Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nintendo Master schreef:
Joni Philips schreef:
Zeker omdat jullie toevallig hetzelfde IP adres delen dat je hem zo hard verdedigt

huh,ik ken nintendo power niet eens,je zult wel merke dat ik andere mensen zal verdedigen

We zijn niet gek hoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 18:49    Onderwerp: -- - Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Nintendo Master schreef:
Joni Philips schreef:
Zeker omdat jullie toevallig hetzelfde IP adres delen dat je hem zo hard verdedigt

huh,ik ken nintendo power niet eens,je zult wel merke dat ik andere mensen zal verdedigen

We zijn niet gek hoor

wat jij wilt

dat mijn naam op die van hem lijkt wil niet zegge dat ik hem ken

Laatst aangepast door Nintendo Master op 18 Jun 2007 18:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Jullie namen lijken ook niet opelkaar ofzo.

Zelfde IP lijkt me genoeg bewijs trouwens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 18:53    Onderwerp: ?- Reageren met citaat

Pantoffelman schreef:
Jullie namen lijken ook niet opelkaar ofzo.

waarom hebben jullie problemen met mij,gr,ok ik verander wel mijn gekozen naam,eh,weet iemand hoe je de naam verandert
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke, vergeet de naam.

Verklaar je IP dan eens
Terug naar boven
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Pantoffelman schreef:
Oke, vergeet de naam.

Verklaar je IP dan eens

helpt me beter als je vertelt wat EEN IP IS EN WAAR IK HET KAN VINDE,dan kan ik praten
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Elke verbinding(?) heeft een uniek IP nummer. Als die van jou en Nintendo Power hetzelfde is betekend dat dus dat jullie dezelfde verbinding delen.

Dus 'ik ken hem niet eens' gaat niet op. Geef nou maar toe dat je twee accounts hebt. Bovendien typ je ook nog es hetzelfde op beide accounts.
Terug naar boven
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Pantoffelman schreef:
Elke verbinding(?) heeft een uniek IP nummer. Als die van jou en Nintendo Power hetzelfde is betekend dat dus dat jullie dezelfde verbinding delen.

Dus 'ik ken hem niet eens' gaat niet op. Geef nou maar toe dat je twee accounts hebt. Bovendien typ je ook nog es hetzelfde op beide accounts.

ik zweer het je,ik ken echt niet nintendo power
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ken je echt geen nintendo power?
Terug naar boven
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:00    Onderwerp: huh Reageren met citaat

hei waarom word er over mij gediscuseert
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Je blijft die act wel goed volhouden, een pluim op je hoed
Terug naar boven
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:04    Onderwerp: ? Reageren met citaat

Joris schreef:

Je blijft die act wel goed volhouden, een pluim op je hoed

waar hebben jullie het over,ik dach dat dit een forum was en geen Praat maar over anderen topic ,mach ik weten wat er allemmaal gaande is
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Hahaha dit is zo slecht.
Terug naar boven
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:11    Onderwerp: puw Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ken je echt geen nintendo power?

nee,ik zweer het je,waarom gelooft niemand me
goed als jullie willen dat ik wegga,dan hef ik mijn registratie,ik word wel weer een gast,is dat wat jullie willen
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom we je niet geloven: Je naam is praktisch hetzelfde. Je typt hetzelfde. Je loopt hem (jezelf dus) te verdedigen als een malle terwijl je 'm niet eens kent, en misschien nog wel de meest overtuigende: je IP is blijkbaar hetzelfde.
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Om eraan toe te voegen:
Nintendo Masters account is ontstaan toen Nintendo Power niet snel genoeg antwoord kreeg op een topic van hem, en zijn eerste reactie was, jawel, op dat topic.
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

De meest verdachte post: Nintendo Master reageert op iets wat aan Nintendo Power gericht was

Nintendo Master schreef:
rolf schreef:
The Legend Of zelda: Ocarina Of Time wekt weer prachtige herinneringen bij me op... zucht

eh.. ik vind het een hele rare poll vergeleken bij de titel en je eerste reactie is ook weer een andere kant op... ik snap jou niet helemaal.

ja he,zijn vast wat rare dingen gebeurt waardoor het niet klopt,denk ik

En nu stop it. Bewijs genoeg.
Terug naar boven
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:17    Onderwerp: echt waar Reageren met citaat

Cor schreef:
Om eraan toe te voegen:
Nintendo Masters account is ontstaan toen Nintendo Power niet snel genoeg antwoord kreeg op een topic van hem, en zijn eerste reactie was, jawel, op dat topic.

oh ja,als hij precies hetzelfde doet als mij,waarom heeft hij zijn naam niet geschreven zonder hoofdletters,(ik ben hem niet aam het verdedigen,is gewoon mijn argument),maar voor de zoveelste keer,waarom praten jullie over mij
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:17    Onderwerp: Re: echt waar Reageren met citaat

Nintendo Power schreef:
),maar voor de zoveelste keer,waarom praten jullie over mij

Ben je blind?

Citaat:

Waarom we je niet geloven: Je naam is praktisch hetzelfde. Je typt hetzelfde. Je loopt hem (jezelf dus) te verdedigen als een malle terwijl je 'm niet eens kent, en misschien nog wel de meest overtuigende: je IP is blijkbaar hetzelfde.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Pantoffelman schreef:
kijk ook eens naar Nintendo Master e-mailadres
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Pantoffelman schreef:
kijk ook eens naar Nintendo Master e-mailadres
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Hé, maar als je het nu gewoon even toegeeft dan vergeven we je wel en doen we net of dit voorval niet gebeurd is.
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Valt ook op dat jullie allebei vet veel schrijf fouten maken : kamera , twilicht etc.

Terug naar boven
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:35    Onderwerp: haha Reageren met citaat

geintje haha,bijna had ik jullie gepakt aan het begin,ik had die 2e accaunt gemaakt omdat ik een nieuw msn adress had ,snap je,ik wou nintendo power verwijderen maar wist niet hoe,mare E-man ,sorry dat er dankzei mij op jou topic zoveel rotzooi is gekome dat niks te maken had met jou vraag,hoop dat je me vergeeft
Terug naar boven
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:38    Onderwerp: Reageren met citaat

maar wou het pas vertelle waneer ik klaar was met mijn msn(zucht)waarom moest er iemand het gezien hebbe(nouja)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 4

Ga naar: