Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende  
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 08 Sep 2010 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Yup , morgen maar ff downloaden. Ik hoor er namenlijk aleen maar goede dingen over!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 19 Okt 2010 15:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Toch wel raar dat alleen maar 50% van de mensen de game voltooid heeft. In ieder geval, vandaag is er weer nieuwe DLC uitgekomen!

Daar is niets raars aan, de consoles worden gedomineerd door casual gamers. Zij spelen hun spellen zelden uit, ze vervelen zich snel met een game en gaan direct weer naar hun favoriete game. Bij de PC is dat wat minder het geval.

Niet dat daar iets mis mee is, integendeel, het lijkt me leuker een casual gamer te zijn dan zo'n hardcore gamer. Wou het gewoon even zeggen.
Terug naar boven
premie_hunter BerichtGeplaatst: 19 Okt 2010 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat

ik vind het nog steeds vreemd dat ze het niet uitspelen, een film ga je toch ook niet voor de helft kijken.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 19 Okt 2010 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat

premie_hunter schreef:
ik vind het nog steeds vreemd dat ze het niet uitspelen, een film ga je toch ook niet voor de helft kijken.

De verhaallijn kan hen over het algemeen niets schelen en er zijn veel cutscenes. Dat laatste alleen al schrikt hen erg af. Ze spelen gewoon een spelletje voor de lol en Mass Effect is eerder het type spel dat je beter wat serieus kan nemen. Ook is een film uur 2-3 uur lang, dit spel is met gemak 22 uur als je rushed, 35 als je echt veel geeft om de suicide mission en het universum. Dat is zeer tijdrovend.

Ik spreek uiteraard niet voor alle casual gamers, maar dit is gewoon mijn waarneming.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 20 Okt 2010 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Hopelijk kunnen we in de volgende DLC lekker volleyballen. Lijkt me wel leuk om te doen met Tali, Garrus, Zaeed en Grunt.
Terug naar boven
premie_hunter BerichtGeplaatst: 20 Okt 2010 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat

waarom zou je met 3 mannen willen volleyballen
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 20 Okt 2010 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat

premie_hunter schreef:
waarom zou je met 3 mannen willen volleyballen

Tja met Kazumi en Miranda wil ik anders ook wel volleyballen. =3 Samara en Jack liever niet.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 21 Okt 2010 00:11    Onderwerp: Reageren met citaat

NIEMAND DIE GRAAG VOLLEYBALT???
Terug naar boven
premie_hunter BerichtGeplaatst: 22 Okt 2010 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat

sowieso lijkt mij dat volleyballen niet echt bij ME2 past. Ze zouden beter een nieuwe science-fiction sport kunnen verzinnen als DLC.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 22 Okt 2010 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom zou dat niet bij Mass Effect passen?
Terug naar boven
premie_hunter BerichtGeplaatst: 22 Okt 2010 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat

omdat als je het heelal redt van totale vernietiging je niet even gaat volleyballen
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 22 Okt 2010 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar je mag je wel doodzuipen in de Dark Star en wat eten halen voor de kok?
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 30 Nov 2010 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Verveel me, ik ga denk ik binnenkort maar eens een playthrough doen met niemand loyal en geen upgrades.

Heb al uitgedokterd hoe ik het spel toch kan overleven. Maar de laatste missie zal wel heel erg worden.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 03 Dec 2010 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol, het is me gelukt. Net uitgespeeld met enkel mezelf, de crew, Garrus en Jacob als overlevenden.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 03 Dec 2010 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij heb jij de meerderheid van jouw posts in dit topic geplaatst...

Ik heb ME2 al tijden niet meer gespeeld, hij geeft me nu een of andere error die ik best zou kunnen oplossen als ik daar de tijd voor zou nemen.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 03 Dec 2010 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Oei dat is best kut...
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 13:56    Onderwerp: Reageren met citaat

De PlayStation 3 versie is er op 21 januari. Ongeveer een jaar na de release op de Xbox 360 en PC.

Iedereen die ook maar een fan is van shooters of RPG's moet deze game zeker halen!
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
De PlayStation 3 versie is er op 21 januari. Ongeveer een jaar na de release op de Xbox 360 en PC.

Iedereen die ook maar een fan is van shooters of RPG's moet deze game zeker halen!

Dat is ook al weer een week of 3 bekend :p , mijne staat al in de pre-order ^^
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Seriously?

Ah, voor de DLC alleen al (die ik nog niet heb voor Xbox 360), ga ik de game nogmaals voor de PlayStation 3 halen.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Was nog niet bekend, is gisteren officieel bekend gemaakt tegenover IGN, was enkel nog een gerucht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

En iedereen die liever geen ontzettend slecht verhaal wilt, zeker niet halen.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Deep_But_Stupid schreef:
Christian Vuye schreef:

En iedereen die liever geen ontzettend slecht verhaal wilt, zeker niet halen.

Wikipedia schreef:
Mass Effect 2 received widespread critical acclaim, garnering more than 30 perfect scores. In particular, its characters, storyline, voice acting and gameplay received very high praise

Nee, maar Deep_But_Stupid zal hier wel gelijk in hebben.
Hij heeft tenslotte ook een troll-plaatje (!) als avatar, en al die reviewers hebben alleen maar jaren ervaring in de game journalistiek, dus zeg nu zelf, wie zou jij geloven?
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah yes, reviews, we've dismissed that claim.

De reviews zaten er anders ver naast wat mij betreft. Verhaal had een afwezig karakter, plot was zo dun als het maar kan zijn, de schurken zijn maar stom, de intro en final boss waren ook maar oerdom en de game zit vol onlogische scenes. Waar halen mensen het vandaan dat dit spel een goed verhaal heeft?

Toegegeven, dit spel kent ook mooie personages, maar het is net alsof ze in het verkeerde verhaal zitten. Op Mordin na, hebben ze absoluut niets met het verhaal te maken.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.joystiq.com/2010/12/10/mass-effect-3-outed-on-ea-store/
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Cool! Nu alleen hopen dat ie beter is dan dit deel.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 12 van 15

Ga naar: