Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27  
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Aug 2010 08:59    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.break.com/game-trailers/game/modern-warfare-2/7-year-old-talking-trash-on-modern-warfare
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Aug 2010 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Citaat:
Dat veel mensen online een heleboel persoonlijke informatie te grabbel gooien, is al langer bekend. Meestal is dat niet meteen een echt probleem, maar dat wordt het wel wanneer dergelijke informatie kan gebruikt worden om paswoorden te achterhalen, of wanneer mensen uit de biecht klappen over de interne keuken van een bedrijf.

Uit een experiment van BitDefender blijkt dat zelfs it'ers die zich bezighouden met beveiliging, makkelijk gevoelige informatie doorspelen aan iemand die ze niet kennen. Het antivirusbedrijf probeerde als een knappe blondine zo'n 2.000 mensen toe te voegen op socialenetwerksites, en had daarbij opmerkelijk veel succes, meldt Webwereld.

It'ers
94 procent van de gebruikers, onder wie veel it-medewerkers, accepteerde het vriendschapsverzoek van de 21-jarige blondine. Slechts 13 procent van hen vroeg of ze elkaar ooit in het echt hadden ontmoet. Het valse profiel had succes bij maar liefst 86 procent van de benaderde it'ers, van wie 31 procent bestond uit mensen die zich bezighouden met beveiliging.

Persoonsgegevens
BitDefender testte vervolgens via social engineering of medewerkers persoonsgegevens zouden loslaten. Zo'n 10 procent gaf in chats met de blondine gegevens als adres en telefoonnummer, informatie die vaak wordt gebruikt of om wachtwoorden te herstellen. Twee uur na het contact gaf 73 procent gevoelige informatie over hun werkplek, zoals plannen en beleid. (sam)

http://www.hln.be/hln/nl/4125/Internet/article/detail/1151148/2010/08/30/Knappe-blondine-ontfutselt-makkelijk-geheimen-van-it-ers.dhtml
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 30 Aug 2010 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

over platbranden biobrandstof, dat heeft meer te maken met de centjes dan met de vraag.

Overigens is biobrandstof goed te verkrijgen door middel van zonne-energie>electrisch.

Plantages kunnen natuurlijk gehouden worden, daar hoeft niks voor te wijken, het werkelijk probleem is dat de lokale bevolking zo fucking arm is daar dat ze het meteen als een 'industrie' oppikken en hop, alles vertaald naar geld.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Bush wist niet wie Verhofstadt was
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20100901_096
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat

KingLikesCookies schreef:

Bush is gewoon dom, hij loog ook keihard over 9/11 aanslagen.. Dat is allemaal vastgelegd en op youtube. wie geintereseerd is gewoon zeggen, het is overduidelijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

Bush is gewoon dom, hij loog ook keihard over 9/11 aanslagen.. Dat is allemaal vastgelegd en op youtube. wie geintereseerd is gewoon zeggen, het is overduidelijk

Waar was hij dan over aan 't liegen?
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Dellion schreef:

Waar was hij dan over aan 't liegen?

Kijk deze maar,
http://www.youtube.com/watch?v=Sm73wOuPL60

Als je nog meer bewijs over de 'theorie' wil, ookal is het overduidelijk
Dit vond ik erg vreemd te zien.
http://www.youtube.com/watch?v=h7cvjBViV7g

ook was er net een nieuwe eigenaar van world trade center, die daarna enorm veel verdiende aan schadevergoedingen, echt een enorm bedrag. Dat is ook best toevallig. Ook is WTC 7, een gebouw die 'ingestort zou zijn door vallend puin etc' Gewoon opgeblazen, daar is ECHT geen twijfel over mogelijk
http://www.youtube.com/watch?v=58h0LjdMry0

Op het laatste filmpje @ 2:28 , sodeju wat slecht hadden ze dat gepland, ze hadden op zijn minst goed kunnen doorgeven wanneer ze alles lieten ontploffen
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Als je het zelf gelooft, is het niet liegen.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Ik vat even niet wat je probeert te zeggen, bush zegt dat hij het vliegtuig in het gebouw zag vliegen (of iets in die trand) terwijl het hem in de klas werd verteld
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dellion schreef:
Joni Philips schreef:

Ik vat even niet wat je probeert te zeggen, bush zegt dat hij het vliegtuig in het gebouw zag vliegen (of iets in die trand) terwijl het hem in de klas werd verteld
Wat hij zegt, zegt hij niet omdat hij opzettelijk liegt, maar omdat hij het echt gelooft. Hij gelooft dat hij de waarheid vertelt. Hetzelfde bijv. met die kernwapens in Irak. Bush loog daar niet over, het is hem zo vaak verteld dat hij het geloofde en uiteindelijk als het vaak genoeg herhaald wordt, gaat hij zelfs geloven dat hij bewijs heeft gezien. et menselijk brein faalt echt zo.

9/10 mensen die je vraagt over 11 september zal zeggen dat hij het vliegtuig in de eerste toren heeft zien vliegen op het nieuws die dag; terwijl die beelden pas veel later opduiken. De gigantische herhaling van die beelden zorgt ervoor dat onze herinneringen effectief aangetast worden. Bij de ontploffing van de Challenger werd hiernaar onderzoek gedaan. Veel mensen herinnerden zich de feiten op een bepaalde manier terwijl de realiteit helemaal anders was.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Dellion schreef:
Joni Philips schreef:

Wat hij zegt, zegt hij niet omdat hij opzettelijk liegt, maar omdat hij het echt gelooft. Hij gelooft dat hij de waarheid vertelt. Hetzelfde bijv. met die kernwapens in Irak. Bush loog daar niet over, het is hem zo vaak verteld dat hij het geloofde en uiteindelijk als het vaak genoeg herhaald wordt, gaat hij zelfs geloven dat hij bewijs heeft gezien. et menselijk brein faalt echt zo.

9/10 mensen die je vraagt over 11 september zal zeggen dat hij het vliegtuig in de eerste toren heeft zien vliegen op het nieuws die dag; terwijl die beelden pas veel later opduiken. De gigantische herhaling van die beelden zorgt ervoor dat onze herinneringen effectief aangetast worden. Bij de ontploffing van de Challenger werd hiernaar onderzoek gedaan. Veel mensen herinnerden zich de feiten op een bepaalde manier terwijl de realiteit helemaal anders was.

Hij liegt opzettelijk, heb je het filmpje wel gezien want wat jij nu zegt wijkt mijlenver af van wat ik heb gepost. Hier is het tevens op camera vastgelegd, waarbij je alles opnieuw ZIET en niet alle dergelijke dingen gebeuren die jij net verteld.
Omdat je op dat moment bezig was met het kijken naar de beelden, en verwerken van wat je zag lette je niet op wat er gebeurde. Een simpele 1x terugkijken verklaart alles. Zoals het gelieg, en als je inzoomt op de beelden van WTC instorten zie je de verschillende ontploffingen voordat de flat is ingestort.
Makkelijk is het ook wat jij verteld, .. Alles wat je op het moment ziet is dus waar, en alles waar je achter komt later is niet waar? Dus alles wat is gebeurd moet je maar vergeten?

Met andere voorbeelden geloof ik het inderdaad wel. Maar niet met officieel opgenomen beelden als deze. Tevens is het ingestortte WTC 7 nog duidelijker. De reporter die zegt dat het gebouw is ingestort , en daarna 20 minuten daarna WTC 7 pas instort . De ontploffing is recht naar beneden en PRECIES hoe een gecontroleerde explosie hoord te zijn. Er was ook niks beschadigd, hij kon simpelweg niet op een andere manier ingestort zijn.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 07:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik beperk me nu gewoon even tot Bush met mijn uitspraken, die imho niet liegt. Over al mogelijke complottheorieën doe ik geen uitspraken omdat het me eerlijk gezegd weinig kan schelen.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 11:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ik beperk me nu gewoon even tot Bush met mijn uitspraken, die imho niet liegt. Over al mogelijke complottheorieën doe ik geen uitspraken omdat het me eerlijk gezegd weinig kan schelen.

Nogmaals, waarom zou hij niet liegen? Je ziet alle feiten. Hij krijgt het in de klas te horen, vervolgens gaat hij doodleuk vertellen dat hij een vliegtuig het gebouw in zag vliegen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dellion schreef:
Joni Philips schreef:

Nogmaals, waarom zou hij niet liegen? Je ziet alle feiten. Hij krijgt het in de klas te horen, vervolgens gaat hij doodleuk vertellen dat hij een vliegtuig het gebouw in zag vliegen.
Omdat je dat na een tijdje gewoon vergeet. Je hebt die beelden wel tien keer op tv gezien, en wsl nog meer als je Bush bent. Zeker iemand waarvan algemeen wordt gezegd dat hij niet de slimste was, zal sneller vergeten waar hij exact was op dat moment. Dat zijn flashbulb memories. Je hebt een heel choquerend evenement waarvan je overtuigd bent dat je het compleet correct herinnert, maar dat is meestal niet zo.

Citaat:
Nader, now a neuroscientist at McGill University in Montreal, says his memory of the World Trade Center attack has played a few tricks on him. He recalled seeing television footage on September 11 of the first plane hitting the north tower of the World Trade Center. But he was surprised to learn that such footage aired for the first time the following day. Apparently he wasn’t alone: a 2003 study of 569 college students found that 73 percent shared this misperception.

Read more: http://www.smithsonianmag.com/science-nature/How-Our-Brains-Make-Memories.html#ixzz0yMlIE8iM

Zoals ik al zei, hij denkt dat hij de waarheid zegt. Als ze echt liegen, valt het sterker op. Kijk maar naar Clinton over Lewinsky en Nixon over Watergate.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Dellion schreef:
Joni Philips schreef:

Omdat je dat na een tijdje gewoon vergeet. Je hebt die beelden wel tien keer op tv gezien, en wsl nog meer als je Bush bent. Zeker iemand waarvan algemeen wordt gezegd dat hij niet de slimste was, zal sneller vergeten waar hij exact was op dat moment. Dat zijn flashbulb memories. Je hebt een heel choquerend evenement waarvan je overtuigd bent dat je het compleet correct herinnert, maar dat is meestal niet zo.

Citaat:
Nader, now a neuroscientist at McGill University in Montreal, says his memory of the World Trade Center attack has played a few tricks on him. He recalled seeing television footage on September 11 of the first plane hitting the north tower of the World Trade Center. But he was surprised to learn that such footage aired for the first time the following day. Apparently he wasn’t alone: a 2003 study of 569 college students found that 73 percent shared this misperception.

Read more: http://www.smithsonianmag.com/science-nature/How-Our-Brains-Make-Memories.html#ixzz0yMlIE8iM

Oké. apart dat hij dat na 1 uur al is vergeten. Maarja het is inderdaad niet de slimste persoon.
Toch geloof ik niet in 'hersengedoe' verhaal wat jij net zegt. Je kan niet 'vergeten' dat je NIET dat vliegtuig in het gebouw zag gaan. Bush hoorde het alleen toen in de klas.

Maargoed. Zoals ik dus aan jou merk, bestaan er .. vreemd genoeg nog andere meningen. Maargoed ieder zijn mening he
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 27 van 27

Ga naar: