Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 24 Aug 2010 15:40    Onderwerp: The Hard Times of RJ Berger Reageren met citaat

ik ben laatst begonnen met deze onwijs gave serie, hier is een samenvatting:

The series orbits the hilariously-hellish lives of nerdy RJ Berger, (played by Paul Iacono) and his scheming, sex-obsessed best friend, Miles Jenner (played by Jareb Dauplaise). Other than pining after the girl of his dreams, Jenny Swanson, (played by Amber Lancaster), receiving daily beatings from the meanest jock in school, Max Owens, (played by Jayson Blair), and evading the stalker-ish advances of Lily Miran (played by Kara Taitz), there really isn't much excitement in RJ's life. That is, until his anatomical gift (he's got a long schlong) is accidentally exposed to the entire school.
In a single moment, RJ goes from anonymous to infamous, and for the first time in his life, he feels a tiny sliver of confidence. Swept up in this man-sized wave of recognition, we'll watch RJ claw his way out of the popularity basement. Whether it's trying to get laid, dealing with his bizarre parents, or simply navigating the treacherous waters of sophomore year, RJ will live out the stories -- good, bad and ugly -- that we all remember from high school. One mis-adventure at a time, we'll see him grow from a shy, awkward boy into a slightly less shy and awkward young man. Part The Wonder Years and part Superbad, The Hard Times Of RJ Berger is a loud, funny, raunchy, sexy look at the life of lovable loser

ik zou zeggen kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brastin BerichtGeplaatst: 24 Aug 2010 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Jaaa die serie is echt lachen man Ik ben hem zelf ook aan het volgen
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 25 Aug 2010 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Brastin schreef:
Jaaa die serie is echt lachen man Ik ben hem zelf ook aan het volgen
Welke afleveringen heb je al gezien?
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 25 Aug 2010 13:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ze nou alle 12 gezien:) Vond het einde dan weer wat minder maar voorderest is die serie echt lachen:)
Terug naar boven
Lucas BerichtGeplaatst: 25 Aug 2010 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuke serie, alleen de acteurs zijn allemaal wel erg oud. Jenny is in de serie 16, in het echt 29!
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 26 Aug 2010 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Lucas schreef:
Leuke serie, alleen de acteurs zijn allemaal wel erg oud. Jenny is in de serie 16, in het echt 29!
Kan je dat zien dan?
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 26 Aug 2010 09:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Mwah valt mee, alleen bij Jenny is het wat ongeloofwaardig dat zij 16 is...

Erg leuke serie Btw, gister de eerste aflevering gekeken en ik heb me goed vermaakt. De serie deed me denken aan een geslaagd mixje tussen American Pie en Superbad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 26 Aug 2010 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Jelle Havermans schreef:
Mwah valt mee, alleen bij Jenny is het wat ongeloofwaardig dat zij 16 is...

Erg leuke serie Btw, gister de eerste aflevering gekeken en ik heb me goed vermaakt. De serie deed me denken aan een geslaagd mixje tussen American Pie en Superbad.
mij deed het best denken aan kick-ass
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 26 Aug 2010 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben nu de eerste episode aant kijken , tot nu aan toe geweldig
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 26 Aug 2010 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Einde was best standaard vond ik..
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 27 Aug 2010 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Aflevering 9 is echt briljant xD

Aww , afgekeken >< ..wat een geweldige serie Nu maar hopen op een season 2.
Terug naar boven
Sayonara BerichtGeplaatst: 21 Okt 2010 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Net einde gezien. Was wel zielig en vreemd
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: