Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Urkie BerichtGeplaatst: 29 Apr 2007 14:11    Onderwerp: En? Hoe vind je hem Reageren met citaat

de ps3 is al meer dan een maand in ons land maar wat vind je er eigenlijk van, valt hij mee of valt hij tegen, welke spellen heb je en en ga je halen??

vertel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Apr 2007 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik heb Motorstorm, F1 en Resistance en die games vallen me niet tegen. De PlayStation 3 als console valt me ook niet tegen, hoewel hij wel een enorme stofvanger is, dat is iets minder. Qua games ben ik nog niet erg enthousiast, ik denk dat ik daar enthousiaster van zou zijn als ik geen Xbox 360 had, nu zie ik de ene na de andere game uitkomen die ik al heb.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 29 Apr 2007 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat

oh sorry ben vergeten wat ik er zelf van vind
Hij is net zoals rene zij een erg grote stofvanger maar dat is meteen het enigste minpuntje als spellen heb ik ressitance,obivlion,armored core 4,call of duty 3, full auto 2, motorstorm en ik ga natuurlijk wachten of GTA IV en assassins creed de echte super spellen voor de ps3
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 29 Apr 2007 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb hem sinds gisteren ik vind hem geweldig heb alleen nog maar oblivion heel leuk en store is leuk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Apr 2007 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Urkie schreef:
oh sorry ben vergeten wat ik er zelf van vind
Hij is net zoals rene zij een erg grote stofvanger maar dat is meteen het enigste minpuntje als spellen heb ik ressitance,obivlion,armored core 4,call of duty 3, full auto 2, motorstorm en ik ga natuurlijk wachten of GTA IV en assassins creed de echte super spellen voor de ps3

Verklein je ava aub, deze is veel te groot.
Terug naar boven
Mokroveli BerichtGeplaatst: 01 Mei 2007 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat

IK heb 'em nu ongeveer anderhalve week en ben meer dan tevreden. Omdat ik nogal wat slechte ervaringen heb opgedaan met Microsofts 360 is de Playstation3 voor mij een hele verademing. Geen krassen, geef stofzuiger, geen onhandige joysticks en geen oververhitte Accu's meer voor mij . Over de games ben ik nog niet te spreken, maar wat verwacht je, tijdens de lauch zijn goede games altijd schaars. Ik wacht op Metal gear, Final Fantasy, Resident evil, Ninja Gaiden, Tekken, Suikoden VI, Zone of the Enders en een nieuwe ICO titel zou ook leuk zijn.

Al met al ben ik dik tevreden!
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 01 Mei 2007 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb net(gisteren) een keyboard en muis gekocht en dat valt goed mee,alleen jammer dat je op frans moet zetten bij landen.en weet iemand of je later ook films enzo kan dowloaden op Psnetwork?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mei 2007 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dat zou de bedoeling zijn
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 15 Jul 2007 01:43    Onderwerp: Reageren met citaat

even een update ,ik was een beetje aan het denken of ik niet beter de xbox360 had gekocht,maar de E3 heeft alles goed gemaakt ^-^
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 15 Jul 2007 10:12    Onderwerp: Reageren met citaat

dnarbeis schreef:
even een update ,ik was een beetje aan het denken of ik niet beter de xbox360 had gekocht,maar de E3 heeft alles goed gemaakt ^-^

Ja Sony doet het goed op zulke events. Vorig jaar met TGS dacht ik ook: oh my god had ik maar op de PS3 gewacht. Gelukkig is het aanbod voor de 360 ook aangetrokken waardoor ik nog even langer kan wachten.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 15 Jul 2007 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
dnarbeis schreef:

Ja Sony doet het goed op zulke events. Vorig jaar met TGS dacht ik ook: oh my god had ik maar op de PS3 gewacht. Gelukkig is het aanbod voor de 360 ook aangetrokken waardoor ik nog even langer kan wachten.

Inderdaad,maar,ik denk dat ik toch ook de Xbox360 ga kopen,want geef toe,games als Halo 3,Halo Wars,Mass Effect,Too Human zien er verdomd goed uit(Xbox360 heeft meer exclusives die ik wil heben die de PS3 niet heeft,maar die komen meestal ook uit op PC dus koop ik ze daar op)

Ennu als de Xbox360 echt 200euro gaat kosten zoals eerder op deze site vermeld,koop ik hem zeker.
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 17 Jul 2007 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

HMM ik speel er niet meer heel veel op
ben een beetje uitgegamed op de ps3 misschien komt dat omdat ik geen internet meer heb dus.of komt dat gewoon doordat ik elke game al heb kapot heb gespeeld
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 18 Jul 2007 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat

onno schreef:
HMM ik speel er niet meer heel veel op
ben een beetje uitgegamed op de ps3 misschien komt dat omdat ik geen internet meer heb dus.of komt dat gewoon doordat ik elke game al heb kapot heb gespeeld

me to,maar na september veranderd dat wel :p
Terug naar boven
Mal1ce BerichtGeplaatst: 18 Jul 2007 06:05    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb de mijne al sinds april. Zelf vond ik hem fantastisch, maar hij had niet alleen maar pluspunten. ik dacht dat die ook divx en avi las... niet dus. kep nu 2 games. de eerste die ik kocht was Resistance. Echt een briljante shooter waar ik me online zo erg vermaak. Pas nog oblivion erbij gekocht.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 18 Jul 2007 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Mal1ce schreef:
ik heb de mijne al sinds april. Zelf vond ik hem fantastisch, maar hij had niet alleen maar pluspunten. ik dacht dat die ook divx en avi las... niet dus. kep nu 2 games. de eerste die ik kocht was Resistance. Echt een briljante shooter waar ik me online zo erg vermaak. Pas nog oblivion erbij gekocht.

www.ps3video9.com

converteren van avi(of divx) naar mp4
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: