Auteur |
Bericht |
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 29 Okt 2010 18:43 Onderwerp: Castlevania: Lord of shadow
| |

|
Ten eerste wil ik beginnen met als er al een topic is voor deze game mijn excuses en sluit deze dan maar;)
Ik was net even aan het spelen maar heb hem uitgezet om nu op dit forum te klagen over wat een ontzettend slechte minder fijne onleuke game dit is...
Ik ben ergens in chapter 2 bij een level met 1 of ander grietje en dat je 4 chrystals moet verzamelen.
Ik ben er klaar mee na 200 keer van die grafs**l te horen hebben gekregen je heb er nog 2 nodig is voor mij de maat vol!
Graphisch inderdaad op momenten zeer indrukwekkend maar de rest wat een bagger.
Besturing: Welk jaar leven we mensen? We kunnen focking naar de maan, maar om een game te maken dat als de camera draait je besturing ook. Even serieus!!!!
Vechten vindt ik ook extreem slecht uitgewerkt. Blocken en rollen met allemaal dezelfde toets?? we hebben meer knoppen op onze controller Anno 2010!
Light en Dark elementen. Ik moet zeggen kan leuk zijn mits dit met de pijlstjestoetsen werdt geactiveerd zodat je extra knoppen over hou voor andere dingen.
Klimmen en klauwteren. Hoe wie wat waar en waarom val ik opeens een afgrond in? Iemand een idee?
Nee ik ben klaar met deze game maar ook echt helemaal klaar wat een ongelovelijk slechte trieste game.
jammer ik had hoop. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 29 Okt 2010 19:28 Onderwerp:
| |

|
Frustrerend hé als je er niks van bakt in een game.. dan is ineens alles klote  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|