Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 26, 27, 28  Volgende  
Joris BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 14:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga het ding wsl wel halen, al zal dat niet meteen bij de launch zijn. 3D is tof en voorlopig verwacht ik toch nog geen 'grote' nieuwe console.
Heb nooit een DS gekocht, dus met de 3DS kan ik een aantal spellen nog eens halen die ik wel graag had willen spelen. Dat zijn er overigens maar een stuk of drie/vier (advance wars, phoenix wright, nsmb, brain training). De 3DS line-up kan me overigens ook nog maar matig boeien. Wéér Ocarina of Time uit de kast trekken vind ik echt een zwaktebod, net als Resident Evil: Mercenaries. Doe dan iets als Half Life 2 3D of een portable Portal. Maar goed, het blijft natuurlijk een Nintendo console.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Cain schreef:
En Twilight Princess.

En Excite Truck

Waarom heeft iedereen het trouwens over weer Ocarina Of Time? OOT heeft nog geen re-release gehad, tenzij je de collector's edition Wind Waker meetelt, maar dat is wel heel erg obscuur...
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:

Waarom heeft iedereen het trouwens over weer Ocarina Of Time? OOT heeft nog geen re-release gehad, tenzij je de collector's edition Wind Waker meetelt, maar dat is wel heel erg obscuur...

misschien wel het beste spel aller tijden verdient toch zeker wel een re-release

btw, had de 3Ds nou ook motion controls of niet? ik dacht toch van wel
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Cain schreef:
En Twilight Princess.

En Excite Truck

Zou vet zijn als ze de Master Quest bij doen.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

laraishond schreef:
btw, had de 3Ds nou ook motion controls of niet? ik dacht toch van wel

Niet dat ik weet, man. Of raak je nu al in de war met de verse concurrentie van de 3DS?

EDIT: Gegoogled (ik raad het aan, vind je veel! :p), en je hebt gelijk, hij heeft een bewegings- en "gyrometer".

The one and only Nintendo schreef:
Portable play control reaches a new level with these amazing features, allowing for new & unique gameplay mechanics. A built-in motion sensor and gyro sensor can react to the motion and tilt of the system, so whether players are twisting their systems side to side or moving them up and down, their motion-compatible Nintendo 3DS games respond instantly.

Laatst aangepast door GekooktEi op 27 Jan 2011 18:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij zit er een accelerometer? in de 3DS.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Cain schreef:
En Twilight Princess.

En Excite Truck

Mwah, zo heel obscuur was die disc niet. Ik ken best veel mensen die het ding hadden, inclusief mezelf. Daarnaast was de game ook weer gewoon op WiiWare te downloaden.
Maar goed, mss komt het omdat Twilight Princess zoveel op OoT leek, dat ik er een beetje klaar mee ben.
Exite Truck 3D zou ik bijvoorbeeld veel vetter vinden
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

In welke zin lijkt TP op OoT? Ik vind TP tot nu toe (8 uur bezig) een enorme teleurstelling. Heb me nauwelijks vermaakt. De graphics/artstyle is ook zo slecht dat het de gameplay hindert. Het is gewoon een grote donkere rommel geworden.

OoT daarintegen zag er goed uit en was al snel interresant. Gelukkig gaan ze bij Skyward Sword wel voor een style die de Wii aan kan.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
In welke zin lijkt TP op OoT? Ik vind TP tot nu toe (8 uur bezig) een enorme teleurstelling. Heb me nauwelijks vermaakt. De graphics/artstyle is ook zo slecht dat het de gameplay hindert. Het is gewoon een grote donkere rommel geworden.

OoT daarintegen zag er goed uit en was al snel interresant. Gelukkig gaan ze bij Skyward Sword wel voor een style die de Wii aan kan.

Lol. De PSP2 is nu al krachtiger dan de Wii.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:

Qua locaties, personages, items en keuze voor kerkers, is er toch wel heel veel gelijkenis met OoT.
Overigens vond ik TP ook vrij saai, de eerste tien-twintig uur (heb er in totaal zo'n 50 uur over gedaan). Het tweede deel van de game ging het tempo stukken omhoog en zaten er best wat toffe nieuwe items, kerkers en epische gevechten in.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:
Robert schreef:

Qua locaties, personages, items en keuze voor kerkers, is er toch wel heel veel gelijkenis met OoT.
Overigens vond ik TP ook vrij saai, de eerste tien-twintig uur (heb er in totaal zo'n 50 uur over gedaan). Het tweede deel van de game ging het tempo stukken omhoog en zaten er best wat toffe nieuwe items, kerkers en epische gevechten in.

Aha, misschien toch nog eens de moeite voor nemen om verder te gaan. Ik had volgens mij slechts 1 kerker gedaan. =/ Ik kan de stukken met de wolf echt moeilijk uitstaan, man wat is dat vervelend.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Twilight Princess heeft inderdaad een tijdje nodig om op te starten, maar daarna is ie wel goed, misschien lager als je teveel gameplay zoals OoT verwachtte, maarja, je akn niet alles hebben verder vond ik trouwens dat de Watertempel in TP te makkelijk was... Watertempels horen tandenknarsend moelijk te zijn xd wat ik wel leuk vond wat dat ze in TP weer gewoon lekker met (elementen)tempels werkten, inplaats van die eilandjes uit TWW, dat miste ik daar toch echt wel
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk nu Twilight Princess weer een nieuwe kans te geven, dacht dat ik de enige was die het een fucking saai spel vond.

Zat bij de verlaten stad waar je je Iron Boobs voor het eerst nodig hebt.
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 29 Jan 2011 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Robert schreef:

Lol. De PSP2 is nu al krachtiger dan de Wii.

en wat heeft dat met het gesprek te maken?

De ijstempel in Zelda: TP is wel erg vet vind ik. Zeker de moeite waard om die te gaan spelen
Maar volgens mij wordt er een beetje afgedwaald van het onderwerp (de 3DS) xD
(zelda heeft ook een eigen topic )

LOL@ninodude xD
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 29 Jan 2011 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Iron boobs?

Ben ook TP weer aan 't spelen, ben nu in Arbiter's Grounds. En ja, TP wordt een stuk beter na een uurtje of 10
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 04:34    Onderwerp: Reageren met citaat

De verschillende honden rassen voor de Nintendogs + cats games zijn bekend!

Nintendogs + Cats: Toy Poodle & New Friends

Nintendogs + Cats: French Bulldog & New Friends

Nintendogs + Cats: Golden Retriever & New Friends
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom nou weer French bulldog?
Ik heb gewoon nog Chihuahua and friends.
Nintendogs is trouwens wel echt veel te saai xd
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat

En zit er 1 te zeuren dat ik teveel Japanse RPGs speel, pfff speelt er iemand Niintendogs/cats.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
En zit er 1 te zeuren dat ik teveel Japanse RPGs speel, pfff speelt er iemand Niintendogs/cats.

Begin je weer? Idioot , ga je Tales of whatever hoesje nou maar neuken ofzo ..tering zeg. Jij praat aleen maar over die domme JRPG's van je , en ik gooi gewoon wat info in dit topic neer. En ja ik speel nintendogs , heb je daar een probleem mee? Genoeg mensen spelen die game , dat jij er nou niks aanvind is prima maar ga dan niet op mij lopen zeiken.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Nintendogs + Cats: Golden Retriever & New Friends heeft toch de meeste badass honden.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad , die ga ik wss ook halen bij de launch omdat er een beagle inzit x3
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat

French bulldog heeft wel de betere honden (2 dan ). De herder en Husky
Terug naar boven
asianck BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch besloten om er geen te halen bij de launch. De launchgames spreken me niet echt aan (geen echte system sellers) en ik wacht toch liever op een bundel. Later maar SF IV aanschaffen...
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat

asianck schreef:
Toch besloten om er geen te halen bij de launch. De launchgames spreken me niet echt aan (geen echte system sellers) en ik wacht toch liever op een bundel. Later maar SF IV aanschaffen...

QFT.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik haal wel de 3DS bij launch. SSF IV lijkt me een geweldige game die mij voor een lange tijd zoet houd.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 26, 27, 28  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 13 van 28

Ga naar: