Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende  
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja maar wat die patch doet is nog even vaag. Hij activeert iig online.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lajakovic BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke ik heb net mailtje gekregen van de winkel die mij GT5 moet leveren, dat ze door de staking het spel niet opsturen als post, wat dus normaal wel het geval is, maar als pakketje.

Geluk dat ik postbode ben en donderdag en vrijdag nu vrij heb.

Er is trouwens geen cockpit view voor standard cars, dit is al zo vaak ontkent door PD en KY. Die patch moet online mogelijkheden bieden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Jeuxvideo kwam met hun review:

14/20

Omdat ik geen zin heb om heel die tekst te vertalen:

http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=fr&tl=en&u=http://www.jeuxvideo.com/articles/0001/00013884-gran-turismo-5-test.htm
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Enig idee wanneer de review van gamed.nl komt?

En waarom is "SolarK" altijd zo defensief wanneer het over GT5 gaat?
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat

your base are belong to us , hoorde ik vorige week nog .
@Dweeb but stupid
Eerst een goed review voordat ik deze twijfelachtige en schijnbaar slecht vertaalde review ga lezen .
Aangezien je morgen pas echte reviews mag plaatsen denk ik niet dat deze echt is .
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Roderick schreef:
Ja maar wat die patch doet is nog even vaag. Hij activeert iig online.

Ja, dat wist ik. Ik geloof ook eigenlijk niet dat hij die cockpits activeert zoals meneer hier zegt, maar ik zei gewoon even dat hij er al was.

Overigens... Google Translate gaat er echt wel op vooruit, Frans naar Engels doet hij best aardig maar andere talen soms weer totaal niet. Dit is best te lezen, en bij dit soort grapjes "(even with racing animals)" weet je toch wel dat er "racemonster" bedoelt wordt

Wel spijtig dat je nog steeds niet duidelijk bestraft wordt voor rammen en beuken... Ik had gehoopt dat je dat nu, door die schadesystemen, wel snel zou bezuren als je zo speelde, maar blijkbaar niet volgens Jeuxvideo. Ik moet zeggen dat het me wel errrug teleur stelt dat de splitscreen weer geen interior view heeft trouwens, maar ik kan ermee leven. Ze zeggen niet of er ook AI bij kan in split screen, maar ik neem maar weer aan van niet. Zonde dat ze dat zo blijven verwaarlozen hoor, die split screen.

Trouwens, ik nam maar aan dat er geen interior is, ik snap de zin niet helemaal, misschien wat Fransozen die dat kunnen bevestigen: "toujours limité ŕ des courses simples et zappant plusieurs caméras dont la fameuse vue intérieure.."

Mijn Frans is nog best blijven hangen van de lagere klassen: Zoals altijd gelimiteerd aan simpele races (single races dus) en zapt (???) camerahoeken waaronder de beruchte interieurmodus. Dat maak ik er ongeveer van, klopt het? 10 voor Frans?

Een 7 is wel laag trouwens, maar het kan minder. Even andere reviews lezen morgen

Laatst aangepast door GekooktEi op 23 Nov 2010 21:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Die forum waar ik het over had is nu ook weg
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Jeuxvideo kwam met hun review:

14/20

Omdat ik geen zin heb om heel die tekst te vertalen:

http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=fr&tl=en&u=http://www.jeuxvideo.com/articles/0001/00013884-gran-turismo-5-test.htm

Een website die Black Ops een 18/20 geeft en Prologue een 15/20 (Hoger dan GT5!) neem ik niet serieus.
Terug naar boven
Wazzim BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de game al, patch doet helemaal niets. De game ziet er geweldig uit al zijn de schaduwen wel hartstikke lelijk, voor de rest is het natuurlijk een feest met alle dingen die er te doen zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Wazzim schreef:
Ik heb de game al, patch doet helemaal niets. De game ziet er geweldig uit al zijn de schaduwen wel hartstikke lelijk, voor de rest is het natuurlijk een feest met alle dingen die er te doen zijn.

Jouw posts op GAF zijn niet te missen hahaha
Trouwens ik heb gehoord dat als je hem op 720p zet dat er meer Anti-Aliasing is, weet jij daar iets van
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat

www.kotaku.com/news/gt5-delayed-AGAIN

NOOOOO

hoopt op een hartverzakking
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
www.kotaku.com/news/gt5-delayed-AGAIN

NOOOOO

hoopt op een hartverzakking

NOOOOOOOOOooooooo0000000000o0o0o.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Impressies van mensen die de game al hebben:

http://www.community.eu.playstation.com/t5/Gran-Turismo/Gran-Turismo-5-Impressions/td-p/11885316
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 10:02    Onderwerp: Reageren met citaat

GameReactor: 7/10

"Really good is mixed with really bad, high and low, all the time. And that's how Gran Turismo 5 comes across in the end. It's a terribly uneven racing game where there seem to have been some form of insecurity when developing. A wish to put too much in, to do too much instead of doing a few things really, really well. Within the slow and one-sided career mode, the uneven graphics and the dizzying presentation I find improved and more dynamic car physics, a good online mode and amazingly beautiful Premium-cars. But that's not enough to beat Forza Motorsport 3."

Eurogamer: 9/10

"Half-formed multiplayer is easily the most damaging symptom of Gran Turismo 5's long gestation in Kazunori Yamauchi's parallel universe, and thankfully it's one that can be fixed. Dreamed up five years ago and served up yesterday, it's an off-kilter vision of the future, a cumbersome game with odd priorities, certainly. But it's equally a game that heads off in unexpected and exciting directions, makes a few notable improvements, and overflows with love – for cars, for games technology and for its own mad pursuit. It's good that Gran Turismo's been away so long, because it's all the better to have it back."

CVG - 8/10

Metro GameCentral: 8/10

"Fans are unlikely to be too disappointed, and the developer's automotive obsession is always evident, but this is definitely a refinement not a revolution."

joystiq

4/5

http://www.joystiq.com/2010/11/24/gran-turismo-5-review/

Here's the deal: If you're one of those car nuts I mentioned earlier, here's your game. Have fun, we'll see you in a year when you finally leave the house. If you're not in that group -- you like, even love racing games, but care less about tuning and more about the thrill of the race -- GT5 is like walking in on a group of physicists discussing string theory and asking who wants to go toss around a ball for a bit. You're looking to have fun; they're only interested in studying the math behind how it bounces.

Destructoid 10/10

Gamepro 4.5/5.

VDG 8/10.
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 10:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Erg mixed allemaal..
Ik kom later nog terug op die IGN review......Er is zoveel dat daar niet klopt...
Het zou me verbazen als GT5 lager komt te zitten dan Forza, dat zou een schande zijn voor PD
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 10:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Positief genoeg, lijkt me.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 10:22    Onderwerp: Reageren met citaat

deathtanz matisk schreef:
Erg mixed allemaal..
Ik kom later nog terug op die IGN review......Er is zoveel dat daar niet klopt...
Het zou me verbazen als GT5 lager komt te zitten dan Forza, dat zou een schande zijn voor PD

zat ik ook al aan te denken
Forza 2 heeft een gemiddelde van een 9.0 en forza 3, een 9.2

en dat allemaal in veel kortere ontwikkeltijd ^.^

trouwens de ign review.
http://uk.ps3.ign.com/articles/113/1136103p1.html
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 10:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Wel de GT fans hun mening was ook mixed (zoals de thread die ik poste)..maar dat zijn natuurlijk GT fans....

GT 5 heeft nu een metacritic score van 86. En met vele 8-8,5 reviews zie ik die niet boven de 90% gaan...;. En die review van gamesreactor hebben ze er nog niet bij geteld..

Niet verwacht zeker niet als de concurrent 92 heeft;.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat

ik stond ook wel te kijken van die (best wel) matige cijfers

alan wake was ook heel erg lang in ontwikkeling en scoorde ook niet geweldig.

assassins creed 2 en BH scoren goed en zijn ongeveer 2 jaar in ontwikkeling.
klopt toch iets niet ?
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat

De goede tijd weergeven onder het installeren is ze in ieder geval niet goed gelukt.

Ik zag 40 minuten lang in beeld "Nog 20 minuten".

Ik zie nu al 5 minuten in beeld "Nog 40 seconden".

Gaat lekker haha. Ondertussen wel lekker de hele signature edition uit kunnen pakken en opruimen ^^. Portemonnee ook opnieuw ingericht. Jammer dat er alleen geen vakje in zit voor je kleingeld.. maar dat heb ik ook bijna nooit.

Ow het onder het typen is het installeren klaar. Adios!
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat

deathtanz matisk schreef:
Erg mixed allemaal..

Ik heb de review niet gelezen maar laat me raden:

- 5 jaar in ontwikkeling.
- Het is niet "innovatief".
- Het lijkt op GT4.
- De rest wat GT5 niet doet.

En alsof dat cijfertje op Metacritic zoveel uitmaakt, je was toch al van plan om hem te gaan halen.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Waarom zit iedereen zo te bitchen op die ontwikkeltijd? Dat is maar net waar de focus op ligt, lijkt me. De vergelijking met games als Asassin's Creed is al helemaal dom, want het zijn totaal verschillende genres en daardoor denk ik dat de tijdverdeling voor het ontwikkelen ook heel anders ligt.

Polyphony heeft er gewoon voor gekozen om een enorme autolijst te maken bijvoorbeeld. Wou je dat ook vergelijken aan het feit dat AC:B waarschijnlijk 20 skins heeft voor civilians die allemaal dezelfde AI hebben, terwijl er 200 auto's hier nieuw ontwikkeld zijn en realistisch nagebootst is hoe die allemaal verschillend rijden en handlen? Ik vind het in ieder geval een heel ander verhaal.

Maar ik snap ook niet echt, oké behalve dat Forza hoger heeft, wat er slecht is aan een Metascore van 86. Ik had, na JeuxVideo's review gezien te hebben, een stuk lager verwacht namelijk. Het is, ondanks dat het een langverwacht spel is, toch ook dezelfde prijs als een ECHTE miskoop die iedereen hier wel eens heeft gemaakt? Het spel wordt er niet duurder van omdat het een GT is, dus ik snap niet waarom je niet tevreden zou zijn met een spel dat acht komma vijven haalt.

Zoiets kan ook niet zo goed zijn als de hype, laten we eerlijk zijn. Er zijn maar enkele spellen die hun hype 100% waarmaken. Het is jammer dat Polyphony zo conservatief is gebleken - blijkbaar was de lange lijst met auto's het focuspunt en vonden ze het verder wel prima. Ik had ook graag gezien dat je realistisch kon botsen en dat soort dingen, maar het zal ze nu wel duidelijk zijn dat hun ratings niet beter worden als ze niet wat meer gaan innoveren.

Bovendien, dit zijn toch ook nog niet alle reviews? Ik las een tweet van Metacritic waarin ze zeiden dat het wat langer zou duren omdat veel sites de multiplayer nog uitvoeriger wilden testen namelijk.

En uiteindelijk mensen, om GamePro's review te quoten, zal dit wel opgaan voor de meeste GT fans:

GamePro schreef:
That makes me feel horribly nitpicky and churlish, because despite my criticism I know I love GT5, and I'll be playing it for months, and maybe even years.
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo.
Ik heb GT5.
Ik deed hem in mijn PS3.
Begon te spelen.
5 uur later.

Holy Shit Maar eerst de impressies van vannochtend, toen speelde ik het bij een vriend die hem al 5 dagen had, EN DAT WIST IK NIET

- Wat een graphics, wat een detail, ze zeggen wel dat sommige tracks lelijk zijn maar als je aan het rijden bent dan merk je dat helemaal niet, wat wil je anders doen, stilstaan?
Mijn eerste race in Special Stage Route 7 (cockpit view) met de Zonda was serieus het beste game moment die ik deze gen heb beleefd, die snelheidsgevoel komt zo dichtbij NFS zonder ook echt "overdreven" te zijn.
Weer ziet er verder wel nice uit, niet supermindblowing (behalve regen dan ) of hoe je het ook wilt noemen maar het voegt wel wat toe aan de experience, het is wel mooi genoeg om er niet door verstoord te worden.
- Standard cars zijn vergeleken met de Premiums een lachertje, maar ze zien er echt "decent" uit geloof me, het zijn gewoon standard auto's de naam zegt het al, het had natuurlijk beter gekunt etc, maar ze zijn echt niet lelijk, vooral niet tijdens een race maar stilstaand is het een ander verhaal.
- Menu en Interface zien er gelikt uit, mooiste die ik ooit heb gezien, zo netjes en clean, onoverzichtelijk aan het begin, dat wel.
- Zoveel opties, veels te veel, nog nooit zoveel opties gezien in een game, ik denk ook niet dat ik ze over 1 maand nog allemaal weet
- Psychics zijn geweldig, damage is er ook (en geloof het of niet het is beter dan dat van Forza 3)
- Online is GEWELDIG ingedeeld, nog nooit heb ik een Japanse dev zo veel goede dingen in de online mode zien stoppen.
Ik denk niet dat veel mensen zitten te wachten op mijn impressions maar dit kan ik wel zeggen:
Ik heb wat uren in Forza gestoken, vorige week nog, en ik vind (let op vind) dat GT5 definitief beter is dan Forza Motorsport 3, maar hoe groot is het verschil? Niet veel, nee echt niet...Dat is jammer.
Maar we meoten het doen met wat we hebben op dit moment, en ohja: iedereen die fan is van Driving (sim) games moet deze gewoon halen, het is de beste sim op de consoles atm(Hoewel ik weet dat Forza 4 weer iets beter zal zijn, maar dat is voor later)
GT & auto fans zullen hier sowieso van smullen, the real driving simulator is back b!@tch.[/i]

Nou over de reviews...
IGN, heeft GT5 helemaal niet zolang gespeeld.
Ze hebben over slechte damage, maar hoe weet je dat ie slecht is? Je moet er level 40 voor zijn, het is zo gedetailleerd, er vallen stukken van je auto af die gewoon op de baan blijven liggen, deuren die kapotklappen, de bestuurder die reageert op klappen, waarom zeggen ze daar niks van? Ze vergelijken het veel te veel met Forza 3, en hoewel GT5 een kleine (zeer kleine) voorsprong heeft op FM3 snap ik niet waarom GT5 zo'n laag cijfer heeft, ik snap het gewoon niet, als reviewer zou je nooit "hype" en ontwikkelingstijd in het cijfer moeten verwerken. dit is ongelooflijk.
Aan de andere kan: WTF bezielde Sony/PD? De game had al 2 weken geleden naar de reviewers gestuurd moeten worden, een paar dagen is niet genoeg om GT5 te reviewen...echt niet...De game zit vol met content.
Terug naar boven
GTvijver BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Amen , ben het helemaal met je eens er zitten wat grafische glitches aan maar ook die zouden met een patch grotendeels weggewerkt kunnen worden .
Hoeveel reviewers zouden er op level 40 zijn gekomen ik denk 5-10% ofzo .
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat

^
Ofcourse, ik hoop dat PD de game blijft patchen en er heel veel DLC voor zal gaan uitbrengen

Wat ik zo jammer vind is dat je alles moet unlocken, en als je dat allemaal hebt gedaan heb je echt een brute game die totaal veranderd lijkt te zijn van het origineel, ik vind het echtdoodzonde dat mensen geen tijd nemen om GT5 te reviewen daarom zeg ik tegen Roderick dat hij wat extra tijd moet nemen.
Speel online, bekijk de auto's, master the psychics en controls, geloof me ik kan denk ik over een paar dagen zeggen dat dit de beste game is voor mij deze gen.

Nog iets wat ik wilde toevoegen: De game lijkt nog op een Pokemon RPG, die level up system, de auto marketplace, auto's tunen, I love it hahaha
Online blijft me steeds verbazen.

GT5 zit vol met content alleen is niet aan alles evenveel aandacht besteed.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 13

Ga naar: