Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
zie sang BerichtGeplaatst: 26 Aug 2010 23:31    Onderwerp: Ik twijfel tussen Fifa vs PES. Reageren met citaat

Ik heb al heel tijd de Fifa reeks gevolgt maar nu twijfel ik of ik PES
ff te gaan kopen,daarom gamers die op gamecom geweest zijn
wat is jullie ervaring?.Andere mogen ook gerust me info geven.
thx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 26 Aug 2010 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Er komt sowieso van beide games een demo. Ik weet niet wat het is met FIFA maar ik heb na jaren PES games gespeeld een keer FIFA 10 gekocht om te proberen, maar ik vond het helemaal niks. FIFA 11 ga ik dus ook zeker niet halen. De nieuwe PES daar in tegen vind ik erg interessant maar ik vraag me af of ze al de vernieuwingen meteen echt goed ingevoerd gaan krijgen.. De versie op GamesCom was nog verre van foutloos. Ik ben bang dat ze daar wel een jaar of 2 voor nodig hebben om dit nieuwe systeem door te ontwikkelen. Daarnaast zal PES voor de casual gamer gewoon erg moeilijk worden, zeker online als je tegen betere tegenstanders komt. Als je echt heel veel tijd in een voetbal game wil stoppen om beter te worden, dan zou ik voor PES gaan. Ben je meer een casual gamer dan zou ik voor FIFA gaan.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Aug 2010 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat

PES was jaren de beste, maar tegenwoordig spant FIFA toch echt wel de kroon. FIFA 11 heb ik gespeeld op de GamesCom, en die was geweldig. PES 2011 nog niet gespeeld, dus ik kan geen volledig oordeel vellen.
Terug naar boven
shiga BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 14:17    Onderwerp: pes vs FIfa Reageren met citaat

Beide games lijken me wel goed. Maar ik denk toch dat ik Fifa 11 iets eerder zou halen omdat je meer teams kan zijn.
Terug naar boven
wa BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 12:16    Onderwerp: Re: pes vs FIfa Reageren met citaat

Mwa Ik vind ze allerbei wel vet ! maar de vraag aan jou is. Aan je van vloeiend spel of van realistisch spel ?

Als je van realisme houd moet je Fifa halen als je van dynamisch spel houdt dan zou ik voor PES.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 18 Okt 2010 10:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik speelde sinds 1998 de PES-reeks, maar met fifa 09 ben ik overgestapt omdat ik pes 2009 zo slecht vond. Vorig jaar heb ik jaarte overgeslagen, hoewel ik PES 2010 even n mijn bezit had, maar daarna snel weer verkocht. Nu met PES 2011 merk ik stiekem dat ik terug het plezier vind dat ik had "back in the day". Ze hebben zeker een grote stap vooruit gezet, maar of het genoeg is om beter te zijn als fifa.

Cru gesteld is het bij mij zo: speel je graag online met vrienden, geen twijfel mogelijk, dan kies je fifa 11. Speel je echter graag en meer singleplayer, dan pak je pes 2011. Hoewel PES de vorige jaren langs alle kanten zoog, merkte ik in die korte peride dat ik pes 2010 had toch dat het spelplezier bij pes hoger lag dan bij fifa 09 als je tegen de cpu speelt (in mijn geval toch). Bij pes is het echt nadenken hoe de cpu te verschalken, bij fifa betrapte ik mezelf erop dat ik toch iedere keer hetzelfde probeerde omdat dat meeste kans op doelpunt gaf.

ik herhaal though: personal opinion
Dit jaar ga ik alleszins pes 2011 halen weer
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: