Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 19, 20, 21  Volgende  
Indo Chad BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 07:27    Onderwerp: Reageren met citaat

de nieuwe naruto chapter en de nieuwe bleach chapter is epic
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 07:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Highschool of the Dead blijft lekker spannend, en ik hoop dat ze een tweede serie gaan maken. Iirc zit de manga veel verder en kunnen ze dit onmogelijk afronden in de volgende twee episodes.

Willen ze het al afronden in twee episodes! Ze gaan zeker met een open einde mee weg. Een tweede serie is zeker een must!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Inderdaad, Monster is top, maar ik zou wel zeggen dat het een rasechte thriller is en eigenlijk niks te zoeken heeft in het horror genre, hoe gruwelijk de mensen ook zijn.

Ik ben nu ook de anime aan het volgen. Echt geweldig! Maar horror? Tot nu niet. Gewoon een sterke thriller.

Bij welke episode ben je nu.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat

lorenzogilds schreef:
Lawliet schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Inderdaad, Monster is top, maar ik zou wel zeggen dat het een rasechte thriller is en eigenlijk niks te zoeken heeft in het horror genre, hoe gruwelijk de mensen ook zijn.

Ik ben nu ook de anime aan het volgen. Echt geweldig! Maar horror? Tot nu niet. Gewoon een sterke thriller.

Episode 54. Het blijft lekker spannend en geniaal. Die Johan is echt een geweldige personage. Deze anime had wel een goed boek kunnen zijn. Een bestseller.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Sep 2010 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

En met All Dead's Attack komt Highschool of the Dead tot een einde. Komt overeen met Act.15: All Dead's Attack van de manga en er zijn 27 chapters beschikbaar, dus met een beetje geluk wordt Season 2 een Spring of Winter nieuwkomer. Act.16 is de introductie van nieuw personage, dus dit is ideaal punt om te sluiten wel.
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 21 Sep 2010 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
lorenzogilds schreef:
Lawliet schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

Episode 54. Het blijft lekker spannend en geniaal. Die Johan is echt een geweldige personage. Deze anime had wel een goed boek kunnen zijn. Een bestseller.

Ja alleen jammer dat niemand het initiatief neemt om een boek erover te schrijven Monster is echt een masterpiece zeker een aanrader voor de mensen die het nog niet hebben gezien.
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 24 Sep 2010 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Bakuman is blijkbaar verdwenen van mangastream :(
Terug naar boven
Freedomviper BerichtGeplaatst: 24 Sep 2010 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Draster schreef:
Bakuman is blijkbaar verdwenen van mangastream

Klopt zie maar een eerder Twitter bericht van ze:

We only work on stuff that at least 1 dude in every position (tl, raw, editor) wants to do every week, Bakuman lost that.
5:44 PM Sep 17th via web

Dus helaas.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Sep 2010 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgende week geen Naruto, maar wel een one shot genaamd Bench!! door Kishimoto. Ben benieuwd.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 00:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Eerste Iron Man episode was tof! Jammer dat ze 3D gebruiken. Had het liever puur animatie.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor de Durrarara!!/Dollars liefhebbers: www.dollars-group.com

Pass is Baccano, come, join and spread the word!
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Volgende week geen Naruto, maar wel een one shot genaamd Bench!! door Kishimoto. Ben benieuwd.

Was een toffe one shot. Ik ben niet van de sports manga, maar deze was wel leuk gedaan. Hopelijk komt er ook een ova van deze.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Het nieuwe anime seizoen is heel aardig
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:

aanraders?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo net Monster afgekeken. Wat een geweldige anime! Maar ook een van de beste thrillers die ik tot nu heb gezien. Heb er zeer van genoten.

Zo ga nu beginnen met Psychic Detective Yakumo.
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 07:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Zo net Monster afgekeken. Wat een geweldige anime! Maar ook een van de beste thrillers die ik tot nu heb gezien. Heb er zeer van genoten.

Zo ga nu beginnen met Psychic Detective Yakumo.

Monster is natuurlijk 1 van de beste animes ze hebben de serie perfect geëindigd.

Ik ga vandaag weer met animes beginnen. kan iemand mij een paar aanraden.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 08:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Psychic Detective Yakumo is best wel leuk en Heroman (waar Stan Lee aan mee werkte) die trouwens al weer afgelopen is.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 09:17    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

aanraders?

Zag dit nu pas. Bakuman, Star Driver en The World God Only Knows lijken allemaal wel de moeite waard.

Psychic Detective Yakumo vond ik zelf juist een beetje matig - ik heb maar 1 episode gekeken maar het plot was nogal cliche en versimpeld (hoe hij de bewijzen vind ).

Ik heb Panty & Stocking nog niet gezien (van Gainax (FLCL, Evangelion, Gurren Lagann)) maar dat lijkt een soort Cartoon Network show, haha.

Daarnaast moet ik ook nog een paar anderen kijken die goed schijnen te zijn, misschien post ik er nog wel even over.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat zijn nou eigenlijk ´The Big 3´?
- Naruto Bleach Dragonball, of
- Naruto Bleach One Piece
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

musthavethisgame schreef:
Naruto Bleach One Piece
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 20 Okt 2010 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat

De Yoshiwara arc van Gintama overtreft imo wel alles wat er daarvoor is geweest
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Okt 2010 06:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Je weet nooit welke zieke Japanse Anime ik heb gevonden en heb gelijk een paar afleveringen gezien.
hier een klein filmpje van 3 min.
Wel wat bloed.

en ik kwam dit tegen
de Serie heet
Higurashi no Naku Koro ni
bekijk link van Rika's Death een meisje van 7 jaar

http://www.youtube.com/watch?v=rnMDWHvD2gU&feature=related
Dat filmpje van 3 min is nog niet de ersgte van allemaal dat ik gezien heb.

Gaat alleen om moorden en nog eens moorden.
vooral om kleine meisjes tussen de 7 en 14 jaar.
Gaat over een sadist die graag mensen zien pijnleiden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 26 Okt 2010 07:57    Onderwerp: Reageren met citaat

ben nu Shiki aan het volgen zowel anime als manga. VInd het een toffe serie en het blijft lekker spannend. De stijl is best wel apart, maar dan ook weer iets uniek. De horror zit trouwens ook goed en in de anime hebben ze dat echt goed gedaan.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 26 Okt 2010 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Rich Johnston reports this morning that manga creator Akira Toriyama is going to write some new chapters of Dragon Ball (also known as Dragon Ball Z in the United States). Dragon Ball originally ran from 1984 to 1995 in Japan, and Viz Media published it in the U.S.

Johnston states the obvious: “Something that will make this event even more spectacular is a simultaneous fully translated worldwide launch of the new book.”

The Viz folks were tweeting last week about a big announcement to come this week, and they have already done a simultaneous release with Rumiko Takahashi’s Rin-ne, so this indeed may be their big news. Stay tuned!

Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 26 Okt 2010 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Citaat:
Rich Johnston reports this morning that manga creator Akira Toriyama is going to write some new chapters of Dragon Ball (also known as Dragon Ball Z in the United States). Dragon Ball originally ran from 1984 to 1995 in Japan, and Viz Media published it in the U.S.

Johnston states the obvious: “Something that will make this event even more spectacular is a simultaneous fully translated worldwide launch of the new book.”

The Viz folks were tweeting last week about a big announcement to come this week, and they have already done a simultaneous release with Rumiko Takahashi’s Rin-ne, so this indeed may be their big news. Stay tuned!

This shit made my day
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 12 van 21

Ga naar: