Auteur |
Bericht |
|
zie sang |
Geplaatst: 25 Jan 2011 15:32 Onderwerp: PS3 wat nu ??? , ik ben ongerust !!!
| |

|
yooo gamers ,
De titel voorspeld het al dat ik niet veel vertrouwen meer heb, wat nu ??? hoe meer artikels ik lees over de grote hack hoe minder ik vertrouwen boezem dat de PS3
nog veel games zal toegestopt worden .
Als ik het goed begrepen heb staat PS3 nu in zijn hemd , ontwerpers , developpers
geven SONY de schuld enz . Ik wil nu wel eens weten waarom die roohtkey zo gemakkelijk te kraken was ? . De ((EERLIJKE ) gamers zijn weer de duppe ik zie PS4 al aankomen of denken jullie dat er nog iets tegen te doen is , of heeft dit ook zijn voordelen ????
Ik weet het niet maar goed klink het toch niet !!! .....BTW mijn grote is 4 maanden geleden gecrast en ik heb me een slim gekocht , slim he WTF sarcasme slim.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 25 Jan 2011 15:54 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 25 Jan 2011 16:01 Onderwerp:
| |

|
Maar je geen zorgen, man. Sony kan heus wel hun mannetje staan. Helemaal niks aan de hand. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 25 Jan 2011 16:04 Onderwerp:
| |

|
Zo gemakkelijk was de PS3 niet te kraken. Het heeft best lang geduurd. Ik heb ergens gelezen dat Sony het een beetje in de hand heeft gewerkt door Linux te verwijderen.
Verder hoef je je geen zorgen te maken. Alle andere gamingplatformen zijn al gekraakt en die doen het ook nog steeds goed. Het enige wat vervelend kan zijn is DRM en vervelende hackers. DRM is nutteloos aangezien piraten er altijd om heen komen en de legale klant heeft er last van.
Wat wel ook vervelend is, is dat hackers nu er vrolijk op los kunnen in online games. Kennelijk was er geen extra beveiliging tegen dit soort grappen naast de standaard PS3 beveiliging. |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 25 Jan 2011 16:04 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 25 Jan 2011 16:18 Onderwerp:
| |

|
Ja... Je titel was heel duidelijk... Ik bedoel, ik wist gelijk waar het over ging. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 25 Jan 2011 17:07 Onderwerp:
| |

|
Aangezien hier al een onderwerp over is, en er al naar verwezen is. Komt hier een slotje op  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|