Kijk je uit naar de Tokio Game Show? |
Ja |
|
65% |
[ 13 ] |
Nee |
|
35% |
[ 7 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 20 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 12 Sep 2010 18:15 Onderwerp:
| |

|
hahahaha de PSP is mijlenver MS als het om de handheld markt gaat.
Apple komt toch redelijk dicht bij Sony though, ik zelf heb liever dat ze zich op de consoles gaan concentreren (Sony)
Al dat gezeur van mensen die vinden dat Sony met de PSP2 moeten komen vind ik belachelijk, het is NOGSTEEDS te vroeg voor hun, ik verwacht dat de PSP2 een jaar na de 3DS zal komen zoals bij de DS.
Oh ja Valkyria Chronicles 3 is zal aanwezig zijn bij de TGS (zie nieuwssubmit thread)
Laatst aangepast door deathtanz matisk op 12 Sep 2010 18:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 12 Sep 2010 18:22 Onderwerp:
| |

|
deathtanz matisk schreef: | hahahaha de PSP is mijlenver MS als het om de handheld markt gaat.
Apple komt toch redelijk dicht bij Sony though, ik zelf heb liever dat ze zich op de consoles gaan concentreren.
Al dat gezeur van mensen die vinden dat Sony met de PSP2 moeten komen vind ik belachelijk, het is NOGSTEEDS te vroeg voor hun, ik verwacht dat de PSP2 een jaar na de 3DS zal komen zoals bij de DS.
Oh ja Valkyria Chronicles 3 is zal aanwezig zijn bij de TGS (zie nieuwssubmit thread) |
Apple komt in de buurt van Sony? Apple staat mijlen voor Sony op het gebied van mobiel gaming.  |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 12 Sep 2010 18:33 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | deathtanz matisk schreef: | hahahaha de PSP is mijlenver MS als het om de handheld markt gaat.
Apple komt toch redelijk dicht bij Sony though, ik zelf heb liever dat ze zich op de consoles gaan concentreren.
Oh ja Valkyria Chronicles 3 is zal aanwezig zijn bij de TGS (zie nieuwssubmit thread) |
Apple komt in de buurt van Sony? Apple staat mijlen voor Sony op het gebied van mobiel gaming.  |
Ehm nee?
Op de PSP zijn er veel betere games (en dat is zacht uitgedrukt), maar misschien bedoel je het anders, toch? |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 12 Sep 2010 18:44 Onderwerp:
| |

|
Beter is een relatief begrip he. Vind het wel een mooie discussie die jullie in een ander topic mogen voortzetten. Daarbij ben ik het eens met Christian. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 12 Sep 2010 19:01 Onderwerp: Re: TokioGameShow Predicties
| |

|
Robert schreef: | ninodude schreef: |
Final Fantasy Versus XIII mulitplat confirmed (Sadface)
|
Why? |
Geen zin in die discussie, zeg maar gewoon fanboyism.
BTW: VC3 is wel damn nice.
Edit, hoezo is de topic naam veranderd, predicties is toch een Nederlands word of niet? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Sep 2010 19:59 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Doubtful, staat niet in Van Dale en ik was toch al de schrijffout in Tokyo Game Show aan het aanpassen. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 13 Sep 2010 11:41 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Iemand bij SEGA krijgt mogelijk op dit moment de volle laag, want op een tijdschema voor de Tokio Game Show die deze week plaatsvindt is het nog onaangekondigde Valkyria Chronicles 3 te zien. Of eerder: het was te zien, want de afbeelding is inmiddels van de SEGA-website gehaald. Woops, foutje! |
Voor de liefhebbers van die game  |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 13 Sep 2010 12:05 Onderwerp:
| |

|
mijn verwachting is dat gran turismo 5 weer word uitgesteld. en dat ze ondertussen met GT6 bezig zijn+ aankondiging. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 13 Sep 2010 12:09 Onderwerp:
| |

|
Lekker veel 3DS nieuws hopelijk
En gameplay footage van The Last Story, aub |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 13 Sep 2010 16:10 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | Lekker veel 3DS nieuws hopelijk
En gameplay footage van The Last Story, aub |
Nintendo is niet aanwezig, (?) 3DS release dat aankondiging komt wel later deze maand.
Last Story lijkt mij vrij logisch en misschien een trailertje voor DQX. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 13 Sep 2010 20:26 Onderwerp:
| |

|
Ik bedoelde uiteraard 3rd party 3DS nieuws, misschien SF IV footage of nieuwe aankondigingen of zo |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 13 Sep 2010 20:29 Onderwerp:
| |
|
Uchiha_Shadow schreef: | Ik bedoelde uiteraard 3rd party 3DS nieuws, misschien SF IV footage of nieuwe aankondigingen of zo |
Ik denk niet dat 3rd party's hun games voor de 3DS al mogen showen, Nintendo zal ze wel een contract hebben laten tekenen om pas na 28 september games te onthullen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 13 Sep 2010 20:49 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
ninodude schreef: | Last Story lijkt mij vrij logisch en misschien een trailertje voor DQX. | Die eerste is een Nintendo game. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 13 Sep 2010 21:06 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Volgende week donderdag al? SERIEUS?
Mwa, ik weet niet. Ik verwacht voor mij persoonlijk niet zoveel spannende aankondigingen eerlijk gezegd.
Ik wil wel even aan de PSP/iPhone discussie toevoegen dat ik de iPhone nog steeds, zonder knoppen, niet uitermate geschikt vind voor core-games, het blijft toch echt bij casual tot semi-core games naar mijn mening. Maar de PSP stelt naar mijn mening echt niets voor, niet in het Westen in ieder geval. Van mij mogen ze op de TGS aankondigen dat ze een PSP2 maken waar ze echt elke fout weg hebben gepoetst, of ehm de PSP achterwege laten ofzo? Ik snap echt niet wat ze daar nog doen. Leuk dat ze zuinig zijn op hun consoles hoor, maar in mijn ogen is de PSP al gelange tijd niets meer. Als het ooit wat is geweest behalve een leuke gadget.
Maar als Apple doorgaat met het opbouwen van de prestaties van dat ding, zit er inderdaad 80x meer potentie in de iTouch/Phone dan in de PSP. Ik hoop dat Sony dat ook inziet want het is lichtelijk sneu dat zoiets gewoon de handheld van de pionier der grafische prestaties zo gemakkelijk inhaalt. Alsjeblieft Sony, doe gewoon die PSP2 want jullie kunnen Apple ook echt wel makkelijk inhalen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 13 Sep 2010 21:09 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
GekooktEi schreef: | Volgende week donderdag al? SERIEUS?
| Deze week donderdag... |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 13 Sep 2010 21:34 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | ninodude schreef: | Last Story lijkt mij vrij logisch en misschien een trailertje voor DQX. | Die eerste is een Nintendo game. |
Uitgever. |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 13 Sep 2010 21:50 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Maar de PSP stelt naar mijn mening echt niets voor, niet in het Westen in ieder geval. Van mij mogen ze op de TGS aankondigen dat ze een PSP2 maken waar ze echt elke fout weg hebben gepoetst, of ehm de PSP achterwege laten ofzo? Ik snap echt niet wat ze daar nog doen. Leuk dat ze zuinig zijn op hun consoles hoor, maar in mijn ogen is de PSP al gelange tijd niets meer. Als het ooit wat is geweest behalve een leuke gadget.
|
Hohohohoho.
Belachelijk
Dan heb jij je PSP (als je er eentje hebt) heel verkeerd gebruikt, maar ja dat is jou keuze, PSP heeft zat goede games, die alleen gelimiteerd worden door de hardware, ik heb net zoveel plezier gehad met m'n PSP als m'n Ds (misschien zelfs meer aangezien mijn oude DsLite kapot ging en ik 1 jaar zonder zat)
De PSP is voor mij de 7de hemel als het gaat om JRPGs/obscure gems (op de PSX/2 na)
Third party Devs zijn het wel gaan supporten toen ze nog in de ban van Sony waren (voor de PS3-tijd) en daardoor kwamen ook nog mooie games voor uit voor dat ding.
Vergeet Capcom, Square-Enix, Konami, Sony, etc niet.
Alleen kijken mensen niet verder dan de gebruikelijke Pal releases voor de PSP.
En ik weet niet of het zo bij anderen is, maar een touch screen met pen= nice maar [SonyE32005]What About The GAEMZ?[/SonyE32005] nou de PSP heeft wel zat goede games, ik wil games spelen, en innovatie kan me niet zoveel meer schelen, niet zoveel als de Ds, maar beter 3 goede games ipv 10 slechte en 1 goede.
*Gaat weer terug KH: BBS spelen*
Laatst aangepast door deathtanz matisk op 13 Sep 2010 22:05; in totaal 3 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 13 Sep 2010 21:58 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
ninodude schreef: | Joni Philips schreef: | ninodude schreef: | Last Story lijkt mij vrij logisch en misschien een trailertje voor DQX. | Die eerste is een Nintendo game. |
Uitgever. | Idd, en die bepalen in 99% van de gevallen de marketingstrategie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 13 Sep 2010 22:53 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | ninodude schreef: | Joni Philips schreef: | ninodude schreef: | Last Story lijkt mij vrij logisch en misschien een trailertje voor DQX. | Die eerste is een Nintendo game. |
Uitgever. | Idd, en die bepalen in 99% van de gevallen de marketingstrategie. |
http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=127639
En ik dacht eerst dat er ook geen 3DS nieuws zou komen tot eind september, maar de afgelopen dagen zijn er al weer nieuwe interviews en screenshots vrijgegeven, dus... wie weet. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 13 Sep 2010 23:11 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Volgende week donderdag al? SERIEUS? |
Nee, deze Donderdag al om eerlijk te zijn, toen ik dit topic aanmaakte was het nog vorige week.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 14 Sep 2010 16:36 Onderwerp:
| |
|
Sony moet wel met de PSP2 komen willen ze actief blijven op de handheld mark. Waarom? Wel hierom:
iOS is Sony overal al voorbij, zelfs Nintendo is bijna verslagen door Apple. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Sep 2010 16:47 Onderwerp:
| |

|
Zijn dezelfde spellen op alle iOS apparaten te spelen dan?
En Japan staat er niet op |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Sep 2010 18:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
De chart vergeet wel het land met 30 miljoen verkochte DS handhelds en het aantal spellen dat per persoon verkocht wordt. Als iedereen op iOS gratis spelletjes doet, dan brengt het ook niets op. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 14 Sep 2010 18:24 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | De chart vergeet wel het land met 30 miljoen verkochte DS handhelds en het aantal spellen dat per persoon verkocht wordt. Als iedereen op iOS gratis spelletjes doet, dan brengt het ook niets op. |
En er wordt alleen gekeken naar de verkopen van het systeem zelf.
Een DS en PSP gebruiker spelen er Sowieso games op. De Idevices hebben een grotere afzetmarkt en zal altijd meer gebruikers hebben. Die gebruikers zullen verschillende app's gebruiken en dus ook gebruik maken van gratis games.
joni...
Edit: Ik zeg ong hetzelfde als |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 14 Sep 2010 19:11 Onderwerp:
| |
|
Joni Philips schreef: | De chart vergeet wel het land met 30 miljoen verkochte DS handhelds en het aantal spellen dat per persoon verkocht wordt. Als iedereen op iOS gratis spelletjes doet, dan brengt het ook niets op. |
Maar ze hebben dan wel een grotere basis voor hun games dan Sony met de PSP...meer verkochte devices is een grotere afzetmarkt voor je games. Als Apple echt gaat investeren in gaming op iOS dan hebben ze echt een goudmijn in handen, zeker omdat games op iOS vaak spotgoedkoop zijn in vergelijking met de DS en PSP games (zie GTA: Chinatown Wars).
Japan loopt overigens niet echt warm voor Apple producten, daar hebben Sony en Nintendo het voordeel. Echter met alleen Japan red je het niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |