| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 62, 63, 64 Volgende
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 13 Feb 2011 21:04 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | the_dan schreef: | Wat een DRAMA weer  |
Ik dacht dat Frank jullie verlosser was ? |
Deze week neemt Ajax het op tegen Anderlecht. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Lukaku is niet echt in topvorm, maar Boussoufa wel. Hopelijk kunnen ze een versnelling hoger schakelen tegen Ajax. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 13 Feb 2011 21:05 Onderwerp:
| |

|
| Iker Casillas krijg in de derde minuut een rode kaart vanwege het neerhalen van een doorgebroken speler. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 13 Feb 2011 21:14 Onderwerp:
| |

|
| Joraaaan schreef: | | Iker Casillas krijg in de derde minuut een rode kaart vanwege het neerhalen van een doorgebroken speler. |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 13 Feb 2011 21:27 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Joraaaan schreef: | | Iker Casillas krijg in de derde minuut een rode kaart vanwege het neerhalen van een doorgebroken speler. |
 |
En toch staan ze met 1-0 voor door een prachtige goal.
Toch gek van mij gezegd als Barca fan  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 13 Feb 2011 21:29 Onderwerp:
| |

|
| Ah, geweldig! Mooie goal van Marcelo idd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 16 Feb 2011 21:39 Onderwerp:
| |

|
| Arsenal - Barcelona: geweldige match. Zowel Arsenal als Barca zijn beter dan vorig jaar. Geweldige match! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 16 Feb 2011 22:39 Onderwerp:
| |

|
Heerlijk, voetbal op z'n best.
Jammer dat Barca nog niet effectief genoeg is, anders zouden ze echt een killing machine zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 17 Feb 2011 12:16 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | Heerlijk, voetbal op z'n best.
Jammer dat Barca nog niet effectief genoeg is, anders zouden ze echt een killing machine zijn. |
Dat zijn ze normaal gezien dus wel. Enkel de voorbije week hebben ze dat een beetje laten afweten, met name Messi gisteren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 17 Feb 2011 12:21 Onderwerp:
| |

|
Geweldig hoe de UEFA een wedstrijd koste wat kost door wil laten gaan...
FC Rubin Kazan tegen FC Twente om 1 uur lijkt gewoon door te gaan, aangezien de UEFA als enigste een temp onder de -15 graden meet. De thermometer op het veld in Moskou geeft tog echt -18 en lager aan... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 17 Feb 2011 13:04 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Uchiha_Shadow schreef: | Heerlijk, voetbal op z'n best.
Dat zijn ze normaal gezien dus wel. Enkel de voorbije week hebben ze dat een beetje laten afweten, met name Messi gisteren. |
Mwoah, vind dat Barcelona normaal gesproken het spel heel erg domineerd maar dat ze toch wel erg veel kansen nodig hebben om te scoren. Ze willen het allemaal te mooi en ze hebben eigenlijk geen spelers die heb vanaf 16 meter hem er ook gewoon in knallen. Technisch prachtig, helemaal geweldig voor de neutrale toeschouwer zoals ik, maar ze hadden Arsenal natuurlijk in de eerste helft al op 3-0 achterstand kunnen zetten. Ook is Barcelona nauwelijks (direct) gevaarlijk uit dode spelsituaties. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 17 Feb 2011 15:28 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | Geweldig hoe de UEFA een wedstrijd koste wat kost door wil laten gaan...
FC Rubin Kazan tegen FC Twente om 1 uur lijkt gewoon door te gaan, aangezien de UEFA als enigste een temp onder de -15 graden meet. De thermometer op het veld in Moskou geeft tog echt -18 en lager aan... |
Jup barre omstandigheden, maar dan toch met 0-2 winnen is hartstikke top. Ze zijn al bijna zeker voor een plek in de volgende ronde. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 17 Feb 2011 15:37 Onderwerp:
| |

|
| Joraaaan schreef: | | Mafusto schreef: | Geweldig hoe de UEFA een wedstrijd koste wat kost door wil laten gaan...
Jup barre omstandigheden, maar dan toch met 0-2 winnen is hartstikke top. Ze zijn al bijna zeker voor een plek in de volgende ronde. |
Twente had het bijna de hele wedstrijd moeilijk. De laatste 20 minuten krijgen ze pas ruimte waardoor Twente Rubin kon meekrijgen in het spel van Twente. Op dat moment begon Twente ook grote kansen te krijgen.
Maar wat floot de scheids slecht... Veel verkeerde keuzes + onderbrak het spel op verkeerde momenten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 22 Feb 2011 22:37 Onderwerp:
| |

|
Lyon - RM 1-1
Of hoe een doodsaaie match op het einde wat sensatie kreeg.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 22 Feb 2011 23:36 Onderwerp:
| |

|
Wel een snelle goal van Benzema zeg, die jongen verdiend zelfvertrouwen. Hij speelt opeens veel beter na de interland tegen Brazilie, hij verdient een basisplek, niet Adebayor.
Oja: Boeee Chelsea. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| zie sang |
Geplaatst: 23 Feb 2011 02:33 Onderwerp:
| |

|
Michel Preuddome . Had ik het niet getypt dat hij een toptrainer
is . Kijk begin competicie.
En Joni wat nu in Club Brugge Stynen weg en nu Verbauwhede de kans
geven want hij verdient het.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 23 Feb 2011 06:37 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| zie sang schreef: | Michel Preuddome . Had ik het niet getypt dat hij een toptrainer
is . Kijk begin competicie.
En Joni wat nu in Club Brugge Stynen weg en nu Verbauwhede de kans
geven want hij verdient het.  | Ik had liever gezien dat ze hem vijf jaar in de B kern staken en nooit lieten spelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 23 Feb 2011 11:49 Onderwerp:
| |

|
@Zie Sang
MPH is een leuke trainer, die het aanvallen soms te veel voorop stelt. Verder is hij tactisch goed bezig. Hij kan een wedstrijd na de rust laten kantelen. Hij laat de jeugd goed doorstromen en toont veel emotie in en om het veld. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 23 Feb 2011 12:32 Onderwerp:
| |

|
| Joraaaan schreef: | Wel een snelle goal van Benzema zeg, die jongen verdiend zelfvertrouwen. Hij speelt opeens veel beter na de interland tegen Brazilie, hij verdient een basisplek, niet Adebayor.
Oja: Boeee Chelsea. |
Ah, concurrentie is altijd goed. Gisteren was het inderdaad niet het dagje van Adebayor, maar ah, van heel Real eigenlijk niet.
En Chelsea, die speelden wel lekker op z'n Engels.
| Everybody_lies schreef: | Lyon - RM 1-1
Of hoe een doodsaaie match op het einde wat sensatie kreeg.  |
Inderdaad, zowel Real als Lyon leden veel balverlies. Maar Lyon speelde dan ook heel erg vaak erg verdedigend en met tien man in de laatste dertig meter van het veld. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| zie sang |
Geplaatst: 23 Feb 2011 18:16 Onderwerp:
| |

|
@ Joni ,
Denk u niet dat dit te veel is 5 j B- Kern .
Wees eerlijk Stijn is daarvoor een veel te goeie doelman .
Hebt u de laatste tijd Club al ff bezig gezien ? er is geen vriendschap , concentratie , enz
Ik hou het op grootte kuis Dirar weg en nog vele andere . Ik zie Koster na dit siezoen de eer
aan zichzelf houden . Hij staat niet boven de groep .
Oja @Matfusto
MPH zal nog meer eisen van zijn ploeg , ik zie hem nog veel te rustig omgaan met zijn
spelers ,BTW vergeet niet dat hij met de spelers die erbij gekomen zijn al een band had in Standaart Luik of AA Gent .
De Amerikaan het beest ( wintertransfer ) is TOP en het verlengde op het veld van MPH
Ik ben een twente supporter zolang MPH daar is , ik hoop dat twente Kampieon wordt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 23 Feb 2011 19:00 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| zie sang schreef: | @ Joni ,
Denk u niet dat dit te veel is 5 j B- Kern .
Wees eerlijk Stijn is daarvoor een veel te goeie doelman .
Hebt u de laatste tijd Club al ff bezig gezien ? er is geen vriendschap , concentratie , enz
Ik hou het op grootte kuis Dirar weg en nog vele andere . Ik zie Koster na dit siezoen de eer
aan zichzelf houden . Hij staat niet boven de groep .
| Stijnen was laf, hem vijf jaar wegsteken zou de ideale straf zijn en hem compleet ruďneren zoals hij probeerde met Coosemans. Als hij eerlijk was, maakte hij ruzie op het veld en in de kleedkamer waar de mensen zich kunnen verdedigen. Denk je dat er in de tijd van Verheyen en co nooit ruzie was bij Brugge? Jawel hoor, maar toen wonnen ze en kon niemand het schelen. Zo'n smeerlapjes als Verheyen, vinden we terug bij Dirar, Perisic, ... Dat zijn mannen die Brugge nodig heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 23 Feb 2011 19:38 Onderwerp:
| |

|
| In ieder geval, ik ben benieuwd waar hij uiteindelijk beland. Heb een voorgevoel dat hij naar Nederland trekt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 23 Feb 2011 20:11 Onderwerp:
| |

|
| zie sang schreef: |
Oja @Matfusto
MPH zal nog meer eisen van zijn ploeg , ik zie hem nog veel te rustig omgaan met zijn
spelers ,BTW vergeet niet dat hij met de spelers die erbij gekomen zijn al een band had in Standaart Luik of AA Gent .
De Amerikaan het beest ( wintertransfer ) is TOP en het verlengde op het veld van MPH
Ik ben een twente supporter zolang MPH daar is , ik hoop dat twente Kampieon wordt. |
Hij is ook al een paar keer aardig tekeer gegaan op het veld (Met de bekerwedstrijd tegen PSV als recentste uitbarsting). Verder vind ik dat Onyewu beter in de zomer gekocht kon worden ipv hem nu links/rechtsachter neer te zetten. Het komt goed uit, nu Kuijper en Tiendalli niet kunnen spelen. Dit kon MHP niet verwachten op het moment dat hij Onyewu haalde. Verder vind ik het juist een nadeel dat hij spelers die hij kent van voor zijn Twente periode. Neen nu Rosales. Hij is een wisselvallige verdediger die toch altijd speelt ,terwijl er echt wedstrijden zijn waar hij gewisseld had moeten worden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 23 Feb 2011 20:21 Onderwerp:
| |

|
| Zometeen Inter tegen Bayern, herhaling van de finale van vorig jaar. Heb een voorgevoel dat de Duitsers dit jaar aan het langste eind trekken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| zie sang |
Geplaatst: 24 Feb 2011 04:16 Onderwerp:
| |

|
@Mafusto
Ben ik helemaal mee eens want Rosales is van nature een middenvelder daar plaatste hij hem in AA Gent . De Onyewu is een voorstopper v nature begrijp niet wat hij links of rechts doet , En ik zeg nu al als hij kan komt de doelman ook van AA Gent Yorgasovic
ook de top . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 24 Feb 2011 08:40 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Zometeen Inter tegen Bayern, herhaling van de finale van vorig jaar. Heb een voorgevoel dat de Duitsers dit jaar aan het langste eind trekken. |
Goed gegokt. Veel kansen, zeg, die Kraft heeft prima werk geleverd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 62, 63, 64 Volgende |