| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 121, 122, 123 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| D: |
Geplaatst: 14 Aug 2010 14:36 Onderwerp:
| |

|
| Jesse.B schreef: |
maar toch die dingen maken een mens kapot echt  |
koop een kat. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 14 Aug 2010 16:27 Onderwerp:
| |

|
| Jesse.B schreef: | | Sutefuu schreef: | | Jesse.B schreef: | liefde stinkt (nee nog niks mislukt maar ik voorzie "ze friendzone")  |
als je nu nog steeds niet verder bent dan een hoi doei gesprek op msn heb ik idd slecht nieuws voor je |
nee ik kan er juist heel goed mee, maar ik weet echt niet wat zij nou wil.
Want we hebben in het begin een beetje afgesproken dat we gewoon vrienden bleven, maar ik voel wel meer voor haar
en plus ze komt volgende week:D
maar toch die dingen maken een mens kapot echt  |
En jr had dat afgesproken waarom? Je was toch al vamaf het begin achter dat meisje aan he gaan of nirt? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 14 Aug 2010 16:37 Onderwerp:
| |

|
Ja ik heb het gevoel dat mijn relatie op de klippen gaat lopen....nu voorgoed... Steeds weer die ruzietjes om hele kleine dingentjes....en dan willen praten maar niet ''mogen''....  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 14 Aug 2010 17:27 Onderwerp:
| |

|
| BeWario schreef: | | En jr had dat afgesproken waarom? Je was toch al vamaf het begin achter dat meisje aan he gaan of nirt? |
Tip: koop een nieuw toetsenbord  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 14 Aug 2010 17:27 Onderwerp:
| |

|
| Aaruman schreef: | Ja ik heb het gevoel dat mijn relatie op de klippen gaat lopen....nu voorgoed... Steeds weer die ruzietjes om hele kleine dingentjes....en dan willen praten maar niet ''mogen''....  |
Innige deelneming |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 14 Aug 2010 18:42 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: | | Aaruman schreef: | Ja ik heb het gevoel dat mijn relatie op de klippen gaat lopen....nu voorgoed... Steeds weer die ruzietjes om hele kleine dingentjes....en dan willen praten maar niet ''mogen''....  |
Innige deelneming |
Het was toch allang uit? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 14 Aug 2010 19:09 Onderwerp:
| |

|
| Aaruman schreef: | Ja ik heb het gevoel dat mijn relatie op de klippen gaat lopen....nu voorgoed... Steeds weer die ruzietjes om hele kleine dingentjes....en dan willen praten maar niet ''mogen''....  |
Kan komen door teveel druk of stress, of gewoon als je teveel met elkaar omgaat. Iedergeval zou ik er wel achteraan gaan waarom dat nou zou komen want jullie zijn voorderest toch nog wel gelukkig met elkaar? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jesse.B |
Geplaatst: 14 Aug 2010 19:33 Onderwerp:
| |

|
| BeWario schreef: |
En jr had dat afgesproken waarom? Je was toch al vamaf het begin achter dat meisje aan he gaan of nirt? |
ja nou eerst was het ook als vrienden maar ik begon haar daarna leuk te vinden weetje |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 14 Aug 2010 19:37 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Je voorziet 'friendzone'? Je zit al lang in de friendzone blijkbaar. Let's be friends is code voor 'Ik ben niet geďnteresseerd in je.' Je kunt best verder gaan en iemand anders zoeken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 14 Aug 2010 21:14 Onderwerp:
| |

|
| PS3gamerXD schreef: | | BeWario schreef: | | En jr had dat afgesproken waarom? Je was toch al vamaf het begin achter dat meisje aan he gaan of nirt? |
Tip: koop een nieuw toetsenbord  |
Tsja, mijn ipod doet vaag, op de een of andere manier zoomt ie ongelofelijk in als ik op enter druk, en dan zie ik mijn typos niet meer... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 14 Aug 2010 21:44 Onderwerp:
| |

|
Eén van mijn broers heeft nu een jaar een relatie met een ex-huisgenoot van hem. Maar dat was meer liefde op het tweede gezicht, z'n vriendin was namelijk eerst een half jaar weg, daarna begon het pas..
Het is opzich wel mogelijk om uit de 'friendzone' te ontsnappen, maar het gebeurt alleen niet vaak. 90 % kans dat het niet lukt, denk ik. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jesse.B |
Geplaatst: 14 Aug 2010 21:51 Onderwerp:
| |

|
ja klopt wel maar toch niet echt vaste vrienden, maar als het deze week niks word denk ik dat het echt friendzone word waar een relatie niets word.
En dat is het nog niet de definitieve friendzone maar wel één waar ik wel bij in de buurt komt snappie
oh en D: we hebben hier al een kat  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 14 Aug 2010 22:21 Onderwerp:
| |

|
| Jesse.B schreef: |
oh en D: we hebben hier al een kat  |
Koop een vis. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 15 Aug 2010 10:24 Onderwerp:
| |

|
Reacties @ mijn situatie,
Het is toen uitgegaan, maar we hebben elkaar weer een kans gegeven (3 maanden terug ofzo) En we hebben gister gepraat, het is weer koek en ei gelukkig  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 16 Aug 2010 19:19 Onderwerp:
| |

|
Relationships, they bring joy and evil at the same time
Ik wacht alles lekker af, ik kom de laatste steeds meer leuke meiden tegen, waardoor ik de meiden die ik nu ken wat minder interessant vind. Afleiding ftw! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nimitz |
Geplaatst: 21 Aug 2010 15:54 Onderwerp:
| |

|
gisteren aan mijn familie voorgesteld, ging goed dus het gaat goed hoor  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 21 Aug 2010 20:13 Onderwerp:
| |

|
Mijn ouders moeten niks van mijn weten omdat ze van een andere cultuur/afkomst is. Maar wat mijn ouders denken kan me niks boeien  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 21 Aug 2010 20:50 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: | Mijn ouders moeten niks van mijn weten omdat ze van een andere cultuur/afkomst is. Maar wat mijn ouders denken kan me niks boeien  |
Jammer dat sommigen een bepaalde houding hebben tegen mensen met een andere cultuur of afkomst. Goed iig dat je niks van je ouders aantrekt wat dat betreft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 21 Aug 2010 22:11 Onderwerp:
| |

|
Tijdens de intro een heel leuk meisje ontmoet. Als mijn ouders het goedvinden ga ik zaterdag met dr de hele dag naar Abunai in Veldhoven (leuk meisje + anime, wat wil je nog meer). Het leuke was ook dat ze helemaal blij werd toen ik zei dat ik ging proberen te regelen om naar Abunai te gaan, aangezien bij ons thuis een week van tevoren te laat is. Meestal. Maar het ziet er positief uit  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 22 Aug 2010 12:05 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nimitz |
Geplaatst: 22 Aug 2010 13:28 Onderwerp:
| |

|
Klinkt goed BeWario! Niet veel over te zeggen.. hoop dat het je lukt om naar Abunai te gaan met mij en mijn meisje gaat het ook goed, alleen het is wel irritant dat ik altijd moet vragen of ze een dag vrij is om iets te doen... reageert ze altijd positief op maar dan nog.. brengt wel eens twijfels die helemaal niet nodig zijn waarschijnlijk, irritant! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 22 Aug 2010 13:37 Onderwerp:
| |

|
Abunai is binnen ik kon miss ook wel bij dr blijven pitten, aangezien het laat kan worden (de zaal is open tot 3 uur 's nachts). ze gaat wel cosplayen, ik moet nog wel ff zien of ik dat zo leuk ga vinden  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 22 Aug 2010 14:35 Onderwerp:
| |

|
| Nimitz schreef: | Klinkt goed BeWario! Niet veel over te zeggen.. hoop dat het je lukt om naar Abunai te gaan met mij en mijn meisje gaat het ook goed, alleen het is wel irritant dat ik altijd moet vragen of ze een dag vrij is om iets te doen... reageert ze altijd positief op maar dan nog.. brengt wel eens twijfels die helemaal niet nodig zijn waarschijnlijk, irritant! |
Ja, dat snap ik, het is altijd wel fijn om gewoon intiatief van de ander te krijgen. Anders lijk je de enige geďnteresseerde. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 22 Aug 2010 14:42 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | Nimitz schreef: | Klinkt goed BeWario! Niet veel over te zeggen.. hoop dat het je lukt om naar Abunai te gaan met mij en mijn meisje gaat het ook goed, alleen het is wel irritant dat ik altijd moet vragen of ze een dag vrij is om iets te doen... reageert ze altijd positief op maar dan nog.. brengt wel eens twijfels die helemaal niet nodig zijn waarschijnlijk, irritant! |
Ja, dat snap ik, het is altijd wel fijn om gewoon intiatief van de ander te krijgen. Anders lijk je de enige geďnteresseerde. |
Lol, daar werd ik ook echt gek van bij bepaalde relaties. Constant zelf met ideeën en plannen moeten komen. Focking irritant. Bedenk zelf ook eens iets weet je. K bedoel, ik ben zelf meer van een evenwichtige relatie. Als je alleen zelf met plannen komt, lijk je gelijk zo dominant. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 22 Aug 2010 16:01 Onderwerp:
| |

|
| Ja, of de twijfel komt of de ander je wel leuk vindt. Tenminste, bij afspraakjes enzo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 121, 122, 123 ... 161, 162, 163 Volgende |