Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 04 Nov 2010 16:49    Onderwerp: Mubi Reageren met citaat

Bekijk, deel en ontdek duizenden filmklassiekers met MUBI. Deze nieuwe service op PlayStation 3 tovert je televisie binnenkort om tot een internationale bioscoop waarin je wat je maar wilt, wanneer je maar wilt, kunt bekijken.

Tijdens het Filmfestival van Cannes 2010 kondigde Sony Computer Entertainment Europe de komst van MUBI, een fantastische nieuwe service, op PlayStation 3 aan. Met MUBI kunnen miljoenen PS3-eigenaars een schat aan internationale, klassieke, onafhankelijke en cultfilms ontdekken.

MUBI is een schatkist aan onbekende juweeltjes, filmhuisklassiekers en internationale meesterwerken waaronder ook topfilms van de vorige edities van het Filmfestival van Cannes. Zonder MUBI zouden filmfanaten er een leven lang over doen om alle films in dit rijke aanbod te ontdekken.

MUBI op PS3 is echter meer dan van het uitzonderlijke filmaanbod in de videotheek genieten. Je kunt via MUBI ook deel uitmaken van een community van filmfanaten, je interesses delen en samen de wonderlijke wereld van de film ontdekken.

Hoe werkt het? Download allereerst de gratis MUBI-toepassing uit de PlayStation Store. Open vervolgens de toepassing en begin je ontdekkingstocht. Zo eenvoudig is het! Je kunt enkele films gratis bekijken en andere films per exemplaar voor een week huren. En misschien laat je je wel door het maandabonnement verleiden, waarmee je onbeperkt films kunt kijken.

MUBI is een VOD-service voor filmfanaten die houden van films ontdekken en bespreken. Deze filmservice biedt je bovendien meer dan alleen mainstream films en alle films worden naar je PS3 gestreamd zodat jouw woonkamer wordt omgetoverd tot een bioscoop die altijd open is. Licht uit, spot aan en geniet van de hoofdfilm.

Ontdek eind 2010 een volledig nieuwe filmwereld op PlayStation 3.

Ofwel, hij staat nu in de store. Iemand toevallig al geprobeerd? Ik heb het iig net opgestart, eens kijken wat ik kan doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 04 Nov 2010 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Gratis online films? In dit tijdperk?
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 04 Nov 2010 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmmm, interesting... Ik als filmfanaat houd hier wel van! Er gaan de laatste tijd te veel films onder mijn radar door.. Beetje jammer.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 04 Nov 2010 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Anders lees je even. Staat ergens duidelijk maandabonnement vermeld VOD gratis hahaha.. :') Ja, voor de klote films. Alle leuke die je wilt zien is 9 van de 10 keer toch echt betalen..

Laatst aangepast door chimnino op 04 Nov 2010 17:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 04 Nov 2010 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Het stelt me wel een beetje teleur. Zijn geen 'gewone' films die je graag wilt zien denk ik. In ieder geval, ik kan ze niet vinden.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 04 Nov 2010 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
Het stelt me wel een beetje teleur. Zijn geen 'gewone' films die je graag wilt zien denk ik. In ieder geval, ik kan ze niet vinden.

Leg uit? Arthouse?
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 04 Nov 2010 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Vooral Arthouse en veel buitenlandse films. Ik zag toevallig een Alice in Wonderland uit 1903 bij de gratis films staan
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 04 Nov 2010 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat

welke films zijn gratis en word daar ook nog gratis films aan toegevoegd of is dat een lekkermakertje?

ik koop de laatste tijd dvds voor 2.50 en soms zelfs voor 1 euro (als ze door minimale beschadigingen worden weggedaan door winkels etc)

maar ben nu wel benieuwd, ik gebruik normaal gesproken geen toepassingen op mijn ps3 maar ja.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 04 Nov 2010 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan in het menu zoeken naar de gratis films. Op het moment vond ik er volgens mij 5 (waarvan de meeste korte films). Daarnaast zijn heel veel films nog niet beschikbaar in Europa. Hopelijk komt dit wel in de toekomst.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Nov 2010 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

MUBI is idd puur arthouse.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 04 Nov 2010 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Me like. Ik ga eens kijken! Zitten vaak echt pareltjes tussen!
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Nov 2010 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Arthouse kan over het algemeen wel leuk zijn. Maar het aanbod zal ook wel niet geweldig zijn op MUBI. Ik zag dat het uit was, maar met wat ik er al over gehoord had in het achterhoofd heb ik hem nog niet eens gedownload.

Ik zal na de tentamenweek even kijken.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: