Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Okt 2010 00:23 Onderwerp:
| |

|
Wie speel de PC beta?
Ik vind hem awesome!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 05 Okt 2010 00:33 Onderwerp:
| |

|
Ik speel em maar ik vind t 'meh'
Het is een grote herhaal oeffening. Het is niet zozeer slecht maar goed ook echt niet.
Toch is het wel weer anders dan CoD. Hier maak je teminste nog gebruik van cover ed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Okt 2010 01:08 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Ik speel em maar ik vind t 'meh'
Het is een grote herhaal oeffening. Het is niet zozeer slecht maar goed ook echt niet.
Toch is het wel weer anders dan CoD. Hier maak je teminste nog gebruik van cover ed. |
Wat is jouw ingame naam? Zodat ik je kan toevoegen aan m'n friends list.
In ieder geval, het lijkt inderdaad enorm veel op Bad Company 2. Maar die vond ik dan ook gewoon geweldig! |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 05 Okt 2010 01:24 Onderwerp:
| |

|
Robertnl
Maar met herhaal oeffening doelde ik niet op BC2, maar meer op dat je de hele tijd hetzelfde aan het doen bent in de game. Er is te weinig variatie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 05 Okt 2010 07:51 Onderwerp:
| |

|
Mijne is in game Master Xehanort
Vind het wel oké. Gameplay voelt een beetje zwaar aan, maar de sfeer van oorlog zit er goed in. |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 05 Okt 2010 08:48 Onderwerp:
| |

|
Mijn naam op medal of honor is : Amaterasu09
Vind de game toch een stuk vetter dan verwacht en een mooie kans om men systeempje te testen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 06 Okt 2010 17:06 Onderwerp:
| |

|
Goh, Punkbusters doet weer lastig. Waarom moeten ze op de PC je altijd blijven overvallen met al die bullshit die samen met de game komt. Left 4 Dead en vele andere games maken toch geen gebruik van één of ander bullshitprogramma? |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 06 Okt 2010 17:17 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Goh, Punkbusters doet weer lastig. Waarom moeten ze op de PC je altijd blijven overvallen met al die bullshit die samen met de game komt. Left 4 Dead en vele andere games maken toch geen gebruik van één of ander bullshitprogramma? |
Stop met cheaten dan heb je er geen last van.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 06 Okt 2010 17:26 Onderwerp:
| |

|
Ik cheat niet. AVG denkt dat Punkbusters een virus, spam of malware is.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 06 Okt 2010 17:40 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Ik cheat niet. AVG denkt dat Punkbusters een virus, spam of malware is.  |
Klaag dan over AVG, en niet over Punkbuster. |
|
Terug naar boven |
|
|
Deep_But_Stupid |
Geplaatst: 17 Okt 2010 23:04 Onderwerp:
| |

|
Is dit een beetje een goed spel? Ik ben op zoek naar een leuke multiplayer shooter. Halo is mijn ding niet en de nieuwe Call of Duty lijkt me ook maar niks (afgaand op beta footage). Een goede campaign is een leuke plus maar ben vooral op zoek naar iets dat me lang bezighoudt dus vooral een multiplayer.
Ik heb gehoord dat het een soort combinatie is van BF en CoD. Ik hou best van beide games dus dit lijkt me wel een goede aankoop. Toch hoor ik verschillende meningen.
Doen of niet? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 17 Okt 2010 23:35 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Christian Vuye schreef: | Goh, Punkbusters doet weer lastig. Waarom moeten ze op de PC je altijd blijven overvallen met al die bullshit die samen met de game komt. Left 4 Dead en vele andere games maken toch geen gebruik van één of ander bullshitprogramma? |
Nou ja, wel van VAC natuurlijk. Maar inderdaad is er met alles belabberde compatibiliteit met PunkBuster. Ik heb precies een omgekeerd probleem -- PunkBuster ziet Steam In-Game als kwaadaardige plugin, dus ik moet het steeds uitzetten als ik BF2 wil spelen, anders wordt in steeds ge-instakicked als ik een match binnen ga. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 17 Okt 2010 23:40 Onderwerp:
| |

|
Als het goed is komt er nog een MOH demo. In de beta vond ik de multiplayer best leuk alleen werd het wel erg verneukt door de hitboxes en bulletloss (en andere kleine punten die terug te lezen zijn ergens in dit topic). Dit is wat ik gehoord heb niet helemaal gefixed door DICE en er zijn weinig maps/modes.
Je kan het wel aardig vergelijken met team deathmatch in COD zonder overdreven veel killstreak rewards. En de andere mode lijkt wel op Rush uit BC2. Als je een shooter speler bent moet je de game gewoon halen want je vermaakt je er sowieso uren mee.
Ik ben zelf weer terug naar Killzone 2  |
|
Terug naar boven |
|
|
Killer of Death |
Geplaatst: 17 Okt 2010 23:42 Onderwerp:
| |

|
Ik vindt het jammer dat je geen free for all hebt in multiplayer zoals in zijn voorgangers.Maar dat mag de pret niet bederven.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Deep_But_Stupid |
Geplaatst: 17 Okt 2010 23:49 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Als het goed is komt er nog een MOH demo. In de beta vond ik de multiplayer best leuk alleen werd het wel erg verneukt door de hitboxes en bulletloss (en andere kleine punten die terug te lezen zijn ergens in dit topic). Dit is wat ik gehoord heb niet helemaal gefixed door DICE en er zijn weinig maps/modes.
Je kan het wel aardig vergelijken met team deathmatch in COD zonder overdreven veel killstreak rewards. En de andere mode lijkt wel op Rush uit BC2. Als je een shooter speler bent moet je de game gewoon halen want je vermaakt je er sowieso uren mee.
Ik ben zelf weer terug naar Killzone 2  |
Beetje vreemde mening. Je vindt het een goede game maar slechte hitboxes en bulletloss lijken me niet bepaald kleine foutjes. Ik heb niets gehoord van een demo? Heb je toevallig een bron?
Ik heb een hekel aan Killzone... KZ1 was tof maar toch wat middelmatig en KZ2 vond ik maar bagger. Ironisch genoeg heb ik me toch ingeschreven voor de Killzone 3 beta. Gewoon, omdat ik nog geloof in de serie. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 18 Okt 2010 00:00 Onderwerp:
| |

|
Ik zei dat de beta slechte hitboxes en bulletloss had en dat dit wel redelijk gefixed is volgens media. Ik kan zelf niet vergelijken of dat beter is geworden aangezien ik de game niet heb. Mocht dit zo zijn dan zal het gewoon een leuke game online zijn. De game op zich staat gewoon als een huis en heeft hier en daar wat minpuntjes waar wel mee te leven valt (dat kan je wel uit de beta halen + de ervaring van DICE). Verwacht daar in tegen geen game die je maanden gaat boeien want het doet gewoon niks nieuws. Zelf lijkt me ook vooral de singleplayer leuk omdat het tempo (meer stealth gericht) en de spanning me wel aanspreekt.
Ik had ergens gelezen dat er een multiplayer demo komt na de release van MOH. Sorry, maar geen zin om terug te zoeken. (deze donderdag op PSN en XBL als mijn bron niet lult.)
en je mag je KZ3 beta code altijd aan mij geven  |
|
Terug naar boven |
|
|
Deep_But_Stupid |
Geplaatst: 18 Okt 2010 00:16 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Ik zei dat de beta slechte hitboxes en bulletloss had en dat dit wel redelijk gefixed is volgens media. Ik kan zelf niet vergelijken of dat beter is geworden aangezien ik de game niet heb. Mocht dit zo zijn dan zal het gewoon een leuke game online zijn. De game op zich staat gewoon als een huis en heeft hier en daar wat minpuntjes waar wel mee te leven valt (dat kan je wel uit de beta halen + de ervaring van DICE). Verwacht daar in tegen geen game die je maanden gaat boeien want het doet gewoon niks nieuws. Zelf lijkt me ook vooral de singleplayer leuk omdat het tempo (meer stealth gericht) en de spanning me wel aanspreekt.
Ik had ergens gelezen dat er een multiplayer demo komt na de release van MOH. Sorry, maar geen zin om terug te zoeken. (deze donderdag op PSN en XBL als mijn bron niet lult.)
en je mag je KZ3 beta code altijd aan mij geven  |
Oké, bedankt voor de info, je hebt me zeker nieuwsgierig gemaakt. Kan echter niks vinden over een MoH-demo maar ik zal het in de gaten houden. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 19 Okt 2010 23:52 Onderwerp:
| |

|
Hoe oliedom kunnen DICE en EA zijn zeg... Overal commentaar op de beperkte aantal modes en maps. Blijken ze in November al met DLC te komen met nieuwe maps en modes. Had dit gewoon van begin af aan in de game gestopt en je had al een stuk minder kritiek. Ach ja het is gratis DLC... zucht. Maar had het dan voor de release al bekend gemaakt, net zoals bij BC2.
Laatst aangepast door elemeNt op 20 Okt 2010 11:24; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Thejoker |
Geplaatst: 20 Okt 2010 10:15 Onderwerp:
| |

|
Slecht gepolishde engine vind ik, speelt aardig weg maarja, weer de zoveelste shooter met area trigger AI hehe, altijd hetzelfde, maarja we worden een beetje te verwend denk ik  |
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 29 Okt 2010 02:15 Onderwerp:
| |

|
he ik heb zoveel problemen met deze game , ik vraag me af of hier nog gamer met dit probleem zitten .
De eerste speelsessie had ik niets meegemaakt dus dag 1 was om en de volgende dag wilde ik het uitspelen , dus ps3 weer aangestoken dvd erin en na 10 min loop heel mijn handel vast zo erg dat mijn ps3 vanzelf uitvalt en een flikkerende rood lichtje pink .
Dus dacht ik naar de kloten die handel , ik druk op aan/UIT en ik krijg weer een groen lichtje met een tekst van Sony wat ik moet doen . Dit is me 3x overkomen in 1u 30 min .
gelukkig is hij uit gespeeld . |
|
Terug naar boven |
|
|
bryanbtje |
Geplaatst: 16 Nov 2010 13:57 Onderwerp:
| |

|
Ik heb laatst nog de campaign uitgespeeld en die vond ik veel beter dan die van COD met die onzinverhalen . |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 16 Nov 2010 14:15 Onderwerp:
| |

|
Heb geen vastlopers gehad , gisteren 'm op hard rond gespeeld het verschil met normal is dat je net iets meer geduld moet hebben .
Maar je vliegt nog steeds keihard door de game heen . |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 16 Nov 2010 14:18 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de eerste 3? missies gespeeld en ik ben er klaar mee , de singleplayer is zo saai >< Het verhaal boeit me echt niet :/ En de mp is echt bagger  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 16 Nov 2010 16:50 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
elemeNt schreef: | Maar had het dan voor de release al bekend gemaakt, net zoals bij BC2. |
En BFBC2's DLC is gratis. Weet niet hoe dat met die van Medal of Honor zit, maar bij BC2 vind ik het totaal niet erg, ze maken nu zelfs compleet nieuwe maps "voor gratis"
All hail DICE. Soms. Maar ik weet niet wie de maps heeft gecreëerd, ik denk dat de "echte" makers van Medal of Honor dat hebben gedaan, als die de rest van de mapping ook hebben gedaan. Geen flauw idee eigenlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |