Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16 Volgende
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 22 Okt 2010 23:58 Onderwerp:
| |

|
'Oh Oh Cherso' komt naar ons
'Oh Oh Cherso' doet misschien nog geen belletje rinkelen maar in Nederland is het programma een hype. 8 jongeren uit Den Haag trokkken naar het Griekse Chersonissos om daar een echte feestvakantie te beleven. Binnenkort ook bij ons (België).
Bron HLN.BE |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 23 Okt 2010 10:02 Onderwerp:
| |

|
Everybody_lies schreef: | 'Oh Oh Cherso' komt naar ons
'Oh Oh Cherso' doet misschien nog geen belletje rinkelen maar in Nederland is het programma een hype. 8 jongeren uit Den Haag trokkken naar het Griekse Chersonissos om daar een echte feestvakantie te beleven. Binnenkort ook bij ons (België).
Bron HLN.BE |
haha  |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 23 Okt 2010 19:12 Onderwerp:
| |

|
Ligt het aan mij of valt dit seizoen van Supernatural heel erg tegen :/ Ik weet niet waarom maar het heeft gewoon niet de zelfde magie als season 5 .. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 23 Okt 2010 21:11 Onderwerp:
| |

|
Geen Fringe deze week  |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 25 Okt 2010 20:55 Onderwerp:
| |

|
Tv series update
Vanavond "The Event" toffe serie volgens mij.
Series Premiere "THE WALKING DEAD" deze week zondag 31/10
(waarschijnlijk pas te bekijken vanaf volgende week maandag)
Geen House voor 2 weken
The Vampire Diaries met een heel sterk tweede seizoen , iedere aflevering is geweldig. Deze week "Masquerade"
The Big Bang Theory die ook aan een geweldig seizoen bezig is.
Deze week "The Irish Pub Formulation"
Opnieuw geen Fringe deze week
Halloween specials van Glee (Rocky Horror) & Modern Family. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 29 Okt 2010 22:25 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
'Episode Reviews'
- Private Practice s04x06: Serie blijft achteruitgaan. Episodisch opzet zonder overarching story arc zorgt dat alles vervelend wordt. Deze serie moet eens gaan stoppen.
- The Vampire Diaries s02x07: Alles blijft snel gaan, maar is nog steeds interessant. De eerste Story arc is al weer afgelopen, we kennen al twee nieuwe personages en gaan over naar de nieuwe.
- Grey's Anatomy s07x06: Seizoen is iets beter dan vorig seizoen lijkt mij. Huidige episode is de traditionele 'Reportage' die elke ziekenhuisserie doet. Origineel opzet, maar die van ER en MASH blijven beter.
- The Mentalist s03x06: Red John plot moet meer in de aandacht komen, het huidige plot is iets te episodisch en de formule begint te slijten.
- The Big Bang Theory s04x06: Waar was Penny? De focus verdwijnt traag van haar in dit seizoen wat soms wel spijtig is. De episode was echter wel leuk. Raj's zusje mag terugkomen.
- Lie to Me s03x04: Seizoen is typisch Lie to Me. Iets te weinig Emily, maar voor de rest zelfde niveau als vorig jaar. Is een serie die ideaal is om verloren tijd te vullen.
- How I Met Your Mother s06x06: Ik blijf maar kritiek geven dat ze de moeder nog steeds niet hebben, maar toch blijf ik lachen met de serie. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 29 Okt 2010 22:38 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | Kijkt iemand hier naar Malcolm in the Middle? Vind het leuk maar hoe ze een episode afsluiten vind ik maar niks. |
Beetje laat maar toch nog een reminder dat ik deze nog moet halen.
Ik kijk nu ook:
70`s Show
Drake & Josh
The Fresh Prince of Bel-Air
En als losse programma`s Man bijt hond en De Wereld Draait Door, en voorderest vind ik het wel best zo, maar misschien dat iemand hier nog wat leuke sitcoms aan te raden heeft.  |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 29 Okt 2010 23:34 Onderwerp:
| |

|
Volgende week geen Glee T_T |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 30 Okt 2010 00:21 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | 'Episode Reviews'
- Private Practice s04x06: Serie blijft achteruitgaan. Episodisch opzet zonder overarching story arc zorgt dat alles vervelend wordt. Deze serie moet eens gaan stoppen.
- The Vampire Diaries s02x07: Alles blijft snel gaan, maar is nog steeds interessant. De eerste Story arc is al weer afgelopen, we kennen al twee nieuwe personages en gaan over naar de nieuwe.
- Grey's Anatomy s07x06: Seizoen is iets beter dan vorig seizoen lijkt mij. Huidige episode is de traditionele 'Reportage' die elke ziekenhuisserie doet. Origineel opzet, maar die van ER en MASH blijven beter.
- The Mentalist s03x06: Red John plot moet meer in de aandacht komen, het huidige plot is iets te episodisch en de formule begint te slijten.
- The Big Bang Theory s04x06: Waar was Penny? De focus verdwijnt traag van haar in dit seizoen wat soms wel spijtig is. De episode was echter wel leuk. Raj's zusje mag terugkomen.
- Lie to Me s03x04: Seizoen is typisch Lie to Me. Iets te weinig Emily, maar voor de rest zelfde niveau als vorig jaar. Is een serie die ideaal is om verloren tijd te vullen.
- How I Met Your Mother s06x06: Ik blijf maar kritiek geven dat ze de moeder nog steeds niet hebben, maar toch blijf ik lachen met de serie. |
Kaley Cuoco heeft tijdens de opnames een ongeluk gehad.Daarom verschijnt ze enkele afleveringen niet.
BTW Ik start binnenkort met de serie "ROME" op aanraden van wat vrienden. Iemand al gezien? |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 30 Okt 2010 22:17 Onderwerp:
| |

|
Heb ondertussen de eerste 3 afleveringen van Firefly gezien.
Een zeer leuke serie, hoewel dat natuurlijk geen verrassing is, gezien de alom positieve reviews. Snap dan ook niet waarom hij gecancelled is.
Leuke humor en toffe personages. Het valt ook op dat er ook effectief geen geluid is in de ruimte scènes, wat een leuk effect geeft.
De intro is ook een goede sfeermaker, wat voor mij toch steeds een meerwaarde aan de serie geeft :p |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 31 Okt 2010 20:56 Onderwerp:
| |

|
True Blood Season 3 finale was wisselend. Sowieso vond ik dat het seizoen een beetje verzwakte na de 8e episode. Daarvoor was het echt geniaal. Wel gek dat Bill toch niet zo'n lieverdje blijkt, ik had dat nooit van hem verwacht.
Net de eerste aflevering van The Walking Dead gekeken. Genieten zeg. Goed acteerwerk, een leuk scenario en de zombies zien er tof uit. |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 31 Okt 2010 21:21 Onderwerp:
| |

|
Jelle Havermans schreef: | [b]True Blood [/b]Season 3 finale was wisselend. Sowieso vond ik dat het seizoen een beetje verzwakte na de 8e episode. Daarvoor was het echt geniaal. Wel gek dat Bill toch niet zo'n lieverdje blijkt, ik had dat nooit van hem verwacht.
Net de eerste aflevering van The Walking Dead gekeken. Genieten zeg. Goed acteerwerk, een leuk scenario en de zombies zien er tof uit. |
Ik vind de seizoensfinales van True Blood altijd maar flauwtjes. (Voor de rest TOP serie )
Een seizoensfinale moet de storyline van het seizoen afsluiten en eventueel de aanzet geven voor de storyline van het volgende seizoen.
Bij True Blood wordt er niets afgesloten maar nog nieuwe verhaal lijnen bijgevoegd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 31 Okt 2010 22:16 Onderwerp:
| |

|
Jelle Havermans schreef: |
The best has yet to come. De stripboeken zijn ook van harte aan te raden! |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 01 Nov 2010 21:58 Onderwerp:
| |

|
Ik heb er op Gamed nog niet veel over gelezen, maar dit is toch wel interessant voor de filmliefhebbers met een ps3:
Citaat: |
Deze week lanceert de filmservice MUBI op PS3. Vanaf 3 november kan je - ook in de Benelux - de applicatie in de Store vinden om vervolgens het betere filmwerk te bekijken. Je kan films zeven dagen huren voor €3.49 of een maandabonnement nemen voor €12.99, dat recht geeft op het uitgebreide gamma. Geregeld zullen ook gratis films aangeboden worden. |
Volgens mij gaat het hier vooral om arthouse films  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 01 Nov 2010 22:24 Onderwerp:
| |

|
Als het hier om HD films gaan die worden gestreamed zou ik best nog wel eens een filmpje willen huren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 01 Nov 2010 22:26 Onderwerp:
| |

|
Jelle Havermans schreef: | Net de eerste aflevering van The Walking Dead gekeken. Genieten zeg. Goed acteerwerk, een leuk scenario en de zombies zien er tof uit. |
I second this |
|
Terug naar boven |
|
|
Badmuts |
Geplaatst: 04 Nov 2010 01:23 Onderwerp: the walking dead.
| |

|
Ik heb zojuist gelezen dat de serie 'The walking dead' niet in Nederland en België verschijnt.. WTF??
Hoe kijken jullie deze serie ben niet zo into series volgen via internet. maar zou graag weten waar ik deze kan volgen.
liefst gratis natuurlijk.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 04 Nov 2010 06:55 Onderwerp:
| |

|
Kijk in je PM inbox.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Nov 2010 13:31 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Ik heb er op Gamed nog niet veel over gelezen, maar dit is toch wel interessant voor de filmliefhebbers met een ps3:
Citaat: |
Deze week lanceert de filmservice MUBI op PS3. Vanaf 3 november kan je - ook in de Benelux - de applicatie in de Store vinden om vervolgens het betere filmwerk te bekijken. Je kan films zeven dagen huren voor €3.49 of een maandabonnement nemen voor €12.99, dat recht geeft op het uitgebreide gamma. Geregeld zullen ook gratis films aangeboden worden. |
Volgens mij gaat het hier vooral om arthouse films  |
Dat werd eens tijd. Op de Xbox 360 is er al zoiets, genaamd Zune. Spijtig genoeg heeft de helft van de titels op Zune amper Nederlandse ondertitels, of wordt de film Franstalig gesproken. Echt lame, hopelijk doet MUBI beter. |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 04 Nov 2010 15:38 Onderwerp: Re: the walking dead.
| |

|
Badmuts schreef: | Ik heb zojuist gelezen dat de serie 'The walking dead' niet in Nederland en België verschijnt.. WTF??
Hoe kijken jullie deze serie ben niet zo into series volgen via internet. maar zou graag weten waar ik deze kan volgen.
liefst gratis natuurlijk.. |
Als je niet graag series via het internet volgt heb je wel een probleem.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Badmuts |
Geplaatst: 04 Nov 2010 19:53 Onderwerp:
| |

|
Ja, haha misschien was ik niet helemaal duidelijk, maar lawliet begreep mij. Ik vind het niet erg om online te kijken, maar heb geen idee waar ik ze vind online..
lawliet bedankt, morgen als k meer tijd heb zal ik even kijken.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 04 Nov 2010 20:10 Onderwerp:
| |

|
Daarvoor zal je echt zelf moeten Googlen. Iig, je kan volgens mij niet legaal online naar series kijken.
maar er zijn wel een aantal sites waar je series kan bekijken.
Of je moet het downloaden via torrents.
Hoe en wat mag ik je niet uitleggen via de website  |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 04 Nov 2010 20:30 Onderwerp:
| |

|
Nickdhnick schreef: | Daarvoor zal je echt zelf moeten Googlen. Iig, je kan volgens mij niet legaal online naar series kijken.
maar er zijn wel een aantal sites waar je series kan bekijken.
Of je moet het downloaden via torrents.
Hoe en wat mag ik je niet uitleggen via de website  |
All true , maar volgens mij kan je wel tegen betaling (legaal) naar tv-series kijken.
Itunes USA heeft zo'een functie. (Kunnen wij weliswaar niet gebruiken).
Zijn er ook geen services op 360/ps3 die naast films , ook series aanbieden?
Ook als je google search gebruikt en niet echt weet welke richting je uit wilt zul je ontzettend veel fake vinden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 04 Nov 2010 20:53 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|