Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 147, 148, 149 ... 164, 165, 166  Volgende  
Joris BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb vanmiddag Black Swan in de bios gezien. Wat een topfilm.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Apollo 13: Topfilm.
The Texas Chainsaw Massacre: Acceptabel.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Feb 2011 00:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Remake of origineel? Vond de originele een meesterwerk onder de horror films.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Feb 2011 09:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Cloverfield - best een aardig originele monsterfilm. Het handycam-perspectief waar de film zo bekend om staat is erg leuk gevonden, en het is ook leuk dat het echt in het verhaal verwerkt zit. Het begin is nogal langdradig, had een stuk korter gekund maar het is wel leuk dat het erin zit. De "flashbacks" zijn ook leuk gevonden.

Ik had alleen het idee dat het monster (en die kleintjes) soms nogal underpowered waren als het voor de film nodig was, dat vond ik persoonlijk wel jammer. Zo van, jou maak ik in één beweging dood maar jou vreet ik half op omdat je moet blijven leven.

Wat ik verder sterk vind is dat de film je niet meer verteld dan de hoofdpersonen weten; net als bij het recente The Road is het je aan de film nog steeds niet duidelijk waar het monster vandaan kwam, wat er verder gaat gebeuren en of het nou een samenzwering was of zoiets. Dat vind ik behoorlijk sterk, het zorgt wel dat je je meer in de voeten voelt staan van één van de hoofdpersonen. Sterk element.

Verder vond ik de pacing in de film nogal bijzonder; het had geen echte climax. Het begint rustig en als dan het echte verhaal in werking komt is het gewoon een spannende sfeer die nooit echt een climax heeft, en ook geen afbouw. Dat hoeft ook niet, ik vond het zelf niet erg.

Al met al wel een leuke film.
Terug naar boven
MocroMo BerichtGeplaatst: 05 Feb 2011 10:04    Onderwerp: Reageren met citaat

IPMAN3

@GekookteEI, Ik vond Cloverfield persoonlijk geen zak aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Feb 2011 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Lawliet schreef:
Joni Philips schreef:

Remake of origineel? Vond de originele een meesterwerk onder de horror films.
Remake.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Chanbara Beauty gezien,
8/10 geweldige film, een beetje hakken op zombies.
Vandaag ook nog ff de 2de deel kijken.

Edit
Chanbara Beauty 2-The Vortex
Niet zo geweldig als deel 1, een 7/10 dus.
Vindt jammer dat het verhaal niet verder gaat waar deel mee eindigde.
Personages die dood zijn gegaan in deel 1 zijn weer terug in deel 2.

Laatst aangepast door dantekloon op 06 Feb 2011 19:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

- Rien à Declarer: Lachen, lachen en nog meer lachen.
- The Men Who Stare At Goats: Uh? Geen idee wat ik hiervan moet denken.
- Pan's Labyrinth: Lekker drama.
- Camping Cosmos: sequel op La Vie sexuelle des Belges 1950-1978 met Lolo Ferrari.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
- The Men Who Stare At Goats: Uh? Geen idee wat ik hiervan moet denken.

Hèhè indeed.

Zelf heb ik Creation gezien over Darwin's evolutie theorie.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Chocolate gezien, een hele goede film van Prachya Pinkaew(Ong-Bak/Born to Fight). Een Thaise film

een dikke 10/10
over een autistische meisje dat heel goed kan vechten, en de vecht kunsten leert om naar anderen te kijken of naar vecht films.

Super film, net zo super als de andere films van Prachya Pinkaew als Born to Fight en Ong-Bak 1+2+3.

Chocolate vind ik een erg matige film, de melodrama is vreselijk en de vechtscenes is een stap achteruit zeker als ik ong bak en the protector in mijnachterhoofd heb tijdens de film.

Eergisteren naar de pac filmfestival gegaan en ik ben zeer tevreden met het aanbod aan films die ze vertoonde.
Somewhere is de beste film van de festival een gortdroge komische film over het leven van een acteur die zijn dochter opvangt, de overeenkomsten met Lost in Translation is snel gemaakt, maar ik durf te zeggen dat ik Somewhere een stuk beter vind dan Lost in Translation.
De oscar genomineerde film

King Speech is zeker een meevaller ik had er niet te veel van verwacht. Colin firth is briliant als een stotterende prins, de scenario is erg sterk geschreven, alhoewel iedereen bij elke grap moest lachen vondt ik de meeste een beetje flauw. Of de film een oscar verdient daar ben ik het niet mee eens.

Ik had stiekem verwacht dat de Incendies de film van PAC zou worden. Helaas vind ik het heel teleurstellend. De film is is vakkundig gemaakt maar erg saai, spannend is de film niet de verbijsterende twist tegen het einde redde het ook niet

Black Butterflies is een oninteressante film met een puberale carice van houten de film is goed genoeg voor de rtl4 normen.

127 hours is een spannende film van Danny Boyle bekent van Slumdog Milionaire die ik niet echt leuk vond. 127 hours daarentegen is echt stijlvol gefilmd en bevat letterlijk nagel bijtende scenes James Franco levert hier zijn beste acteer prestaties .

Somewhere (Sofia Coppalla)
4/5
Kings Speech (Tom Hooper)
3,5/5
Incendies (Denis Villeneuve)
3/5
Black Butterflies (Paula van der Oest)
1,5/5
127 Hours (Danny Boyl)
4/5
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat

American Pie 7,5/10
Leuke film

The Shawshank redemption 10/10
Mijn nieuwe nummer 1 movie ^^

The Hurt Locker 7,5/10
Prachtig gefilmd maar het script vond ik maar flauw.

Laatst aangepast door Everybody_lies op 10 Feb 2011 01:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Everybody_lies schreef:
The Shawshank redemption 10/10
Mijn nieuwe nummer 1 movie ^^

Hij is wel ontzettend sterk inderdaad All-time favorite weet ik niet zeker, wel één van de.

Vanavond misschien Shutter Island maar kijken dan
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 03:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Let Me In.

Wat een geweldige film.
Geweldig acteerwerk en een heel mooi verhaal. Dit is mijn nieuwe favoriete film
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 07:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Wild Things 3: Vindt niemand het icky dat de dochter met haar vader! naar bed ging en niemand maakt daar een opmerking over.
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Faster (2010) 7,5

Beetje Kill Bill concept.
Niet de meest originele film maar toch interessant genoeg om af te kijken.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Faster 7/10 actie film met het verstand op 0. Op zijn tijd best vermakelijk.
Due Date 6,5/10 had er veel meer van verwacht... hier en daar wel grappig, maar ook veel saaie momenten.
The Disappearance of Alice Creed 7/10 op zich wel een interessante film met veel plotwendingen.
Skyline 4/10 sci fi van dramatisch niveau...
How to train your dragon 8/10 erg leuke film die leuker bleek te zijn dan verwacht!
My Soul to Take 3/10 voorspelbare slasher met een opzet die misschien in de jaren 90 nog werkte. Wes Craven vergane glorie?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Color Purple - Een prachtige film met een verbluffende Oprah Winfrey en Whoopi Goldberg. Danny Glover doet het ook fantastisch. Ik erger me wel dat je de film moet omdraaien. Gek eigenlijk dat Eyes Wide Shut dat enkele minuten langer is en ik nu aan het kijken ben, dat probleem niet heeft. Heel verbazend dat deze film geen enkele Oscar heeft, dat is de pech natuurlijk met Cocoon en Out of Africa als concurrentie.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Eyes Wide Shut: Ik had eigenlijk een plot verwacht waarbij man en vrouw lid zouden worden van die club; maar nu krijg je een redelijk simpel plot met weinig spanning voor een thriller. Haal de vrouw uit de film en je hebt nog hetzelfde plot.

Million Dollar Baby: Prachtige executie, verdiende Oscars die de film gewonnen heeft.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Cars 7/10

Voor mij de minste Pixar film. Het is een goede film, maar de humor en stijl doen het niet voor mij. Hopelijk brengt cars 2 daar verandering in.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 23:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Final Fantasy VII-Advent Children Complete BluRay
10/10 echt een super film van 126 minuten.

Final Fantasy VII-On the Way to a Smile Episode Denzel.
9/10 wel kort van nog geen 30 minuten, mooi extraatje op de BluRay versie van ACC.

Was eerst van plan Silent Hill te kijken, maar dat blijkt de enigste film te zijn wat ik heb(heb er overigen 30)dat een regiocode heeft, en dus niet speelbaar is op mijn Japanse PS3.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 00:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Street Fighter The Legend Of Chun li 5/10

Wat een schijtfilm
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Trolljegeren
Een Noorse film over een groepje studenten die een trollenjager op de voet gaan volgen. Dit met een Blair Witch/Cloverfield sausje en je hebt best een vermakelijke film. Het lijkt een beetje op een 1,5 uur versie van Destination Truth, de Syfy serie waarin ze op zoek gaan naar mythes.
6,5/10
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 00:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Lawliet schreef:
Cars 7/10

Voor mij de minste Pixar film. Het is een goede film, maar de humor en stijl doen het niet voor mij. Hopelijk brengt cars 2 daar verandering in.

Cars 2 zit ik wel een beetje over in. Cars is inderdaad sowieso de "slechtste" (slecht is hij niet) Pixar-film, ik hoef Cars 2 persoonlijk niet eens te zien. Vind het qua thematiek ook wel de meest kinderlijke Pixar-film, al die auto's is toch meer iets voor jongetjes van 10 vind ik persoonlijk. Bij Toy Story zou je dat ook kunnen zeggen, maar die heeft gewoon zo'n geweldige uitwerking dat het alsnog een geweldige film is.

On-topic:

Shutter Island 9/10

Wauw, geweldige film. Ik verwachtte iets thriller-achtigs maar dat viel dus ontzettend mee. Als ze nou gewoon "mindfuck" als genre opnemen maakt dat het voor mij een stuk gemakkelijker Geweldige twist, zeker één van de beste mindfuck films die ik ooit heb gezien. Einde helpt daar natuurlijk ook aan mee.

Op zich wel bijzonder dat DiCaprio vorig jaar twee films heeft gemaakt die best wel veel met elkaar te maken hebben qua thematiek... Zijn beide nogal films die tegen het einde toch wel moeilijk te volgen (a.k.a. mindfuck) worden. Maar dat vind ik heerlijk

The Truman Show

Geweldig concept, heel leuk uitgewerkt. Leuke rol van Jim Carry, weer eens wat anders dan al die flauwe komedies, gewoon een dramarol met wat grappige elementen erin. Dingen als de doorzichtige dingen die hem binnen zouden moeten houden zijn wel erg geestig (Danger: Wildfire, terwijl er nergens rook is of zoiets, dan opeens zo'n lijn vuur midden op de weg verschijnt) maar hoe Truman zelf op de ontdekking reageert is ook goed gevonden. Deed me denken aan het verhaal wat ik eens van mijn ma hoorde over de lilliputter-pretparken die begin twintigste eeuw nog bestonden.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Les Poupées russes: Een excellent vervolg op L'Auberge Espagnole. Ik had alleen meer Audrey Tatou gewenst.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik ben begonnen aan mijn James Bond collectie, ik ga ze één per één in de juiste volgorde bekijken. Mijn line-up van vandaag bestond dus uit de volgende toppers:
- Dr. No
- From Russia With Love
- Goldfinger
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 147, 148, 149 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 148 van 166

Ga naar: