Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 19, 20, 21  Volgende  
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Sep 2010 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat

@Draster

Alsof bleach lange gevechten heeft.
Anyway de manga van FT is geweldig en de anime wordt steeds beter!.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Indo Chad BerichtGeplaatst: 05 Sep 2010 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat

ik word insane van het lange wachten (pas een week) IK WIL NU EEN CHAPTER VAN ONE PIECE!!

4 weken geen chapter is gewoon marteling
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Sep 2010 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mafusto schreef:
@Draster

Herinner jij een moment in de manga dat deze winteroorlog nog niet bezig was?
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 05 Sep 2010 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat

FT wordt inderdaad erg nice. Ben bij ep33 van de anime.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Sep 2010 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Mafusto schreef:
@Draster

Ichi ontmoet Rukia. Ichi krijgt krachten. Rukia wordt ontvoerd en Ichi verliest krachten. Ichi krijgt krachten. Ichi en co gaan naar SS. Ichi wordt sterker en sterker tijdens vechten tegen Shini's. Ichi's hollow neemt het over. Aizan verraad SS met 2 andere caps. Ichi ontmoet Shinji. Ichi verliest van Arrancar. Ichi gaat naar Shinji en co en leert masker op te zetten. Ichi gaat naar HM. Ichi verliest van Emo arrancar. Ichi wint van blauw harige Arrancar. Verliest van sprinkhaan arrancar en wordt gered door hak koning shini cap.
Ik vergat bij mijn vorige post de . De gevechten zelf duren niet overdreven lang. De oorlog zelf duurt lang maar dat is niet meer dan logisch. Een Oorlog van 1 uur is een beetje afgeraffeld vind je niet?
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 05 Sep 2010 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Kubo tekent best nauwkeurig. Vaak worden pagina's al gauw gevuld met gezichtsuitdrukkingen of gebeurtenissen die een hele pagina in beslag nemen.
En ze vechten tegen best wat vijanden. Zelfs als je Hueco niet meetelt heb je aardig wat over.

Laatst aangepast door musthavethisgame op 05 Sep 2010 20:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Sep 2010 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mafusto schreef:
Joni Philips schreef:
Mafusto schreef:
@Draster

Ichi ontmoet Rukia. Ichi krijgt krachten. Rukia wordt ontvoerd en Ichi verliest krachten. Ichi krijgt krachten. Ichi en co gaan naar SS. Ichi wordt sterker en sterker tijdens vechten tegen Shini's. Ichi's hollow neemt het over. Aizan verraad SS met 2 andere caps. Ichi ontmoet Shinji. Ichi verliest van Arrancar. Ichi gaat naar Shinji en co en leert masker op te zetten. Ichi gaat naar HM. Ichi verliest van Emo arrancar. Ichi wint van blauw harige Arrancar. Verliest van sprinkhaan arrancar en wordt gered door hak koning shini cap.
Ik vergat bij mijn vorige post de . De gevechten zelf duren niet overdreven lang. De oorlog zelf duurt lang maar dat is niet meer dan logisch. Een Oorlog van 1 uur is een beetje afgeraffeld vind je niet?
Ze vertrokken zo rond 243. "The Knuckle & The Arrow" naar Hueco Mondo. Ondertussen zitten we op Chapter 418. "Deicide 20". De evenementen van deze 175 chapters spelen zich af op één dag. Meer dan drie jaar chapters voor minder dan 1 dag
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Sep 2010 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ze vertrokken zo rond 243. "The Knuckle & The Arrow" naar Hueco Mondo. Ondertussen zitten we op Chapter 418. "Deicide 20". De evenementen van deze 175 chapters spelen zich af op één dag. Meer dan drie jaar chapters voor minder dan 1 dag

Beter dan 2 jaar in 4 (chaploze) weken. En de oorlog begon niet tegelijk met het vertrekken van Ichi en co HM.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Sep 2010 19:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mafusto schreef:
Joni Philips schreef:

Beter dan 2 jaar in 4 (chaploze) weken. En de oorlog begon niet tegelijk met het vertrekken van Ichi en co HM.
Idd, maar die 175 chapters zijn bijna een en al gevecht. En wat is er mis met timeskips? Zonder timeskips geen DBZ.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Sep 2010 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Mafusto schreef:
Joni Philips schreef:

Idd, maar die 175 chapters zijn bijna een en al gevecht. En wat is er mis met timeskips? Zonder timeskips geen DBZ.

Die 175 chaps gevechten zijn allemaal verschillende gevechten als het 1 gevecht was geweest dan was het een ander verhaal.
DBZ heeft ook 90% gevechten gehad. Waarom mag dat niet met Bleach. En er is niks mis met timeskips maar 4 weken zonder chap is gewoon erg .
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 12:35    Onderwerp: Reageren met citaat

I need a new manga.
Heb nu the Breaker gelezen en bn nu bij.
Heeft iemand een suggestie?
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Bakuman al gelezen?
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Draster schreef:
Bakuman al gelezen?

Ik zit te twijfelen of ik em ga lezen. Ik hoor er veel goede verhalen over maar ik weet niet wat ik er van kan verwachten
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Waar houden jullie eigenlijk meer van anime of manga?

Ik ben zelf niet zo dol op manga, ik lees het alleen voor het verhaal.
Daarom wacht ik voor Bakuman ook op de anime die binnekort komt.
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind manga's lezen eigelijk veel leuker dan anime's kijken op dit moment lees ik

Berserk me nummer 1 manga alles is gewoon perfect
Bleach meh vroeger was het beter ik heb me twijfels of ik het nog verder ga lezen.
Vagabond geweldige manga zeker een aanrader voor de samoerai liefhebbers.
Hitman reborn zeker geen verkeerde manga ik ben erg onder de indruk.
Akira de film komt niet eens in de buurt van de manga.
Rurouni Kenshin een samoerai manga met wat politieke invloeden 1 van mijn favoriete manga.
Liar Game een psychologie manga die death note ver achter zich laat.
20th Century Boys ik ben momenteel bezig met volume 2 dus ik kan er niet zo veel over vertellen.
Great Teacher Onizuka een ex biker gang lid die een meester wilt worden
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat

lorenzogilds schreef:
Ik vind manga's lezen eigelijk veel leuker dan anime's kijken op dit moment lees ik

Berserk me nummer 1 manga alles is gewoon perfect
Bleach meh vroeger was het beter ik heb me twijfels of ik het nog verder ga lezen.
Vagabond geweldige manga zeker een aanrader voor de samoerai liefhebbers.
Hitman reborn zeker geen verkeerde manga ik ben erg onder de indruk.
Akira de film komt niet eens in de buurt van de manga.
Rurouni Kenshin een samoerai manga met wat politieke invloeden 1 van mijn favoriete manga.
Liar Game een psychologie manga die death note ver achter zich laat.
20th Century Boys ik ben momenteel bezig met volume 2 dus ik kan er niet zo veel over vertellen.
Great Teacher Onizuka een ex biker gang lid die een meester wilt worden

Weet jij toevallig nog een site die vagabond nog update? Zins OM gestopt is heb ik em niet meer kunnen lezen
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Check je Pm
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat

lorenzogilds schreef:
Check je Pm

Site die je stuurde loopt ook achter. Ik bn in ieder geval 2-3 chaps verder dan de chaps die MR heeft.
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is 1 van de weinige sites waar je vagabond nog kan lezen ik zou die site zeker even in de gaten houden ik heb ook op andere sites gekeken maar daar word het ook verwijdert omdat ze gewoon willen dat je het koopt.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

lorenzogilds schreef:
Dat is 1 van de weinige sites waar je vagabond nog kan lezen ik zou die site zeker even in de gaten houden ik heb ook op andere sites gekeken maar daar word het ook verwijdert omdat ze gewoon willen dat je het koopt.

Ik weet et. Maar ja wat kun je er tegen doen...
Vagabond is nergens te krijgen bij mij in de buurt.
En ik heb zelf ook genoeg manga (o.a Yugi-oh waar ik verder bn dan de scanlators hebben upgeload ).
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Gewoon een dagje naar Amsterdam komen om manga's in te kopen
Als je zo door gaat dan kunnen we binnenkort gewoon geen manga's meer lezen op het internet
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat

lorenzogilds schreef:
Gewoon een dagje naar Amsterdam komen om manga's in te kopen
Als je zo door gaat dan kunnen we binnenkort gewoon geen manga's meer lezen op het internet

Zover gaat het hopelijk niet komen.
En Amsterdam is voor mij ook een "No-go"
Dan bn ik meer kwijt aan reizen dan het kope
Kom meestal maar 1x in het jaar in Amsterdam

Moet maar wachten tot mijn plaatselijke Manga toko meer series gaat verkopen. (Ze verkopen nu ook sinds een paar weken D-grayman dus zal het wel goed komen
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Of je kan het ook gewoon bestellen als je niet naar Amsterdam wilt komen Ik kan me wel herinneren dat vagabond een vizbig edition heeft dat wilt zeggen dat je 3 volumes voor de prijs van 1 krijgt.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan zijn dat ik er binnenkort wat ga bestellen
Berserk lijkt mij ook wel intressant.
Wou het gaan lezen maar OM moest er mee kappen
Misschien dat jij/iemand nog een site weet waar je alle chaps kunt lezen en er niet een gat is van 1~100 CHAPS. Dit heb ik nu ook met Samurai Deeper Kyo. Ik wacht daar tot die acht chaps vertaald zijn voordat ik aan de rest van de chap's begin

Ik ga wel verder met Hajime no Ippo. Moet ik ook nog 800+ chaps van leze
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010 10:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Highschool of the Dead blijft lekker spannend, en ik hoop dat ze een tweede serie gaan maken. Iirc zit de manga veel verder en kunnen ze dit onmogelijk afronden in de volgende twee episodes.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 11 van 21

Ga naar: