Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26, 27, 28  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Jul 2010 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Volgens bart smith

Prijs: €169,95
Datum: 15 maart 2011

http://www.gamert.nl/nieuws/bart_smit_weet_de_prijs_en_dat.html

Had ik eerder op de dag ook al gelezen, ze hebben de prijs nu wel al weggehaald. Voor die prijs haal ik hem sowieso op Day One.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 01 Jul 2010 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat

interesante prijs

dag 1?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 01 Jul 2010 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij bedoelt op de release dag. 169 klinkt alleen te optimistisch. ik dacht echt aan 200 minstens.

mocht het zo zijn dan haal ik waarschijnlijk 2 games er direct bij. Ik dent OoT en Mariokart.
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 05 Jul 2010 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Onlangs was er nog een leuke discussie op Kotaku. Volgens Nintendo zal de grafische capaciteit beter zijn dan die van de huidige DS, en daar nog eens 3D bovenop. Zou nintendo dan ook toestaan dat developers 3DS games ontwikkelen zonder 3D(of slechts gedeeltelijk aanwezig) om zo nog meer grafische kracht uit de 3DS te halen? Zou mooie resultaten kunnen opleveren.

Edit: Link naar het artikel

Laatst aangepast door Draster op 05 Jul 2010 18:06; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Jul 2010 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Draster schreef:
Onlangs was er nog een leuke discussie op Kotaku. Volgens Nintendo zal de grafische capaciteit beter zijn dan die van de huidige DS, en daar nog eens 3D bovenop. Zou nintendo ook toestaan dat developers 3DS games ontwikkelen zonder 3D(of minimaal) om zo nog meer grafische kracht uit te 3DS te halen, maar dan voor een gewone game? Zou mooie resultaten kunnen opleveren.

Edit: Link naar het artikel

Dit zal ninty wel doen maar Ninty zou de devs niet gelijk toestemming geven om de extra krachten te gebruiken in het eerste jaar. Wss zou dat dan komen omdat de games dan te veel stroom gaan slurpen net zo als bij de psp het geval was.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Jul 2010 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij bedoelt meer dat als je gewoon geen 3D in je game stopt op de 3DS, het toestel betere graphics en betere framerates aankan. In 3D renderen is eigenlijk gewoon twee verschillende beelden renderen naast elkaar.
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 05 Jul 2010 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Hij bedoelt meer dat als je gewoon geen 3D in je game stopt op de 3DS, het toestel betere graphics en betere framerates aankan. In 3D renderen is eigenlijk gewoon twee verschillende beelden renderen naast elkaar.

Inderdaad, ff men post opgekuist.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Jul 2010 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan gaat mijn post toch nog steeds op?
De kracht die normaal gebruikt wordt om het tweede beeld te vormen nu naar het eerste beeld gaat. De 3D games zullen wss de gfx hetzelfde houden in 3D mode en normaal (Dus in de zelfde game.)
Ik denk dat Ninty later meer vrijheid geeft aan devs om de games later beter eruit te laten zien. En dus kunnen ze games gaan maken zonder 3D maar wel de volledige kracht mogen gebruiken.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Sep 2010 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
De kracht die normaal gebruikt wordt om het tweede beeld te vormen nu naar het eerste beeld gaat. De 3D games zullen wss de gfx hetzelfde houden in 3D mode en normaal (Dus in de zelfde game.)
Ik denk dat Ninty later meer vrijheid geeft aan devs om de games later beter eruit te laten zien. En dus kunnen ze games gaan maken zonder 3D maar wel de volledige kracht mogen gebruiken.

Capcom gaat dat dus niet doen in Resident Evil: Revelations. In 2D mode heeft de game anti-aliasing en motion blur, terwijl die grafische features niet aanwezig zijn in 3D mode.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Sep 2010 08:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Mafusto schreef:

Capcom gaat dat dus niet doen in Resident Evil: Revelations. In 2D mode heeft de game anti-aliasing en motion blur, terwijl die grafische features niet aanwezig zijn in 3D mode.

Maar ze gebruiken niet de volle kracht van de 3DS.
Vergelijk het met de Psp en GoW:CoO. Dat was de eerste game die alles mocht gebruiken. Het verschil is echt groot. Verder wordt Motion blur en AA gedaan door de 3ds zelf en kost dus minder van de 3ds.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 15 Sep 2010 09:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat zeg je allemaal voor een rare dingen? Waarom 'mogen' andere PSP developers niet alles gebruiken?! Je laatste zin snap ik al helemaal niet, zou je het nog kunnen toe lichten?

Citaat:
Verder wordt Motion blur en AA gedaan door de 3ds zelf en kost dus minder van de 3ds.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 15 Sep 2010 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Wat zeg je allemaal voor een rare dingen? Waarom 'mogen' andere PSP developers niet alles gebruiken?! Je laatste zin snap ik al helemaal niet, zou je het nog kunnen toe lichten?

Citaat:
Verder wordt Motion blur en AA gedaan door de 3ds zelf en kost dus minder van de 3ds.

Ik vermoed dat ie bedoeld dat MB en AA hardwarematig geregeld worden. En dat dit minder CPU cycles kost. Waar hij gelijk in heeft, maar de performance word er niet dramatisch beter van hoor.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Sep 2010 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:

Citaat:

Sony had een limiter op de PSP processor (Weet het niet helemaal zeker waar het op was.) om de batterij duur te verlengen. GoW:CoO was de eerste psp game waar Sony toestemming gaf om de de limiter te negeren. Waardoor het spel grafisch sterker werd.

Verder heeft de 3DS grafische effecten al ingebouwd in het systeem waardoor dev's bijv geen lichtinval en dergelijke extra in de software te programmeren.

Edit: en de rest zoals DR ook al zegt.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Sep 2010 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou Nintendo zegt dat de 3DS een batterij krijgt die het even lang vol houdt als de DSi, dus... ik neem aan dat ze geen beperkingen doen.
Terug naar boven
asianck BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat

29 september prijs en datum guys. Ik dacht ik meld het maar even. ^^
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoop echt dat de prijs onder de 200 euro komt.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 04:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ook.^^

Bovendien vermoed ik ook wel dat Nintendo niet zo dom is om de 3DS veel te duur te maken, vooral met het publiek dat ze nu hebben. En ik hoop echt dat hij dit jaar nog uitkomt. Vooral omdat het er alle schijn naar heeft dat de 3DS dat zal doen in Japan en de USA.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat

iemand enig idee als de 3ds regiogebonden is?
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 13:09    Onderwerp: Reageren met citaat

De games zullen wss regiovrijn zijn.
De 3DS komt 22 november uit met 18 games en 14 acc zoals hier te lezen is
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat

mooi zo

want ik hoorde dat de dsi regiogebonden is ..
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 13:18    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:
mooi zo

want ik hoorde dat de dsi regiogebonden is ..

Alleen DSiware is regio gebonden.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 13:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze gingen toch in september de release en price announcen?

Wanneer was dat ook al weer.
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Ze gingen toch in september de release en price announcen?

Wanneer was dat ook al weer.

29 september.
Terug naar boven
asianck BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Nintendo kennende gaat de prijs niet boven de €200 zitten. Zou ook wel heel stom zijn om het bijna even duur te maken als de Wii en dat zien ze wss ook zelf in. Ik gok op €189,99.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik weet het niet zo zeker hoor, dan zal dat ding maar net duurder zijn dan de DSi XL.

Bovendien is de technologie in de 3DS volgens mij ook niet erg goedkoop.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26, 27, 28  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 28

Ga naar: