Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 Volgende
|
Salsa85 |
Geplaatst: 18 Sep 2010 10:27 Onderwerp: [PS3] Gamesharing
| |

|
Zoek hier je gameshare maatjes!
Hoe moet ik gamesharen?
Optie 1
1 iemand doet na overleg de aankoop van een bepaald spel. Hierbij maken de andere spelers een gedeelte van het aankoop bedrag over naar de koper zodat iedereen een gelijk deel betaald.
Optie 2 (Niet aan te raden aangezien niet altijd iedereen hetzelfde spel wil en er met PSN cards vaak geld overblijft).
Iedereen vult het account aan met een spel naar keuze.
Overleg goed zodat je geen gezeur onder elkaar krijg en met het geld wat bijvoorbeeld overblijft gezamenlijk een spel naar keuze download.
Aanvullende info :
1 Account kan actief gebruikt worden op 5 verschillende Playstation consoles.
Maakt iemand misbruik van het vertrouwen van anderen meld het hier ook even.
Hier zet ik de groepen neer die tot stand zijn gekomen.
Groep 1
1. Salsa85
2. Mafusto
3. deathtanz matisk
4.
5.
Groep 2
1. Ninodude
2. Christian Vuye
3. GekooktEi
4. RoaringMdog
5. Trueskill
Laatst aangepast door Salsa85 op 17 Okt 2010 20:18; in totaal 6 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 18 Sep 2010 11:18 Onderwerp:
| |

|
Ik zou wel mee willen doen .
Misschien een
Optie 3: Elke member van een groep moet eens in de X-aantal maanden een game kopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 18 Sep 2010 11:33 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | Ik zou wel mee willen doen .
Misschien een
Optie 3: Elke member van een groep moet eens in de X-aantal maanden een game kopen. |
Kan ook. Maar je heb natuurlijk ook verschillende prijs klasses. Maar daar kunnen we altijd over praten als een groep gevormd is.
Dan zet ik jou erbij. |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 18 Sep 2010 12:13 Onderwerp:
| |

|
Dit is niet toegestaan door Sony (het is in feite piracy) dus waarom staat dit topic nog open? |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 18 Sep 2010 12:22 Onderwerp:
| |

|
Dit is geen piracy.
Sony geeft 5 verschillende versies van een spel weg als je het koopt.
Dit is hetzelfde als je bijv met je broer/zus een spel koopt of een spel leent van een vriend. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 18 Sep 2010 15:19 Onderwerp:
| |

|
CowboySpike schreef: | Dit is niet toegestaan door Sony (het is in feite piracy) dus waarom staat dit topic nog open? |
Bron graag.
Ze zullen het vast niet promoten nee. Maar als ik iets aankoop dat betekent dat het dus van mij is en wat ik er verder mee doe of wie dan ook zijn hun zaken niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 18 Sep 2010 15:43 Onderwerp:
| |

|
Salsa85 schreef: | Maar als ik iets aankoop dat betekent dat het dus van mij is en wat ik er verder mee doe of wie dan ook zijn hun zaken niet. |
Ik kan je vertellen dat wat jij zegt niet helemaal waar is. Heb geen zin om bronnen te gaan zoeken, maar weet zeker dat het wel degelijk illegaal is.
Niet dat het mij iets uitmaakt, maar CowboySpike heeft in dit geval toch echt gelijk.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 18 Sep 2010 16:00 Onderwerp:
| |

|
Stammetje91 schreef: | Salsa85 schreef: | Maar als ik iets aankoop dat betekent dat het dus van mij is en wat ik er verder mee doe of wie dan ook zijn hun zaken niet. |
Ik kan je vertellen dat wat jij zegt niet helemaal waar is. Heb geen zin om bronnen te gaan zoeken, maar weet zeker dat het wel degelijk illegaal is.
Niet dat het mij iets uitmaakt, maar CowboySpike heeft in dit geval toch echt gelijk.  |
Het is niet verboden maar Sony heeft het liever niet.
Dit is hetzelfde als het verkopen van je spel.
Sony krijgt geen extra geld en verkoopt niet meer terwijl meerder personen de game spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 18 Sep 2010 16:03 Onderwerp:
| |

|
Stammetje91 schreef: | Salsa85 schreef: | Maar als ik iets aankoop dat betekent dat het dus van mij is en wat ik er verder mee doe of wie dan ook zijn hun zaken niet. |
Ik kan je vertellen dat wat jij zegt niet helemaal waar is. Heb geen zin om bronnen te gaan zoeken, maar weet zeker dat CowboySpike gelijk heeft.
Niet dat het mij iets uitmaakt, maar hij heeft wel gelijk.  |
Mij boeid het ook niet blijkbaar is er vraag naar en ik maak er een topic over zodat andere topics niet off topic gaan over dit onderwerp.
Er word niets gehacked, gekopieerd, gekraakt. Dus in mijn ogen niets illegaal gedaan.
Het word massaal gedaan en er is nooit iemand door gebanned of vervolgd omdat het voor zover ik weet *Legaal* is.
EDIT : Mafusto ik heb je toegevoegd op psn 
Laatst aangepast door Salsa85 op 18 Sep 2010 16:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 18 Sep 2010 16:08 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | I purchased some downloadable game content on the PLAYSTATION®Network. Part of the product description says the content can be used or downloaded on up to five (5) activated PLAYSTATION®3 system units. What does that mean?
Answer
This means that the content that you purchased may be used by other users on an activated PLAYSTATION®3 system unit after you downloaded the content onto your PLAYSTATION®3 system unit. Some content may require the user to have a PLAYSTATION®Network account, and other content may require you to have additional game content that may be sold separately. For example, you may need to purchase a full game in order to use the character that you purchased on the PLAYSTATION®Network for the game. Please review the use restrictions associated with the content you purchased. The content may be played up on to 5 activated PLAYSTATION®3 system units at any one time. PLAYSTATION®3 system units may be deactivated so that you can change which PLAYSTATION®3 system units are activated at any time. |
Salsa ik zal je zo accepteren  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 18 Sep 2010 16:25 Onderwerp:
| |

|
@Ei, Chris & Dawg. Heb net met Trueskill besproken om morgen om 2 uur smiddag`s even te gaan Wormen, of jullie dan ook online kunnen/willen komen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 18 Sep 2010 17:46 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | @Ei, Chris & Dawg. Heb net met Trueskill besproken om morgen om 2 uur smiddag`s even te gaan Wormen, of jullie dan ook online kunnen/willen komen.  |
Sure!
In ieder geval, Salsa, zou je Nino, Ei, Dawg en mij in een groep 2 willen zetten?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 18 Sep 2010 18:16 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | ninodude schreef: | @Ei, Chris & Dawg. Heb net met Trueskill besproken om morgen om 2 uur smiddag`s even te gaan Wormen, of jullie dan ook online kunnen/willen komen.  |
Sure!
In ieder geval, Salsa, zou je Nino, Ei, Dawg en mij in een groep 2 willen zetten?  |
Doe ik. En Trueskill zit toch ook bij jullie? |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 19 Sep 2010 00:18 Onderwerp:
| |

|
Salsa85 schreef: | Christian Vuye schreef: | ninodude schreef: | @Ei, Chris & Dawg. Heb net met Trueskill besproken om morgen om 2 uur smiddag`s even te gaan Wormen, of jullie dan ook online kunnen/willen komen.  |
Sure!
Doe ik. En Trueskill zit toch ook bij jullie? |
Ja, hij vergat de belangrijkste. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 19 Sep 2010 04:01 Onderwerp:
| |

|
Sorry, dude. Maar je weet toch wie het opperhoofd is?  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Sep 2010 08:27 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
ninodude schreef: | @Ei, Chris & Dawg. Heb net met Trueskill besproken om morgen om 2 uur smiddag`s even te gaan Wormen, of jullie dan ook online kunnen/willen komen.  |
Ik hoop dat het lukt, want ik moet om drie uur werken en moet even daarvoor dus al weg, dus ik heb niet echt ruim de tijd.
Maare spelregels vind ik niet heel nodig We doen gewoon allemaal eens een spel erop pleuren als we dat spel sowieso al wilden kopen - en als het een multiplayer spel is. Tenminste, zo ga ik het doen
@ Mafusto's bron: Precies, dat weet ik al sinds ik m'n PSP heb. Staat trouwens ook gewoon volgens mij onderaan de pagina van elk spel op de Store.
Laatst aangepast door GekooktEi op 19 Sep 2010 08:57; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 19 Sep 2010 08:37 Onderwerp:
| |

|
Ik kan zoiezo niet , ik moet rond 1 uur weg :/ |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 19 Sep 2010 10:11 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | ninodude schreef: | @Ei, Chris & Dawg. Heb net met Trueskill besproken om morgen om 2 uur smiddag`s even te gaan Wormen, of jullie dan ook online kunnen/willen komen.  |
Ik hoop dat het lukt, want ik moet om drie uur werken en moet even daarvoor dus al weg, dus ik heb niet echt ruim de tijd.
Maare spelregels vind ik niet heel nodig We doen gewoon allemaal eens een spel erop pleuren als we dat spel sowieso al wilden kopen - en als het een multiplayer spel is. Tenminste, zo ga ik het doen
@ Mafusto's bron: Precies, dat weet ik al sinds ik m'n PSP heb. Staat trouwens ook gewoon volgens mij onderaan de pagina van elk spel op de Store. |
Je moet toch een wat richtlijnen hebben zeker voor de psn card gebruikers als geld overblijft. Het zou niet eerlijk zijn als Pietje er 20 eu op gooit en een spel van 10 koopt en ik van zijn overige 10,- bijv mappacks ga kopen waar hij niets aan heeft. Snapje?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 19 Sep 2010 15:14 Onderwerp:
| |

|
Shiiitttt, ik heb mij zwaar overslapen.
Sorry, dudes! Kunnen we een andere keer? |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 19 Sep 2010 15:30 Onderwerp:
| |

|
Oja , ik ga wil van de week die nieuwe Skate 3 DLC halen. En ik zag dat die sonic ook uitkwam deze week? Mischien haal ik die wel, omdat ik zag dat ninodude ook die dlc wil halen. Mja, laat maar weten xD |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 19 Sep 2010 16:11 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Shiiitttt, ik heb mij zwaar overslapen.
Sorry, dudes! Kunnen we een andere keer? |
Jammer idd, miss volgende weekend?
@Dawg, wacht eerst maar die prijzen af, volgens gaat Sonic Adventure + DX 15 Euro bijelkaar kosten en die Skate 3 DLC weet ik niet. Sonic Adventure DX heb ik zelf al voor de GameCube dus die hoeft niet perse, Skate 3 DLC is sowieso een must, en ik hoop dat ze Castle Crashers eens een keer releasen in de E.U. Store.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 19 Sep 2010 16:16 Onderwerp:
| |

|
Misschien haal ik Lara Croft and The Guardian of Light wel. Wanneer komt die uit en hoeveel gaat die ook alweer kosten? De Xbox Live Arcade demo was echt leuk, vooral met twee. |
|
Terug naar boven |
|
|
NoWayToDie |
Geplaatst: 04 Okt 2010 13:35 Onderwerp:
| |
|
ben hier wel voor in.
Zolang de spellen die gekocht worden trophies bevatten.
Als er nog groepen gevormd moeten worden of als jullie nog ruimte hebben voor mij. Laat het me even weten .
Groeten
Casper ( PSN : NoWayToDie)
 |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 12 Okt 2010 21:11 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Misschien haal ik Lara Croft and The Guardian of Light wel. Wanneer komt die uit en hoeveel gaat die ook alweer kosten? De Xbox Live Arcade demo was echt leuk, vooral met twee. |
Die is al lang uit joh, €12,99.
Morgen trouwens Sonic 4: Episode 1.  |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 12 Okt 2010 21:59 Onderwerp:
| |

|
Ik ben er wel voor in, het enige wat ik heb kwa DLG zijn MGS, en Scott Pilgrim.
En toch snap ik het niet  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 Volgende |