Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
D: |
Geplaatst: 18 Sep 2010 11:22 Onderwerp:
| |

|
ik ben er totaal niet door 'gemoved' en heb ook dus geen behoefte het te proberen oid, de games die in ik ervoor in de winkel zie herinneren mij weer aan de faalperiode van de eyetoy iig. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 18 Sep 2010 11:57 Onderwerp:
| |

|
er is iets beters uitgekomen voor de ps3 dan move...
lees een omvormer die muis en toetsenbord als controller laat lijken
... |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 18 Sep 2010 13:12 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | rip-off van de Wii. Komen ook alleen waardeloze games voor uit. |
Meneer weet natuurlijk ook precies welke games er de komende jaren gaan uitkomen...
Wii Sports (tennis) vs Virtua Tennis 4 met Move = keuze toch snel gemaakt Daarnaast waren de Wii launchgames ook allemaal vrij karig. Ik geef het in ieder geval een kans aangezien het ook gewoon lekker speelde op de GamesCom.
Socom ziet er ook wel nice uit met de Move http://uk.ign.com/videos/2010/09/17/socom-4-and-playstation-move-video-preview |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 21 Sep 2010 19:11 Onderwerp:
| |

|
Kan je eigenlijk ook gewoon in de zetel zitten en met de Move spelen? Of moet je echt rechtstaan? |
|
Terug naar boven |
|
|
kwingkwait |
Geplaatst: 21 Sep 2010 20:26 Onderwerp:
| |

|
Tuurlijk kun je zitten, maar ik heb wel de indruk, ze zeggen de PS eye onderaan in het midden of bovenaan, dat je hem zowiezo aan de bovenkant plaatst. Maar zittend kun je ook gamen in ieder geval, let wel kan ook wel van het spelletje afhangen meen ik.  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 21 Sep 2010 20:27 Onderwerp:
| |

|
In het Socom filmpje, dat in de post boven je staat kun je zien hoe iemand zittend Socom aan het spelen is. |
|
Terug naar boven |
|
|
kwingkwait |
Geplaatst: 22 Sep 2010 22:58 Onderwerp:
| |

|
eventjes mijn kop tegen de muur slaan , morgen naar de winkel dus, kwam er net op uit dat er games zijn singleplayer, die je ook met 2 motioncontrollers kunt spelen, met andere woorden, die navigation heb ik nog steeds niet moeten gebruiken, en je kan die door je gewone dual shock vervangen, maar de motioncontroller daarentegen, als ik het in het begin geweten had ded*mme ded*mme toch  |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 23 Sep 2010 06:56 Onderwerp:
| |

|
Hoeveel ruimte heb je eigenlijk nodig tussen jezelf en het beeldscherm? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 23 Sep 2010 07:20 Onderwerp:
| |

|
Verschild per game. Sommige geven 1,5 meter aan als ideale positie, andere weer 2 meter. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 23 Sep 2010 07:27 Onderwerp:
| |

|
Jammer dan , dat word geen move voor mij :/ |
|
Terug naar boven |
|
|
kwingkwait |
Geplaatst: 23 Sep 2010 21:12 Onderwerp:
| |

|
ik zit op nog net geen meter afstand van mijn scherm af, en het gaat vlot, maar toch nog maar eens herhalen de pseye in het midden bovenop je toestel plaatsen  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 23 Sep 2010 21:18 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Oooh 2 meter dat lukt wel, desnoods zou ik de tafel ein bischen verschuiven! Bij ons staat namelijk een salontafel tussen tv en bank, dus als ik achter de tafel ga staan heb ik die twee meter wel binnen.
Niet dat ik het zeker ga halen ofzo  |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 23 Sep 2010 22:36 Onderwerp:
| |

|
Zolang er geen RPGs komen voor move dan koop ik hem ook niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 21 Okt 2010 15:44 Onderwerp:
| |

|
T_T Hoe verbind je em met je playstation , als ik op het home knopje druk gaat het lampje flikkeren maar er gebeurt niks :/ |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 21 Okt 2010 15:45 Onderwerp:
| |

|
Net zoals elke controller, eerst via de kabel verbinden. Zo kan je controllers connecten met je PS3. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 21 Okt 2010 15:45 Onderwerp:
| |

|
...ik zag het al , ik moet voortaan eerst goed de handleiding lezen xD |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 30 Okt 2010 22:26 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Move lijkt het trouwens echt goed te doen. Vandaag in een grote winkel geweest waar geen enkele motion of nav controller meer lag. Enkel nog de starter packs. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 30 Okt 2010 23:52 Onderwerp:
| |

|
Ben benieuwd hoe de verkoopcijfers zal gaan als Kinect in de stijd komt. Zien we eindelijk weer wat interessante verkoopcijfers.
Moet nog steeds Heavy Rain spelen met Move trouwens. Dat lijkt me tot nu de leukste move game. Vond de demo's niet zo geweldig. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 31 Okt 2010 09:29 Onderwerp:
| |

|
Ik denk zelf dat Kinect minder goed gaat verkopen de eerste tijd
waarom dat licht aan de kinderachtige games die er voor uit komen
zoals met dat dat dieren en dansen gedoe.
Move is ook voor ervaren spelers daar heb je ook gewoon volwassen games voor zoals Heavy Rain.
En er komen er nog veel meer. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 31 Okt 2010 09:34 Onderwerp:
| |

|
Er komen ook gewoon ''volwassen'' games uit voor kinect hoor...
En de launch games voor kinect zijn ook gewoon goed, ik ken een boel mensen ( die over de 18/20 zijn) die games zoals Dance Central en Kinectimals ook zullen gaan halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 31 Okt 2010 11:33 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Move lijkt het trouwens echt goed te doen. Vandaag in een grote winkel geweest waar geen enkele motion of nav controller meer lag. Enkel nog de starter packs. |
En dat zonder software. Heck, die Kinect lineup lijkt nergens naar, maar is alsnog lichtjaren verder dan die van Move. |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 31 Okt 2010 12:11 Onderwerp:
| |

|
Oh ja Roderick , noem eens die titels op dan die lichtjaren voor lopen op de Move games ?
Iedereen weet allang dat je de 360 prefereerd over de PS3 .
Dus..... titels AUB . |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 31 Okt 2010 12:12 Onderwerp:
| |

|
Het gaat ook niet om het idee, want dan zou iedereen wel een Wii halen, het gaat om de uitvoering. Een Kinect Adventures of een Dance Central zijn niets nieuws, maar doen wel iets nieuws. Een Sports Champions doet dat beslist niet. Meer nauwkeurige besturing is iets waar Sony helemaal nat van wordt, maar het zal de gemiddelde casual-klant niet veel interesseren. |
|
Terug naar boven |
|
|
PSPfreaky |
Geplaatst: 31 Okt 2010 12:15 Onderwerp:
| |

|
Ik ben toch eigenlijk zeer benieuwd naar de PlayStation Move. Rond midden november ga ik dus een PS3 Slim 320GB Move bundel aanschaffen. Ik heb er eigenlijk zeer veel vertrouwen in.
Kinect kan me minder boeien, omdat het erg veel lijkt op Eye Toy, maar dan verbeterd. Eye Toy: Play 2 kon me niet echt boeien. Ik denk dat je het na een tijdje zat wordt om naar de camera te zwaaien enzo. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 31 Okt 2010 12:21 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Het gaat ook niet om het idee, want dan zou iedereen wel een Wii halen, het gaat om de uitvoering. Een Kinect Adventures of een Dance Central zijn niets nieuws, maar doen wel iets nieuws. Een Sports Champions doet dat beslist niet. Meer nauwkeurige besturing is iets waar Sony helemaal nat van wordt, maar het zal de gemiddelde casual-klant niet veel interesseren. |
In welk opzicht doen ze iets nieuws dan? Het zijn gewoon de zoveelste games in die genres, alleen bestuur je het nu door te zwaaien en bewegen zonder dat je iets in je handen hebt... De Kinect line-up zuigt net zo kansloos als die van de Move. Leuk hoor dat al die MS fanboys hun hoop zetten op de zogenaamde hardcore titels als Panzer Dragoon en die Mech game die alleen mech nerds gaan kopen. Maar zelfs deze games zullen ook weer on rails zijn... hoe tergend en vernieuwend is dat! Move heeft gewoon 2 grote voordelen t.o.v. Kinect: Het werkt stabiel en de prijs.
Laatst aangepast door elemeNt op 31 Okt 2010 12:24; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |