| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| Robert |
Geplaatst: 13 Feb 2011 21:32 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | Ik ben begonnen aan mijn James Bond collectie, ik ga ze één per één in de juiste volgorde bekijken. Mijn line-up van vandaag bestond dus uit de volgende toppers:
- Dr. No
- From Russia With Love
- Goldfinger |
Ik heb de oude James Bond films eigenlijk nooit gezien. Zeg maar als er een echte klassieker tussen zit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 13 Feb 2011 21:58 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Robert schreef: | | Joni Philips schreef: | Ik ben begonnen aan mijn James Bond collectie, ik ga ze één per één in de juiste volgorde bekijken. Mijn line-up van vandaag bestond dus uit de volgende toppers:
- Dr. No
- From Russia With Love
- Goldfinger |
Ik heb de oude James Bond films eigenlijk nooit gezien. Zeg maar als er een echte klassieker tussen zit. |
Eigenlijk moet je ze allemaal zien. Alle oude films van James Bond zijn klassiek! In ieder geval de drie eersten, die Joni noemt, zijn het kijken echt wel waard. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 13 Feb 2011 22:52 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Lawliet schreef: | Cars 7/10
Voor mij de minste Pixar film. Het is een goede film, maar de humor en stijl doen het niet voor mij. Hopelijk brengt cars 2 daar verandering in. |
Cars 2 zit ik wel een beetje over in. Cars is inderdaad sowieso de "slechtste" (slecht is hij niet) Pixar-film, ik hoef Cars 2 persoonlijk niet eens te zien. Vind het qua thematiek ook wel de meest kinderlijke Pixar-film, al die auto's is toch meer iets voor jongetjes van 10 vind ik persoonlijk. Bij Toy Story zou je dat ook kunnen zeggen, maar die heeft gewoon zo'n geweldige uitwerking dat het alsnog een geweldige film is. |
Idd, maar het is niet helemaal kinderlijk als je een goede auto kenner bent! Veel mensen van de auto wereld hebben een kleine rollen in de film waaronder Michael Schumacher en Jeremy Clarkson van Top Gear. Altijd geweldig die kleine details van Pixar. Maar aan de andere kant voelde deze film minder Pixar en meer Dream Works... Dat was voor mij het grootste probleem. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 13 Feb 2011 23:18 Onderwerp:
| |

|
American History X 8,8/10
Knappe film die het thema racisme behandeld, voor mij had de film ook een verrassend einde.
Leuke "grafische stijl" ook , zo worden de flashbacks weergeven in zwart-wit.
Sterke acteerprestatie van Edward Norton , misschien wel zijn beste ooit |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 14 Feb 2011 01:21 Onderwerp:
| |

|
Kill Bill (beide delen na elkaar, zoals het ook hoort)
Ik heb altijd een beetje hetzelfde gevoel bij Tarantino-films: niet per se indrukwekkend in z'n geheel, maar wel een aaneenschakeling van geniale scènes.
8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 14 Feb 2011 17:45 Onderwerp:
| |

|
Sex Drive 7.0/10
Tweede kijkbeurt. Charmante komedie met leuke hoofdrolspelers, een paar leuke grappen en een vleugje romantiek.
Deep In The Valley 1.5/10
Heel veel tieten + een dieptriest verhaal + een aantal flauwe puberale grappen + twee totaal niet grappige hoofdrolspelers = Deep In The Valley/een van de slechtste films ooit?
Remember Me 8.0/10
ben zeer positief verrast! Een prachtige maar keiharde film met sterke acteerprestaties van Robert Pattinson. Ook Pierce en de vader zaten prima in hun rol. Als je je er ondanks de schattige poster toch aan waagt zet de film dan niet te snel uit. De film kabbelt maar wat voort zonder een duidelijke rode lijn, maar dat is totaal niet erg.
Een ideale zielige film om met je vriendin te kijken.
Laatst aangepast door Jelle Havermans op 16 Feb 2011 20:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 16 Feb 2011 17:02 Onderwerp:
| |

|
The Last Samurai:
Zeker een van de beste films die ik ooit heb gezien, heb hem een paar jaar geleden al is proberen te kijken alleen was hij toen om 10 uur op tv en was ik in slaap gevallen. Maar ik kan nu veilig zeggen:
Samurai's>Ninja's>Piraten |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 16 Feb 2011 22:33 Onderwerp:
| |

|
Silent Hill BluRay
10/10 vet goede film.
Ze moeten vaker films maken dat zo goed is gebasseerd op games.
Je ziet ze bijna niet, Resident Evil/Alone in the Dark/Tekken/Dead or Alive. zijn allemaal bagger en hebben niks met games te maken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 16 Feb 2011 22:41 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
En we gingen weer verder met James Bond. Ik moet eerlijk zeggen, ik vond Thunderball en You Only Live Twice toch af en toe iets ontbreken. On Her Majesty's ligt me wel redelijk, hoewel Lazenby geen Bond lijkt.
- Thunderball
- You Only Live Twice
- On Her Majesty's Secret Service |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 16 Feb 2011 23:22 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Joni Philips schreef: | | On Her Majesty's ligt me wel redelijk, hoewel Lazenby geen Bond lijkt. |
Dat is toch de film waarin Bond trouwt? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 17 Feb 2011 05:54 Onderwerp:
| |

|
Heb gisteren ook alle episodes gezien van
Maid in Akihabara,
this een Japanse serie van 6 episodes en duurt ongeveer nog geen 80 minuten bij elkaar, en zie het als een film.
8/10 gaat over een mooie Japanse dame dat in Akihabara terecht komt en gaat werken in een maid cafe, en ze vindt de jongens die daar in de maid cafes komen maar rare gozers. Maar wel lachen om te zien. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 17 Feb 2011 06:46 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| GekooktEi schreef: | | Joni Philips schreef: | | On Her Majesty's ligt me wel redelijk, hoewel Lazenby geen Bond lijkt. |
Dat is toch de film waarin Bond trouwt? | Yep, hoewel hij een film eerder ook een ongeldig huwelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 19 Feb 2011 01:45 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Joni Philips schreef: | | GekooktEi schreef: | | Joni Philips schreef: | | On Her Majesty's ligt me wel redelijk, hoewel Lazenby geen Bond lijkt. |
Dat is toch de film waarin Bond trouwt? |
Yep, hoewel hij een film eerder ook een ongeldig huwelijk heeft. |
Oh, dat zou wel kunnen, denk niet dat ik die dan heb gezien. Ging er even om dat ik wist over welke film het ging.
On-topique:
The Town - Best een aardige misdaadfilm, wel een beetje cheesy hoofdpersonages (Ben Affleck als doet-geen-vlieg-kwaad crimineel, c'mon...) en een beetje een onorigineel plot. Uitwerking vind ik dan wel weer leuk; jammer dat Affleck er zelf in speelt, maar het is wel leuk om naar te kijken verder... Heb me er prima mee vermaakt.
Quentin Tarantino's Death Proof - Ik heb er nog niet echt een duidelijke mening over. Ik ben uiteraard bekend met Tarantino's films, dus ik ergerde me er niet zo aan dat de "intro" van de film ongeveer een uur duurde, maar ik vond de verloop van de film toch erg raar. Vond op het laatst de gesprekken niet meer zo interessant, en het duurde op gegeven moment toch wel erg lang voordat Stuntman Mike weer in beeld kwam. De balans vond ik daarin gewoon erg raar; je krijgt eerst een ellenlange intro, dan heb je een moord, waarbij je denkt dat het dan zo een beetje verder gaat verlopen, en dat is dan vervolgens weer niet zo. Verder vond ik het ontbreken van een epiloog of zoiets erg jammer, vooral omdat er over sommige personages nooit werd verteld wat er mee gebeurde. Verder wel grappig dat ook Tarantino hier zelf weer een bijrolletje in speelde.
Ik denk dat ik bijna klaar ben met alles kijken van Tarantino Alleen Jackie Brown nog, meen ik? Dan heb ik in ieder geval al zijn regisseerwerk gehad. Ja, behalve bijvoorbeeld Four Rooms... Maar dat is het noemen niet echt waard.
Tarantino is geweldig; Death Proof is in ieder geval één van zijn mindere films. Het bevat de nodige kenmerken, maar biedt toch niet wat zijn andere films bieden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 19 Feb 2011 09:29 Onderwerp:
| |

|
Alien 7.0
Typisch gevalletje van een klassieke film die naar mijn mening de tand des tijds niet zo goed heeft doorstaan. Toch blijft de film wel boeien, maar sommige special effects kunnen echt niet meer. Alleen de Alien ziet er erg angstaanjagend uit. Verder vond ik het hoofdpersonage maar een vervelend mens om naar te kijken, en het acteerwerk was ook niet allemaal even sterk. Ik kan me wel voorstellen dat dit in 1979 allemaal erg indrukwekkend moet zijn geweest, maar het voelde toch vooral verouderd aan.
Dexter Season 3 8.0/10
Verfrissend seizoen. Miguel Prado is een interessant personage en Dexter maakt weer leuke ontwikkelingen. Verder weer een aantal prachtige scenes maar ook genoeg duistere actie. Nog 1 seizoen en dan denk ik dat ik stop met 'America's Favorite Serial Killer'. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 19 Feb 2011 15:25 Onderwerp:
| |

|
Gulliver's Travels 7/10
Een leuke film met zijn grappige momenten. Het is wel duidelijk dat dit meer voor de jongere is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 19 Feb 2011 22:31 Onderwerp:
| |

|
The Big Lebowski
Nu de derde keer dat ik hem zie en het blijft een van m´n favorieten.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 19 Feb 2011 22:39 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| musthavethisgame schreef: | The Big Lebowski
Nu de derde keer dat ik hem zie en het blijft een van m´n favorieten.  |
All hail The Dude.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 20 Feb 2011 00:16 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 20 Feb 2011 09:58 Onderwerp:
| |

|
And Soon The Darkness (2010) 7.0/10
Leuke thriller met Amber Heard in de hoofdrol. Acteerwerk is aardig, maar vooral de locaties (een ghosttown in het platteland van Argentinië bijvoorbeeld) zijn erg goed gekozen, die geven erg veel sfeer aan het geheel mee. Verder komt de film langzaam op gang, maar dat is niet storend. Verder een paar clichés, en er blijven aan het eind nog net wat te veel vragen onbeantwoord, maar And Soon The Darkness blijft een spannende remake. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 20 Feb 2011 11:56 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Paranormal Activity 2
Wat een aanfluiting! Na een fantastische eerste deel is deze opvolger (prequel in de tijdslijn) echt op ieder front een stuk minder. Het einde laat de deur weer open voor een derde deel, echter moeten ze wel flink weten te verrassen om deze weer tot een succes te maken.
3/10
Going the Distance
Matig romkommetje waarbij de grappen niet van de hoofdacteurs, maar enkele ondersteunende acteurs komen. Enkele van deze grappen zijn dan wel weer erg leuk, maar als totaal toch een matige film
5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 20 Feb 2011 13:37 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Mr. Awesome schreef: | | All hail Tara Reid, ja. |
Hahaha so true. Maar Jeff Bridges is ook awesome. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 20 Feb 2011 15:24 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Batman Forever & Batman & Robin: Lekker kitsch. Doet je echt denken aan de Adam West Batman qua outfits. Voor de rest zeer blij dat de nieuwe Batman bestaat want de oude, dat kan toch niet meer. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 20 Feb 2011 18:35 Onderwerp:
| |

|
Maar de eerste twee van die oude waren best oké. Die twee die jij noemt zijn echt heel slecht. Wel grappig, maar echt heel slecht.
King's Speech gezien, goede film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 20 Feb 2011 18:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Joris schreef: | Maar de eerste twee van die oude waren best oké. Die twee die jij noemt zijn echt heel slecht. Wel grappig, maar echt heel slecht.
King's Speech gezien, goede film. | Idd, die twee eerste zijn gewoon totaal anders. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 20 Feb 2011 20:58 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Cruel Intentions: Prachtige film, natuurlijk niet hetzelfde niveau als het origineel; maar een must-see.
Cruel Intentions 2: Een grap. In de eerste film wordt bijv. gezegd dat Kathryn's moeder getrouwd is voor het geld, maar in deze is het omgekeerd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 164, 165, 166 Volgende |