Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 05:46    Onderwerp: Gameshop(s) die eerder verzend(t/en)?! Reageren met citaat

Hi,

Ik vroeg me dus af of er iemand een online shop kent die bij pre-orders games eerder verzend zodat je de game op releasedag op je deurmat hebt liggen? Ik had gehoopt dat dit zo zou zijn met Zavvi, maar bleek dat verzending bij die shop zo'n vijf dagen duurt. Het mag dus ook een winkel zijn die buiten de Benelux zijn!

Alvast bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 08:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Naar mijn weten verzenden de meeste gameshops op zo'n manier (twee of één dag van tevoren) dat je het spel op releasedatum binnen hebt. Dat is in ieder geval wel het idee van pre-orderen.

Ik raad in ieder geval www.MediaOffer.nl enorm aan. Veel UK import spellen (waarbij je zelf dus geen risico loopt om gepakt te worden) waardoor de prijzen ziekelijk laag zijn, en ze verzenden één of twee dagen van tevoren. Het zou dus best kunnen dat je het eens toevallig een dag eerder krijgt, dat dacht ik toen bij Red Dead wel, maar dat heb ik tot nu toe niet gehad.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 10:49    Onderwerp: Reageren met citaat

De winkel is je beste zekerheid, vaak betaal je dan een paar euro meer,maar je bent 100% zeker dat je de game op de dag van release (of zelfs eerder) hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

MediaOffer verzend overigens niet standaard één of twee dagen van tevoren, sterker nog, dit ligt helemaal aan hun eigen levering. Zoals Roderick al zei is er geen enkele winkel die je kan garanderen dat de game op dag van release (of eerder) binnen is. Maar ja, je opties zijn dan ook simpel:
* Reserveren bij een winkel, game op dag van de release, vaak iets meer betalen
* Reserveren bij een nationale winkel, game met negentig procent kans op dag van release binnen, vaak iets minder betalen
* Reserveren bij een internationale winkel, game vrijwel nooit op dag van release binnen, nog een stuk minder betalen
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
De winkel is je beste zekerheid, vaak betaal je dan een paar euro meer,maar je bent 100% zeker dat je de game op de dag van release (of zelfs eerder) hebt.

Een paar euro? Het is al gauw 10-15 euro meer.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 11:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ligt eraan waar je naartoe gaat. Reach lag bijvoorbeeld vanaf de release voor 4 tientjes bij de MediaMarkt.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ja Media Markt heeft wel zieke deals. Maar goed, met Mediaoffer heb ik nog nooit een dag hoeven wachten afaik en ik koop er m'n spellen voor 40 tot 50 euro. Mafia II CE was bijv. 54
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm. Dus eigenlijk gewoon een keertje checken hoe ze dat bij Mediaoffer doen, en als die niet op tijd verzenden gewoon in de winkel doen. Ik heb de laatste tijd ook al gemerkt dat sommige winkels hem vóór release verkopen?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: