Auteur |
Bericht |
|
Freerunnerdt |
Geplaatst: 24 Nov 2010 21:18 Onderwerp: black ops of Bad company 2?
| |

|
welk spel zouden jullie halen?
Battlefield: bad company 2 of black ops?
Ik heb mw1 en mw2 in mijn bezit en ben daar wel tevreden over.
Ook heb ik bc2 (en battlefield: 1943) demo gespeeld en ik vond het erg leuk.
Alleen weet ik niet welk spel ik moet halen...
Welke zouden jullie halen en vooral wáárom?
alvast bedankt  |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 24 Nov 2010 21:19 Onderwerp:
| |

|
Had je dat niet al juist gevraagd in het Black Ops topic? |
|
Terug naar boven |
|
|
Freerunnerdt |
Geplaatst: 24 Nov 2010 21:23 Onderwerp:
| |

|
KingLikesCookies schreef: | Had je dat niet al juist gevraagd in het Black Ops topic? |
klopt, alleen dacht ik achteraf dat het misschien beter zou zijn om het hier te vragen, aangezien het in een black ops topic was.
Dit is wat algemener :p |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 24 Nov 2010 21:30 Onderwerp:
| |

|
BC2 is leuker, vind ik.
Maarja ze zijn allebei wel leuk, maar CoD is toch wel elke keer het zelfde verhaaltje. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 24 Nov 2010 21:38 Onderwerp:
| |

|
Ik vind dat Battlefield een betere oorlogssfeer heeft en leuk extraatje is dat er redelijk wat kapot kan. Black Ops is wat sneller en minder robuuts. Maar je hebt met Black Ops natuurlijk wel nog Nazi-zombies en een vermakelijke singleplayer en in BC slechts een korte singleplayer. Het ligt verder echt aan jou voorkeur maar persoonlijk zou ik misschien toch voor Battlefield BC 2 gaan. Deze is bovendien een stuk goedkoper. Echter kun je ook Black Ops kopen, en wanneer Battlefield 3 er is (2011/2012) daarop overstappen.
Als je vaak offline met vrienden speelt raad ik je sowieso Call of Duty aan, en als je vooral van het langdurig online spelen bent zeg ik Battlefield. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 24 Nov 2010 22:21 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Persoonlijk vind ik Battlefield leuker; als onderdeel in de serie is het sowieso vernieuwender dan Black Ops. Het geeft meer, zoals Jelle ook al zei, het gevoel dat je echt op een slagveld loopt. Waar je bijvoorbeeld vaak in een Call of Duty als achtergrondgeluid geweren hoort "afspelen" hoor je in BFBC2 gewoon de geweren die in de verte af worden geschoten, om maar wat te noemen. Het geluid van BFBC2 is ook heel tof, zeer realistisch en je hoort de kogels echt langs je fluiten. Verder zien beide games er grafisch goed uit, bij BFBC2 kan je de omgeving ook nog aan gort blazen etc. Ik vind bij Battlefield games ook de teamplay wat beter liggen altijd, gewoon alleen al door de opzet van het spel; bij Call of Duty is het al snel ieder een kant op rennen en je eigen ding doen. Maar dat is ook mijn persoonlijke mening.
BFBC2 heeft net wat grotere maps en daardoor wat minder snelle gameplay. Qua singleplayer is Battlefield wel matig, het is een kort en zoetsappig verhaal, en over Black Ops' verhaal heb ik goede dingen gehoord. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 24 Nov 2010 22:29 Onderwerp:
| |

|
Black Ops schijnt nogal een wanproduct te zijn op de Ps3.
Daarnaast moet je kiezen waar je het meeste zin in hebt:
1. Als een kip zonder kop rondrennen en alles wat beweegt overhoop knallen. Vooral close combat in overvolle doolhoven. Door velen gezien als een meer arcade shooter.
of
2. Spelen op grotere maps, vraagt tactisch inzicht, veel teamwork, moeilijk voor beginners, tegenstanders flanken, alles kan kapot en veel voertuigen. Door velen gezien als een wat realistischer shooter
Als je een shooter zoekt als optie 1, dan moet je voor Black Ops gaan. Als je een shooter zoekt als optie 2, dan moet je voor BC2 gaan. Als je een singleplayer shooter zoekt, dan zou een andere shooter kopen  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 24 Nov 2010 22:39 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
In deze korte samenvatting kan ik mij wel vinden, ja. Overigens heb ik Black Ops nog nooit gespeeld, maar dat is ook juist de ironie want ik kan deze game zo beoordelen qua gameplay aan de hand van de vorige delen. Call of Duty is inderdaad gewoon ieder zijn eigen weg en draait vooral om snelheid en reflexen, BFBC2 vraagt vaak wat meer nadenken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Freerunnerdt |
Geplaatst: 25 Nov 2010 17:36 Onderwerp:
| |

|
hartelijk dank voor jullie reacties
ik ben nog steeds in dubio.
Mijn gevoel zegt dat ik BC2 moet halen, omdat deze voertuigen bevat én het is anders dan een cod-spel.
Maar als ik naar mijn friendlist kijk, dan zou ik eigenlijk black ops moeten halen als ik met vrienden wil spelen. Een groot pluspunt van dit spel is dat het zombiemode bevat, dat heb ik altijd al erg interessant gevonden.
Een goede single player is geen must voor mij, aangezien ik het verhaal een keer uitspeel en daarna alleen online speel.
Ik zal jullie zeggen welk spel ik ga halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 25 Nov 2010 20:26 Onderwerp:
| |

|
Als je zoveel twijfelt kan je ook gewoon je geld bewaren tot een andere top game uitkomt. Begin 2011 komen er ook weer zoveel mooie games... Killzone 3 bijvoorbeeld, maar ook Dead Space 2, LittleBigPlanet2, Homefront, Bulletstorm en misschien LA Noir. |
|
Terug naar boven |
|
|
Freerunnerdt |
Geplaatst: 25 Nov 2010 22:02 Onderwerp:
| |

|
dat zou ook wel kunnen, maar ik heb geen zin om paar maanden te wachten voor een nieuwe topper, kerstvakantie komt eraan xD
Wow, die gunsounds van Black Ops is echt niet aan te horen.
Wat klinkt dat erg slecht eg, lijkt wel van die speelgoed geweren of de filmpjes op youtube zijn van slechte kwaliteit...
wie heeft black ops en heeft er wel/geen spijt van?
Hetzelfde voor bad company 2 |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 25 Nov 2010 22:25 Onderwerp:
| |

|
Freerunnerdt schreef: | dat zou ook wel kunnen, maar ik heb geen zin om paar maanden te wachten voor een nieuwe topper, kerstvakantie komt eraan xD
Wow, die gunsounds van Black Ops is echt niet aan te horen.
Wat klinkt dat erg slecht eg, lijkt wel van die speelgoed geweren of de filmpjes op youtube zijn van slechte kwaliteit...
wie heeft black ops en heeft er wel/geen spijt van?
Hetzelfde voor bad company 2 |
Ik heb ze allebei
Allebei geen spijt maar Bad Company 2 ISbeter. (mening)
En ja BO gunsounds zijn niet slecht, maar in verglijking met BC2 klinken ze nergens naar. |
|
Terug naar boven |
|
|
DutchGamer X |
Geplaatst: 27 Nov 2010 09:49 Onderwerp:
| |

|
als je had gevraagt BFBC 2 of MW2 was het makkelijk BFBC 2
maar nu vind ze beide er vermakelijk.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Freerunnerdt |
Geplaatst: 27 Nov 2010 18:49 Onderwerp:
| |

|
oke, ik heb inmiddels het spel gehaald.
The winner is....
Black Ops!
Ik ben meteen online begonnen. Wat me meteen opviel was het beeld van het spel. Lijkt het maar zo, of is het beeld een beetje traag? Het gaat niet vloeiend zoals bij MW2. Als ik bijvoorbeeld zombie mode speel, dan gaat het beeld wel vloeiend.
zombie mode is wel lachen met vrienden, maar ik kom niet echt ver.
Wat is jullie hoogste level bij zombiemode? Mijn hoogste lvl was 12.
Nog wat tips voor zombie mode? |
|
Terug naar boven |
|
|
Freerunnerdt |
Geplaatst: 09 Dec 2010 14:59 Onderwerp:
| |

|
Black ops inmiddels al het huis uit.
Na aantal online potjes had ik het weer gezien.
Ik vind online met MW2 fijner dan Black ops.
Tijd voor Bad Company 2  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joraaaan |
Geplaatst: 09 Dec 2010 15:13 Onderwerp:
| |

|
Ik vind online van Black Ops toch leuker dan MW2, maar dat is mijn mening. |
|
Terug naar boven |
|
|
Boogieboyz |
Geplaatst: 15 Jan 2011 17:12 Onderwerp:
| |

|
Battlefield: bad company 2 of black ops?
Bad Company 2, easy. Pak ook meteen deel 1 mee uit de aanbiedingen bak.
Ow lol deze topic is ook al oud ben wel bezig vandaag met het bumpen van ouwe topics hehuhehe |
|
Terug naar boven |
|
|
Freerunnerdt |
Geplaatst: 01 Feb 2011 19:50 Onderwerp:
| |

|
haha, het is inderdaad een tijdje geleden ja.
Ik ben erg tevreden met Battlefield
als iemand zin heeft om samen met me te gaan knallen kan die me toevoegen op psn. Zet wel erbij dat je van Gamed bent :p |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 01 Feb 2011 22:03 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Oh haha ik had nooit gezien dat je Black Ops alweer had vervangen voor Battlefield! Mooi om te zien, want ik vind de Bad Company games veel en veel leuker dan de Call of Duty games, en zo te merken ben je het daarmee eens aangezien je BFBC2 nog steeds hebt
Heb je hem op de PlayStation 3? Je mag me wel gewoon direct toevoegen op PSN, misschien is dat handiger  |
|
Terug naar boven |
|
|
Freerunnerdt |
Geplaatst: 02 Feb 2011 15:48 Onderwerp:
| |

|
haha, ja ik heb black ops maar twee weekjes in mijn bezit gehad. Daarna meteen bad company 2 gehaald
Ja, ik heb een ps3. Wat is je PSN? Gewoon gekooktei? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 02 Feb 2011 16:40 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Freerunnerdt schreef: | Wat is je PSN? Gewoon gekooktei? |
Yep Staat overigens ook in mijn profiel  |
|
Terug naar boven |
|
|
Freerunnerdt |
Geplaatst: 02 Feb 2011 16:57 Onderwerp:
| |

|
Hehe, ik had niet op je profiel gekeken xD
oke, ik zal je eens toevoegen de komende dagen.
Ik heb vandaag geen tijd meer. :p
heb je ook battlefield vietnam? |
|
Terug naar boven |
|
|
Thibby95 |
Geplaatst: 19 Apr 2011 09:27 Onderwerp:
| |

|
Mij mag je ook toevoegen ik speel regelmatig Bad Company 2 en ik heb ook Vietnam gekocht(echt een aanrader, vond ik nog 10x beter dan BC2 zelf)  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|