Auteur |
Bericht |
|
Fuuton |
Geplaatst: 01 Dec 2010 22:41 Onderwerp: Tablets
| |

|
Ik wou graag een topic openen over tablets. Zelf wou ik een iPad, Archos 101 of een samsung galaxy tab halen. Ik twijfel alleen welke. Heeft iemand hier ervaring mee en als je zo'n 101 haalt kan je dan naar android 3.0 upgraden als die uit is. Flash vond ik zelf zeer belangrijk en gezien zijn prijs lijkt de 101 een heel goed apparaat alleen ben ik bang dat hij omdat hij zo goedkoop is toch op bepaalde vlakken zal teleurstellen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 01 Dec 2010 22:43 Onderwerp:
| |

|
Ik heb vaak gehoord dat de Archos tablet teleurstellen. Volgens reviews werkt het touchscreen niet goed, en werken de tablets op niet-aangepaste versies van Windows 7.
Ik zou wachten op de iPad 2, die er binnenkort zit aan te komen (lees: lente 2011). |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 01 Dec 2010 22:45 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Updates voor Android zijn vaak een "misschien"-geval, zo heb ik het idee. Ik weet niet of dit anders is met Archos, of met tablets, maar het is met normale toestellen al wisselvallig welke iets oudere toestellen een update krijgen naar Android 2.2 "FroYo".
Na wat Googlen:
"Android 3.0 due to start hitting tablets in December ahead of January launch"
Android 3.0 "Gingerbread" komt zeer binnenkort al, dus ik ga er 100% vanuit dat er een update komt voor nieuwere tablets. |
|
Terug naar boven |
|
|
Fuuton |
Geplaatst: 01 Dec 2010 22:45 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Ik heb vaak gehoord dat de Archos tablet teleurstellen. Volgens reviews werkt het touchscreen niet goed, en werken de tablets op niet-aangepaste versies van Windows 7.
Ik zou wachten op de iPad 2, die er binnenkort zit aan te komen (lees: lente 2011). |
Deze draait android 2.2. Wat die touch betreft daar kan je inderdaad gelijk in hebben. De iPad 2, weet je, ik ben bang dat apple weer heel wat features achterwege zal laten voor een derde versie en dat hij geen flash zal hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 01 Dec 2010 22:47 Onderwerp:
| |

|
Ah, dat kun je nooit voorspellen. Ik zou toch nog steeds voor de iPad gaan. Hij is relatief goedkoop, werkt prima en is stijlvol. Apple blijft toch gewoon de beste. |
|
Terug naar boven |
|
|
Fuuton |
Geplaatst: 01 Dec 2010 22:48 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Updates voor Android zijn vaak een "misschien"-geval, zo heb ik het idee. Ik weet niet of dit anders is met Archos, of met tablets, maar het is met normale toestellen al wisselvallig welke iets oudere toestellen een update krijgen naar Android 2.2 "FroYo".
Na wat Googlen:
Android 3.0 "Gingerbread" komt zeer binnenkort al, dus ik ga er 100% vanuit dat er een update komt voor nieuwere tablets. |
De 101 en galaxy zijn van deze maand. |
|
Terug naar boven |
|
|
Fuuton |
Geplaatst: 01 Dec 2010 22:49 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Ah, dat kun je nooit voorspellen. Ik zou toch nog steeds voor de iPad gaan. Hij is relatief goedkoop, werkt prima en is stijlvol. Apple blijft toch gewoon de beste. |
Ja das voor een stuk zo. Ik ben niet anti-apple integendeel al mijn geld van mijn vakantiewerk steekst in de macbook pro i7 waar ik nu op typ ;p. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 01 Dec 2010 22:51 Onderwerp:
| |

|
Goede aankoop! Nu je ziet wat voor producten Apple aflevert, kan je hen toch vertrouwen?
Persoonlijk heb ik een iPod Touch en ben van mening dat ik nog nooit een betere mediaspeler heb gehad. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 01 Dec 2010 22:51 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Fuuton schreef: | GekooktEi schreef: | Updates voor Android zijn vaak een "misschien"-geval, zo heb ik het idee. Ik weet niet of dit anders is met Archos, of met tablets, maar het is met normale toestellen al wisselvallig welke iets oudere toestellen een update krijgen naar Android 2.2 "FroYo".
Na wat Googlen:
De 101 en galaxy zijn van deze maand. |
Dan zou ik er vanuit gaan dat ze een update krijgen naar Gingerbread... Die updates komen naar mijn idee echt ziek snel achter elkaar trouwens, van Android Maar dat kan aan mij liggen. Is trouwens nog niet 100% zeker of Gingerbread nou 2.3 of 3.0 worden hè.
Maar goed, ik vind tablets verder maar niets, dus ik meng me niet verder in deze topic dan wat Android-releases betreft  |
|
Terug naar boven |
|
|
Fuuton |
Geplaatst: 01 Dec 2010 22:53 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Goede aankoop! Nu je ziet wat voor producten Apple aflevert, kan je hen toch vertrouwen?
Persoonlijk heb ik een iPod Touch en ben van mening dat ik nog nooit een betere mediaspeler heb gehad. |
Jup dit is niet mijn eerste apple heb een iPhone 3G en die pro ,maar op bepaalde vlakken zoals videocompatibiliteit en flash valt het tegen. Maar inderdaad zoals je zegt en bestaan geen apparaten die simpeler of vlotter werken . |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 01 Dec 2010 22:54 Onderwerp:
| |

|
Maar hier maar een Love Apple topic van.  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 01 Dec 2010 23:19 Onderwerp:
| |

|
Neem een Intuos4!! Oh het gaat hier over andere tablets...
Maar uhm de nieuwe iPad gaat wel een camera krijgen En als er een nieuw Apple product uit is, dan kan je dezelfde maand ook gewoon nog het vorige model kopen. Mocht de nieuwe iPad teveel features blokkeren ofzo.
Laatst aangepast door elemeNt op 01 Dec 2010 23:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 01 Dec 2010 23:20 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
elemeNt schreef: | Neem een Intuos4!! Oh het gaat hier over andere tablets... |
Ja, daar was ik ook al teleurgesteld over Ik dacht ook dat het over pen tablets ging. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 02 Dec 2010 07:16 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Engadget schreef: | (...) the vast majority of the Android offerings from Archos are receiving some guilt-free sweet treats. Models 23, 32, 43, 70, and 101 (you know, these guys) are all on the lucky receiving end of firmware updates that bring Android 2.2.1 to the table. That comes with improved performance, better battery life estimation, and support for external GPS adapters |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 02 Dec 2010 09:24 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | elemeNt schreef: | Neem een Intuos4!! Oh het gaat hier over andere tablets... |
Ja, daar was ik ook al teleurgesteld over Ik dacht ook dat het over pen tablets ging. |
Ditto. De Intuos4 M is echt geweldig btw. |
|
Terug naar boven |
|
|
Fuuton |
Geplaatst: 02 Dec 2010 16:58 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Engadget schreef: | (...) the vast majority of the Android offerings from Archos are receiving some guilt-free sweet treats. Models 23, 32, 43, 70, and 101 (you know, these guys) are all on the lucky receiving end of firmware updates that bring Android 2.2.1 to the table. That comes with improved performance, better battery life estimation, and support for external GPS adapters |
|
Dus het is praktisch zeker dat gingerbread komt? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 02 Dec 2010 17:32 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Fuuton schreef: | GekooktEi schreef: | Engadget schreef: | (...) the vast majority of the Android offerings from Archos are receiving some guilt-free sweet treats. Models 23, 32, 43, 70, and 101 (you know, these guys) are all on the lucky receiving end of firmware updates that bring Android 2.2.1 to the table. That comes with improved performance, better battery life estimation, and support for external GPS adapters |
|
Dus het is praktisch zeker dat gingerbread komt? |
Nou, nee, dit artikel gaat over Android 2.2.1, wat nog steeds onder FroYo valt. Voor Gingerbread zul je het nieuws nog even af moeten luisteren. Wat me vooral opvalt; die tablets zijn er al even in de US of A, en het is dus al "nieuws" dat ze een 2.2 update krijgen. Dus ik weet niet of het dan nog obvious is dat ze dan ook naar 2.3/3.0 gaan. Ik kan het sowieso natuurlijk nooit zeker zeggen, dus beter vertrouw je gewoon op het nieuws!
Ik zou gewoon Engadget of zoiets in de gaten houden. Je kan bijv. gewoon elke week deze specifieke pagina checken:
http://www.engadget.com/tag/archos
Of dit http://www.engadget.com/product/android voor algemeen Gingerbread-nieuws. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 07 Dec 2010 18:55 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|