Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13 Volgende
|
Mafusto |
Geplaatst: 29 Nov 2010 09:37 Onderwerp:
| |

|
@Roderick
Dus het levelsysteem faalt. Daar is het swchadesysteem in dit geval de dupe van. Als ze het levelen makkelijker hadden gemaakt had je het schadesysteem eerder gehad en was er niks mis mee  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 29 Nov 2010 10:27 Onderwerp:
| |

|
streetfighter schreef: | Nickdhnick schreef: | Wanneer krijg je schade dan? Ik heb tot nu toe nog geen enkel krasje kunnen bespeuren. |
level 10  |
mm, ben net level 11 xD misschien heb ik wel te netjes gereden. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 29 Nov 2010 12:39 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
streetfighter schreef: | Nickdhnick schreef: | Wanneer krijg je schade dan? Ik heb tot nu toe nog geen enkel krasje kunnen bespeuren. |
level 10  |
Ik vond het inderdaad ook hard falen dat de schade (ik ben lvl 9) zo gematigd was, ook in Arcade Mode. Een beetje raar dat je daar dan geen inlichting over krijgt aan het begin van het spel, ik vond het echt laf hoe weinig schade je op kon lopen.
Ik heb met een Prius (ik weet niet waarom met een Prius) in Arcade Mode op de Daytona Superspeedway echt 30x van zijkant naar zijkant van de weg gereden, op een stuk waar naast de weg ook nog asfalt was, en het meeste wat er stuk ging was dat het Toyota-logo scheef hing en er een deuk in mijn motorkap zat. Wat vond ik dat kut zeg
Krijg je bij Lvl 10 dan ook in 2P en Arcade meer schade, of alleen in Career/GT Mode? Want ik wil mijn broertje ook verrot kunnen rijden eigenlijk Bij Arcade zou je dat aan/uit moeten kunnen zetten eigenlijk, voor de race. Of kan dat?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 29 Nov 2010 13:59 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat ik maar een stuurtje ga aanschaffen...... Met een pad is het maar ruk.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 29 Nov 2010 15:00 Onderwerp:
| |

|
Salsa85 schreef: | Ik denk dat ik maar een stuurtje ga aanschaffen...... Met een pad is het maar ruk.. |
Dan heb ik een tip voor jou jongeman!
KLIK! |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 29 Nov 2010 15:25 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Salsa85 schreef: | Ik denk dat ik maar een stuurtje ga aanschaffen...... Met een pad is het maar ruk.. |
Dan heb ik een tip voor jou jongeman!
KLIK! |
Merci! Leuk kerst cadeautje naar mezelf  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 29 Nov 2010 15:54 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik vind het wel aardig spelen met een DualShock eigenlijk. Ik geloof zo wel dat het met een stuur nog 10 keer zo leuk is, maar naast GT5 race ik al bijna nooit dus ik vind nog eens 100 euro uitgeven voor een wat leukere spelervaring toch wat overdreven.
Zoiets dat ik wel zou willen hebben maar gewoon niet wil kopen dus  |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 29 Nov 2010 16:48 Onderwerp:
| |

|
Ik ben level 17. De AI en de schade stellen op dit moment nog niet heel veel voor helaas. Als ik nu met een gelijkwaardige auto rijd als de AI, met alle hulpmiddelen uit, win ik gemakkelijk. Dus ik ben wel benieuwd hoe moeilijk de AI later wordt.
Inderdaad geen geweldig systeem. Ik ben al een tijdje bezig, en het is nauwelijks moeilijker geworden. (Behalve de license tests en de special events dan) |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 29 Nov 2010 17:05 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Ik vind het wel aardig spelen met een DualShock eigenlijk. Ik geloof zo wel dat het met een stuur nog 10 keer zo leuk is, maar naast GT5 race ik al bijna nooit dus ik vind nog eens 100 euro uitgeven voor een wat leukere spelervaring toch wat overdreven.
Oke dat probleem had ik dus ook. Maar je koopt het toch niet voor 1 spel? Ik denk dat als ik een stuur heb dat ik veel sneller een race spel zal kopen dan voorheen. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 29 Nov 2010 17:10 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Salsa85 schreef: | GekooktEi schreef: | Ik vind het wel aardig spelen met een DualShock eigenlijk. Ik geloof zo wel dat het met een stuur nog 10 keer zo leuk is, maar naast GT5 race ik al bijna nooit dus ik vind nog eens 100 euro uitgeven voor een wat leukere spelervaring toch wat overdreven.
Oke dat probleem had ik dus ook. Maar je koopt het toch niet voor 1 spel? Ik denk dat als ik een stuur heb dat ik veel sneller een race spel zal kopen dan voorheen. |
Dat mss wel inderdaad.
Vooralsnog blijf ik gewoon even met een controller spelen though. Ik heb het geld niet eens voor zo'n stuur. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 29 Nov 2010 17:12 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Salsa85 schreef: | GekooktEi schreef: | Ik vind het wel aardig spelen met een DualShock eigenlijk. Ik geloof zo wel dat het met een stuur nog 10 keer zo leuk is, maar naast GT5 race ik al bijna nooit dus ik vind nog eens 100 euro uitgeven voor een wat leukere spelervaring toch wat overdreven.
Dat mss wel inderdaad.
Vooralsnog blijf ik gewoon even met een controller spelen though. Ik heb het geld niet eens voor zo'n stuur. |
Oke dat is weer een ander probleem
EDIT : Waar is de fast forward in B - Spec  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 29 Nov 2010 21:43 Onderwerp:
| |

|
Salsa85 schreef: |
EDIT : Waar is de fast forward in B - Spec  |
mmm die mis ik ook al ja. Opeens is B-Spec niet zo interessant meer voor mij :') Alleen nog als ik snel geld nodig heb en zelf geen zin heb in een race... (onvoorstelbaar) |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 30 Nov 2010 12:32 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een Ford GT40 dubbel! Wie o wie wil hem? |
|
Terug naar boven |
|
|
E-man |
Geplaatst: 30 Nov 2010 12:35 Onderwerp:
| |
|
ik wel:p
psn = e-man_18
Laatst aangepast door E-man op 30 Nov 2010 16:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 30 Nov 2010 15:46 Onderwerp:
| |

|
Ik vind het ook een mooie auto |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 30 Nov 2010 15:58 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
De Ford GT is inderdaad een supermooie auto, ik wil hem ook wel :') |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 30 Nov 2010 18:03 Onderwerp:
| |

|
GT5 kreeg een 8.0 van Gamespot.
Dus die zogenaamde "critics" vinden dat GT5 slechter is dan Forza 3.
ok. |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 30 Nov 2010 18:20 Onderwerp:
| |

|
deathtanz matisk schreef: | GT5 kreeg een 8.0 van Gamespot.
Dus die zogenaamde "critics" vinden dat GT5 slechter is dan Forza 3.
ok. | Welkom in de game critic wereld: als er van een game niet heel veel wordt verwacht (Forza 3) en die dan toch (een beetje) boven verwachting scoort, is het tha best game evah.
Als van een game veel wordt verwacht (GT5), en ze is licht teleurstellend, dan is het tha most disappointing game evah... |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 30 Nov 2010 18:26 Onderwerp:
| |

|
Misschien is Forza 3 wel de betere game en GT5 de betere sim? |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 30 Nov 2010 18:30 Onderwerp:
| |

|
Jullie hebben massol want ik heb hem nu 2 keer dubbel  |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 30 Nov 2010 18:49 Onderwerp:
| |

|
Salsa85 schreef: | Jullie hebben massol want ik heb hem nu 2 keer dubbel  | Dus dat betekent dat je er wel eentje kan missen... |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 30 Nov 2010 18:54 Onderwerp:
| |

|
Nickdhnick schreef: | Opeens is B-Spec niet zo interessant meer voor mij :') Alleen nog als ik snel geld nodig heb en zelf geen zin heb in een race... (onvoorstelbaar) |
Ik zet B-spec altijd aan wanneer ik huiswerk ga maken. Als je dan in het begin van de race zegt dat ie sneller moet rijden, en voor de rest laat je hem lekker z'n gang gaan, wint hij vaak ook nog.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 30 Nov 2010 20:35 Onderwerp:
| |

|
KingLikesCookies schreef: | Salsa85 schreef: | Jullie hebben massol want ik heb hem nu 2 keer dubbel  | Dus dat betekent dat je er wel eentje kan missen... |
kan er zelfs 2 missen
GekooktEi check je gift box! EN e-man jij krijg hem morgen kan er maar 1 versturen ofzo
En voor de liefhebber heb ik ook nog een corvette stingray convertible 69 (Premium car) |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 30 Nov 2010 20:53 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Misschien is Forza 3 wel de betere game en GT5 de betere sim? |
Hedde GT5 wel gespeeld jong? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 30 Nov 2010 20:58 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Salsa85 schreef: | kan er zelfs 2 missen
GekooktEi check je gift box! |
Aannemende dat er een Ford GT in zit (kan nu niet kijken):
Thanks
Ik dacht even "Huh ik zei het toch als derde?" maar Trueskill heeft GT5 natuurlijk niet :') Maar bedankt dus Misschien kan ik er ooit nog wat voor terug geven, als je voor de 1000 auto's gaat vast wel. Verder zit ik nog met een Maxda MX5 ( ) dus ik kan je niet echt bijnemen qua kwaliteit auto's om te giften Die Mazda kan ik allang vervangen hoor, maar daar denk ik nooit aan
Ik heb trouwens ook een, wat is het, Izuzu 110Z of zoiets, zo'n auto uit 1970 die ik best cool vond. Ik moest een Japanse old timer hebben voor zo'n cup en toen zag ik deze (ik had een stuk goedkoper kunnen krijgen) toevallig in de Used Car Dealership. $30,000 of zoiets, best wel duur i.v.m de prestaties, maar hij is wel awesome.
Ik heb echt zin om te spelen, maar ik ben nu pas weer thuis en nu moet iedereen op de tv  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13 Volgende |