Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het is ook de eerste keer dat we games met ons lichaam kunnen besturen als we de EyeToy, de Eye en die andere Xbox 360 camera vergeten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Het is ook de eerste keer dat we games met ons lichaam kunnen besturen als we de EyeToy, de Eye en die andere Xbox 360 camera vergeten.

Maar dat doe je met de Wii, de Move en zelfs mijn 10 jaar oude 'skateboard' controller ook.. alleen druk je dan na de beweging op een knopje om iets te selecteren, of het blijft alleen bij bepaalde delen van lichaam. Zo vernieuwend is iets aansturen met lichaamsbeweging ook niet.

Nintendo is gewoon geniaal geweest om 'motion' als eerste aan een geschikt mega publiek te verkopen. Het trucje is nu gedaan en daarom zullen Move en zeker Kinect omdat deze als laatst uitkomt en het duurste is gewoon niet zo aantrekkelijk meer zijn.

Laatst aangepast door elemeNt op 31 Okt 2010 12:39; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Dit zijn de woorden die Sony-fans gebruikten toen de Wii uitkwam. Look how that worked out.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Roderick schreef:
Joni Philips schreef:

Dit zijn de woorden die Sony-fans gebruikten toen de Wii uitkwam. Look how that worked out.
Dus jij gaat beweren dat het iets compleet nieuws brengt, terwijl er al drie camera's eerder zijn verschenen? Wat is er dan nieuw? Dat is een kop in het zand mentaliteit.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee ik heb net al gezegd dat Kinect niets nieuws brengt, dus dat kan van de tafel. T gaat om de uitvoering. Een Dance Central neemt een Guitar-Hero achtige aanpak, wat hem op papier sowieso al de beste dansgame op welk platform dan ook kan maken. Een Kinect Adventures neemt het compleet uitgekauwde minigamescompilatie en doet het net even in een andere setting, waardoor je niet wéér dezelfde crap zit te doen (Sports Champions).

Maar begrijp me niet verkeerd: De Kinect lineup doet me helemaal niets, ik zou ook echt geen Kinect kopen. De Move lineup vind ik ook niks maar ik zie mezelf over een half jaar wel Move halen, als games als Killzone het gaan gebruiken.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

FPS met Move? Ik weet niet hoor. De Wii was het niet zo geweldig op third person shooters na.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 12:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
FPS met Move? Ik weet niet hoor. De Wii was het niet zo geweldig op third person shooters na.

Het is dan ook een teleurstelling dat Dead Space 2 geen gebruik maakt van de Move controller, niet dat die game me zou kunnen overhalen om Move alsnog te kopen maar het heeft wel potentie.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 13:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Roderick schreef:
Nee ik heb net al gezegd dat Kinect niets nieuws brengt, dus dat kan van de tafel. T gaat om de uitvoering. Een Dance Central neemt een Guitar-Hero achtige aanpak, wat hem op papier sowieso al de beste dansgame op welk platform dan ook kan maken. Een Kinect Adventures neemt het compleet uitgekauwde minigamescompilatie en doet het net even in een andere setting, waardoor je niet wéér dezelfde crap zit te doen (Sports Champions).
Dance Central doet mij vooral denken aan Just Dance. En Sports Champion is ook een minigamecompilatie in een andere setting als je bijv. de frisbee-omgeving bekijkt. Een soort Amerikaanse park-jungle omgeving.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:

ik stond in de gamemania in amsterdam.
en daar waren de medewerkers met een wii sniperspel aan het spelen
met mooie plastice sniper. leek best leuk eigenlijk
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Nov 2010 10:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nu dus zo'n Move setje he. Die controller werkt fantastisch. Werkelijk mooie registratie van je bewegingen. Stuk accurater dan de Wii en volgens mij biedt het ook een stuk meer mogelijkheden.

Maarrrr, die software is dus echt bedroevend slecht he. Ik zal em wel in huis houden (headtracking in GT5 en straks met Killzone 3 vast wel leuk), maar Sony moet zich kapot schamen voor games als Sport Champions en Start the Party.
Terug naar boven
lpds BerichtGeplaatst: 19 Nov 2010 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb zelf sport champions. en ik vind het een relax spel om zo nu en dan eens met wat maten te doen. Game reageert goed en ziet er ook niet slecht uit.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Nov 2010 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Vind het vooral jammer dat Sony niet met een Everybody's Golf is gekomen. Tiger Woods is traag als stront en Sports Champions biedt simpelweg sporten zonder inhoud. Hele aankleding van die game is overigens ook niets: realisme zorgt voor een hele kille en karakterloze presentatie.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Nov 2010 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat

*zucht* Download ik die Planet Minigolf demo, die in de MOVE categorie staat.....is de Move gameplay niet available in de demo. Sterf.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 20 Nov 2010 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
*zucht* Download ik die Planet Minigolf demo, die in de MOVE categorie staat.....is de Move gameplay niet available in de demo. Sterf.
idd, ik kom ook nogal vaak fouten tegen in de PS Store. Sony zou er is wat aan moeten doen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

Ga naar: