mofcker rol wat wel vermakelijk is, maar deze explotation film was wel heel erg saai.

The Rite 2/5
Half geslaagde propaganda film van de Vaticaan. Nergens wordt de film maar spannend zelfs de aanwezigheid van Anthony Hannibal Hopkins kan er niks aan doen.

Rango 3.5/5
Vermakelijke film, visueel erg mooi en erg grappig. Ook zijn de referenties aan andere films ook geinig waardoor deze film bijzonder vermakelijk is.

Good Morning, Vietnam 2/5
Een gedateerde film, met pijnlijke slechte humor. Ik snap echt niet wat de mensen toentertijd de humor van deze film in zagen.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2011 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Toy Story 3
Uiteindelijk dan toch gekeken. De film is al een tijdje uit, maar ik ben niet zo'n Toy Story fan en dat werd nu nogmaals bevestigd. Ik zie echt niet waarom deze film er overal zo lovend vanaf komt. De stem van Tom Hanks past totaal niet bij Woody, het Ken & Barbie grapje kon ik waarderen, maar waarom moeten ze dit over heel de film uitsmeren? Sommige dingen kloppen gewoon ook niet: Op een gegeven moment zit Lotso vast onder een doos/afval op die rolband. Woody en Buzz bevrijden hem met een golfclub waaraan ze later alle drie omhoog getild worden door de magnetische kracht. Waarom werden Woody en Buzz niet door de magnetische kracht omhoog getrokken terwijl dit wel gebeurt als er ook nog een enorme beer aan hangt? Daarnaast houd die aap alles in de gaten met die camera's toch? Hoe kan Buzz dan uit de kamer ontsnappen en vervolgens in die automaat kruipen om de boel af te luisteren?
Verder kon het verhaal me nergens echt boeien en was het niet echt iets nieuws, maar het zoveelste cliché verhaaltje. Hopelijk is dit echt de laatste en gaan ze bij Pixar weer goede films maken.
6/10
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2011 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat

The American 7.0/10

Aardige maar vreemde film. Het bevat erg veel sfeer, het geheel kwam een beetje over als indie-product. Helaas vond ik de karakters, inclusief Clooney, wat te vlak om echt mee mee te kunnen leven. Oorzaak daarvan is ook het gebrek aan achtergrondinfo en dialoog. Maar misschien geeft dat deze film juist die eigenaardige vibe. Acteerwerk was overigens prima in orde.
Ik snap dat niet iedereen deze film kan waarderen, maar persoonlijk vond ik het een vermakelijk tussendoortje. Zeker als je ouders hem gratis bij de volkskrant kregen haha.

I Love Dries 0.2/10

Een regelrecht drama op alle fronten maar dat weet je natuurlijk al vanaf het begin. Meer als grapje begonnen m'n vriendin en ik aan deze film terwijl we lichtelijk aangeschoten waren en alsnog was het echt niet leuk om naar te kijken. De film is ontzettend ranzig {op de meest diverse manieren] en de hoofdpersonen zijn nou ook geen pretje om anderhalf uur naar te moeten staren. Dries Roelvink, stop. Stop met zingen, stop met acteren als je dat niet kunt stop dan met leven. Walgelijkste film die ik ooit heb gezien.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Breakfast at Tiffany's - Leuke romantische komedie, iets meer diepgang en emotie ook dan in hedendaagse films van het genre.
Days of Thunder - Top Gun op wielen. Enkel de Top Gun muziek ontbreekt, want het plot lijkt wel hetzelfde. Een ongeluk, een gevaar voor zichzelf en alle anderen, de vrouw die hem redt.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat

True Lies 6.0/10

Compleet over the top lichtelijk komisch) actiespektakel met Arnie in de hoofdrol. Het gaat helemaal nergens over, maar is zo'n typische film die ideaal is om met flink wat biertjes en vrienden te kijken.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 13:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Requiem of a Dream - Ziek deprimerende film, maar zo geweldig... De beeldtaal van Aronofsky en het scala aan technieken dat hij gebruikt (close-up, flarden beelden aan elkaar, versnelling, vertraging, plastische effecten, split-screen) maken ook dat het beeld zo perfect past bij de sfeer van de film... En de zeer vervreemdende maar prachtige soundtrack voegt daar nog eens heel veel aan toe... Een fantastisch verhaal dat verschrikkelijk mooi in beeld is gebracht en me echt bijna misselijk achterliet door het deprimerende verhaal en het zo mogelijk nog deprimerende einde van de film. Een feelbad-film in hart en nieren, die me altijd bij zal blijven.

Zonde dat hij maar één Oscar heeft gekregen; het verbaast me dat hij Best Original Score niet in de wacht heeft gesleept eerlijk gezegd.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat

The Rite

Ik ging vrij spontaan naar de film en wist er nog niks vanaf. De film was weinig spectaculair en veel was nogal voorspelbaar. Er gebeurt weinig, maar Hopkins maakt toch wel een deel goed.

6/10

Big Momma's: Like Father Like Son

Hoewel deze film overal wordt afgekraakt, fijn, het is inderdaad geen bioscoop waardige film, maar overall is het best een vermakelijke film. Brandon Jackson speelt de rol van Trent best goed. Sommige stukken in de film waren leuk, maar zoals ik al zei, zo'n film kijk je voor de TV, niet in de bioscoop.

6/10

Scott Pilgrim vs The World

Dit is één van de vetste films ooit gemaakt! Als gamer kan je je helemaal vinden in deze film qua bewerking. Het gaat lekker snel, droge humor, referenties en awesome muziek op de achtergrond. Ik zal deze film nog heel vaak gaan kijken!

9.5/10
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Saving Private Ryan: Blu-Ray versie. Je wil deze toch zeker op full force zien.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joni Philips schreef:
Saving Private Ryan: Blu-Ray versie. Je wil deze toch zeker op full force zien.

En of. Er zijn inderdaad van die dingen, zoals inderdaad SVR of Band of Brothers, die je gewoon in HD MOET zien
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

30 Days of Night: Dark Days: Leuk begin, daarna oridinaire Blade 3 kopie.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ong-Bak 2,
leuke film maar deel 1 was beter.
8/10.

en Hazard gezien,
saai kut film, gaat over een Japanner dat verhuist van Japan naar New York(Amerika) en wordt berooft, blut en verhongert ontmoet hij 2 andere Japanners die met drugs en overvallen doet.
Ach film slaat nergens op, de camera man zit alle kanten op te trillen.
En die 3 Japanners schreeuwen alle kanten uit.
2/10
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Sanctum (3d)
Zelden zulk slecht acteerwerk gezien. Denk Nickelodeon inclusief voice dub. Verhaal was saai en slap.
Beelden waren wel mooi.
2/5
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joris schreef:
Sanctum (3d)
Zelden zulk slecht acteerwerk gezien. Denk Nickelodeon inclusief voice dub. Verhaal was saai en slap.
Beelden waren wel mooi.
2/5

James Cameron is op zich best diep gezonken... Avatar was al niet veel soeps, en ik vond dit ook al saai klinken toen ik de tv-trailer zag.
Terug naar boven
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Binnenkort maar weer eens de bond serie gaan kijken
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Joris schreef:
Sanctum (3d)
Beelden waren wel mooi.
2/5

James Cameron is op zich best diep gezonken... Avatar was al niet veel soeps, en ik vond dit ook al saai klinken toen ik de tv-trailer zag.

Mwah, dit heeft eigenlijk niks met James Cameron te maken, hij heeft alleen dezelfde 3d techniek gebruikt ofzo...
En Avatar is een juweeltje vergeleken bij Sanctum.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joris schreef:
GekooktEi schreef:
Joris schreef:
Sanctum (3d)
Beelden waren wel mooi.
2/5

Mwah, dit heeft eigenlijk niks met James Cameron te maken, hij heeft alleen dezelfde 3d techniek gebruikt ofzo...
En Avatar is een juweeltje vergeleken bij Sanctum.

Tja, hij is wel de Producer van de film, wat een grote taak zou moeten zijn...
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2011 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Valt wel mee. Producer zorgt gewoon voor technieken en de middelen om te produceren. Al het andere slechte werk kan van screenwriters, scriptwriters en andere teams komen. Ninja Assassins bijvoorbeeld, is ook geproduceerd door de Wachowski Brothers, wat duidelijk was in de techniek. Maar ja, de rest, zoals het verhaal, is totaal niet gelijk aan het werk van de twee. Alhoewel ik tegenwoordig de Wachowski Siblings moet zeggen, brothers zijn het niet meer
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2011 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Nelus schreef:
Valt wel mee. Producer zorgt gewoon voor technieken en de middelen om te produceren. Al het andere slechte werk kan van screenwriters, scriptwriters en andere teams komen.

Maar veel van die teams worden ingehuurd door de producer
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2011 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Producer betekent tegenwoordig vaak executive producer en dat betekent zoveel als 'een grote naam om op de poster te plakken zodat acteur X meekomt of bedrijf z de film uitgeeft.' Je moet gewoon maar eens kijken bij welke film Steven Spielberg producer is en geen regisseur. Denken jullie echt dat hij iets meebracht naar Casper, The Flinstones of Wakko's Wish?
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2011 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Zeitgeist: Moving Forward - 8.5/10

Verreweg de beste van de drie, die eindelijk alle "conspiracy theory" kul achterwege laat en zich - vrijwel alleen maar - focust op dat wat belangrijk is. Iets kritischer tegenover zichzelf mag wel, maar ik ben nu echt benieuwd naar een vervolg. Deze is voor iedereen de moeite waard, wat je politieke richting ook is. Een film waar je nog lang over na blijft denken.

(Je kunt 'm hier gratis zien)
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2011 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Producer betekent tegenwoordig vaak executive producer en dat betekent zoveel als 'een grote naam om op de poster te plakken zodat acteur X meekomt of bedrijf z de film uitgeeft.' Je moet gewoon maar eens kijken bij welke film Steven Spielberg producer is en geen regisseur. Denken jullie echt dat hij iets meebracht naar Casper, The Flinstones of Wakko's Wish?
Hey, Casper was geweldig.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2011 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

CowboySpike schreef:
Joni Philips schreef:
Hey, Casper was geweldig.

Ik ben het hier mee eens.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 151, 152, 153 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 152 van 166

Ga naar: