Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende  
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 11 Nov 2010 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Paintskillz

Done
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 11 Nov 2010 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
@ Paintskillz

Done

i laik u
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 11 Nov 2010 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Episode 1 van The Walking Dead was geweldig!
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Nov 2010 11:06    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
@ Paintskillz

Done

Can me haz it to ?
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 12 Nov 2010 11:14    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Mafusto

Done
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Nov 2010 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
@ Mafusto

Done

Thanx
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 12 Nov 2010 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat

KingLikesCookies schreef:
Episode 1 van The Walking Dead was geweldig!
En Ep 2 ook!
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 12 Nov 2010 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat

The Vampire Diaries

Wat een serie. Wat een seizoen
Helaas twee weken wachten voor de volgende aflevering.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 12 Nov 2010 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Everybody_lies schreef:
The Vampire Diaries

Wat een serie. Wat een seizoen
Helaas twee weken wachten voor de volgende aflevering.

NEE!!! 2 weken
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Nov 2010 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat

De nieuwste aflevering van Fringe was weer top!
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 16 Nov 2010 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Van al de series die stil liggen / al stil gelegen hebben. Mis ik toch "The Vampire Diaries" het meest.

Seizoen 1 vond ik gewoon goed. Maar seizoen 2 is gewoon geweldig , het is één van de meest ondergewaardeerde series op dit moment.

Verder heb ik een backlog (bestaat zoiets ook voor tv series??). Met Fringe (3 Eps) loop ik enkele afleveringen achter als ook met House(2 Eps). Ook heb ik nog niets kunnen bekijken van Lie To Me season 3.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 16 Nov 2010 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad , The Vampire Diaries is echt geweldig . Aleen is het gewoon kut dat er steeds pauze tussen de afleveringen zitten Fringe vind ik eigenlijk best saai worden.. Maar(!!) Vanavond weer Glee!
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 16 Nov 2010 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Inderdaad , The Vampire Diaries is echt geweldig . Aleen is het gewoon kut dat er steeds pauze tussen de afleveringen zitten Fringe vind ik eigenlijk best saai worden.. Maar(!!) Vanavond weer Glee!

Glee + Gwyneth Paltrow
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Nov 2010 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Derde episode van The Walking Dead was weer geweldig.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 16 Nov 2010 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Derde? Elke zondag was het toch?
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 16 Nov 2010 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Yeah afgelopen zondag was het de derde

Do you need a dl link?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 16 Nov 2010 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee hoor. Ik moet episode 2 nog steeds kijken.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 16 Nov 2010 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat

De Walking Dead episode 3 is binnen. Kuch kuch. Morgen maar even kijken. Echt een supertoffe serie=D

Ook maar is aan The Vampire Diaries beginnen aangezien ik overal lovende kritiek hoor. Bovendien vond ik True Blood erg vet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Nov 2010 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

The Walking Death is toch een actiehorror-serie? Zijn er nog maar 3 episodes uit? Want dan kan ik het me nog wel veroorloven om het te gaan volgen. Vorige serie die ik volgde was Prison Break, lol. Maar ik heb er nu niet echt animo voor aangezien ik (nog) niet in de bus films of series kan kijken op mijn Wildfire. D.w.z., ik moet even uitvinden hoe dat goed lukt, zit vooral met problemen met audiosynchronisatie.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 17 Nov 2010 07:05    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
The Walking Death is toch een actiehorror-serie? Zijn er nog maar 3 episodes uit? Want dan kan ik het me nog wel veroorloven om het te gaan volgen.

Er zit ook actie in, maar ook drama. Vooral in de aankomende episodes ga je zien hoe de mensen moeten gaan overleven in de nieuw wereld. De serie is heus niet de gore en headshots vergeten. Dit seizoen heeft het maar 7 episodes denk ik. Als seizoen 2 komt zal het veel meer zijn.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 17 Nov 2010 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Glee rocked this week = E-P-I-C
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Nov 2010 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Lawliet schreef:
GekooktEi schreef:
The Walking Death is toch een actiehorror-serie? Zijn er nog maar 3 episodes uit? Want dan kan ik het me nog wel veroorloven om het te gaan volgen.

Er zit ook actie in, maar ook drama. Vooral in de aankomende episodes ga je zien hoe de mensen moeten gaan overleven in de nieuw wereld. De serie is heus niet de gore en headshots vergeten. Dit seizoen heeft het maar 7 episodes denk ik. Als seizoen 2 komt zal het veel meer zijn.

Oh vet, een miniserie dus. Die zijn een stuk makkelijker om up te catchen, en dan weet je tenminste een beetje waar je aan toe bent.

Als je een serie volgt, kan hij niet lang genoeg zijn. Maar als je een serie later nog wilt gaan kijken vind ik het altijd enorm ontmoedigend als er 5 of 6 seizoenen zijn. Groot verschil.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 17 Nov 2010 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze is geen mini serie. The Walking Dead is namelijk riskant om gelijk een volle seizoen (meer dan 15 episodes ofzo) te doen. Vooral het gore/zombies gedeelte en natuurlijk hoe veel kijkcijfers deze serie trekt. Gelukkig krijgt het goede kijkcijfers en zeer positieve reviews. Nu vinden ze het niet riskant en daarom zal seizoen twee meer episodes krijgen.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 17 Nov 2010 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Deze is geen mini serie. The Walking Dead is namelijk riskant om gelijk een volle seizoen (meer dan 15 episodes ofzo) te doen. Vooral het gore/zombies gedeelte en natuurlijk hoe veel kijkcijfers deze serie trekt. Gelukkig krijgt het goede kijkcijfers en zeer positieve reviews. Nu vinden ze het niet riskant en daarom zal seizoen twee meer episodes krijgen.

Inderdaad , meestal krijgt een nieuwe serie 13 afleveringen voor seizoen 1 na die 13 episodes wordt gekeken hoe de serie aanslaat. Als de serie aanslaat wordt het eerste seizoen meestal verlengd tot 20 - 25 episodes.

Daarom merk je ook in veel series o.a The Vampire Diaries , Glee ,...
Dat hun eerste seizoen twee story arcs bevat. 1 story arc voor de eerste 13 episodes , een tweede story arc om de rest van het seizoen te vullen. Iemand een idee waarom ze dit niet bij The Walking Dead doen?

Ik denk dat de Walking Dead maar een 6-7 afleveringen in S01 heeft omdat het op een kleiner netwerk verschijnt?
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 18 Nov 2010 09:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja waarschijnlijk. Gelukkig zijn de kijkcijfers en met name de reviews fantastisch. Ik vindt het sowieso geweldig dat een regisseur het aandurft om zoiets origineels (voor een serie dan) te maken. Hoewel veel series (voornamelijk op HBO) natuurlijk wel vaker uitblinken in originaliteit en kwaliteit als je ze vergelijkt met de commerciele filmmassa uit Hollywood.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 13 van 16

Ga naar: