Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 13 Jul 2007 16:50    Onderwerp: vraag Reageren met citaat

(ik hoop dat zulke vragen hier wel horen)

nou ja ik ben dit weekend naar de winkels gegaan om metal slug anthology te kopen maar ze waren er niet in geen een winkel (zoals e-plaza) en er staat op jullie website dat ie op 6 juli uitkomt.
is het misschien mogelijk dat hij in nederland niet uitkomt?
zou iemand die de europese versie heeft mij erover kunnen informeren als het kan?

o ja sorry voor de late info ik zoek namelijk de ps2 versie.

Laatst aangepast door deathtanz matisk op 13 Jul 2007 21:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Jul 2007 17:01    Onderwerp: Re: vraag Reageren met citaat
Eindredacteur

deathtanz matisk schreef:
(ik hoop dat zulke vragen hier wel horen)

nou ja ik ben dit weekend naar de winkels gegaan om metal slug anthology te kopen maar ze waren er niet in geen een winkel (zoals e-plaza) en er staat op jullie website dat ie op 6 juli uitkomt.
is het misschien mogelijk dat hij in nederland niet uitkomt?
zou iemand die de europese versie heeft mij erover kunnen informeren als het kan?

Wij hebben de game al op de redactie ontvangen, hij zou dus uit moeten zijn of eerdaags uit moeten komen. Wellicht bij een online shop wel te krijgen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jul 2007 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De beschikbaarheid kan van winkel tot winkel verschillen, maar de drie versies van Metal Slug Anthology zouden moeten in de winkels liggen. (De Wii en de PSP versie zelfs al iets langer.)
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 13 Jul 2007 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
De beschikbaarheid kan van winkel tot winkel verschillen, maar de drie versies van Metal Slug Anthology zouden moeten in de winkels liggen. (De Wii en de PSP versie zelfs al iets langer.)

ik heb in de websites gelezen waar ze games verkopen maar hij stond er niet bij. de meeste mensen hebben hem in een speciaalzaak gekocht maar ik zou niet weten welke... dus de winkels zoals(e-plaza free recordshop enz) die hebben hem duidelijk dus niet....
weet iemand die hem gekocht heeft in welke winkel hij hem gekocht had?
(ik kan hem niet op internet bestellen/kopen om enkele redenen)
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jul 2007 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

In welk land woon je? Als het België is, kan ik Game Mania aanraden.
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 13 Jul 2007 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Dimension Plus in Groningen (Nederland) heeft de Wii versie wel, PSP versie niet (beetje raar ) PS2 ook niet.
Terug naar boven
Gideon BerichtGeplaatst: 13 Jul 2007 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

De Wii-versie ligt hier bij de Free Record Shop in Zwolle ook al tijden
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 13 Jul 2007 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

ja ik woon in het oosten van noord brabant ik ben van plan deze weekend naar den bosch te gaan weet iemand daar een winkel die het wel verkoopt?
of iemand anders dichtbij in de buurt?

wii enzo dat vind ik wel soms psp een keer gezien maar ps2 nooit hier in de nederlandse winkels/folders gezien
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Jul 2007 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

deathtanz matisk schreef:
Joni Philips schreef:

ja ik woon in het oosten van noord brabant ik ben van plan deze weekend naar den bosch te gaan weet iemand daar een winkel die het wel verkoopt?
of iemand anders dichtbij in de buurt?

wii enzo dat vind ik wel soms psp een keer gezien maar ps2 nooit hier in de nederlandse winkels/folders gezien

Je kunt ook altijd bij een winkel vragen of ze hem op de bestellijst hebben staan en kunnen bestellen, zo ben ik in het verleden wel vaker aan games gekomen die niet direct in de winkel lag.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: