Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Kijk je uit naar de Tokio Game Show?
Ja
65%
 65%  [ 13 ]
Nee
35%
 35%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 20

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat

hahahaha de PSP is mijlenver MS als het om de handheld markt gaat.
Apple komt toch redelijk dicht bij Sony though, ik zelf heb liever dat ze zich op de consoles gaan concentreren (Sony)
Al dat gezeur van mensen die vinden dat Sony met de PSP2 moeten komen vind ik belachelijk, het is NOGSTEEDS te vroeg voor hun, ik verwacht dat de PSP2 een jaar na de 3DS zal komen zoals bij de DS.

Oh ja Valkyria Chronicles 3 is zal aanwezig zijn bij de TGS (zie nieuwssubmit thread)

Laatst aangepast door deathtanz matisk op 12 Sep 2010 18:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat

deathtanz matisk schreef:
Apple komt toch redelijk dicht bij Sony though, ik zelf heb liever dat ze zich op de consoles gaan concentreren.
Al dat gezeur van mensen die vinden dat Sony met de PSP2 moeten komen vind ik belachelijk, het is NOGSTEEDS te vroeg voor hun, ik verwacht dat de PSP2 een jaar na de 3DS zal komen zoals bij de DS.

Oh ja Valkyria Chronicles 3 is zal aanwezig zijn bij de TGS (zie nieuwssubmit thread)

Apple komt in de buurt van Sony? Apple staat mijlen voor Sony op het gebied van mobiel gaming.
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
deathtanz matisk schreef:
Apple komt toch redelijk dicht bij Sony though, ik zelf heb liever dat ze zich op de consoles gaan concentreren.

Apple komt in de buurt van Sony? Apple staat mijlen voor Sony op het gebied van mobiel gaming.

Ehm nee?
Op de PSP zijn er veel betere games (en dat is zacht uitgedrukt), maar misschien bedoel je het anders, toch?
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Beter is een relatief begrip he. Vind het wel een mooie discussie die jullie in een ander topic mogen voortzetten. Daarbij ben ik het eens met Christian.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 19:01    Onderwerp: Re: TokioGameShow Predicties Reageren met citaat

Robert schreef:
ninodude schreef:

Final Fantasy Versus XIII mulitplat confirmed (Sadface)

Why?

Geen zin in die discussie, zeg maar gewoon fanboyism.

BTW: VC3 is wel damn nice.

Edit, hoezo is de topic naam veranderd, predicties is toch een Nederlands word of niet?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Doubtful, staat niet in Van Dale en ik was toch al de schrijffout in Tokyo Game Show aan het aanpassen.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010 11:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Iemand bij SEGA krijgt mogelijk op dit moment de volle laag, want op een tijdschema voor de Tokio Game Show die deze week plaatsvindt is het nog onaangekondigde Valkyria Chronicles 3 te zien. Of eerder: het was te zien, want de afbeelding is inmiddels van de SEGA-website gehaald. Woops, foutje!

Voor de liefhebbers van die game
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat

mijn verwachting is dat gran turismo 5 weer word uitgesteld. en dat ze ondertussen met GT6 bezig zijn+ aankondiging.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Lekker veel 3DS nieuws hopelijk

En gameplay footage van The Last Story, aub
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Lekker veel 3DS nieuws hopelijk

En gameplay footage van The Last Story, aub

Nintendo is niet aanwezig, (?) 3DS release dat aankondiging komt wel later deze maand.

Last Story lijkt mij vrij logisch en misschien een trailertje voor DQX.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik bedoelde uiteraard 3rd party 3DS nieuws, misschien SF IV footage of nieuwe aankondigingen of zo
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Ik bedoelde uiteraard 3rd party 3DS nieuws, misschien SF IV footage of nieuwe aankondigingen of zo

Ik denk niet dat 3rd party's hun games voor de 3DS al mogen showen, Nintendo zal ze wel een contract hebben laten tekenen om pas na 28 september games te onthullen
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

ninodude schreef:
Die eerste is een Nintendo game.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Volgende week donderdag al? SERIEUS?

Mwa, ik weet niet. Ik verwacht voor mij persoonlijk niet zoveel spannende aankondigingen eerlijk gezegd.

Ik wil wel even aan de PSP/iPhone discussie toevoegen dat ik de iPhone nog steeds, zonder knoppen, niet uitermate geschikt vind voor core-games, het blijft toch echt bij casual tot semi-core games naar mijn mening. Maar de PSP stelt naar mijn mening echt niets voor, niet in het Westen in ieder geval. Van mij mogen ze op de TGS aankondigen dat ze een PSP2 maken waar ze echt elke fout weg hebben gepoetst, of ehm de PSP achterwege laten ofzo? Ik snap echt niet wat ze daar nog doen. Leuk dat ze zuinig zijn op hun consoles hoor, maar in mijn ogen is de PSP al gelange tijd niets meer. Als het ooit wat is geweest behalve een leuke gadget.

Maar als Apple doorgaat met het opbouwen van de prestaties van dat ding, zit er inderdaad 80x meer potentie in de iTouch/Phone dan in de PSP. Ik hoop dat Sony dat ook inziet want het is lichtelijk sneu dat zoiets gewoon de handheld van de pionier der grafische prestaties zo gemakkelijk inhaalt. Alsjeblieft Sony, doe gewoon die PSP2 want jullie kunnen Apple ook echt wel makkelijk inhalen...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

GekooktEi schreef:
Deze week donderdag...
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
ninodude schreef:

Uitgever.
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Maar de PSP stelt naar mijn mening echt niets voor, niet in het Westen in ieder geval. Van mij mogen ze op de TGS aankondigen dat ze een PSP2 maken waar ze echt elke fout weg hebben gepoetst, of ehm de PSP achterwege laten ofzo? Ik snap echt niet wat ze daar nog doen. Leuk dat ze zuinig zijn op hun consoles hoor, maar in mijn ogen is de PSP al gelange tijd niets meer. Als het ooit wat is geweest behalve een leuke gadget.

Hohohohoho.
Belachelijk
Dan heb jij je PSP (als je er eentje hebt) heel verkeerd gebruikt, maar ja dat is jou keuze, PSP heeft zat goede games, die alleen gelimiteerd worden door de hardware, ik heb net zoveel plezier gehad met m'n PSP als m'n Ds (misschien zelfs meer aangezien mijn oude DsLite kapot ging en ik 1 jaar zonder zat)
De PSP is voor mij de 7de hemel als het gaat om JRPGs/obscure gems (op de PSX/2 na)
Third party Devs zijn het wel gaan supporten toen ze nog in de ban van Sony waren (voor de PS3-tijd) en daardoor kwamen ook nog mooie games voor uit voor dat ding.
Vergeet Capcom, Square-Enix, Konami, Sony, etc niet.
Alleen kijken mensen niet verder dan de gebruikelijke Pal releases voor de PSP.

En ik weet niet of het zo bij anderen is, maar een touch screen met pen= nice maar [SonyE32005]What About The GAEMZ?[/SonyE32005] nou de PSP heeft wel zat goede games, ik wil games spelen, en innovatie kan me niet zoveel meer schelen, niet zoveel als de Ds, maar beter 3 goede games ipv 10 slechte en 1 goede.
*Gaat weer terug KH: BBS spelen*

Laatst aangepast door deathtanz matisk op 13 Sep 2010 22:05; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

ninodude schreef:
Joni Philips schreef:
ninodude schreef:

Uitgever.
Idd, en die bepalen in 99% van de gevallen de marketingstrategie.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
ninodude schreef:
Joni Philips schreef:
ninodude schreef:

Uitgever.
Idd, en die bepalen in 99% van de gevallen de marketingstrategie.

http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=127639

En ik dacht eerst dat er ook geen 3DS nieuws zou komen tot eind september, maar de afgelopen dagen zijn er al weer nieuwe interviews en screenshots vrijgegeven, dus... wie weet.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

Nee, deze Donderdag al om eerlijk te zijn, toen ik dit topic aanmaakte was het nog vorige week.
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 14 Sep 2010 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Sony moet wel met de PSP2 komen willen ze actief blijven op de handheld mark. Waarom? Wel hierom:

iOS is Sony overal al voorbij, zelfs Nintendo is bijna verslagen door Apple.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 14 Sep 2010 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn dezelfde spellen op alle iOS apparaten te spelen dan?

En Japan staat er niet op
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Sep 2010 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De chart vergeet wel het land met 30 miljoen verkochte DS handhelds en het aantal spellen dat per persoon verkocht wordt. Als iedereen op iOS gratis spelletjes doet, dan brengt het ook niets op.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Sep 2010 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
De chart vergeet wel het land met 30 miljoen verkochte DS handhelds en het aantal spellen dat per persoon verkocht wordt. Als iedereen op iOS gratis spelletjes doet, dan brengt het ook niets op.

En er wordt alleen gekeken naar de verkopen van het systeem zelf.
Een DS en PSP gebruiker spelen er Sowieso games op. De Idevices hebben een grotere afzetmarkt en zal altijd meer gebruikers hebben. Die gebruikers zullen verschillende app's gebruiken en dus ook gebruik maken van gratis games.
joni...

Edit: Ik zeg ong hetzelfde als
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 14 Sep 2010 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Maar ze hebben dan wel een grotere basis voor hun games dan Sony met de PSP...meer verkochte devices is een grotere afzetmarkt voor je games. Als Apple echt gaat investeren in gaming op iOS dan hebben ze echt een goudmijn in handen, zeker omdat games op iOS vaak spotgoedkoop zijn in vergelijking met de DS en PSP games (zie GTA: Chinatown Wars).

Japan loopt overigens niet echt warm voor Apple producten, daar hebben Sony en Nintendo het voordeel. Echter met alleen Japan red je het niet.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 4

Ga naar: