Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Brastin BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 16:40    Onderwerp: The Lord of the Rings Online Reageren met citaat

Nou zoals je de onderwerp al leest.... Lotro woord F2P.

http://www.lotro.com/news/709

Ik denk zelf dat dit een erg slechte keuze is want lotro liep naar mijn mening erg stabiel met een erg volwassen community. Maar goed Warner bros ziet $$ voor de ogen dus niet anders verwacht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 17:03    Onderwerp: Re: "Lord of the rings online Free-to-play Reageren met citaat

Brastin schreef:
Nou zoals je de onderwerp al leest.... Lotro woord F2P.

http://www.lotro.com/news/709

Ik denk zelf dat dit een erg slechte keuze is want lotro liep naar mijn mening erg stabiel met een erg volwassen community. Maar goed Warner bros ziet $$ voor de ogen dus niet anders verwacht.

Klopt, het is een volwassen community. Maar enkel op een volwassen community kan je een game niet eeuwig laten draaien (Tabula Rasa als voorbeeld)

Goede verandering, en veel kleine kinderen zullen er niet naar toe gaan. Daar is het een game die te veel van je pc vraagt (en WoW kan je met bijna alles, dus kunnen de kleinere het ook )
Tevens ligt de serieuze setting de meeste kotertjes niet.

Goede verandering, had het idd ookal gezien omdat ik mail kreeg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Yeeeess!! Ik wilde de game ook al langer eens spelen!
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk! Ik zie buiten die item store geen nadelen!
Minder volwassen zie ik het niet meteen worden, want de gemiddelde 11-jarige wow-verslaafde die 'noobs wil killen' zie ik niet meteen geďnteresseerd zijn in Lord of the Rings..
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben in de beta.....

.... moet nu wel 10GB downloaden.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik kreeg dit mailtje, had ooit eens de trial gedaan:

Citaat:
Dear Thomas *insert mah secret surname here*,

We are delighted to inform you that your account for The Lord of the Rings Online™ will be re-activated for a Welcome Back Week starting 12th July, 2010. You will not be charged for this time and your account will be automatically closed at the end of the Welcome Back Week.

If you do not wish to take advantage of this free game time there is no need to do anything and you may disregard this email.

The entire duration your account will be active is from 12th July until 19th July 2010.

For full details on this Welcome Back Week and the activities taking place please visit:

Maar door dat mailtje is me niet duidelijk geworden dat het free to play werd. Alleen maar dat ik een week gratis kon spelen weer in de Welcome Back Week. Maar ik neem aan dat dit daar wel over gaat?
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Ik kreeg dit mailtje, had ooit eens de trial gedaan:

Citaat:
Dear Thomas *insert mah secret surname here*,

We are delighted to inform you that your account for The Lord of the Rings Online™ will be re-activated for a Welcome Back Week starting 12th July, 2010. You will not be charged for this time and your account will be automatically closed at the end of the Welcome Back Week.

If you do not wish to take advantage of this free game time there is no need to do anything and you may disregard this email.

The entire duration your account will be active is from 12th July until 19th July 2010.

For full details on this Welcome Back Week and the activities taking place please visit:

Maar door dat mailtje is me niet duidelijk geworden dat het free to play werd. Alleen maar dat ik een week gratis kon spelen weer in de Welcome Back Week. Maar ik neem aan dat dit daar wel over gaat?

LOTRO is nu nog pay to play, en soms houden ze een Welcome Back Week, waar mensen die gestopt zijn met LOTRO, een week gratis mogen spelen ipv te betalen.

Free to play begint pas in de herfst, er is al een Beta voor F2P, waar jij een e-mail voor kreeg, is niet voor de Beta (dat geloof ik toch iig )
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Fileplanet schreef:
Play LOTRO -
The Ultimate Gaming Adventure!

FilePlanet users world-wide can get in and test drive the all new The Lord
of the Rings Online™! FilePlanet subscribers will receive 5 times the
amount of points to spend in the beta on whatever you want!
Grab your beta key and play today!

Had er een mail van

Dit is een manier om een betakey voor de F2P LOTROnline te krijgen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 13:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Fileplanet schreef:
Play LOTRO -
The Ultimate Gaming Adventure!

FilePlanet users world-wide can get in and test drive the all new The Lord
of the Rings Online™! FilePlanet subscribers will receive 5 times the
amount of points to spend in the beta on whatever you want!
Grab your beta key and play today!

Had er een mail van

Dit is een manier om een betakey voor de F2P LOTROnline te krijgen.

Idd, heb ik ook gekregen!
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Als mensen niks doen met de Beta key en toch bij file-planet zitten en er een kunnen krijgen hier staat de man die hem maar ERRGG graag wilt hebben. Ik ben tot nu toe helaas nog niet geselecteerd en wil toch erg graag de veranderingen zien!!!!!
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat

BTW, zou iemand de titel van dit topic gewoon willen veranderen naar Lord of The Rings Online?
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

LOTRO is zeker het proberen waard (tenzij je helemaal niet van MMO's houdt), er zit meer verhaal in dan de gemiddelde MMO, en het houdt zich erg aan de LOTR lore.
Ik heb hem enkele maanden gespeeld met mijn broer, en ik moet zeggen dat ik het de beste MMO tot nu toe vindt (waarschijnlijk totdat SW:TOR uitkomt).
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik speel het al vanaf 2007 in de Beta en speel het nog steeds ik hoop echt dat iemand de beta key niet gebruikt want ik ben erg benieuwd.....
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Brastin schreef:
Ik speel het al vanaf 2007 in de Beta en speel het nog steeds ik hoop echt dat iemand de beta key niet gebruikt want ik ben erg benieuwd.....

Ben je LOTR fan of was je WoW beu? (het grootste deel van de LOTRO spelers zijn een van die twee)
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 15:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Brastin schreef:

Gewoon aanmelden op fileplanet.
http://www.fileplanet.com/promotions/lotro-beta/
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb de beta daarnet even gespeeld, en het is inderdaad veel meer storybased dan andere MMO's!

Tot nu toe geniet ik er van!
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

KingLikesCookies schreef:

Ben je LOTR fan of was je WoW beu? (het grootste deel van de LOTRO spelers zijn een van die twee)

Ik kan me nog de discussies in de chat herinneren toen de game net begon, toen was men constant LOTRO met WoW aan het vergelijken. Dat waren inderdaad toen veelal ex-WoW spelers.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Die vergelijking is er in elke MMO, zelfs in Global Agenda (een shooter-MMO nota bene).

Maar goed, ik doe er niet aan mee. Voor mij staat elke MMO los van de anderen. ^^
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Cor schreef:

Ik kan me nog de discussies in de chat herinneren toen de game net begon, toen was men constant LOTRO met WoW aan het vergelijken. Dat waren inderdaad toen veelal ex-WoW spelers.

Zelfs nu wordt er nog veel vergelijkt met WoW, ik denk dat elke MMO-speler uit natura doet
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 03 Nov 2010 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor de mensen die het nog niet wisten: LOTRO is sinds gisteren in Europa free-to-play!
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 03 Nov 2010 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor de mensen die het nog niet wisten: LOTRO is sinds gisteren in Europa free-to-play!

Thanks voor het melden , nu heb ik iets te spelen op de pc
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 03 Nov 2010 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan hem nu toch gewoon downloaden?
Misschien ga ik dan wel even bekijken na de toetsweek.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 03 Nov 2010 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Joraaaan schreef:
Je kan hem nu toch gewoon downloaden?
Misschien ga ik dan wel even bekijken na de toetsweek.
Yup: https://www.lotro-europe.com/Home/Index/en
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 03 Nov 2010 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kreeg er ook een mailtje over, ben 'm nu aan het downloaden.. Niet zo slim als je een proefwerkweek in het verschiet hebt..
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 04 Nov 2010 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja F2P is aan de gang dus ik zou zeggen probeer het spel uit. Als je gaat spelen zou ik op Snowbourn gaan (zit ik al 3,5 jaar op) Erg leuke server en nederlandse kinship (Guild) Alleen je mag er wel pas in als je lvl 40 + bent dus moet je wel ff door levelen ^^
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: