| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
| Bruno Jacobs |
Geplaatst: 18 Jan 2007 00:20 Onderwerp:
| |
Eigenaar

|
Ik heb nu nog geen Gamecube staan, en mijn broertje wil binnenkort een Wii aanschaffen (eigenlijk al een tijdje totdat ze weer op voorraad zijn).
Wat ik me nu afvraag; is het spel leuker/beter op de Gamecube of op de Wii? Ikzelf zou zonder voorkennis de Wii zeggen, maar heb van mensen gehoord dat deze versie wellicht toch wat minder is dan de Gamecube versie? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Limmepie |
Geplaatst: 18 Jan 2007 00:25 Onderwerp:
| |

|
Voordeel van de wii is dat je deze met een cube/classic wii controller altijd kan spelen als op de cube. Dus wii is multifunctioneler. Op de wii kan je dus volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, zelda spelen alsof het de cube of wii versie is.
Sowieso is de cube beter, je kan altijd cube spelen spelen op de wii;). |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Pantoffelman |
Geplaatst: 24 Jan 2007 10:35 Onderwerp:
| |

|
...En ik heb 'm uitgespeelt. Beetje voorspelbaar op 't laatst, maar overall een vette game  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Love Bunny |
Geplaatst: 05 Feb 2007 17:03 Onderwerp:
| |
|
| Bruno Jacobs schreef: | Ik heb nu nog geen Gamecube staan, en mijn broertje wil binnenkort een Wii aanschaffen (eigenlijk al een tijdje totdat ze weer op voorraad zijn).
Wat ik me nu afvraag; is het spel leuker/beter op de Gamecube of op de Wii? Ikzelf zou zonder voorkennis de Wii zeggen, maar heb van mensen gehoord dat deze versie wellicht toch wat minder is dan de Gamecube versie? |
Ik heb daar ook lang over nagedacht, maar ik besloot de Wii nog niet te kopen. Dus heb Zelda voor de Cube gehaald met de achterliggende gedachte: Zelda: TP haalt alles uit de Cube naar boven om dit spel zo gaaf te maken. De besturing gaat fijn op de Cube en ik heb er meer plezier mee.
Wat mij betreft is deze Zelda echt gewon HOT! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| drakeman12 |
Geplaatst: 05 Feb 2007 19:22 Onderwerp:
| |

|
ik ben nu bij zon pppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeepppppppppppp plek waar je al die lcihtjes moet verzamelen in een paar huizen als wolf  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| DarthTedious |
Geplaatst: 05 Jun 2007 16:33 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Pantoffelman schreef: | | Tom schreef: | | Mwoah weinig spoiler aan toch? Als ik zou zeggen dat Zant eigenlijk Zelda onder hypnose is spoilt dat veel meer... |
Ik wens je een gezwel. |
prachtig
O.T.
Beter dan OoT door 2 redenen...de niet hoofdpersonen hebben veel meer persoonlijkheid. Bij OoT waren ze erg 'ondiep'. En geen NAVI!!!
Navi was een klootzak, hij/zij verpestte het spel. Voor je de kans kreeg om te denken 'wat zal ik doen' zei Navi 'Ga hierheen/Doe dit/praat met ...'. En Navi z'n persoonlijkheid was niets vergeleken met Midna. Midna had tenmiste een persoonlijkheid.
Daarom is TP beter dan OoT  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paul_jambers |
Geplaatst: 06 Jun 2007 02:44 Onderwerp:
| |

|
Verder altijd dat gezeik over wapens en pakken enzo. Echt jongen care! Elk wapen gebruik je in een grot ofzo das toch genoeg al kan ik me wel in vinden dat de slingshot of hoe die in dit deel ook heet dat deze doelloos is.
ja i care ik vindt de diepgang van TP qua nieuwe dingen erg laag ik vindt er zelfs weinig verassends en verfrissends aan zitten kom op kan nintendo niet weer zo'n grote sprong maken als alttp en oot? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 06 Jun 2007 19:22 Onderwerp:
| |

|
| Paul_jambers schreef: | | kom op kan nintendo niet weer zo'n grote sprong maken als alttp en oot? |
De graphics en de AI kunnen iig geen grote sprong maken |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nintendo Power |
Geplaatst: 16 Jun 2007 15:31 Onderwerp: echt waar
| |

|
geloof het of niet maar ik heb het binnen 7 uur uitgespeelt,te makkelijk spel.
gewoon nooit op hartpice,phoo en insect yacht gaan en je speelt het super snel uit,probeer trouwens mijn record te verbreken , oh en altijd tussen filmpjes scippen die gescipt kunnen,en altijd rollen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Pantoffelman |
Geplaatst: 16 Jun 2007 18:39 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nintendo Power |
Geplaatst: 16 Jun 2007 18:50 Onderwerp:
| |

|
| Pantoffelman schreef: | | Dat geloof 'k indd niet. |
dan geloof je het maar niet,makkelijk zat |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Snakesonic |
Geplaatst: 17 Jun 2007 10:30 Onderwerp:
| |

