Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
elemeNt |
Geplaatst: 03 Okt 2010 00:58 Onderwerp:
| |

|
Dat lijkt Kelly wel... weet je zeker dat het een vrouw is?  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 03 Okt 2010 08:40 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ziet er niet slecht uit. Die van Duke Nukem en Spits zijn sowieso wel nice Among others.
Als ik er was geweest, was het enige wat me écht had geboeid toch Brink geweest. Wat wil ik die graag eens onder de knoppen hebben zeg ^^ Kan niet wachten tot-ie uitkomt.
Epic Mickey ben ik ook heel benieuwd naar, maar eigenlijk alleen maar als hij multiplatform wordt
Zou hier graag eens heen gaan maar ik heb geen vrienden die het echt interesseert, jammer genoeg. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 03 Okt 2010 11:42 Onderwerp:
| |

|
Dan moet je een keer afspreken met een aantal gamed members om daar naar toe te gaan. Dat hadden er al een paar gedaan vorig jaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 03 Okt 2010 12:09 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: |
Als ik er was geweest, was het enige wat me écht had geboeid toch Brink geweest. Wat wil ik die graag eens onder de knoppen hebben zeg ^^ Kan niet wachten tot-ie uitkomt.
|
Inderdaad! Ik hoopte de game al te spelen op GamesCom, maar helaas was het alleen een presentatie Op Firstlook is de game volgens mij ook niet speelbaar (weet k niet zeker). Er is wel een Brink actie... Dus als iemand daar iets van heeft en het eigenlijk niet tof vind dan wil ik het wel overnemen  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |