WoW: Cataclysm, halen? |
JA! Ik speel al, dus dit sowieso! |
|
6% |
[ 1 ] |
Ja, ik speel het niet meer, maar ga weer spelen als Cataclysm uitkomt |
|
18% |
[ 3 ] |
Nee, ik speel het niet en ga het niet spelen ook |
|
56% |
[ 9 ] |
NEE! Ik ben al zo lang clean, I ain't going back! |
|
18% |
[ 3 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 16 |
|
Auteur |
Bericht |
|
Nelus |
Geplaatst: 17 Okt 2010 22:25 Onderwerp: WoW: Cataclysm, the war continues
| |

|
Hey mensen!
Wie van jullie speelt nog World of Warcraft? Zo ja, dan ga je Cataclysm vast ook spelen, zo niet, ga je WoW weer spelen als Cataclysm uitkomt?
Mij lijkt het spel best vet, maar ik heb gewoon de tijd er niet voor Het verhaal en de aanpak lijkt me best interessant, maar ja, ik verlies mezelf er altijd in en ik heb tegenwoordig al tijdgebrek.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 17 Okt 2010 22:27 Onderwerp:
| |

|
Nein.
World of warcraft is toch wel (met die JRPG's erbij) een van de saaiste dingen die ik ooit heb gezien qua games. Seriously 2 uur 'drankjes' maken voor een eindbaas dat gaat gewoon te ver.
Als je studeert kan ik me ook niet voorstellen dat je hier nog tijd voor hebt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 17 Okt 2010 22:29 Onderwerp:
| |

|
Misschien begin ik er wel mee.  |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 17 Okt 2010 22:50 Onderwerp:
| |

|
Meh, WoW vindt ik voor 2 weekjes leuk maar dan heb ik er weer genoeg van voor enkele maanden dus dat abonnement is no-go voor mij. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 17 Okt 2010 23:27 Onderwerp:
| |
![]()
|
war? fanboy war?=P
Zowiezo zou ik het , hoe leuk het is niet kopen. simpelweg omdat het van blizzard komt. Bij elke andere developper was zo een patch, ja want dat is de grootte van deze uitbereiding, gratis zijn.
ik heb het 1 jaar gespeeld maar werd toen blizzards ge melk zat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 18 Okt 2010 01:48 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Nein.
World of warcraft is toch wel (met die JRPG's erbij) een van de saaiste dingen die ik ooit heb gezien qua games. Seriously 2 uur 'drankjes' maken voor een eindbaas dat gaat gewoon te ver.
Als je studeert kan ik me ook niet voorstellen dat je hier nog tijd voor hebt. |
2 uur drankjes maken voor een eindbaas? Waar de fok heb je het over, gast?
Ik snap niet dat je dit af kan kraken met zulke misinformatie.
Dellion schreef: | war? fanboy war?=P
Zowiezo zou ik het , hoe leuk het is niet kopen. simpelweg omdat het van blizzard komt. Bij elke andere developper was zo een patch, ja want dat is de grootte van deze uitbereiding, gratis zijn.
En jij moet ook je mond houden:
Patch is misschien een nieuwe zone of raid instance, dit is een complete overhaul van elke oude zone van vanilla WoW, veel nieuwe zones, level cap increase, nieuwe tradeskill, 2 nieuwe rassen en nieuwe race/class combinaties. Verder krijgen een heleboel classes nieuwe mechanics en cosmetische vordering. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 18 Okt 2010 10:43 Onderwerp:
| |

|
Hier is de cinematic trailer
http://www.gametrailers.com/video/cinematic-intro-wow-cataclysm/706289#comments_top
Best vet die CGI, echt heel mooi. Maar de trailer laat te weinig zien, te gefocussed op één ding. Dat was bij Lich King ook al zo. Bij TBC had je tenminste nog introductie van Blood Elves, Illidan en de Draenei. Maar goed, blijft natuurlijk wel vet! Ik snap niet dat ze gewoon een fucking mooie CGI film maken van WoW.
Maar Dyllann, weet jij dat? Of je zeg maar nog steeds wel de oude quests (1-60) kan spelen en dat je gewoon daarna teruggaat (rond level 80) naar een verwoeste Azeroth ofzo. Of zijn de begingebieden aangepast en alle quests van eerst ook weg? |
|
Terug naar boven |
|
|
nightwarrior |
Geplaatst: 18 Okt 2010 10:53 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Hier is de cinematic trailer
http://www.gametrailers.com/video/cinematic-intro-wow-cataclysm/706289#comments_top
Best vet die CGI, echt heel mooi. Maar de trailer laat te weinig zien, te gefocussed op één ding. Dat was bij Lich King ook al zo. Bij TBC had je tenminste nog introductie van Blood Elves, Illidan en de Draenei. Maar goed, blijft natuurlijk wel vet! Ik snap niet dat ze gewoon een fucking mooie CGI film maken van WoW.
Maar Dyllann, weet jij dat? Of je zeg maar nog steeds wel de oude quests (1-60) kan spelen en dat je gewoon daarna teruggaat (rond level 80) naar een verwoeste Azeroth ofzo. Of zijn de begingebieden aangepast en alle quests van eerst ook weg? |
Voor zover bekend zijn de lvl 1-60 gebieden ook helemaal aangepast, kijk maar eens naar TotalBiscuit's leveling videos, die zijn allemaal in de nieuwe zones.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 18 Okt 2010 11:43 Onderwerp:
| |

|
Ok, dus alle quests van vroeger moet ik maar in mijn geheugen koesteren, ik behoor tot de veteranen Waar level 60 nog epic was, waar paardje rijden nog op level 40 pas kon, waar Battlegrounds echt epic battles waren van 7 uur lang (Alterac Valley), waar raids tussen Tarren Mill en Southshore constant aan de gang waren (epic), waar een groep zoeken een burden was, waar items nog echt waarde hadden.
Ach ja, times change. Misschien ga ik volgend jaar wel even Cataclysm spelen. Moet ik ook nog eens mijn Blood elf van 72 omhoog schoppen naar 80, zucht. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 19 Okt 2010 10:15 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 19 Okt 2010 10:31 Onderwerp:
| |

|
Best een vette character! Ik heb die Tabard of the Shattered sun ook nog! Die is echt badass! Een waardevolle reward voor al mijn tijd die ik heb gestopt in de dailies bij Isle of QuelDanas.
Overigens is de balans bij Battlegroups enzo wel verbeterd, want vroeger had je niet eens cross-realms battlegroups, waardoor het echt afhing van de Alliance Horde balans en toen werd bij mij ook Alliance fucking hard benadeeld en dus afgemaakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 19 Okt 2010 11:09 Onderwerp:
| |
![]()
|
Dyllann schreef: | Robert schreef: | Nein.
Patch is misschien een nieuwe zone of raid instance, dit is een complete overhaul van elke oude zone van vanilla WoW, veel nieuwe zones, level cap increase, nieuwe tradeskill, 2 nieuwe rassen en nieuwe race/class combinaties. Verder krijgen een heleboel classes nieuwe mechanics en cosmetische vordering. |
Ik heb het recht op vrije meningsuiting, dus jammer voor jou. Maar ik houd mijn mond niet.
Het is algemeen bekend dat blizzard uit alles geld probeert te halen, zelfs uit kleine dingen zoals pets / changes aan character etc. Hetgeen waarvoor World of warcraft in de tijd dat ik het speelde voor stond was niet het imago van 'iedereen speelt het' 'het is makkelijk' Toen was er een uitdaging. Met TBC probeerde ze al de grote massa te bereiken en met WoTLK was het voorgoed gedaan met de moeilijkheidsgraad.
En ja, de grote van deze expension zou bij een minder commercieel gericht bedrijf een aantal patches zijn. Die tevens ook gratis zijn, sub+extra kosten is onzin.
Maar dat is mijn mening, ook vooral gezien vanuit hoe het ook kan bij WoW namelijk de vroegere tijden in WoW, die jij kennelijk niet hebt meegemaakt. Maakt niet uit, maar probeer andere mensen dan niet het zwijgen op te leggen já
Mooie cinematic |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 19 Okt 2010 14:48 Onderwerp:
| |

|
Dellion schreef: | Dyllann schreef: | Robert schreef: | Nein.
Ik heb het recht op vrije meningsuiting, dus jammer voor jou. Maar ik houd mijn mond niet.
Het is algemeen bekend dat blizzard uit alles geld probeert te halen, zelfs uit kleine dingen zoals pets / changes aan character etc. Hetgeen waarvoor World of warcraft in de tijd dat ik het speelde voor stond was niet het imago van 'iedereen speelt het' 'het is makkelijk' Toen was er een uitdaging. Met TBC probeerde ze al de grote massa te bereiken en met WoTLK was het voorgoed gedaan met de moeilijkheidsgraad.
En ja, de grote van deze expension zou bij een minder commercieel gericht bedrijf een aantal patches zijn. Die tevens ook gratis zijn, sub+extra kosten is onzin.
Maar dat is mijn mening, ook vooral gezien vanuit hoe het ook kan bij WoW namelijk de vroegere tijden in WoW, die jij kennelijk niet hebt meegemaakt. Maakt niet uit, maar probeer andere mensen dan niet het zwijgen op te leggen já
Mooie cinematic |
Ja, ik heb vanilla WoW wel meegemaakt En ik wil je graag meedelen dat de CCs weer helemaal terugkomen in Dungeons. Ik heb de beta gespeeld en ik ben het met je eens WotLK was té makkelijk, maar de moeilijkheidsgraad bij end game content is weer een heel stuk opgekrikt in Cataclysm. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 19 Okt 2010 16:52 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Dat duurt meestal een tijdje, dan gaat de community QQ doen omdat de instances "te moeilijk" zijn en worden bosses weer generfed.
Bij de release van Ulduar kwamen veel mensen niet eens voor Furnace master of XT002. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 22 Okt 2010 14:18 Onderwerp:
| |

|
Nja, ik ben niet zo'n raider. Het ging mij vooral altijd om de sfeer en het lekker rondzwerven in de wereld, vrij levenloos eigenlijk. Maar als je met vrienden speelt, dan is het echt heeel gezellig altijd! Ook elke keer als ik aan WoW denk, dan heb ik alleen maar leuke herinneringen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 22 Okt 2010 15:39 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: | Dat duurt meestal een tijdje, dan gaat de community QQ doen omdat de instances "te moeilijk" zijn en worden bosses weer generfed.
Bij de release van Ulduar kwamen veel mensen niet eens voor Furnace master of XT002. |
Nah, het is wel te doen, alleen mensen moeten zich wat meer inspannen.
Er is laatst wel een dungeon generfed, maar dat kwam omdat ie echt TE moeilijk was, echt bijna niet te doen, zelfs op normal mode. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 22 Okt 2010 15:40 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 14 Nov 2010 12:21 Onderwerp:
| |

|
Niels,
The earth- shattering rage of Deathwing will soon be released upon the lands of Azeroth.
Return to the battlefields with 7 days of FREE game time! Simply click below to claim your time
and prepare for Cataclysm ... but act fast, as this limited-availability offer will expire
on the 1st December 2010.
Dit is gewoon wreed. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 08 Dec 2010 10:47 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Misschien dat ik de game toch weer eens zal oppikken. Een aantal vrienden van mijn oudere guild zijn herbegonnen en vroegen of ik mee kwam.
Helaas blijkt mijn account gehacked te zijn maar via support kan ik hem nu wel terug krijgen gelukkig. Overigens lijkt het niet dat mijn character gedelete is (of gear verdwenen is) aangezien die nog normaal in de armory vertoont. Anders was het erg ruk om bijv. weer de twilight drake mount te halen en natuurlijk de rest van mijn gear  |
|
Terug naar boven |
|
|
Serush |
Geplaatst: 08 Dec 2010 16:49 Onderwerp:
| |

|
Ik zou het op zich wel weer willen spelen nu de uitbreiding er is maar ben bang dat ik er niet meer zoveel tijd voor heb nu ik studeer.. Bovendien was het bij mij de laatste tijd zo dat ik het even leuk vond voor een week of 2 maar daarna weer een paar maandjes niet.
Ik wacht het dus nog even af  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 09 Dec 2010 14:03 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Pfff, nog altijd mijn account niet terug gekregen.
Blizzard is er wel mee bezig gelukkig maar ik heb onderhand wel zin om er aan te beginnen! Niet dat ik echt kan beginnen want de patch is maar liefst 9 GB groot en het downloaden gaat tergend traag T_T
Had ik toch maar de boxed version gekocht, dan was al dat gepatch héél wat korter.
Nja, nu maar hopen dat de hackers met hun smerige stelende vingertjes van mijn hunter zijn gebleven! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|