Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 19, 20, 21 Volgende
|
Mafusto |
Geplaatst: 05 Sep 2010 17:58 Onderwerp:
| |

|
@Draster
Alsof bleach lange gevechten heeft.
Anyway de manga van FT is geweldig en de anime wordt steeds beter!. |
|
Terug naar boven |
|
|
Indo Chad |
Geplaatst: 05 Sep 2010 18:09 Onderwerp:
| |

|
ik word insane van het lange wachten (pas een week) IK WIL NU EEN CHAPTER VAN ONE PIECE!!
4 weken geen chapter is gewoon marteling |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 05 Sep 2010 18:22 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Mafusto schreef: | @Draster
Anyway de manga van FT is geweldig en de anime wordt steeds beter!. | Herinner jij een moment in de manga dat deze winteroorlog nog niet bezig was? |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 05 Sep 2010 18:24 Onderwerp:
| |

|
FT wordt inderdaad erg nice. Ben bij ep33 van de anime. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 05 Sep 2010 18:53 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Mafusto schreef: | @Draster
Anyway de manga van FT is geweldig en de anime wordt steeds beter!. | Herinner jij een moment in de manga dat deze winteroorlog nog niet bezig was? |
Ichi ontmoet Rukia. Ichi krijgt krachten. Rukia wordt ontvoerd en Ichi verliest krachten. Ichi krijgt krachten. Ichi en co gaan naar SS. Ichi wordt sterker en sterker tijdens vechten tegen Shini's. Ichi's hollow neemt het over. Aizan verraad SS met 2 andere caps. Ichi ontmoet Shinji. Ichi verliest van Arrancar. Ichi gaat naar Shinji en co en leert masker op te zetten. Ichi gaat naar HM. Ichi verliest van Emo arrancar. Ichi wint van blauw harige Arrancar. Verliest van sprinkhaan arrancar en wordt gered door hak koning shini cap. Ik vergat bij mijn vorige post de . De gevechten zelf duren niet overdreven lang. De oorlog zelf duurt lang maar dat is niet meer dan logisch. Een Oorlog van 1 uur is een beetje afgeraffeld vind je niet? |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 05 Sep 2010 19:08 Onderwerp:
| |

|
+ Kubo tekent best nauwkeurig. Vaak worden pagina's al gauw gevuld met gezichtsuitdrukkingen of gebeurtenissen die een hele pagina in beslag nemen.
En ze vechten tegen best wat vijanden. Zelfs als je Hueco niet meetelt heb je aardig wat over.
Laatst aangepast door musthavethisgame op 05 Sep 2010 20:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 05 Sep 2010 19:29 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Mafusto schreef: | Joni Philips schreef: | Mafusto schreef: | @Draster
Ichi ontmoet Rukia. Ichi krijgt krachten. Rukia wordt ontvoerd en Ichi verliest krachten. Ichi krijgt krachten. Ichi en co gaan naar SS. Ichi wordt sterker en sterker tijdens vechten tegen Shini's. Ichi's hollow neemt het over. Aizan verraad SS met 2 andere caps. Ichi ontmoet Shinji. Ichi verliest van Arrancar. Ichi gaat naar Shinji en co en leert masker op te zetten. Ichi gaat naar HM. Ichi verliest van Emo arrancar. Ichi wint van blauw harige Arrancar. Verliest van sprinkhaan arrancar en wordt gered door hak koning shini cap. Ik vergat bij mijn vorige post de . De gevechten zelf duren niet overdreven lang. De oorlog zelf duurt lang maar dat is niet meer dan logisch. Een Oorlog van 1 uur is een beetje afgeraffeld vind je niet? | Ze vertrokken zo rond 243. "The Knuckle & The Arrow" naar Hueco Mondo. Ondertussen zitten we op Chapter 418. "Deicide 20". De evenementen van deze 175 chapters spelen zich af op één dag. Meer dan drie jaar chapters voor minder dan 1 dag  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 05 Sep 2010 19:35 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Ze vertrokken zo rond 243. "The Knuckle & The Arrow" naar Hueco Mondo. Ondertussen zitten we op Chapter 418. "Deicide 20". De evenementen van deze 175 chapters spelen zich af op één dag. Meer dan drie jaar chapters voor minder dan 1 dag  |
Beter dan 2 jaar in 4 (chaploze) weken. En de oorlog begon niet tegelijk met het vertrekken van Ichi en co HM. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 05 Sep 2010 19:38 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Mafusto schreef: | Joni Philips schreef: | Ze vertrokken zo rond 243. "The Knuckle & The Arrow" naar Hueco Mondo. Ondertussen zitten we op Chapter 418. "Deicide 20". De evenementen van deze 175 chapters spelen zich af op één dag. Meer dan drie jaar chapters voor minder dan 1 dag  |
Beter dan 2 jaar in 4 (chaploze) weken. En de oorlog begon niet tegelijk met het vertrekken van Ichi en co HM. | Idd, maar die 175 chapters zijn bijna een en al gevecht. En wat is er mis met timeskips? Zonder timeskips geen DBZ. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 05 Sep 2010 19:52 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Mafusto schreef: | Joni Philips schreef: | Ze vertrokken zo rond 243. "The Knuckle & The Arrow" naar Hueco Mondo. Ondertussen zitten we op Chapter 418. "Deicide 20". De evenementen van deze 175 chapters spelen zich af op één dag. Meer dan drie jaar chapters voor minder dan 1 dag  |
Beter dan 2 jaar in 4 (chaploze) weken. En de oorlog begon niet tegelijk met het vertrekken van Ichi en co HM. | Idd, maar die 175 chapters zijn bijna een en al gevecht. En wat is er mis met timeskips? Zonder timeskips geen DBZ. |
Die 175 chaps gevechten zijn allemaal verschillende gevechten als het 1 gevecht was geweest dan was het een ander verhaal.
DBZ heeft ook 90% gevechten gehad. Waarom mag dat niet met Bleach. En er is niks mis met timeskips maar 4 weken zonder chap is gewoon erg . |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 12 Sep 2010 12:35 Onderwerp:
| |

|
I need a new manga.
Heb nu the Breaker gelezen en bn nu bij.
Heeft iemand een suggestie? |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 12 Sep 2010 12:40 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 12 Sep 2010 12:43 Onderwerp:
| |

|
Draster schreef: | Bakuman al gelezen? |
Ik zit te twijfelen of ik em ga lezen. Ik hoor er veel goede verhalen over maar ik weet niet wat ik er van kan verwachten |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 12 Sep 2010 14:05 Onderwerp:
| |

|
Waar houden jullie eigenlijk meer van anime of manga?
Ik ben zelf niet zo dol op manga, ik lees het alleen voor het verhaal.
Daarom wacht ik voor Bakuman ook op de anime die binnekort komt. |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 12 Sep 2010 15:23 Onderwerp:
| |

|
Ik vind manga's lezen eigelijk veel leuker dan anime's kijken op dit moment lees ik
Berserk me nummer 1 manga alles is gewoon perfect
Bleach meh vroeger was het beter ik heb me twijfels of ik het nog verder ga lezen.
Vagabond geweldige manga zeker een aanrader voor de samoerai liefhebbers.
Hitman reborn zeker geen verkeerde manga ik ben erg onder de indruk.
Akira de film komt niet eens in de buurt van de manga.
Rurouni Kenshin een samoerai manga met wat politieke invloeden 1 van mijn favoriete manga.
Liar Game een psychologie manga die death note ver achter zich laat.
20th Century Boys ik ben momenteel bezig met volume 2 dus ik kan er niet zo veel over vertellen.
Great Teacher Onizuka een ex biker gang lid die een meester wilt worden  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 12 Sep 2010 17:07 Onderwerp:
| |

|
lorenzogilds schreef: | Ik vind manga's lezen eigelijk veel leuker dan anime's kijken op dit moment lees ik
Berserk me nummer 1 manga alles is gewoon perfect
Bleach meh vroeger was het beter ik heb me twijfels of ik het nog verder ga lezen.
Vagabond geweldige manga zeker een aanrader voor de samoerai liefhebbers.
Hitman reborn zeker geen verkeerde manga ik ben erg onder de indruk.
Akira de film komt niet eens in de buurt van de manga.
Rurouni Kenshin een samoerai manga met wat politieke invloeden 1 van mijn favoriete manga.
Liar Game een psychologie manga die death note ver achter zich laat.
20th Century Boys ik ben momenteel bezig met volume 2 dus ik kan er niet zo veel over vertellen.
Great Teacher Onizuka een ex biker gang lid die een meester wilt worden  |
Weet jij toevallig nog een site die vagabond nog update? Zins OM gestopt is heb ik em niet meer kunnen lezen  |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 12 Sep 2010 17:25 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 12 Sep 2010 18:03 Onderwerp:
| |

|
lorenzogilds schreef: | Check je Pm |
Site die je stuurde loopt ook achter. Ik bn in ieder geval 2-3 chaps verder dan de chaps die MR heeft. |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 12 Sep 2010 19:05 Onderwerp:
| |

|
Dat is 1 van de weinige sites waar je vagabond nog kan lezen ik zou die site zeker even in de gaten houden ik heb ook op andere sites gekeken maar daar word het ook verwijdert omdat ze gewoon willen dat je het koopt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 12 Sep 2010 19:13 Onderwerp:
| |

|
lorenzogilds schreef: | Dat is 1 van de weinige sites waar je vagabond nog kan lezen ik zou die site zeker even in de gaten houden ik heb ook op andere sites gekeken maar daar word het ook verwijdert omdat ze gewoon willen dat je het koopt. |
Ik weet et. Maar ja wat kun je er tegen doen...
Vagabond is nergens te krijgen bij mij in de buurt.
En ik heb zelf ook genoeg manga (o.a Yugi-oh waar ik verder bn dan de scanlators hebben upgeload ). |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 12 Sep 2010 19:16 Onderwerp:
| |

|
Gewoon een dagje naar Amsterdam komen om manga's in te kopen
Als je zo door gaat dan kunnen we binnenkort gewoon geen manga's meer lezen op het internet |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 12 Sep 2010 19:20 Onderwerp:
| |

|
lorenzogilds schreef: | Gewoon een dagje naar Amsterdam komen om manga's in te kopen
Als je zo door gaat dan kunnen we binnenkort gewoon geen manga's meer lezen op het internet |
Zover gaat het hopelijk niet komen.
En Amsterdam is voor mij ook een "No-go"
Dan bn ik meer kwijt aan reizen dan het kope
Kom meestal maar 1x in het jaar in Amsterdam
Moet maar wachten tot mijn plaatselijke Manga toko meer series gaat verkopen. (Ze verkopen nu ook sinds een paar weken D-grayman dus zal het wel goed komen  |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 12 Sep 2010 19:24 Onderwerp:
| |

|
Of je kan het ook gewoon bestellen als je niet naar Amsterdam wilt komen Ik kan me wel herinneren dat vagabond een vizbig edition heeft dat wilt zeggen dat je 3 volumes voor de prijs van 1 krijgt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 12 Sep 2010 21:10 Onderwerp:
| |

|
Kan zijn dat ik er binnenkort wat ga bestellen
Berserk lijkt mij ook wel intressant.
Wou het gaan lezen maar OM moest er mee kappen
Misschien dat jij/iemand nog een site weet waar je alle chaps kunt lezen en er niet een gat is van 1~100 CHAPS. Dit heb ik nu ook met Samurai Deeper Kyo. Ik wacht daar tot die acht chaps vertaald zijn voordat ik aan de rest van de chap's begin
Ik ga wel verder met Hajime no Ippo. Moet ik ook nog 800+ chaps van leze  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 13 Sep 2010 10:59 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Highschool of the Dead blijft lekker spannend, en ik hoop dat ze een tweede serie gaan maken. Iirc zit de manga veel verder en kunnen ze dit onmogelijk afronden in de volgende twee episodes. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 19, 20, 21 Volgende |