Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat heeft Microsoft toch met een vroege release? Bedoel het niet zo als aanval, maar zie het zo ook terug bij Kinect en de eerste Xbox, nu ook een kale Windows 7 Phone.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RadiusK BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is op zich niet een geheel vreemde strategie: ze willen zich z.s.m. op de markt zetten, ook al gaat dit ten koste van wat features. Feit is wel dat ze vroege klanten hiermee op de vingers tikken en dat is wat het zo jammerlijk maakt.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Iedereen die er vroeg bij wil zijn is zo wel de lul ja. Je hebt eigenlijk een half product vind ik. Helaas blijven er genoeg mensen die het zullen kopen waardoor bedrijven dit ook zullen doen.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
Wat heeft Microsoft toch met een vroege release? Bedoel het niet zo als aanval, maar zie het zo ook terug bij Kinect en de eerste Xbox, nu ook een kale Windows 7 Phone.

WP 7 is al eens flink uitgesteld, iirc moest de OS begin dit jaar al uitkomen. En om dan vlak voor de gehypte release nog een vertraging aan te kondigen zou een beetje tragisch zijn. Microsoft moet zich nu vooral focussen op het zo snel mogelijk op de markt brengen van Windows 7 (telefoons) willen ze nog wat marktaandeel meepakken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik las het ook. Een behoorlijk veranderde strategie. Eerst was hun idee dat er landelijke Marketplaces waren en een internationale; WP7 zou eind dit jaar uitkomen en iedereen zou bij de internationale Marketplace kunnen, maar voor de nationale moest de consument nog even wachten. Ook zou WP7 alleen in het Engels beschikbaar zijn.

Met wat ik hierboven beschrijf - het eerdere plan voor zover ik weet - vond ik wel dat ze een goede strategie neerzetten, aangezien ze dan gewoon de keuze geven tussen een Engelse versie bij release of "even" (niet dat ik toen in termen van halve jaren dacht zeg maar) te moeten wachten op een Nederlandse. Ik weet namelijk heel zeker dat veel fanatieke users het helemaal niets uitmaakt welke taal ze gebruiken, iedereen spreekt genoeg Engels om zo'n systeem te kunnen besturen. Maar dat je geen Marketplace en dus geen Xbox Live hebt, vind ik een hele slechte keuze. Dan wordt het van een gewone keuze qua landelijke features gewoon een incompleet systeem, dus dit vind ik een behoorlijk slecht plan. Mensen krijgen zo ook een verkeerde indruk van het systeem. Wat zijn smartphones tegenwoordig nog zonder allerlei apps om erop te zetten? Niet veel, so it seems.
Terug naar boven
XboxFan785 BerichtGeplaatst: 24 Sep 2010 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat

De beste features eruit maar toch zijn er third party apps voor WM(zoals gewoonlijk) die je tijdelijk bezig zullen houden.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 10 Okt 2010 02:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 10 Okt 2010 10:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet toch een nieuwe telefoon hebben..waarschijnlijk haal ik die W7 phone wel , ff de prijs afwachten.
Terug naar boven
RadiusK BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Microsoft heeft toegegeven aan de negatieve geluiden: begin 2011 krijgt WP7 alsnog een copy/paste functie.

Het rijtje met eerste toestellen is tevens bekend gemaakt:
Code:

* HTC 7 Surround -- The 3.8-inch T8788 with slideout speaker for AT&T and Telus
    * HTC HD7 -- Schubert comes of age as a 4.3-inch HD2 cousin for T-Mobile and beyond
    * HTC 7 Trophy -- the 3.8-inch Spark headed to international carriers
    * HTC 7 Mozart -- another heavily leaked int'l player with 3.7-inch display
    * Dell Venue Pro -- 4.1-inch portrait QWERTY slider for T-Mobile we broke as Lightning
    * Samsung Focus -- AT&T's 4-inch Super AMOLED slate we broke as Cetus
    * Samsung Omnia 7 -- the i8700 is a 4-inch Super AMOLED jobbie for Europe
    * LG Optimus 7 -- the E900 is the official 3.8-inch global workhorse
    * LG Quantum -- AT&T's 3.5-inch landscape slider first seen as the C900
    * HTC 7 Pro -- a 3.6-inch QWERTY slider for Sprint (2011)

http://www.engadget.com/2010/10/11/microsoft-announces-ten-windows-phone-7-handsets-for-30-countrie/
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 21 Okt 2010 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Het lijkt alsnog te snel uitgebracht.
http://www.engadget.com/2010/10/20/windows-phone-7-review/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 24 Dec 2010 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat

een 7 voor windows 7. hoe toepasselijk ^.^

ik hoop dat w7 v2 snel komt

en geinstaleerd staat op de HTC 7 pro
(touchpro2 was echt fcking awsome)
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Dec 2010 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik moet dit OS nog steeds eens in handen hebben. Ik ben al te lang niet meer in de Media Markt geweest, blijkt.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: