Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende
|
streetfighter |
Geplaatst: 16 Okt 2010 21:13 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | streetfighter schreef: | Ik vond alleen het laatste gevecht met Naruto tegen Pain moeilijk  |
Dude , help me
Hoe spring je richting hem? |
Ik ben nooit naar hem toe gesprongen . Je moet zijn aanvallen blijven ontwijken tot hij zijn grondaanval doet , ontwijk die ook en doe dan direct een chakra dash naar hem toe en val dan aan |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 16 Okt 2010 21:14 Onderwerp:
| |

|
je kan toch geen chakra dash in de lucht doen  |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 16 Okt 2010 21:27 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | je kan toch geen chakra dash in de lucht doen  |
Na die grond aanval is hij heel dicht bij de grond dus je raakt hem wel  |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 16 Okt 2010 21:28 Onderwerp:
| |

|
streetfighter schreef: | RoaringMdog schreef: | je kan toch geen chakra dash in de lucht doen  |
Na die grond aanval is hij heel dicht bij de grond dus je raakt hem wel  |
YES Het is gelukt xD zelfs een S rank !! yayayayay |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 18 Okt 2010 16:01 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Mooi dat ik een Minato kaartje bij de CE had. Ik heb inmiddels het karakter al lang via puntjes unlocked XD
Nja, geen ramp natuurlijk. In ieder geval is het wel een super cool karakter om mee te spelen.
Ben ondertussen rustig aan bezig met online battles en dat is soms wel frustrerend als je Sage mode Naruto's hebt die niets anders doen dan Rasengan barrages T_T |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 18 Okt 2010 16:07 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: | Mooi dat ik een Minato kaartje bij de CE had. Ik heb inmiddels het karakter al lang via puntjes unlocked XD
Nja, geen ramp natuurlijk. In ieder geval is het wel een super cool karakter om mee te spelen.
Ben ondertussen rustig aan bezig met online battles en dat is soms wel frustrerend als je Sage mode Naruto's hebt die niets anders doen dan Rasengan barrages T_T |
Ik leef met je mee  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 18 Okt 2010 16:11 Onderwerp:
| |

|
Klinkt alsof de story mode een stuk moeilijker geworden is als het eerste deel. Ik krijg hem morgen zelf binnen. =) |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 18 Okt 2010 17:05 Onderwerp:
| |

|
Rock lee kicks ass  |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 18 Okt 2010 18:36 Onderwerp:
| |

|
Weet iemand of je de boss fight opnieuw kunt spelen? krijg het nergens gevonden  |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 18 Okt 2010 18:44 Onderwerp:
| |

|
lpds schreef: | Weet iemand of je de boss fight opnieuw kunt spelen? krijg het nergens gevonden  |
Yup , je moet de scrolls oppakken en dan staat er in tsunade's kantoor een ninja links van haar. Daar kun je alle gevechten herspelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 18 Okt 2010 19:10 Onderwerp:
| |

|
Misschien moeten we van de week eens een toernooitje houden  |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 18 Okt 2010 19:13 Onderwerp:
| |

|
Heeft iemand die request al gedaan dat je iemands dochter moet vinden. Ze heeft bruin haar en oranje kleren. Ik heb wel een dergelijk meisje op een dak gezien, maar daar kun je toch niet komen. Ik heb nog niet in hidden sand gekeken, maar daar zou ze toch niet zitten..? |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 18 Okt 2010 19:18 Onderwerp:
| |

|
Nope , als het goed is staat ze voor de Card shop  |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 18 Okt 2010 21:16 Onderwerp:
| |

|
musthavethisgame schreef: | Heeft iemand die request al gedaan dat je iemands dochter moet vinden. Ze heeft bruin haar en oranje kleren. Ik heb wel een dergelijk meisje op een dak gezien, maar daar kun je toch niet komen. Ik heb nog niet in hidden sand gekeken, maar daar zou ze toch niet zitten..? |
Zoals mafusto al zegt ze staat voor de cardshop
Mafusto schreef: | Misschien moeten we van de week eens een toernooitje houden:P |
Goed idee  |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 18 Okt 2010 21:24 Onderwerp:
| |

|
lpds schreef: | musthavethisgame schreef: | Heeft iemand die request al gedaan dat je iemands dochter moet vinden. Ze heeft bruin haar en oranje kleren. Ik heb wel een dergelijk meisje op een dak gezien, maar daar kun je toch niet komen. Ik heb nog niet in hidden sand gekeken, maar daar zou ze toch niet zitten..? |
Zoals mafusto al zegt ze staat voor de cardshop
Mafusto schreef: | Misschien moeten we van de week eens een toernooitje houden:P |
Goed idee  |
My name is not Mafusto DAMN YOU D<<<<
Maarja , dat toernooitje lijkt me idd een leuk idee ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 18 Okt 2010 21:54 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | Nope , als het goed is staat ze voor de Card shop  |
Sou ka, arigatou  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 18 Okt 2010 23:45 Onderwerp:
| |

|
De game is populair in me friends list. Over 10 man spelen de game.  |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 18 Okt 2010 23:54 Onderwerp:
| |

|
Grr...morgen maar zoeken naar de laatste paar items voor de ninja tools , ik moet nog...
1 x Sparkling Rikorisu
1 x Leaf From The Tree Of Life
1 x Bellflower
1 x Dreaming Nut
1 x New Moon Flower
1 x Viper Fang
1 x Bird lime amber
2 x Quality Ink
5 x Ninja Scroll |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 18 Okt 2010 23:57 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | De game is populair in me friends list. Over 10 man spelen de game.  |
Zoveel mensen ken ik net aan met een PS3 (irl, niet mensen van gamed oid). En daarvan zie ik er maar twee, misschien drie, een Naruto game spelen eigenlijk.  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 19 Okt 2010 09:29 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
RoaringMdog schreef: | Grr...morgen maar zoeken naar de laatste paar items voor de ninja tools , ik moet nog...
1 x Sparkling Rikorisu
1 x Leaf From The Tree Of Life
1 x Bellflower
1 x Dreaming Nut
1 x New Moon Flower
1 x Viper Fang
1 x Bird lime amber
2 x Quality Ink
5 x Ninja Scroll |
Quality Ink en Ninja Scroll kan je zo vinden (vooral in Orochimaru's hideout) of gok erop dat je Messenger birds ze ooit meenemen
De rest krijg je alleen via requests normaal gezien. Ik moet zelf ook nog een 4-5tal tools unlocken maar concentreer me nu vooral op online mode.
Online met Itachi is zalig. Bijna dood? Susanoo en mits een beetje voorzichtigheid maak je de tegenstander erg snel af. Lijkt wel of mensen niet doorhebben dat Itachi ook Amaterasu kan gebruiken in awakening. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 19 Okt 2010 20:52 Onderwerp:
| |

|
Klaar!!!Nog maar 2 trophies te gaan , een voor het spelen van 30 uur en een voor het behaalen van alle titles . De laatste krijg ik toch nooit maar ik laat mn ps3 nu wel een paar uur aanstaan voor de 30 uur trophy xD |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 19 Okt 2010 20:55 Onderwerp:
| |

|
Stammetje91 schreef: | Lawliet schreef: | De game is populair in me friends list. Over 10 man spelen de game.  |
Zoveel mensen ken ik net aan met een PS3 (irl, niet mensen van gamed oid). En daarvan zie ik er maar twee, misschien drie, een Naruto game spelen eigenlijk.  |
Bij mij 4 of 5 die UNS2 spelen, aardig populair dus, meer dan Mw2.
@ Hierboven, hoezo haal je die toch nooit? De game is pas 4 of 5 dagen uit, come on man. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 19 Okt 2010 21:15 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Stammetje91 schreef: | Lawliet schreef: | De game is populair in me friends list. Over 10 man spelen de game.  |
Bij mij 4 of 5 die UNS2 spelen, aardig populair dus, meer dan Mw2.
@ Hierboven, hoezo haal je die toch nooit? De game is pas 4 of 5 dagen uit, come on man. |
Je hebt geen idee wat je voor al die titles moet doen he xD Zo fucking veel online , en ik heb geen zin in ranked matches omdat er met bepaalde characters word gespamt =_= |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 20 Okt 2010 11:26 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ranked valt tot nu toe nog mee, zo'n 100 matches gedaan en daarvan zijn er een 10-tal serieuze spam-matches van geweest.
Vooral Deidara en Sage Naruto met z'n Rasengan Barrage (snelle startup en moeilijk te substituten) zijn irritante characters.
Ook wel een itachi gehad die niets anders deed dan support inroepen (ranged), vuurballen schieten en shurikens smijten.
Overigens zijn de awakenings een beetje ongebalanceerd. Vooral de Kyuubi kan enorm hard uithalen met zijn chakra gun volley. Nja, zelf moet ik niet veel zeggen, Amaterasu gebruik ik ook vaak in Itachi/Taka Sasuke awakenings  |
|
Terug naar boven |
|
|
Fuuton |
Geplaatst: 20 Okt 2010 14:00 Onderwerp:
| |

|
Weet iemand wat er eigenlijk zoveel beter is aan het vechten tov deel 1? Ik zie het verschil niet echt. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende |