| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 135, 136, 137 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| chimnino |
Geplaatst: 29 Nov 2010 16:40 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | Haar uiterlijk is sowieso prima, maar geen verdere klik qua gezicht ofzo. Ze is gewoon superleuk om mee om te gaan, dat vind ik net wat belangrijker eigenlijk. Een innerlijk waar t mee klikt is toch net wat unieker dan een uiterlijk die mooi is. Meestal is t uiterlijk mooi, maar t innerlijk valt dan tegen na een tijdje. Mja, kzie wel hoe t verloopt allemaal  |
Je merkt het vanzelf door dingen te doen samen of gewoon over dingen te praten die jij of zij leuk vind. Uiteindelijk draait het (voor mij dan) toch om de persoon zelf. Ongeacht hoe ze er uit ziet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 29 Nov 2010 17:23 Onderwerp:
| |

|
Bij mij is het zo dat ik niet op uiterlijk val maar op eigenschappen, iemand die dik is zal niet gezond leven dus ik kom toch niet in contact met dikke mensen aangezien ik enkel op gezond ogende mensen val. Daarnaast is het belangrijkste mijn inziens dat je zoveel mogelijk dingen gemeen hebt, het uiterlijk is een bijkomstigheid maar gaat wel samen met het innerlijk.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 29 Nov 2010 17:37 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Bij mij is het zo dat ik niet op uiterlijk val... --> ...aangezien ik enkel op gezond ogende mensen val. |
haha die is echt geniaal... En als je zoveel mogelijk dingen gemeen hebt, dan zorgt dat over het algemeen voor meer ruzie  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 29 Nov 2010 21:38 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | | D: schreef: | | Bij mij is het zo dat ik niet op uiterlijk val... --> ...aangezien ik enkel op gezond ogende mensen val. |
haha die is echt geniaal... En als je zoveel mogelijk dingen gemeen hebt, dan zorgt dat over het algemeen voor meer ruzie  |
Niet echt, dan kun je juist op hetzelfde niveau uitwisselen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 29 Nov 2010 21:59 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | elemeNt schreef: | | D: schreef: | | Bij mij is het zo dat ik niet op uiterlijk val... --> ...aangezien ik enkel op gezond ogende mensen val. |
Idd, als je juist niet veel dingen gemeen hebt, dan krijg je meer ruzie over meningsverschillen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 29 Nov 2010 22:17 Onderwerp:
| |

|
| Ik geloof niet in fabeltjes, liefde is niet iets wat je op papier kunt zetten, en het hangt er natuurlijk ook van af wat voor persoon je voor je hebt staan. Als het klikt dan klikt het, m`n nicht en haar viend hebben ook een hoop dingen die ze van elkaar niet kunnen uitstaan maar zijn toch al enkele jaren samen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 29 Nov 2010 22:38 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Precies, je kan nooit iedereen over één kam scheren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 29 Nov 2010 22:57 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Precies, je kan nooit iedereen over één kam scheren. |
Ja, zoeits had ik ook met het meisje waar ik nu al bijna 3 maanden mee heb. Ik weet niet meer hoe het precies klikte, maar vplgens mij kwam het gesprek tussen de mensen achter mij op anime oid, of muse, een van de twee, en toen ben ik omgedraaid en heb me in het esprek gemengd. En tadaa, een uurtje later had ik het nummer van mn huidige vriendin xd zo zie je maar hoe het kan lopen. Volgens mij helemaal geen uiterlijke klik oid :p |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 29 Nov 2010 23:04 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | D: schreef: | | elemeNt schreef: | | D: schreef: | | Bij mij is het zo dat ik niet op uiterlijk val... --> ...aangezien ik enkel op gezond ogende mensen val. |
Idd, als je juist niet veel dingen gemeen hebt, dan krijg je meer ruzie over meningsverschillen  |
Of je kan gewoon iemand gelijk geven die net over dat punt verstand heeft. Altijd maar hetzelfde doen is ook niks! Ik vind het juist wel leuk als een vriendin me ook met andere hobby's of interesses kennis laat maken. Daarnaast is het gewoon lekker als je niet altijd op elkaars lip hangt en af toe iets voor jezelf kan doen waar ze toch geen interesse in heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 29 Nov 2010 23:24 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | | Altijd maar hetzelfde doen is ook niks! Ik vind het juist wel leuk als een vriendin me ook met andere hobby's of interesses kennis laat maken. Daarnaast is het gewoon lekker als je niet altijd op elkaars lip hangt en af toe iets voor jezelf kan doen waar ze toch geen interesse in heeft. |
Ben ik het wel mee eens. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 30 Nov 2010 12:41 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | | Nelus schreef: | | D: schreef: | | elemeNt schreef: | | D: schreef: | | Bij mij is het zo dat ik niet op uiterlijk val... --> ...aangezien ik enkel op gezond ogende mensen val. |
Of je kan gewoon iemand gelijk geven die net over dat punt verstand heeft. Altijd maar hetzelfde doen is ook niks! Ik vind het juist wel leuk als een vriendin me ook met andere hobby's of interesses kennis laat maken. Daarnaast is het gewoon lekker als je niet altijd op elkaars lip hangt en af toe iets voor jezelf kan doen waar ze toch geen interesse in heeft. |
Sure, dat is zeker zo. Maar als je meer dingen niet gemeen hebt, dus ook op sociale vlakken, overtuigingen, normen en waarden, principes enz. dan lijkt het me toch wel chiller om iemand met dezelfde principes te hebben, normen en waarden. De hobby's en interesses mogen idd wel verschillen, zelfstandigheid moet ook nog kunnen in een relatie vind ik. Dat zit bij dit meisje waar ik mee date wel goed  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 30 Nov 2010 18:18 Onderwerp:
| |

|
Hier moest ik best wel om lachen xD Dus voor de mensen:
--------------
Eenzaam en alleen tijdens de feestdagen? No way! Want deze week hebben wij bij Spuiten en Slikken in de bonus: de zelfbevrediging! Daarom een lijstje vol excuses waarom het toch zo verdomd lekker, goed en vooral heel correct is om de hand aan jezelf te slaan!
Je biologische wekker
Hup de prullenbak in met die irritante atoombomklinkende wekker, ontwaken doe je zo! Niets is fijner wakker worden dan je eigen hand. En door zo’n solo vluggertje is dat hele joggen in de ochtend ook meteen van de baan. Je lichaam maakt namelijk dezelfde endorfine aan als een rondje Vondelpark. En daar hoef je ook niet eerder je nest voor uit. Plus zo’n solo work-out kun je ook lekker warm onder de douche beoefenen. Dus: wat handwerk in de morgen, is een dag zonder zorgen!
Veiliger dan je hebben kan
It takes two to tango, maar dat gaat hier natuurlijk niet op. Hier heb je genoeg alleen jij. En je hand dan. Veiliger kan bijna niet. Zeg maar dag tegen meneer S. Oa en mevrouw Z. Wanger, riemen vast en goaaaaan! En dat vervelende rubbertje kun je ook wel achterwege laten.
Je relatiepsycholoog
Relatieproblemen? Ook hier geldt: lekker rukken of vingeren! Laat de ander toekijken als je met jezelf speelt. Want: niets is intiemer dan de ander bezig zien. Je geeft je letterlijk en figuurlijk bloot. En geloof ons, daar word niet alleen je hand, maar ook je relatie alleen maar sterker van.
Dat solo spelen is trouwens ook heel handig voor lange afstandrelaties. Kom maar hier met die webcamseks voor dummies!
De stress verzachter
Aargghhhhh kutbaas, kutwerk, kut kut kut. Oftewel last van stress? Zelfbevrediging is here to rescue! Plof na een dag hard werken niet meteen op de bank, maar laat je hand eerst nog even een ritje maken in de onderbroekattractie. Het ontspant, het verzacht stress én het is gratis. Wat wil je nog meer?!
4 uur: masturbatiesoup
Hoeraaa geen inkakmomentjes meer! En daar heb je die cafeïne, redbull of cup a soup goedjes echt niet voor nodig. Effe lekker zelf wakker schudden die boel.
Maar hoe doe je dat , met z’n allen solo tekeer gaan in de wc? Dat ken natuurlijk nie, dus zoek een afgelegen toiletje op, probeer jezelf een beetje in toom te houden, geen oergeluiden, en ruim je troep op!
De anti- koude douche
Houston, we have a problem! Je bent botergeil, maar er is niemand in de buurt. HELP! Wees niet bang, dat übergeile gevoel krijg je er ook uit met een rukje hier en een trekje of drukje daar. Ook heel goed inzetbaar als je na een heftig nachtje of dagje met een lekker potentieeltje, maar je toch op een niet te verklaren manier alleen naar huis bent gestuurd.
De slaapmotor
Fuck de warme thee/melk, de joint of slaappillen, en die schaapjes kun je ook de laan uit sturen. Een lekkere zelfbevredigingsessie, da’s pas de enige echte slaapmotor. Kadeng, 12 uurtjes slapen in your face!
Dus gewoon rukken en vingeren met die hap, dan komt alles goed! Want in de wereld van masturbatie is er geen plek voor stress, pijntjes en andere narigheid. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 30 Nov 2010 19:48 Onderwerp:
| |

|
Hahaha nice, vrijgezel zijn is dus goed voor je lichaam Rukken ftw! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 30 Nov 2010 21:30 Onderwerp:
| |

|
Net weer een knetterende ruzie gehad met m`n ex. Over het feit of we elkaar wel echt kenden... Over het feit dat ik probeer intresse te tonen en dat zei dat niet wou *moet ze dat zeggen... ze zou na 9 maanden moeten weten dat ik niet het type ben om er dan mee door te gaan* Over hoe achterbaks ik wel niet ben (Wie stuurde mij nou door naar een maatschappelijk werker zonder dat ik wou?) Des te meer depressief ik wordt des te duidelijker ook alles voor me wordt... Meby goed gesprek met m`n ouders... (beter alternatief op de depressief)
Moet dus nu weer vechten tegen de tranen... Meby moet ik stoppen met de metal... of juist met de goth O_O |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 30 Nov 2010 21:32 Onderwerp:
| |

|
| WTF heeft je muziek/stijl er mee te maken? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 30 Nov 2010 22:23 Onderwerp:
| |

|
| Misschien kan het komen door deprimerende lyrics, dat hij zich daarmee vergelijkt en kut voelt? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 30 Nov 2010 22:52 Onderwerp:
| |

|
| Xenathos schreef: | Net weer een knetterende ruzie gehad met m`n ex. Over het feit of we elkaar wel echt kenden... Over het feit dat ik probeer intresse te tonen en dat zei dat niet wou *moet ze dat zeggen... ze zou na 9 maanden moeten weten dat ik niet het type ben om er dan mee door te gaan* Over hoe achterbaks ik wel niet ben (Wie stuurde mij nou door naar een maatschappelijk werker zonder dat ik wou?) Des te meer depressief ik wordt des te duidelijker ook alles voor me wordt... Meby goed gesprek met m`n ouders... (beter alternatief op de depressief)
Moet dus nu weer vechten tegen de tranen... Meby moet ik stoppen met de metal... of juist met de goth O_O |
Your story is kinda shitty
Maar dude, kom op. Het is niet voor niks je ex! Zo iemand moet je lekker achter je laten, daar kom je wel weer overheen.
Dus niet stoppen met de metal of met de goth, maar stop met je ex Veel gezonder. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 30 Nov 2010 22:59 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Nickdhnick schreef: | Hier moest ik best wel om lachen xD Dus voor de mensen:
droog verhaal |
Lol
@ Xenathos: Inderdaad, wat Nick zegt (niet wat ik hierboven quotte nee). Beter dan dat je ruzie hebt met je vriendin, toch? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 30 Nov 2010 23:00 Onderwerp:
| |

|
Idd, het beste wat je kan doen is op iemand anders focusen, anders blijf je echt maandenlang hangen. Daarmee redt je ook je ego, wat beter voor je is. ''Ja, maar zomaar even iemand anders ontmoeten is makkelijker gezegd dan gedaan''
Dat klopt, maar er zijn zat meiden bij uitgaanscentra die misschien wel hetzelfde verhaal hebben. Beetje stoom afblazen bij meiden mag wel  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 01 Dec 2010 16:37 Onderwerp:
| |

|
Moet je wel uit WILLEN gaan... en aangezien een kwaaie dronk in de familie zit... en ik graag m`n kop erbij wil houden... en niet zo goed tegen verleiding kan... en niet veel geld heb... yea XD
Foccusen op andere meiden gaat best makkelijk in een klas met maar 3 jongens :3 maar ik wil niet nu al een ander... Ik kom er vast wel uit. Heb de eerste stap gezet met haar verwijderen van MSN... |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 01 Dec 2010 22:53 Onderwerp:
| |

|
xenathos, niet dat het echt een hart onder je riem stopt maar het komt wel goed  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 01 Dec 2010 23:01 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Xenathos schreef: | | Heb de eerste stap gezet met haar verwijderen van MSN... |
Stap 2: Hyves
Stap 3: Facebook
Stap 4: Twitter
Stap 5: LinkedIn
Stap 6: MySpace
Stap 7: Flickr
Stap 8: Google Buzz
Stap 9: Google Talk
Stap 10: Habbo Hotel
Stap 11: Tumblr
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Houd dit stappenplan aan! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 02 Dec 2010 10:01 Onderwerp:
| |

|
Lol @ egg en D:
OT: Weet ik. Na het gister met verschillende mensen erover te hebben gepraat *het wegpraten werkt erg goed bij mij (A)* voel ik me nu als herboren. Al kan het ook zijn dat ik dit weer gewoon heerlijk vind XD
FF bijkomen van alles maar wel een oog open houden voor de wereld  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 02 Dec 2010 15:32 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Xenathos schreef: | Lol @ egg en D:
OT: Weet ik. Na het gister met verschillende mensen erover te hebben gepraat *het wegpraten werkt erg goed bij mij (A)* voel ik me nu als herboren. Al kan het ook zijn dat ik dit weer gewoon heerlijk vind XD
FF bijkomen van alles maar wel een oog open houden voor de wereld  |
Mooi  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 07 Dec 2010 22:17 Onderwerp:
| |

|
Bleh, ex van paar jaar terug is weer uit het niets komen opdagen, bitch. En nu net doen of al dat stoer doen al die jaren niet is gebeurd, hoe bedoel je onzeker.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 135, 136, 137 ... 161, 162, 163 Volgende |