|
Ik vind deze game helaas not.
Ik had bij oot echt het gevoel dat ik Hyrule moest redden.
Bij TP had ik dat niet, alle mensen leefden gewoon vrolijk en ik moest er moeite voor doen om de wereld te redden, terwijl niemand eigenlijk last van de twilight had.
Aan het begin toen hyrule in twilight was, toen hadik wel het gevoel om de wereld te redden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nintendo Master |
Geplaatst: 17 Jun 2007 11:32 Onderwerp:
| |

|
| Snakesonic schreef: | Ik vind deze game helaas not.
Bij TP had ik dat niet, alle mensen leefden gewoon vrolijk en ik moest er moeite voor doen om de wereld te redden, terwijl niemand eigenlijk last van de twilight had.
Aan het begin toen hyrule in twilight was, toen hadik wel het gevoel om de wereld te redden. |
daar heb je echt wel gelijk in,die mensen maken zich echt geen zorgen toen ze in de twilicht zaten |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 17 Jun 2007 13:56 Onderwerp:
| |

|
| Nintendo Power schreef: | | Pantoffelman schreef: | | Dat geloof 'k indd niet. |
Het is ook weinig geloofwaardig hoor, die 7 uur. Eigenlijk gewoon vrijwel onmogelijk. Niet alleen omdat ik mezelf er zo'n 60 uur vermaakt mee heb, maar ook omdat:
- er negen dungeon's in de game zaten en verschillende overworld quests, waarmee je ongeveer op een halfuurtje per dungeon komt, inclusief eindbaasgevecht tegen Ganon. Dat is wel heel erg snel.
- je gaat me toch niet vertellen dat je helemaal niet bent gaan vissen, katten hebt gezocht of je hebt vermaakt met een ritje in de roeiboot
- waarom alle filmpjes skippen, die maken juist een belangrijk deel uit van de sfeer van de game. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nintendo Power |
Geplaatst: 17 Jun 2007 17:59 Onderwerp:
| |

|
| Joris schreef: | | Nintendo Power schreef: | | Pantoffelman schreef: | | Dat geloof 'k indd niet. |
Het is ook weinig geloofwaardig hoor, die 7 uur. Eigenlijk gewoon vrijwel onmogelijk. Niet alleen omdat ik mezelf er zo'n 60 uur vermaakt mee heb, maar ook omdat:
- er negen dungeon's in de game zaten en verschillende overworld quests, waarmee je ongeveer op een halfuurtje per dungeon komt, inclusief eindbaasgevecht tegen Ganon. Dat is wel heel erg snel.
- je gaat me toch niet vertellen dat je helemaal niet bent gaan vissen, katten hebt gezocht of je hebt vermaakt met een ritje in de roeiboot
- waarom alle filmpjes skippen, die maken juist een belangrijk deel uit van de sfeer van de game. |
oh en over die katten,ik ken een cheat om ze makkelijker te vinde(heb zelf ontdekt eigenlijk,met iedere kat waar je gesproken hebt moet je naar die kip brengen,sommige katen gaan achter die kip aan en sommige proberen hier weg te komen
het is wel mogelijk,op youtube had iemand ocarina of time uitgespeelt binnen 5 uur,en twilight princess heeft minder dungeons en is makkelijker dus het is wel mogelijk,ik wou gewoon speedrun doen en jullie willen gewoon dat ik mezelf laat afleiden aan een stelletje minigames, ik vind ze altijd saai dus ik wou speedrun maken,mach toch wel of niet ,volgens mij mach het niet van jullie,en ja ik weet dat je met minigames hatpices kunt hale maar wou het spel gewoon ook met lekker weinig hartcontainers doen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 17 Jun 2007 18:03 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| De game is uit te spelen in 5 uur en 40 minuten te zien aan de beste speedrun. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nintendo Power |
Geplaatst: 17 Jun 2007 18:07 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | De game is uit te spelen in 5 uur en 40 minuten te zien aan de beste speedrun. |
is ook goed maar ook best snel,eigenlijk om de waarheid te vertellen was het ook ONGEVEER 7 uur bij mij,ik zal het wel een keer filmen als ik nog eens speedrun wil doen(en,als ik een videokamera heb)(en als ik lid ben bij youtube) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nintendo Master |
Geplaatst: 17 Jun 2007 18:20 Onderwerp: stom zeg
| |

|
Hou op jullie,dat gezeik over hoe snel iemand een spel weet uitespelen,nintendo power heeft het gewoon uitgespeelt,BASTA,als hij het zo snel heeft uitgespeelt en je gelooft het niet moet je gewoon je mond dicht houden,iedereen is wel ergens goed in en snel houden jullie eindelijk nou eens op,ik word er gestoort van(huh dat was eruit)
btw: bedankt voor die katte tip,heb het eindelijk gehaald  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nintendo Master |
Geplaatst: 17 Jun 2007 18:36 Onderwerp:
| |

|
| DarthTedious schreef: | | Pantoffelman schreef: | | Tom schreef: | | Mwoah weinig spoiler aan toch? Als ik zou zeggen dat Zant eigenlijk Zelda onder hypnose is spoilt dat veel meer... |
Ik wens je een gezwel. |
prachtig
O.T.
Beter dan OoT door 2 redenen...de niet hoofdpersonen hebben veel meer persoonlijkheid. Bij OoT waren ze erg 'ondiep'. En geen NAVI!!!
Navi was een klootzak, hij/zij verpestte het spel. Voor je de kans kreeg om te denken 'wat zal ik doen' zei Navi 'Ga hierheen/Doe dit/praat met ...'. En Navi z'n persoonlijkheid was niets vergeleken met Midna. Midna had tenmiste een persoonlijkheid.
Daarom is TP beter dan OoT  |
ja midna vind het leuk om link uiteschelden,ergens bij twilicht (de eerste realm bij die plekje bij de trap,als je goed luistert zecht midna tegen link:youre a gay(dat zei een jongen ergens,weet niet meer waar) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Pantoffelman |
Geplaatst: 17 Jun 2007 21:53 Onderwerp: Re: stom zeg
| |

|
| Nintendo Master schreef: | ,als hij het zo snel heeft uitgespeelt en je gelooft het niet moet je gewoon je mond dicht houden,
|
Omdat? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| DarthTedious |
Geplaatst: 18 Jun 2007 01:11 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Snakesonic schreef: | Ik vind deze game helaas not.
Heb je opgelet? De dorpelingen in 'een dorp'* werden uitgemoord. Er waren overal monsters/vijanden in Hyrule...
Aangezien in OoT je wel 7 jaar in de toekomst gaat en alle ellende over 7 jaar ziet en in TP was het pas begonnen en kon je de mensen helpen voor ze jaren konden lijden. Compleet verkeerde vergelijking, als ze hetzelfde zouden doen zou je zeiken dat het al gebruikt is.
[*Spoiler ]
@ Nintendo Master: Ik had het gisteren tegen m'n broer daarover. Ik hoorde vaker Midna dingen zeggen die klonken als "You're gay". Maar het is gewoon iets zoals "Yewa Hey" (ofzo), het lijkt wel zo
En die kat minigame vond ik juist makkelijk, ik haal het elke keer met 1 poging. Ik heb het spel zelfs (de eerste keer:P) in 30 uur uitgespeeld met 18 harten. Maar ik zag m'n broer het spelen dus ik kende een paar locaties zonder zelf te zoeken . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nintendo Master |
Geplaatst: 18 Jun 2007 18:39 Onderwerp: Re: stom zeg
| |

|
| Pantoffelman schreef: | | Nintendo Master schreef: | ,als hij het zo snel heeft uitgespeelt en je gelooft het niet moet je gewoon je mond dicht houden,
|
Omdat? |
omdat jullie klote doen op iets dat je zelf niet gezien hebt en je hoort zelf wat nintendo power zei,als hij webcam heeft en zich geregistreert heeft op youtube laat hij het ons wel zien,dan kjijken we wel of ie echt gelogen heeft of niet,dus wachte voordat je toehapt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 18 Jun 2007 18:41 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Zeker omdat jullie toevallig hetzelfde IP adres delen dat je hem zo hard verdedigt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nintendo Master |
Geplaatst: 18 Jun 2007 18:42 Onderwerp:
| |

|
| DarthTedious schreef: | | Snakesonic schreef: | Ik vind deze game helaas not.
Heb je opgelet? De dorpelingen in 'een dorp'* werden uitgemoord. Er waren overal monsters/vijanden in Hyrule...
Aangezien in OoT je wel 7 jaar in de toekomst gaat en alle ellende over 7 jaar ziet en in TP was het pas begonnen en kon je de mensen helpen voor ze jaren konden lijden. Compleet verkeerde vergelijking, als ze hetzelfde zouden doen zou je zeiken dat het al gebruikt is.
[*Spoiler ]
@ Nintendo Master: Ik had het gisteren tegen m'n broer daarover. Ik hoorde vaker Midna dingen zeggen die klonken als "You're gay". Maar het is gewoon iets zoals "Yewa Hey" (ofzo), het lijkt wel zo
En die kat minigame vond ik juist makkelijk, ik haal het elke keer met 1 poging. Ik heb het spel zelfs (de eerste keer:P) in 30 uur uitgespeeld met 18 harten. Maar ik zag m'n broer het spelen dus ik kende een paar locaties zonder zelf te zoeken . |
ok,maar die cheat heb ik open staan voor diegene die er erg moeite mee hebben,wel knap gedaan |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nintendo Master |
Geplaatst: 18 Jun 2007 18:43 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | Zeker omdat jullie toevallig hetzelfde IP adres delen dat je hem zo hard verdedigt  |
huh,ik ken nintendo power niet eens,je zult wel merke dat ik andere mensen zal verdedigen |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |