Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
|
Salsa85 |
Geplaatst: 29 Okt 2010 18:50 Onderwerp:
| |

|
Fuuton schreef: | btw gast jij was echt goed . Ik heb terecht verloren als je ooit nog eens een tegenstander zoekt mag je het altijd vragen  |
Bedankt! Alleen heb i kdit spel geleend van mijn broertje dus zal na de platina er niet vaak meer achter zitten.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 29 Okt 2010 19:04 Onderwerp:
| |

|
Brastin schreef: | Stammetje91 schreef: | Brastin schreef: | Stammetje91 schreef: | Brastin schreef: | Wat een onzin de story is echt wel leuk/uniek. Ik vind het enige wat erg saai is en dat is die troep collecten. Verder vind ik het leuker neergezet dan die open city van UNS 1. Echt anime stijl. En misschien vinden jullie het wel geen ruk aan omdat je de serie al gezien hebt maar voor de mensen die de shippuden serie nog niet kennen is het erg intressant. Ik heb de serie/manga al wel gezien maar nog vind ik het erg leuk om het weer zo te ervaren in een game. |
Nou, ik zal echt niet op basis van deze game de Shippuuden verhaallijn gaan volgen. Anime games staan er nou eenmaal niet om bekend dat ze het verhaal goed weten over te brengen. Als het een soortgelijke game is als het eerste deel, zal ik hem sowieso NIET aanraden aan mensen die de serie nog niet kennen. |
Ik moet je idd gelijk geven dat VEEL anime games weinig de anime/manga zelf volgen. Maar op het moment volgt UNS2 toch echt goed het verhaal op van de serie. Er zitten wel een paar kleine dingen wat iets anders is maar in het algemeen klopt het goed. Zelfs de steden van bijvoorbeeld konoha of van de sand village vond ik er erg goed gemaakt. Iedergeval Mafusto ik wil nu/strax wel ff een potje tegen je doen online:) |
Heb de game nu zelf ook en heb hem een paar uur gespeeld inmiddels. Ik moet echter zeggen dat ik het nog steeds erg beroerd vind gedaan voor mensen die de anime/manga niet kennen. Het geheel klopt wel, maar het is allemaal zo gehaast en het verhaal komt totaal niet tot z'n recht.
Toch maar even doorstaan om alle characters vrij te spelen though... |
tjaa ik denk dat onze meningen hier bij verschillen. Ik vind dat ze genoeg doen om de nieuwe mensen ook te laten snappen over dit verhaal en aantrekkelijk maken vooral ook de art-style die ze gebruiken past er goed bij. Ik vind ook dat je met al die battle records etc goed info kan krijgen later over hoe het verhaal ging en ze laten ook belangerijke stukken daarin zien van de normale Naruto. In iedergeval heb ik me erg vermaakt met de story mode. |
Hier ga ik geen energie aan opmaken. De game is leuk voor fans, meer niet. Het verhaal word slecht verteld klaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 29 Okt 2010 21:35 Onderwerp:
| |

|
die 30 battles titels zijn drama  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 18 Jun 2011 21:55 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 18 Jun 2011 21:59 Onderwerp:
| |

|
Wat is het precies voor game dan? Net zoals UNS2?  |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 18 Jun 2011 22:12 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: |
Wat is het precies voor game dan? Net zoals UNS2?  |
Aan de kleine screens te zien word het opnieuw een 3D Fighter  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 18 Jun 2011 22:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Lijkt UNS3 te gaan worden. Beginnen bij het einde van UNS2 en de War arc coveren. Alleen de aanwezigheid van jonge Naruto lijkt me wat schrik aan te jagen. Dat doet me eerder denken aan een gewoon Ultimate Ninja vechtgame met personages van pre- en post timeskip in afwachting van UNS3. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 19 Jun 2011 10:23 Onderwerp:
| |

|
Ik verwacht gewoon een game die alles van het begin tot het moment van de anime op dat moment. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 24 Jun 2011 16:01 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Focusing on the “Generation” motif, we’ve picked 103 of the most powerful characters that have been featured throughout the series from before our hero Naruto’s birth and after.
Naruto Uzumaki (Pre-Timeskip)
Naruto Uzumaki (Timeskip)
Sasuke Uchiha (Pre-Timeskip)
Sasuke Uchiha (Timeskip)
Kakashi Hatake
Zabuza Momochi
Haku
A (4th Raikage)
C / Shii
Darui |
Ik verwacht eigenlijk weinig originele characters. Bij Naruto en Sasuke alleen zijn er al 5 vormen per character te verzinnen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 24 Jun 2011 18:32 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 24 Jun 2011 18:47 Onderwerp:
| |

|
Ja. Het ging erom dat ze 103 verschillende characters verwachten, terwijl er door de pre-timeskip er minimaal weer 3/4 vormen van Naruto en Sasuke bijkomen. Misschien had ik iets duidelijk moeten zijn  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 24 Jun 2011 20:38 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Was vooral even voor de zekerheid, ik zag enkele sites die het brachten als nieuws. |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 29 Jun 2011 13:03 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 24 Jan 2012 22:22 Onderwerp:
| |

|
Vanaf vandaag is de demo van Generations in de japanse store te downloaden. De Demo bevat drie gevechten waar je drie verschillende vormen van Naruto Post timeskip onder de knoppen krijgt.
De eerste Naruto is dezelfde Naruto als in UNS2 met een paar tweeks. Dit gevecht zou zo uit UNS2 kunnen komen als de KnJ bar en combo canceling er niet inzaten.
De KnJ-bar toevoeging is zeker geslaagd te noemen en zorgt voor extra tactiek en minder substitude jutsu spam. De timing voor KnJ is vergroot waardoor het nu makkelijker is om de Jutsu uit te voeren. Je kunt tijdens de aanval de KnJ gebruiken om geen schade te krijgen maar ook na een hit om je tegenstander te verrassen.
Bij het tweede gevecht krijg je Sage Naruto. Sage Naruto is erg getweekt en heeft nieuwe combo aanvallen gekregen. Ik vind deze versie fijner dan die in UNS2. De derde Naruto is voor zover je ervan kunt spreken een nieuw personage. Deze Naruto heeft een andere movelist dan de eerste Naruto. De rasengan move heeft geen extra animatie als je de tegenstander er mee hit zoals wel het geval is bij de eerste Naruto. De grab, Ultimate Jutsu en Awakening mode waren niet beschikbaar in dit gevecht dus zal dit wel eens de Kyuubi Chakra mode (Awakening) versie van Naruto kunnen zijn.
Ps het wordt tijd voor een titel update  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 |