Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Mafusto |
Geplaatst: 27 Nov 2010 18:37 Onderwerp: Android apps!
| |

|
Ik krijg dinsdag mn android phone, dus wou ik graag weten wat de must have apps op dit moment zijn  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 27 Nov 2010 18:37 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 27 Nov 2010 19:05 Onderwerp:
| |

|
Angry birds is idd geweldig.
Dat komt er sowieso op. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 27 Nov 2010 19:38 Onderwerp:
| |

|
als ze ooit eens plants vs zombies erop zetten, die doen  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 27 Nov 2010 21:00 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Welke Android Phone? Ligt er namelijk nog aan wat je allemaal fatsoenlijk kan draaien. Ik mis nogal wat omdat ik een Wildfire heb
Ik noem niet per sé must-haves, gewoon de spelletjes die ik "wel leuk" tot "geweldig" vind zet ik hier allemaal maar neer.
- Angry Birds, nuff said
- Abduction! (vind ik persoonlijk leuker dan Doodle Jump, veel rijker aan content)
- Air Control is ook een must have!
- Drop (volledig gratis), het simpelste spelletje wat er bestaat maar superverslavend. Scrolldown motion sensor game waarin je het balletje door gaten moet laten vallen en waarin je niet tegen het "plafond" moet komen
- Fire Helicopter is ook wel een leuk spelletje, moet je brand blussen, ook G-sensor controlled
- Fruit Ninja/Ninja Kaka heeft twee namen, snap ook niet waarom. Moet je door strepen te zetten allemaal fruit dat naar beneden valt doormidden hakken
- Atomic Bomber, 2D vliegtuigje besturen en doelwitten bombarderen
Overige apps:
- DailyStrip is een app waarmee je veel dagelijkse webcomics (Garfield, Cyanide & Happiness etc etc, best groot aanbod) kan bekijken zonder omslachtig te moeten browsen
- SportyPal, meine Meinung nach de beste sportmonitor voor Android, als je überhaupt sport natuurlijk.
- TweetDeck: Twitter app met ook Foursquare en Facebook support, heel gebruiksvriendelijk en ik gebruik hem stukken liever dan de officiële Twitter app. Wel wat dingen zijn beter geregeld bij de officiële app maar Facebook en Twitter bij elkaar is sowieso al heel handig, en ik vind het uiterlijk ook mooier en gebruiksvriendelijker.
- TasKiller gebruik ik, maar er zijn een boel alternatieven. In ieder geval een task killer, is echt een must voor elke Android-bezitter. |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 27 Nov 2010 21:13 Onderwerp: Re: Android apps!
| |

|
Mafusto schreef: | Ik krijg dinsdag mn android phone, dus wou ik graag weten wat de must have apps op dit moment zijn  |
Toevallig, geldt ook voor mij
Ik koop een HTC HD2 btw, die kan volgens mij wel alles fatsoenlijk draaien ofniet? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 27 Nov 2010 21:16 Onderwerp: Re: Android apps!
| |
Grammar Führer
![]()
|
deathtanz matisk schreef: | Ik koop een HTC HD2 btw, die kan volgens mij wel alles fatsoenlijk draaien ofniet? |
Je bedoelt vast een Desire HD, want de HTC HD2 draait niet op Android maar op Windows f@#king Mobile. |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 27 Nov 2010 21:23 Onderwerp: Re: Android apps!
| |

|
GekooktEi schreef: | deathtanz matisk schreef: | Ik koop een HTC HD2 btw, die kan volgens mij wel alles fatsoenlijk draaien ofniet? |
Je bedoelt vast een Desire HD, want de HTC HD2 draait niet op Android maar op Windows f@#king Mobile. |
Nee hoor die van mij draait op Froyo 2.2  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 27 Nov 2010 21:56 Onderwerp:
| |

|
Ah, qua spelaanbod zijn de iDevices toch wel beter. Vandaag o.a. Angry Birds en Plants vs Zombies in huis gehaald. Vooral die laatste is echt geweldig! Spijtig genoeg (nog) niet op Android verkijgbaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 27 Nov 2010 22:09 Onderwerp:
| |

|
Mega Jump is ook heel vet, weet niet of die ook buiten de iDevices te verkrijgen zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 27 Nov 2010 22:15 Onderwerp: Re: Android apps!
| |
Grammar Führer
![]()
|
deathtanz matisk schreef: | GekooktEi schreef: | deathtanz matisk schreef: | Ik koop een HTC HD2 btw, die kan volgens mij wel alles fatsoenlijk draaien ofniet? |
Op die manier. Waarom neem je dan niet gewoon een Desire HD? Vanwege de prijs? Is toch gemakkelijker om een toestel te kopen dat ervoor gemaakt is, naar mijn mening. Maar goed, de HD2 is een mooi toestel dus ik kan je geen ongelijk geven.
Ik zit overigens nog steeds te wachten op de Froyo-update van HTC. Schiet op! |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 27 Nov 2010 22:23 Onderwerp: Re: Android apps!
| |

|
GekooktEi schreef: | deathtanz matisk schreef: | GekooktEi schreef: | deathtanz matisk schreef: | Ik koop een HTC HD2 btw, die kan volgens mij wel alles fatsoenlijk draaien ofniet? |
? Vanwege de prijs? |
Je slaat de spijker op z'n kop , ik kwam voor de helft goedkoper uit met de HD2.
Desire HD is ook erg mooi trouwens. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Nov 2010 02:34 Onderwerp:
| |

|
Zenonia is zeker ook een aanrader! |
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 28 Nov 2010 14:48 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Welke Android Phone? Ligt er namelijk nog aan wat je allemaal fatsoenlijk kan draaien. Ik mis nogal wat omdat ik een Wildfire heb
Ik noem niet per sé must-haves, gewoon de spelletjes die ik "wel leuk" tot "geweldig" vind zet ik hier allemaal maar neer.
- Angry Birds, nuff said
- Abduction! (vind ik persoonlijk leuker dan Doodle Jump, veel rijker aan content)
- Air Control is ook een must have!
- Drop (volledig gratis), het simpelste spelletje wat er bestaat maar superverslavend. Scrolldown motion sensor game waarin je het balletje door gaten moet laten vallen en waarin je niet tegen het "plafond" moet komen
- Fire Helicopter is ook wel een leuk spelletje, moet je brand blussen, ook G-sensor controlled
- Fruit Ninja/Ninja Kaka heeft twee namen, snap ook niet waarom. Moet je door strepen te zetten allemaal fruit dat naar beneden valt doormidden hakken
- Atomic Bomber, 2D vliegtuigje besturen en doelwitten bombarderen
Overige apps:
- DailyStrip is een app waarmee je veel dagelijkse webcomics (Garfield, Cyanide & Happiness etc etc, best groot aanbod) kan bekijken zonder omslachtig te moeten browsen
- SportyPal, meine Meinung nach de beste sportmonitor voor Android, als je überhaupt sport natuurlijk.
- TweetDeck: Twitter app met ook Foursquare en Facebook support, heel gebruiksvriendelijk en ik gebruik hem stukken liever dan de officiële Twitter app. Wel wat dingen zijn beter geregeld bij de officiële app maar Facebook en Twitter bij elkaar is sowieso al heel handig, en ik vind het uiterlijk ook mooier en gebruiksvriendelijker.
- TasKiller gebruik ik, maar er zijn een boel alternatieven. In ieder geval een task killer, is echt een must voor elke Android-bezitter. |
Mooi lijstje, paar wist ik nog niet, thanks!
maar over die taskkiller, ik gebruik er geen (ofja, ik heb er een, en die laat ik heeel af en toe wat apps killen die vastlopen oid) en mijn batterijduur is erop vooruitgegaan, android is namelijk zo gebouwd dat hij apps die niet gebruikt worden, alleen wat ram geeft (wat geen stroom kost) en geen cpu laat verbruiken. Tevens kill je zo ook een hoop nuttigs, de user-agent van je telefoon, of het process van de wekker, niet gebruiken dus
Tevens is FotMob een heel handig programma, laat je de voetbal uitslagen van 20000174656328 competities zien, incl Jupiler league, eredivisie, knvb beker, enz enz enz  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 28 Nov 2010 16:09 Onderwerp:
| |

|
Nice, morgen krijg ik mijn HTC Desire HD, dus dit lijstje helpt goed! |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 28 Nov 2010 16:15 Onderwerp:
| |

|
Ik krijg dinsdag me Desire hd.
Had em morgen kunnen krijgen alleen bn ik morge bijna de hele dag wss niet thuis dus kan ik em niet in ontvangst nemen...
Anyway er staan al een paar hele mooie apps tussen die ik zeker ga gebruiken.
Keep them comming!
EDIT: Dit topic is bedoelt voor alle app's (Zoals GekooktEi er ook al een paar gepost heeft). Dus niet alleen de games. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 28 Nov 2010 19:23 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 28 Nov 2010 19:31 Onderwerp:
| |

|
Staan leuke en nuttige apps op:D
Als ik van de week tijd heb, ga ik ff de hele lijst doorspitte  |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 28 Nov 2010 19:51 Onderwerp:
| |

|
doe het zelda en mario soundboard  |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 28 Nov 2010 20:26 Onderwerp:
| |

|
Games:
Robo Defense
Air Control
Abduction! World Attack
+ De rest van wat GekooktEi, etc zei.
Navigatie & Maps:
Google Maps + (Street View on Google Maps )
Google Earth
Reizen:
Reisplanner Xtra
TreinTijden Pro
9292ov Pro
Sportief & Overig:
My Tracks
CardioTrainer Pro
Buddy Runner
Video:
Uitzending Gemist
YouTube
RockPlayer
Muziek:
Shazam
³ (misleid je niet door de naam, het is een muziekspeler)
TuneWiki Social Media Player
Algemeen:
Buienradar.nl v2
Layar
Barcode Scanner
SMS Backup +
Dolphin Browser™ HD
Messaging & Social:
WhatsApp Messenger
eBuddy Messenger
Handcent SMS
Facebook for Android
Hyves
NU.nl nieuws
Twitter
Last.fm
Tweaks:
HTC_IME Keyboard
Gmail Notifier
Tools:
ASTRO File Manager
Wifi Analyzer
Widgets:
Android Agenda Widget
Retro Clock Widget
en natuurlijk Google's eigen apps
Op tweakers vind je ook genoeg.
Verder is het misschien handig als je Google Chrome gebruikt om deze extensie samen met deze app te installeren. en natuurlijk de AppBrain App Market samen met de Fast Web Installer.
Op Appbrain vind je trouwens genoeg en als je interesse hebt om uiteindelijk je Android apparaat te rooten zal ik hier een kijkje nemen.
edit: Voor de geïnteresseerde in WP7 apps. Neem hier een kijkje. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 30 Nov 2010 16:35 Onderwerp:
| |

|
En, ontvangen?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 30 Nov 2010 16:47 Onderwerp:
| |

|
The Source schreef: | En, ontvangen?  |
Het +/- topic zegt van wel  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 30 Nov 2010 17:04 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
En die van HTC, niet te vergeten. Die zijn geweldig 12 varianten Klok, dat soort dingen zijn gewoon super! HTC zou gewoon een handje moeten hebben in het doorontwikkelen van Android. Of in ieder geval, een groter handje. Dat verdienen ze toch zeker wel als bijna mede-oprichter van Android Ze hebben de eerste Android-telefoon gemaakt én ze maken de officiële Google-toestellen. HTC ftfw.
Daarnaast, ik vind TweetDeck prettiger dan de officiële Twitter app. Is zeker het proberen waard, heel mooi grafisch en het heeft hele handige Facebook/Foursquare integratie  |
|
Terug naar boven |
|
|
Ellentjeeah |
Geplaatst: 30 Nov 2010 20:22 Onderwerp:
| |

|
Angry Birds
Doodle Jump
Robot Unicorn Attack
Talking Carl |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 30 Nov 2010 20:45 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Sutefuu schreef: | maar over die taskkiller, ik gebruik er geen (ofja, ik heb er een, en die laat ik heeel af en toe wat apps killen die vastlopen oid) en mijn batterijduur is erop vooruitgegaan, android is namelijk zo gebouwd dat hij apps die niet gebruikt worden, alleen wat ram geeft (wat geen stroom kost) en geen cpu laat verbruiken. Tevens kill je zo ook een hoop nuttigs, de user-agent van je telefoon, of het process van de wekker, niet gebruiken dus  |
Er zijn behoorlijk wat mensen die het toch aanbevelen. En ik vind het gewoon wel fijn om al mijn RAM vrij te hebben. Oh, en ik heb in TasKiller processen als HTC Sense, Touch Interface en andere dingen die automatisch weer aan gaan, op Ignore gezet, dus die nuttige processen blijven aanstaan. En als je die al zou killen, gaan de meesten automatisch weer aan. Alleen je wekker volgens mij niet, wat enorm irritant is.
Maar jouwe is er echt op vooruit gegaan qua batterijduur toen je het stopte te gebruiken? Ik zal het morgen eens proberen... Komt er wel gewoon op neer dat Google zelf zo'n app moet maken, die net als bij bijv. Windows Mobile (ja, er zaten positieve punten aan dat OS ) alleen de belangrijkste taken laat zien en die met één knop laat elimineren. Past perfect in dat "omlaag-sleep-menu" lijkt mij. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |