Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende  
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Deep_But_Stupid schreef:
Ah yes, reviews, we've dismissed that claim.

De reviews zaten er anders ver naast wat mij betreft. Verhaal had een afwezig karakter, plot was zo dun als het maar kan zijn, de schurken zijn maar stom, de intro en final boss waren ook maar oerdom en de game zit vol onlogische scenes. Waar halen mensen het vandaan dat dit spel een goed verhaal heeft?

Toegegeven, dit spel kent ook mooie personages, maar het is net alsof ze in het verkeerde verhaal zitten. Op Mordin na, hebben ze absoluut niets met het verhaal te maken.
Gebruik a.u.b. die woorden wat meer. Je komt bij mij precies over alsof zelfs games als KZ2, Borderlands of MW2 (of een andere random FPS) een beter verhaal zou hebben dan Mass Effect 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Borderlands heeft geen verhaal, toch?

En het verhaal van ME2 is wel degelijk op hetzelfde niveau als die andere 2 games.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Deep_But_Stupid schreef:
Borderlands heeft geen verhaal, toch?

En het verhaal van ME2 is wel degelijk op hetzelfde niveau als die andere 2 games.

Borderlands heeft een verhaal, ja
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
http://www.joystiq.com/2010/12/10/mass-effect-3-outed-on-ea-store/

Awesome!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Dec 2010 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisterenavond begonnen met Mass Effect 2. Aangezien ik die titel kocht als een gebruikte game, heb ik niet de toegang tot het Cerberus Network. Ik vraag me nog steeds af of het een groot gemis is. Iemand die hier wat licht op kan schijnen?

Over het spel zelf, kan ik momenteel nog niet zoveel mening geven, omdat ik er pas net in zit. Wel heb ik al gemerkt dat het een game is met een ietwat grotere focus op het third-person shooter gedeelte, waar ik nog niet helemaal blij mee ben. Wel is het goed om te zien dat de Codex, welke ook in het origineel aanwezig was, weer terug is gekeerd. Het is tof om de informatie over het Mass Effect-universum te kunnen beluisteren en/of lezen. Ook is het spel grafisch dik in orde. Straks dus verder spelen, om hopelijk een nog betere mening te kunnen geven
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Dec 2010 17:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Gisterenavond begonnen met Mass Effect 2. Aangezien ik die titel kocht als een gebruikte game, heb ik niet de toegang tot het Cerberus Network. Ik vraag me nog steeds af of het een groot gemis is. Iemand die hier wat licht op kan schijnen?

Je zal wel enkele dingen missen ja, zoals één bepaalde partymember en een paar extra missies met de Firewalker.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Dec 2010 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Mr. Awesome schreef:

Je zal wel enkele dingen missen ja, zoals één bepaalde partymember en een paar extra missies met de Firewalker.

Die partymember... is dat iemand die je ook in Mass Effect in je party kunt krijgen? Of is het een nieuw persoon?

Overigens, ik vraag me af waar ik moet zoeken om Ashley Williams, Tali'Zorah nar Rayya, Liara T'Soni en Garrus Vakarian terug in mijn team te krijgen...
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 16 Dec 2010 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoek het zelf uit.

Klinkt bot, maar het is zo. Wij gaan dat echt niet voor je spoilen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Dec 2010 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Die partymember... is dat iemand die je ook in Mass Effect in je party kunt krijgen? Of is het een nieuw persoon?

Een nieuw persoon. Meer zeg ik niet, dat moet je zelf ontdekken. Mits je jezelf de toegang tot het Cerberus Network koopt.

Mr. Awesome schreef:
Overigens, ik vraag me af waar ik moet zoeken om Ashley Williams, Tali'Zorah nar Rayya, Liara T'Soni en Garrus Vakarian terug in mijn team te krijgen...

Je zult ze allemaal weer te zien krijgen, en enkelen zul je weer terug in je team mogen verwelkomen. Welke moet je zelf uitzoeken door de game te spelen, want dat is toch het grootste gedeelte van de game.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Dec 2010 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Mr. Awesome schreef:

Een nieuw persoon. Meer zeg ik niet, dat moet je zelf ontdekken. Mits je jezelf de toegang tot het Cerberus Network koopt.

Mr. Awesome schreef:

Je zult ze allemaal weer te zien krijgen, en enkelen zul je weer terug in je team mogen verwelkomen. Welke moet je zelf uitzoeken door de game te spelen, want dat is toch het grootste gedeelte van de game.

Dan ga ik daar straks mee aan de slag! Dank je!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Dec 2010 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Mass Effect 2; heb momenteel zo'n 3 uur gespeeld.
Grafisch een beetje mooier dan het origineel, maar qua content toch wel een pak uitgebreider, zo lijkt het. Kan nog niet zo goed zeggen of ik het origineel prefereer, maar ik vind Mass Effect 2 ook zeer zeker een dijk van een game.

Echter moet ik wel zeggen, en dat is een kleine opmerking, dat ik de blauwe Heads-Up Display (HUD) uit Mass Effect, rustiger vind voor het oog, en ook mooier, dan het oranje HUD uit Mass Effect 2... who's with me?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 17 Dec 2010 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Bwah. Elke HUD heeft zo z'n charmes. Dat blauw was wel mooi en karakteristiek voor de eerste Mass Effect, maar dat geld ook voor het oranje-rode van Mass Effect 2.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Dec 2010 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Bwah. Elke HUD heeft zo z'n charmes. Dat blauw was wel mooi en karakteristiek voor de eerste Mass Effect, maar dat geld ook voor het oranje-rode van Mass Effect 2.

Dan zullen we moeten zien welke kleur het in Mass Effect 3 zal hebben.
Maar Christian, even een vraagje, welk deel vind jij beter? Mass Effect? Of Mass Effect 2? En waarom? Zonder te spoilen...

P.S.
Hoeveel dingen die in de Mass Effect-serie te zien zijn, zouden eigenlijk werkelijkheid kunnen worden, denken jullie?
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 19 Dec 2010 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Alles in het universum. Sterker nog ik ben een Biotic.

Maar even serieus, Mass Effect is gewoon fantasie van de bovenste plank, probeer daar maar geen logica aan te koppelen want dan krijg je hoofdpijn.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Dec 2010 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Maar Christian, even een vraagje, welk deel vind jij beter? Mass Effect? Of Mass Effect 2? En waarom? Zonder te spoilen..
Toch wel deeltje twee. De meer vloeiende gameplay, de shooteraspecten, alles gewoon eigenlijk. Perfecte mix tussen RPG en shooter.

Mr. Awesome schreef:
Hoeveel dingen die in de Mass Effect-serie te zien zijn, zouden eigenlijk werkelijkheid kunnen worden, denken jullie?

Net zoals in alle andere sci-fi series, kunnen deze dingen zeker. Denk maar aan grote poorten om je tegen een grote snelheid door de ruimte te kunnen verplaatsen.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 22 Dec 2010 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat

En weer een fail aan Bioware's kant.
http://www.lensoftruth.com/?p=25602

De verschillen zijn te verwaarlozen, in tegenstelling tot die video op IGN. Is dit nu echt hun nieuwe engine voor ME3, of zijn ze nu gewoon aan het liegen? Wat het ook is, ik vind het sneu.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 22 Dec 2010 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Verkooppraatje. /care
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 22 Dec 2010 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat had je dan verwacht? Een ME2 die er op de Ps3 veel beter uit ziet? Dat kunnen ze toch ook niet maken tegenover MS. Daarnaast gebruiken ze volgens mij gewoon alle content die ze hebben van de 360 versie, dus ik zie niet zo in wat de engine hier mee te maken heeft? Behalve dat de nieuwe engine wss voor hun makkelijker te gebruiken is voor de PS3 omdat ME3 ook meteen een PS3 release krijgt.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 22 Dec 2010 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Wat had je dan verwacht? Een ME2 die er op de Ps3 veel beter uit ziet? Dat kunnen ze toch ook niet maken tegenover MS. Daarnaast gebruiken ze volgens mij gewoon alle content die ze hebben van de 360 versie, dus ik zie niet zo in wat de engine hier mee te maken heeft? Behalve dat de nieuwe engine wss voor hun makkelijker te gebruiken is voor de PS3 omdat ME3 ook meteen een PS3 release krijgt.

Is nog geen reden om ons te bedriegen met die IGN-video. Daar werden wij een serieus verschil beloofd en nu komen ze het niet eens na. Zwak hoor.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 22 Dec 2010 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad, de graphics van de Xbox 360 versie zien er, het is te verwaarlozen, beter uit. Ik heb daarnet de demo van de Amerikaanse PlayStation Store geplukt, en ook de performance is niet zo goed als die van de Xbox 360 versie. Het lijkt erop alsof ze op de PlayStation 3 geen V-Sync hebben gebruikt, waardoor de framerate soms beter is en soms echt wel slechter. In de openingfilmpjes ook wel een beetje last gehad van screen tear. Niets dat de ervaring verpest though.

Zeker een aanrader voor elke PlayStation 3 eigenaar en iedereen die van goede action RPG's houdt. Ik heb hem daarnet gespeeld, en damn wat speelt de game weer heerlijk. Ik zou zeggen, download de demo zeker. Staat de game je aan, pre-order hem dan of haal hem op 21 januari. Ik heb de game al op de Xbox 360, maar omdat de PlayStation 3 een heleboel extra content heeft, haal ik hem een tweede keer. Geweldige game gewoon!
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Dec 2010 00:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben nu de Demo aan het downloaden van de Europese Store, ik ben benieuwd. Heb Mass Effect op de Xbox 360 gehad maar ik kon er nooit echt inkomen, vond het doodsaai. Echt zoon spel waarvan je een fan van het gerne moet zijn om het te kunnen waarderen, ik heb sowieso al niets met science fiction en westerse rpg`s doch wil ik ME2 wel een kans geven.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 23 Dec 2010 01:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Hmm, gemengde gevoelens bij Mass Effect 2 demo. Het verhaal volgen en dergelijke lijkt me wel interessant, evenals de gespreksopties. De gameplay vind ik echter een stuk minder en aan de slome kant, wordt in ieder geval geen full-price aankoop voor mij, daarvoor heeft de game mij net niet genoeg weten te versieren.

Overigens dacht ik dat ik een goed mens was, ik kreeg al snel van die rooie littekens op m'n gezicht, het tegendeel is dus waar
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Dec 2010 03:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Mass Effect: Genesis, de interactieve comic die zogezegd exclusief voor de PlayStation 3 versie van de game was behouden, komt ook naar de Xbox 360 en de PC via het Cerberus Network. Ik denkt toch dat ik het bij de Xbox versie ga houden, veel te veel goede games die volgend jaar nog verschijnen, en door gewoon de DLC aan te schaffen komt ik goedkoper uit.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 23 Dec 2010 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Die comic is handig, vraag blijft wel hoeveel keuzes ook zullen behandeld worden. Als het er te weinig zijn dan blijf ik liever bij ME1.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Dec 2010 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Mass Effect: Genesis, de interactieve comic die zogezegd exclusief voor de PlayStation 3 versie van de game was behouden, komt ook naar de Xbox 360 en de PC via het Cerberus Network. Ik denkt toch dat ik het bij de Xbox versie ga houden, veel te veel goede games die volgend jaar nog verschijnen, en door gewoon de DLC aan te schaffen komt ik goedkoper uit.

Vond het al een vaag idee van je om 2x dezelfde game te gaan kopen terwijl je alle content ook op de Xbox 360 kan kopen. Ik ben net klaar met de demo en ik sluit me aan bij Stefan, voor 30 Euro is het zeker een aankoop.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 13 van 15

Ga naar: