Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Trophies/Achievements, leuke toevoeging of boeit het niet
Ik ben een echt Trophies/Achievements ho*r
4%
 4%  [ 1 ]
Voegen dingen toe aan de games die ik anders nooit zou vinden
48%
 48%  [ 12 ]
Wel leuk
24%
 24%  [ 6 ]
Ik haal ze wel maar het hoeft niet van mij
24%
 24%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 25

Auteur Bericht   
sotarK BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 17:27    Onderwerp: Trophies/Achievements Wat vinden jullie Reageren met citaat

Voegt wel wat toe aan games idd

Laatst aangepast door sotarK op 11 Okt 2010 17:32; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind niets, ik krijg het
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier was al een topic over.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Het is leuk als je onverwacht een complimentje krijgt d.m.v. een trophy voor bijvoorbeeld 3 headshots achter elkaar. Maar verder geef ik er echt helemaal niets om.

http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=7096
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat

als een spel goed is, vind ik het niet nodig.
Maar ik ben wel een completionist als ik er eenmaal een redelijk aantal van heb, onder de 50% en zat met een spel? laat dan ook maar etc.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor mij hoefde het niet.
Op alle andere consoles heb je het niet hoef het nu ook niet.
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

@Mafusto & elemeNt
Het gaat ook meer om de Poll
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is wel leuk, en ik vind het ook leuk om games te platinumen. Maar ik prefereer het behalen van een doel die ik zelf heb gesteld, ik heb bijvoorbeeld Uncharted: Drake`s Fortune met alleen maar run & gun uitgespeeld.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Maar ik ben wel een completionist als ik er eenmaal een redelijk aantal van heb, onder de 50% en zat met een spel? laat dan ook maar etc.

Net zo goed als Final Fantasy XIII
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:

FF13 is niet goed.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Die tweede

Dus ja ik vindt het dus onzinnig. Tenzij je iets leuks mee kan unlocken zoals nieuwe artwork, games of demo's.
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 12 Okt 2010 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Zou idd wel een goed idee zijn bij bijv. RDR een Mafia2 demo bij een bepaalde trophie/achievement en andersom ook .
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 12 Okt 2010 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:

FF13 is niet goed.

I'm just kidding amigo
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Gekozen voor optie 2. Ik vind het kunstmatige verlenging van een spel waar vaak andere doelen worden gesteld dan die er in het spel zelf zijn (x aantal hits, no damage, binnen bepaalde tijd, hoogste punt op de map, etc.) Waar ik wel een schijthekel aan heb, is online trophies. Niet elk spel heeft een goede en leuke multiplayer. Het is dan vervelend voor sommige mensen om dan een 'gat' in hun trophy lijst te hebben. Zo heb ik dat zelf met GTA4. Die Multiplayer kan mij echt gestolen worden. Ook BioShock 2 heeft geen goede multiplayer en dan is het vervelend als er een trophy is voor het hoogste level online. Dit zijn (voor mij dan) ook spellen die ik eigenlijk gewoon koop voor de singleplayer. MP wil ik best proberen. Lukt t niet, dan is het jammer van de trophies maar ik zal er niet wakker van liggen.
Terug naar boven
shiga BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het wel wat toevoegen aan een game, geeft soms nog meer reden om een game helemaal uit te spelen.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Was een goed concept... maar de afwerking is verschrikkelijk en iedereen misbruikt het nu, zelfs de developers.

Tegenwoordig verdien je deze achievements/trophies niet meer, maar krijg je ze cadeau bij de game. Je moet geen enkele moeite meer doen, het is allemaal veel te gemakkelijk en dat is toch volgens mij niet wat een "achievement" of "trophy" is. Waarom zouden de developers ook? Onderzoek heeft uitgewezen dat makkelijke achievements voor betere verkopen zorgt.

Dan heb je nog de trophy whores die alleen maar games spelen voor de gemakkelijke trophies om zo snel mogelijk veel gamerscore te behalen in een korte tijd. Wat betekent een hoge gamerscore dan eigenlijk nog? Iemand die een hoge gamerscore heeft zou in mijn ogen iemand moeten zijn die fanatiek gamed en zijn spellen heel grondig speelt. Maar hoeveel mensen voldoen daar nu eigenlijk aan? Heel weinig.

Ik hoop dat ze voor de PS4, Xbox 720 of wat ze ook noemen, dit systeem helemaal veranderen. Niet verwijderen, gewoon veranderen. Ik wil op zijn minst een verhoogde moeilijkheidsgraad. Maar ik weet dat dat niet gaat gebeuren.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze worden inderdaad makkelijker maar betekent zeker niet dat je geen moeite meer moet doen...Die laatste achievement van Halo reach heeft me wel wat moeite gekost =p;
Terug naar boven
Lennie1973 BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind de trophies en archivements niet zo veel hebben tenzij je extra wapens, levels, missies en zo kunt unlocken daarmee. Anders vind ik het geen meerwaarde hebben
Terug naar boven
Killer of Death BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Even mijn topic aanpassen.De reden was van de verkoop:
Namelijk dat ik de Nintendo Wii ging halen.Die vond ik veel leuker.
Maar goed heeft niks met achievements te maken.

Ik was gewoon uitgekeken op mijn xbox 360.

Laatst aangepast door Killer of Death op 17 Okt 2010 23:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Killer of Death schreef:
De reden dat ik de xbox 360 heb verkocht was onder meer door de achievements.Sommige waren onmogelijk om te halen.En dan ook steeds dat online gedoe.Nee voor mij hoefde het ook niet.Heb nu de Wii daar kan je gewoon je spel spelen wanneer jij wilt.En niet uitspelen in zoveel uur enzo.

Achievs/ trophies ziojn niet verplicht. Om daarvoor je console tew verkopen is een beetje dom
Terug naar boven
Killer of Death BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Klopt.Daar was het ook niet voor.Lees maar de nieuwe wijziging.

Sommige achievements vond ik btw wel moeilijk om te halen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: