Kijk je uit naar de Tokio Game Show? |
Ja |
|
65% |
[ 13 ] |
Nee |
|
35% |
[ 7 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 20 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4 Volgende
|
No'tje |
Geplaatst: 11 Sep 2010 23:17 Onderwerp: Tokyo Game Show Voorspellingen
| |

|
Zoals jullie wel weten is de TGS volgende week Donderdag weer aan de beurt, het grootste jaarlijkse game event in Japan (?) en naast de E3 ook een van de belangrijkste game events voor menig gamers onder ons.
Wat denken jullie allemaal wat er getoond/aangekondigd gaat worden volgende week?
==========
Ik zeg alvast:
Team Ico Collection
Final Fantasy Versus XIII mulitplat confirmed (Sadface)
Een hoop Natal/Move bullshit |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 11 Sep 2010 23:18 Onderwerp:
| |

|
Resident Evil 6  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 11 Sep 2010 23:20 Onderwerp:
| |

|
méh, ik hoop op wat van assassins creed brotherhood te zien, maar voor de rest... |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 11 Sep 2010 23:38 Onderwerp:
| |

|
Ik sluit me aan bij Ninodude´s speculaties. Ik hoop zelf kleine info over KH3 ('de ontwikkeling gaat goed' telt ook), maar waarschijnlijk wordt het alleen spin-off stuff. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 11 Sep 2010 23:47 Onderwerp: Re: TokioGameShow Predicties
| |

|
ninodude schreef: |
Final Fantasy Versus XIII mulitplat confirmed (Sadface)
|
Why? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 12 Sep 2010 00:08 Onderwerp:
| |

|
Op de Tokio Game Show wordt meestal van die gare Japanse shit aangekondigd wat weinig gamers in het Westen kan boeien. Desalnietemin kijk ik uit naar de beelden van The Last Guardian, de aankondiging van een Team ICO collection en misschien een hardcore Move/Kinect titel. Waarschijnlijk ook Valkyria Chronicles 3 van Sega. Maar voor de rest zal ik nergens van wakker liggen. Het is ook allemaal niet zo grootschalig als op de E3, hé.
Ow, ik vergeet wel dat EA het Suda51/Mikami project gaat aankondigen. Dat is dan toch echt wel iets waar ik naar uitkijk! Mikami heeft met Vanquish bewezen ook Westerse gamers aan te kunnen spreken, en met EA die de marketing doet zal zijn nieuwste titel het ook goed doen aan de kassa. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 12 Sep 2010 00:51 Onderwerp:
| |

|
Ik wil graag meer te weten te komen hoe het zit met
Final Fantasy Agito XIII is de game dood ofzo
Final Fantasy Versus XIII wil een keer de gameplay zien duurt lang
Tales of Graces F hoe mooi het wordt op de PS3 als je het vergelijkt met de Wii en wat voor extras deze versie krijgt
Tales of Unitia(naam nog niet bekent hopelijk op de TGS meer over deze game)
Persona 5 hopelijk de eerste trailer van het game
En ook wil ik ooit een keer aankondigingen van games die reeds al op de PS1,PS2 en zelfs de PSP bestaan onder andere
Wild Arms VI Mediavision(Sony)
Suikoden VI Konami
en Breath of Fire VI Capcom
maar dat zal met deze TGS niet gebeuren denk ik.
JRPGs voor op de PS3 is nog niet echt zegt cool.
De PS3 is al een dik 3 half jaar in de Europese markt en nog hebben ze weinig JRPGs als je het vergelijkt met de PS1,PS2,PSP |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 12 Sep 2010 01:06 Onderwerp:
| |

|
TGS doet me niet zoveel. Eventueel een nieuwe Devil May Cry zou me kunnen interesseren alsook nieuws over the last guardian . Verder nog uitkijken wat Square-enix verteld i.v.m FF & Kingdom Hearts.  |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 12 Sep 2010 12:28 Onderwerp:
| |

|
Ik hoop/verwacht:
- Valkyria Chronicles III voor PS3 (PSP én PS3 is ook goed)
- Nog wat nieuwe features Gran Turismo 5 bekend
Verder kan ik zo snel even niks bedenken.
EDIT:
PSP opvolger zou ook leuk zijn, maar die verwacht ik niet. Ook al zou het wel erg leuk zijn.
Laatst aangepast door PS3gamerXD op 12 Sep 2010 12:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 12 Sep 2010 12:29 Onderwerp:
| |
|
Opvolger van de PSP, Sony MOET met een opvolger komen nu...anders ist over en uit voor Sony. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 12 Sep 2010 12:34 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Sep 2010 12:39 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik hoop op een zeer saaie TGS, ik begin net die dagen te werken dus ik wil geen groot nieuws zien Ik verwacht iig: geen nieuwe hardware, veel PS3 aankondigingen, een drietal interessante Xbox 360 aankondigingen die ook in het Westen komen en geen leuke Wii games. Nintendo komt toch niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 12 Sep 2010 12:53 Onderwerp:
| |

|
Ik hoop op Dynasty warriors 7. Koei had nog één surprise dus hoop ik op DW7 . |
|
Terug naar boven |
|
|
Snakesonic |
Geplaatst: 12 Sep 2010 13:20 Onderwerp:
| |

|
Predicties wat is er mis met het Nederlandse woord verwachtingen?
Ik hoop op info over Last Guardian
Final Fantasy XIII Versus en Agito
Catherine
Persona 5
En meer rpg meuk. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 12 Sep 2010 13:22 Onderwerp:
| |

|
Cubic X schreef: | Opvolger van de PSP, Sony MOET met een opvolger komen nu...anders ist over en uit voor Sony. |
Waarom zou het over en uit zijn? Sony richt zich dit jaar vooral op de games, Move en 3D. Ik verwacht dus ook nog geen aankondiging zodat ze alle aandacht op de punten die ik net noemde kunnen houden.
Snakesonic schreef: | Predicties wat is er mis met het Nederlandse woord verwachtingen?
Ik hoop op info over Last Guardian
Final Fantasy XIII Versus en Agito
Catherine
Persona 5
En meer rpg meuk. |
Uhm wat verwacht je er van dan? Op Persona 5 na zijn al die games al aangekondigd en zijn TLG en Catherine volgens mij ook speelbaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 12 Sep 2010 13:42 Onderwerp:
| |

|
Cubic X schreef: | Opvolger van de PSP, Sony MOET met een opvolger komen nu...anders ist over en uit voor Sony. |
lol dat is bullshit, Sony kan zich wel netjes (moeilijk maar toch netjes) staande houden in de handheld markt (vooral in Azië)
PSP2 verwacht ik zoiezo volgend jaar te zien.
Verwachtingen:
- Final Fantasy Versus XIII (nogsteeds exclusief, en aub, graag geen moraalridders die zeggen dat multiplat de shit is tegen mij, ik weet ook wel dat het beter is voor iedereen maar Square moet op z'n minst een PS3 exclusive maken deze gen, ze hebben een nu nog een groeiende aanbod Xbox 360 exclusives op hun naam staan , en ik wil eens zien wat ze met de PS3 kunnen doen, zo niet? ook goed dan, ik zal het iig niet zo heel erg meer vinden)
- Nomura's nieuwe game (KH3 plox)
- Disgaea 4 voor PS3
- Persona 5 PS3
- Agito XIII
- Ni No Kuni (ook een westerse release aub)
- Level 5 goodness (Dark Cloud 3 :O)
- Peace Walker HD voor PS3
- ZOE3 ZOE3 ZOE3 ZOE3 ZOE3 ZOE3 ZOE3 ZOE3 ZOE3 ZOE3, ik weet dat het er niet van gaat komen maar zeuren mag
- Valkyria Chronicles 3 PS3 or GTFO.
- TLG & Team Ico HD collection (ben ik 100% zeker van)
- Random PS3 love (Wild Arms 6? Bumpy Trot 2? :O )
- Xbox 360 cave shooters omnomnom
- Feelplus game voor de 360.
Ik kijk nu al uit naar de TGS, het lijkt al beter te gaan worden dan de E3 en Gamescom 
Laatst aangepast door deathtanz matisk op 12 Sep 2010 13:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 12 Sep 2010 13:45 Onderwerp:
| |

|
Verwachtingen:
- Dynasty Warriors 7 aankondiging?
- Metal Gear Solid: Peace walker HD aankondiging voor de PS3
- Team Ico HD Collection info
- Nieuwe software dingetjes voor de PSP ofzo, maar volgens mij nog geen nieuwe PSP
- En natuurlijk nieuwe japanse RPG's voor alle consoles |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Sep 2010 13:51 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Catherine is Persona 5. Een nieuwe Shin Megami Tensei kan, maar geen nieuwe Persona want het Persona team werkt aan Catherine. |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 12 Sep 2010 13:54 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Catherine is Persona 5. Een nieuwe Shin Megami Tensei kan, maar geen nieuwe Persona want het Persona team werkt aan Catherine. |
D: |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 12 Sep 2010 14:54 Onderwerp:
| |

|
PS3gamerXD schreef: | Ik hoop/verwacht:
- Valkyria Chronicles III voor PS3 (PSP én PS3 is ook goed)
EDIT:
PSP opvolger zou ook leuk zijn, maar die verwacht ik niet. Ook al zou het wel erg leuk zijn. |
- Final Fantasy en ander JRPG nieuws, hoop ik eigenlijk altijd op. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 12 Sep 2010 17:03 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Catherine is Persona 5. Een nieuwe Shin Megami Tensei kan, maar geen nieuwe Persona want het Persona team werkt aan Catherine. |
Catherine =/= aan P5.
Persona team kan ook aan meerdere titels werken en Catherine moet in de herfst al uit komen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Sep 2010 17:14 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Mafusto schreef: | Joni Philips schreef: | Catherine is Persona 5. Een nieuwe Shin Megami Tensei kan, maar geen nieuwe Persona want het Persona team werkt aan Catherine. |
Catherine =/= aan P5.
Persona team kan ook aan meerdere titels werken en Catherine moet in de herfst al uit komen  | Ik bedoelde het anders. Catherine is de onbekende titel van Persona team waarvan iedereen dacht dat het P5 was. En ja, je kunt aan meerdere titels tegelijk werken, maar ze hebben het nog nooit gedaan. Daarnaast zou een nieuwe Persona de aankondiging van Megami Tensei 3DS overschaduwen want die komt ook nog. |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 12 Sep 2010 17:20 Onderwerp:
| |
|
elemeNt schreef: | Cubic X schreef: | Opvolger van de PSP, Sony MOET met een opvolger komen nu...anders ist over en uit voor Sony. |
Waarom zou het over en uit zijn? Sony richt zich dit jaar vooral op de games, Move en 3D. Ik verwacht dus ook nog geen aankondiging zodat ze alle aandacht op de punten die ik net noemde kunnen houden.
|
Ik bedoel over en uit op de handheld markt. Nintendo komt met de 3DS die de PSP nog verouderde laat lijken dan nu, daarnaast is Apple met iOS Sony op gaminggebied ook aan alle kanten aan het inhalen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 12 Sep 2010 17:41 Onderwerp:
| |

|
Cubic X schreef: | elemeNt schreef: | Cubic X schreef: | Opvolger van de PSP, Sony MOET met een opvolger komen nu...anders ist over en uit voor Sony. |
|
Ik bedoel over en uit op de handheld markt. Nintendo komt met de 3DS die de PSP nog verouderde laat lijken dan nu, daarnaast is Apple met iOS Sony op gaminggebied ook aan alle kanten aan het inhalen. |
én natuurlijk Microsoft, dat dit jaar met Windows Mobile 7 komt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 12 Sep 2010 17:50 Onderwerp:
| |
|
Christian Vuye schreef: | Cubic X schreef: | elemeNt schreef: | Cubic X schreef: | Opvolger van de PSP, Sony MOET met een opvolger komen nu...anders ist over en uit voor Sony. |
|
én natuurlijk Microsoft, dat dit jaar met Windows Mobile 7 komt. |
Windows Phone 7 (het heet geen Windows Mobile 7 ) heeft ook het potentieel om heel groot te worden op de handheld gamemarkt inderdaad . Dus als Sony wat wil op de handheldmarkt, moeten ze echt met een nieuw systeem komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4 Volgende |