Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 29 Sep 2010 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Well well, VVD, CDA en PVV...

We zullen zien hoelang deze grap door zal gaan. Gelukkig geen PVDA maar de PVV is natuurlijk ook niet beter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 29 Sep 2010 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoop niet te lang
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 29 Sep 2010 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat

E-man schreef:
Ik hoop niet te lang
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 29 Sep 2010 15:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Hebben jullie een beter plan in gedachte? Dit was volgens mij zo'n beetje de enige optie die nog realiseerbaar is.

Zolang de PVV haar waffel houdt zou dit best wel een mooi kabinet kunnen worden.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 29 Sep 2010 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat

mooi? van welke kruk ben je afgefallen met je hoofd plat op de tegels als je afgezien van de pvv datzelfde wereldvreemde groepje cda en vvd nógsteeds bejubeld.

Ik heb nog liever 3x pvv dan 1x cda of vvd maar goed, straks krijgt pvv natuurlijk de schuld van de eeuwig doorlopende malaise sinds 1994.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 29 Sep 2010 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Hebben jullie een beter plan in gedachte? Dit was volgens mij zo'n beetje de enige optie die nog realiseerbaar is.

Zolang de PVV haar waffel houdt zou dit best wel een mooi kabinet kunnen worden.

Er was nog een behoorlijke optie, een links kabinet. Maar daar zou VVD dan niet in zitten. Overigens is de PVV het enige in dit kabinet wat misschien zorg en onderwijs nog een klein beetje bespaart, dat zullen we morgen wel horen. Al vrees ik dat bezuinigingen op zorg en onderwijs in het regeerakkoord staan, en daar mag Geert helaas niets over laten vallen
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 29 Sep 2010 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Landgenoten, mag ik u feliciteren met deze heugelijke dag!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 29 Sep 2010 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
mooi? van welke kruk ben je afgefallen met je hoofd plat op de tegels als je afgezien van de pvv datzelfde wereldvreemde groepje cda en vvd nógsteeds bejubeld.

De VVD is de partij waarmee ik het meest mijn mening deel.

Citaat:

Ik heb nog liever 3x pvv dan 1x cda of vvd maar goed, straks krijgt pvv natuurlijk de schuld van de eeuwig doorlopende malaise sinds 1994

En waarom ben jij dan wel een voorstander van de PVV?

@Jonezy
In dat linkse kabinet zag ik ook niet echt een mooie toekomst. En bezuinigingen moeten hoe dan ook gemaakt worden. De staatschuld is al hoog genoeg.
Terug naar boven
vgo910 BerichtGeplaatst: 29 Sep 2010 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat

De ironie, een minderheidskabinet met een blonde meneer op de achtergrond die wat te zeggen wil hebben over minderheden.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 29 Sep 2010 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Zonder dat het regeerakkoord bekend is, kan ik denk ik al wel inschatten dat ik het volkomen kut ga vinden. Ik ben benieuwd naar de investeringen in onderwijs, maar ben bang dat het bezuinigingen worden. Als je gaat besparen op onderwijs, krijg je nooit een kenniseconomie en een kenniseconomie is een van de weinige dingen waar we nog een unieke rol in de wereld mee kunnen invullen.
Een huis huren zal veel moeilijker worden, terwijl een van de grootste kostenposten, de hypotheekrente aftrek, gewoon zal blijven voortbestaan. Ontwikkelingshulp gaat eraf, want als we het in Nederland een beetje moeilijker krijgen, kan de rest van de wereld stikken.

En dan het meest belachelijke: een Ministerie van Veiligheid. Flikker toch op met die bangmakerij. Los de problemen in de grote steden op, maar kom niet met zo'n flutministerie dat de komende jaren alle vrijheid en privacy gaat inperken.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 29 Sep 2010 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat

vgo910 schreef:
De ironie, een minderheidskabinet met een blonde meneer op de achtergrond die wat te zeggen wil hebben over minderheden.

beetje southpark achtig nu je het zegt.

@ iemand anders..
Ik ben trouwens niet voor pvv, ik zeg alleen dat het beste van de drie de pvv is, vvd en cda (pvda is gelukkig dood nu) hebben we genoeg stront van ontvangen de afgelopen decennia.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 29 Sep 2010 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat

@ iemand anders..
Ik ben trouwens niet voor pvv, ik zeg alleen dat het beste van de drie de pvv is, vvd en cda (pvda is gelukkig dood nu) hebben we genoeg stront van ontvangen de afgelopen decennia.

Kan je dat wat duidelijker uitleggen waarom je juist de PVV beter vindt dan de VVD of CDA?
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 30 Sep 2010 00:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:

@ iemand anders..

Kan je dat wat duidelijker uitleggen waarom je juist de PVV beter vindt dan de VVD of CDA?

Ik zeg het toch al, we weten wat we aan vvd en cda (en pvda) hebben, wat dat betreft heeft de pvv een beter gezicht.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 30 Sep 2010 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee je zegt eigenlijk helemaal niks, je komt totaal niet met inhoudelijke argumenten waarom de PVV beter zou zijn.

Misschien dat je daarom de PVV wel een mooie partij vindt.

http://www.youtube.com/watch?v=CZBr8gmd60U

http://www.youtube.com/watch?v=R5vdKCADcHo&feature=related

Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 30 Sep 2010 01:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:

Ik heb geen beter plan nee. De reden waarom ik zei ik hoop dat het niet al te lang duurd, komt omdat ik met dit kabinet keihard getroffen ga worden. Natuurlijk moet er worden bezuinigt, dat is waar maar dat gezwam van meer blauw kost ook geld. En als ik dan hoor dat mensen met een wajong uitkering (70 % van het minimum (jeugd)loon) volgens de nieuwe plannen standaard in de bijstand worden gezet, houd ik mn hart vast. En op de WMO wordt ook bezuinigt. de huidige situatie is al enorm beroerd. Als alle compleet nutteloze functies binnen de WMO verdwijnen, dan hou je al een hoop geld over. Daar zou naar gekeken moeten worden. En terwijl ik moeite doe om werk/opleiding te vinden, wordt er bij het UWV bezuinigd op bijvoorbeeld jobcoaches en ambulante begeleiding op mb0/hbo/uni. Daarom hoop ik dat dit niet te lang duurt

Frustratiemodus uit
Terug naar boven
vgo910 BerichtGeplaatst: 30 Sep 2010 13:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:
Zonder dat het regeerakkoord bekend is, kan ik denk ik al wel inschatten dat ik het volkomen kut ga vinden...etc.

Dat. Maar het was nog veel erger geweest als de PVV de grootste partij zou zijn geweest.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 30 Sep 2010 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Vooral ook leuk dat de bijstand omlaag gaat, en, al is dat niet geheel duidelijk nog, het minimumloon. En dat de komende 20 jaar! Fuck de inflatie, prijzen gaan elk jaar omhoog, maar de bijstand elk jaar omlaag. Leuk
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 30 Sep 2010 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt me dan vrij logisch dat je dan uit de bijstand moet, en gewoon moet gaan werken.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Sep 2010 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Yeahhh screw them workless sucka's.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 30 Sep 2010 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
Lijkt me dan vrij logisch dat je dan uit de bijstand moet, en gewoon moet gaan werken.

De meest domme reactie ooit, no offence. Maar soms kan dat niet he werken
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 30 Sep 2010 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:

:')
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 30 Sep 2010 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Rustig mensen, ik doe m'n best.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 02 Okt 2010 15:45    Onderwerp: Reageren met citaat

http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/

CDA sausage fest

Duurt lang...

... en ze zijn akkoord gegaan.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 07 Okt 2010 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Interesting:

07.10.2010 10.47u - In het politieke proces tegen Geert Wilders werden gisteren de getuigenverklaringen van drie islamdeskundigen voorgelezen. Oorspronkelijk had Wilders er 18 willen laten getuigen, waaronder ook Mohammed Bouyeri, de moslimextremist die Theo van Gogh vermoordde. Maar de rechtbank weigerde op dat verzoek in te gaan. Wel aan het woord kwamen de bekende arabisten Hans Jansen en Simon Admiraal en de Syrisch-Amerikaanse psychiater Wafa Sultan. Hun uiteenzetting leest als een langgerekte aanklacht tegen de islam.

Hans Jansen en Simon Admiraal onderschrijven de stelling van Wilders dat Nederland een “islamitisch missieland” is. Dat geldt volgens hen trouwens voor álle niet-islamitische landen, want volgens de islam is de hele wereld van Allah. Jansen is het ermee eens dat een gematigde islam niet bestaat: “Er is maar één islam. Maar er zijn wel gematigde moslims.” Dat is wat Geert Wilders ook altijd zegt. Volgens Admiraal is de islam erop uit om de wereld te veroveren en hij volgt de stelling van Wilders dat de koran aanzet tot haat en moord.

En wat met de vergelijking van de koran met Hitlers ‘Mein Kampf’? “De koran is erger dan Mein Kampf”, zegt Wafa Sultan, “want Mein Kampf is een politiek boek en de koran een vermenging van politiek en religie.”

De verklaringen van de islamologen zijn een striemende aanklacht tegen een totalitaire, onverdraagzame ideologie. De mensen en groeperingen die Wilders voor de rechter sleurden hadden gisteren geen leuk dagje. De uiteenzettingen van Hans Jansen, Simon Admiraal en Wafa Sultan hebben indruk gemaakt. Wafa Sultan zei nog dat ze trots is op Wilders “omdat hij de waarheid durft te zeggen”. Dat is ook van bij de aanvang de verdediging van Geert Wilders geweest. Kan een rechter iemand veroordelen die de waarheid zegt? Het antwoord weten we over enkele weken.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 07 Okt 2010 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb er maar 1 woord voor: mooi!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 25 van 27

Ga naar: